Golf VR6
- Niels
- Auto: Prius+
@Niall: die veertjes zijn idd na verloop van tijd wat slap. Je merkt dat met last wisselingen ook. Die van mij heeft het sporadisch, aankomen rijden, stoppen, achteruit inschakelen en koppeling op laten komen. Zo af en toe hoor je dan een beetje een slepend/piepend geluid. Komt ook voor bij TDI's trouwens, de 110pk Golf 4 van m'n pa heeft het ook.
Mooie kleur Arthur en ook best wel veel geleverd volgens mij. Heb al een aantal 95-ers gezien tenminste.
Mooie kleur Arthur en ook best wel veel geleverd volgens mij. Heb al een aantal 95-ers gezien tenminste.
- Niall
Hij was gewoon gebroken
en daardoor piepte hij bij het wegrijden. Heb het ook met mij ibiza gehad, die rammelde tot en met en de dealer waar ik hem kocht zei dat er niets aan de hand was. Daarna de plaat laten vervangen onder garantie en probleem weg.
Die van jouw heeft al een DIS ontsteking toch?? Die van mij was van het eerste type dus enkele ketting en gewone ontsteking.

Die van jouw heeft al een DIS ontsteking toch?? Die van mij was van het eerste type dus enkele ketting en gewone ontsteking.

- Niels
- Niall
- Niels
Boodschappen gedaan
[img:901:676]http://xs226.xs.to/xs226/08142/omp991.jpg[/img]
[img:2048:1536]http://xs226.xs.to/xs226/08142/pagid453.jpg[/img]
Iemand bekemd met die rode Pagids
: Ik vind het nogal vreemd dat ze zo goed in de verf zitten 

[img:901:676]http://xs226.xs.to/xs226/08142/omp991.jpg[/img]
[img:2048:1536]http://xs226.xs.to/xs226/08142/pagid453.jpg[/img]
Iemand bekemd met die rode Pagids

- Niels
-
Mooie wagen Niels, zeker in deze kleur. Ben ook wel eens op zoek geweest naar zo'n VR6, dan nog het liefst de 5-drs uitvoering.
Ik kan me goed voorstellen dat je met deze relatief goedkope auto zo blij kan zijn. Kocht ooit eens een 2e hands fiets voor een prikkie, man man man...ik vergat gewoon m'n carbon moutainbike die ik splinternieuw had gekocht.
Ben toch wel benieuwd hoe de VR6 zich houdt tov mijn 323ti? Beiden ongeveer even snel en bijna gelijk vermogen. Heb wel eens sprintjes gedaan waarbij ik iets sneller was, maar ook een keertje werd ik door zo'n VR6 helemaal los gereden
Wees er zuinig op...wordt wel een klassieker in deze staat met lichte aanpassingen.
Ik kan me goed voorstellen dat je met deze relatief goedkope auto zo blij kan zijn. Kocht ooit eens een 2e hands fiets voor een prikkie, man man man...ik vergat gewoon m'n carbon moutainbike die ik splinternieuw had gekocht.
Ben toch wel benieuwd hoe de VR6 zich houdt tov mijn 323ti? Beiden ongeveer even snel en bijna gelijk vermogen. Heb wel eens sprintjes gedaan waarbij ik iets sneller was, maar ook een keertje werd ik door zo'n VR6 helemaal los gereden

Wees er zuinig op...wordt wel een klassieker in deze staat met lichte aanpassingen.
- Niels
Marcel,
herkenbaar van die fiets! Ik heb de VR6 met name ook voor DF trackdays gekocht dus wie weet kunnen we eens kijken naar de onderlinge verschillen. Qua specs zijn ze nagenoeg gelijk dus ik ben bang dat je een getunede of ge-turbo-de VR6 hebt getroffen. Topvermogen is nagenoeg gelijk, koppel is nagenoeg gelijk en de sprint naar de 100 ook
Soms wordt er ook wel een 2.9 van de Corrado ingelepeld en de Golf VR6 syncro heeft ook een 2.9, die zijn nog wel weer wat sneller. Scheelt je een seconde naar de honders zowat.

