'Joran van der Sloot bekent moord Holloway'

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Rein
Berichten: 1934
Lid geworden op: 18 mar 2006, 17:27

Bericht door Rein » 31 jan 2008, 21:40

Christoph schreef:
Tom schreef:Ik vind Peter R de Vries sowieso top.
Jammer dat ie nooit echt de politiek in is gegaan...
Ik krijg juist de tyfus van die gast.. bah
+1


eerst zien, dan geloven....

we horen het zondag wel

Gebruikersavatar
InjectTheVenom
Berichten: 4264
Lid geworden op: 09 jun 2007, 12:21
Locatie: Import-Limburger

Bericht door InjectTheVenom » 31 jan 2008, 21:43

Nandor schreef:Ja,

heb die dude een aantal keer IRL gezien. Aandachtsgeil!

*Ja beste kijkers ik, de onnavolgbare Petertje R weet wie het gedaan heeft. Nee, ik ga het nu niet zeggen. Kijk maar naar mijn programma op zondag, krijg je eerst 3 kwartier gezever gevolgd door een zogenaamde bekentenis.*

Hoppa kijkcijfers omhoog en hij is weer even het mannetje. Been there seen it, didn't like it.

N.
Of zou het de andere kant om zijn dat hij de nieuwsgeile media voor wil zijn die anders toch maar weer conclusies gaan trekken en vervolgens weer lekker de eerste zijn die ermee naar buiten komen of het nou goed of fout is, zolang ZIJ maar kijkcijfers trekken en hun concurrenten voor zijn :? ... Peter is ook niet gek die wil alles wat hij heeft in 1 keer op tafel gooien zodat ze hem dan pas af kunnen rekenen op waarheid of gebrekkigheden.
Ik vond de reporter die de vragen aan hem stelde juist de aandachtsgeile snoeshaan, hij bleef gewoon doorvragen op een manier waaraan je kon merken dat hij op een concluderende manier stond te hengelen.

allen
Berichten: 18302
Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46

Bericht door allen » 31 jan 2008, 21:43

Als hij het bewijs al heeft, waarom dan pas wachten tot zondag? Gelijk die gast oppakken toch? Of heeft de politie het bewijs van Peter gekregen maar laten ze Joran omwille de publiciteit nog even lopen in verband met de programmering van Sherlock-NL. Een soort ruilactie zeg maar... Met een beetje pech ga ik nog kijken ook. En dan na twee uur erachter komen dat het zonde van m'n tijd is geweest. :lol:

Hunter
Berichten: 1448
Lid geworden op: 10 okt 2007, 12:22
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Hunter » 31 jan 2008, 21:45

Ik vind het 1 poppenkast eerlijk gezegd.... :roll:
Waarom kan Peter wel dit soort dingen en een normale agent niet.... :roll:

Wouter81
Berichten: 9063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
Auto: GR86 | VW California | Mazda 3

Bericht door Wouter81 » 31 jan 2008, 21:54

Ik ben benieuwd :) Zondag maar ff kijken.

Tom
Berichten: 21734
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Bericht door Tom » 31 jan 2008, 22:08

Nandor schreef:Ja,

heb die dude een aantal keer IRL gezien. Aandachtsgeil!

*Ja beste kijkers ik, de onnavolgbare Petertje R weet wie het gedaan heeft. Nee, ik ga het nu niet zeggen. Kijk maar naar mijn programma op zondag, krijg je eerst 3 kwartier gezever gevolgd door een zogenaamde bekentenis.*

Hoppa kijkcijfers omhoog en hij is weer even het mannetje. Been there seen it, didn't like it.

N.
:lol:
Geef em eens ongelijk.
Hij heeft er een lange uitzending over gemaakt, dan ga je toch niet vooraf in de media al 'verklappen' hoe het in elkaar zit. Zonder kijkcijfers komt er ook geen geld bij Peter op de plank. Peter heeft het uitgezocht, dan heeft hij ook voor het zeggen hoe ie dat in de media brengt, niet andersom.