- Niels
-
@Niels,
Het mooiste van alles was....de Golf VR6-en die er snel uitzagen kon ik wel hebben met de Compact, de VR6 die mij in het stof liet bijten zag eruit alsof die nog nooit een wasstraat, uitdeuker, apk-station, liefhebber, onderhoudsbeurt etc gezien had, daarbij ook nog eens volledig origineel van uitlaatjes tot velgen
Het mooiste van alles was....de Golf VR6-en die er snel uitzagen kon ik wel hebben met de Compact, de VR6 die mij in het stof liet bijten zag eruit alsof die nog nooit een wasstraat, uitdeuker, apk-station, liefhebber, onderhoudsbeurt etc gezien had, daarbij ook nog eens volledig origineel van uitlaatjes tot velgen

-
Wanneer en waar was dat? Zwarte Golf 3 VR6..echt helemaal orgineel niet eens verlaagd? Dan weet ik 99% zeker wie het was, en dan is het meer dan logisch dat hij je aan stront heeft gereden.Marcel van Meerbeek schreef:@Niels,
-
He he, rustig aan...zelfs een M3 rijdt mij niet aan stront1995 M3 schreef:Wanneer en waar was dat? Zwarte Golf 3 VR6..echt helemaal orgineel niet eens verlaagd? Dan weet ik 99% zeker wie het was, en dan is het meer dan logisch dat hij je aan stront heeft gereden.Marcel van Meerbeek schreef:@Niels,

Denk een jaartje terug....N44>A44, bij de houten loopbrug lag hij zeker 100 meter voor terwijl ik en een CLS350 ongeveer gelijk opgingen..
Kleur dusty mauve (of hoe dat ook heet?) met smerige BBS'jes
-
Er had eigelijk een smiley achter moeten staan....maar het zal dan wel niet degene zijn die ik bedoel. Daar zit namelijk een EIP turbo op en heeft 240-250pk. De kleur is zwart, weet uberhaupt niet wat dusty mauve voor een kleur is.Marcel van Meerbeek schreef:He he, rustig aan...zelfs een M3 rijdt mij niet aan stront1995 M3 schreef:Wanneer en waar was dat? Zwarte Golf 3 VR6..echt helemaal orgineel niet eens verlaagd? Dan weet ik 99% zeker wie het was, en dan is het meer dan logisch dat hij je aan stront heeft gereden.Marcel van Meerbeek schreef:@Niels,
Het mooiste van alles was....de Golf VR6-en die er snel uitzagen kon ik wel hebben met de Compact, de VR6 die mij in het stof liet bijten zag eruit alsof die nog nooit een wasstraat, uitdeuker, apk-station, liefhebber, onderhoudsbeurt etc gezien had, daarbij ook nog eens volledig origineel van uitlaatjes tot velgen![]()
Denk een jaartje terug....N44>A44, bij de houten loopbrug lag hij zeker 100 meter voor terwijl ik en een CLS350 ongeveer gelijk opgingen..
Kleur dusty mauve (of hoe dat ook heet?) met smerige BBS'jes
- Niels
Zeker een goede vraag Tom maar voor dit geld kan dat eigenlijk niet had ik al begrepen. Naast de verpakking zijn er ook nog Pagid stempeltjes te zien:Tom944 schreef:Die verf is niet boeiend maar zijn het nou Pagids of gewoon roodgespoten AD (of soortgelijke meuk) blokken?
[img:922:691]http://xs126.xs.to/xs126/08143/code647.jpg[/img]
Laat even weten of je het ook vertrouwd want dan koop ik de rest van de setjes ook even op

- Tom V
Late reactieNiels schreef:Zeker een goede vraag Tom maar voor dit geld kan dat eigenlijk niet had ik al begrepen. Naast de verpakking zijn er ook nog Pagid stempeltjes te zien:Tom944 schreef:Die verf is niet boeiend maar zijn het nou Pagids of gewoon roodgespoten AD (of soortgelijke meuk) blokken?
Laat even weten of je het ook vertrouwd want dan koop ik de rest van de setjes ook even opDe codes kon ik ook wel weer terug vinden via google dus wat dat betreft..

Zelf krijg ik echt het idee dat het gepoten blokken zijn van merk weet-ik-het. Zeker weten doe ik het niet.
- Niels
Bedankt voor de reaktie Tom
Als andere Pagid blokken niet zo royaal in de verf zitten dan vrees ik het ergste
Ik zag dat de verkoper op Ebay ook al een negatieve waardering heeft gehad naar aanleiding van een dergelijk setje maar goed binnenkort maar eens testen. De rest van de remmerij is binnen
Wederom van Ebay, compleet voor en achter inclusief achterwiel lagers voor 110,-
Ik ben benieuwd of ik het spul een beetje recht kan houden. De blokken ga ik alleen voor achter gebruiken. Voor komt wel iets fatsoenlijks op, als de Pagids niks zijn dan ga ik voor RC6's denk ik.
[img:717:538]http://xs126.xs.to/xs126/08140/pict8169154.jpg[/img]

[img:717:538]http://xs126.xs.to/xs126/08140/pict8169154.jpg[/img]