Gebruikersavatar
Wim te Riet
Berichten: 1628
Lid geworden op: 21 feb 2007, 22:04
Auto: Saab 9-3
Locatie: Winterswijk
Contacteer:

Bericht door Wim te Riet » 31 jan 2008, 22:27

Ik heb 't ook niet zo met Peter 'interessante-R-in-het-midden' de Vries.
Maar petje af wanneer blijkt dat hij deze zaak heeft opgelost...

Met vriendelijke groet,

Gerrit W. te Riet 8)

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Bericht door GTRene » 31 jan 2008, 22:28

En dat niet alleen, dat doe Peter niet omdat hij dat wil, maar wat denk je van RTL die regelt dat....hij "mag" het nu niet zeggen..RTL wil kijkcijfers en ik geef ze daarin gellijk, tis hun primeur...

Luco

Bericht door Luco » 31 jan 2008, 22:38

Nieuws is er nu al vol van

Ik denk dat ze via een vriend/vriendin van die achterbakse Joran, hem een bekentenis hebben ontfutseld

Gebruikersavatar
Fasteddie
Berichten: 684
Lid geworden op: 01 dec 2006, 21:44

Bericht door Fasteddie » 31 jan 2008, 22:41

P. kan het voor hem wel opgelost hebben (hij kan zoveel zeggen)....maar daarmee IS het nog niet opgelost en is er nog niemand veroordeeld....voordeel van de twijfel geef ik P. zeker niet.....

Als J. dan NOG niet veroordeeld wordt nav. deze informatie, heeft P. het al WEL opgelost natuurlijk he.....hahaha.....want wat Petertje zegt is de waarheid :?

Tom
Berichten: 21734
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Bericht door Tom » 31 jan 2008, 22:45

GTRene schreef:En dat niet alleen, dat doe Peter niet omdat hij dat wil, maar wat denk je van RTL die regelt dat....hij "mag" het nu niet zeggen..RTL wil kijkcijfers en ik geef ze daarin gellijk, tis hun primeur...
kun je je voorstellen wat SBS wel niet zegt :lol:

Gebruikersavatar
Downforce Hans
Berichten: 12550
Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
Locatie: Waterloo

Bericht door Downforce Hans » 31 jan 2008, 22:46

Nandor schreef:Ik vind het zo'n droplul die vent met z'n k*t programma.

N.

Spreek jullie na zondag wel weer als weer eens blijkt dat het nergens over ging..........
Jammer, maar had zo`n kortzichtige reactie niet van jou verwacht.
Een man die al zoveel gepresteerd heeft en voor een hoop mensen al zoveel betekend heeft mag van mij arrogant op tv overkomen.
Hij is goed in zijn werk dat heeft het verleden uitgewezen dus zo`n kut programma is het niet.
Kijken of je hem nog een droplul en het een kut programma vind als hij de moord op een familie lid van jou of familie van je oplost.
Als hij zijn hulp aanbied zeg je dan ook pleur op met je kut programma, ik denk het niet.
Misschien dat je zijn manier van presenteren niks vind, maar het is nog steeds een tv programma waar ook een paar centen mee verdiend moeten worden en zonder spektakel verdien je ze dus niet.
Misschien is dat jammer maar het is helaas niet anders.

Grtz,Hanz06 :wink:

Gebruikersavatar
SteV6
Berichten: 3184
Lid geworden op: 06 aug 2006, 19:26
Locatie: Golf V R32, Leon V6, Speedster, Twente

Bericht door SteV6 » 31 jan 2008, 23:08

Graag de visie van de juridisch geschoolde DFers:

Wat als Peter echt een bekentenis heeft ontfrutseld met een verborgen camera. Is dit dan wettig bewijs of onterecht verkregen bewijs en kan elke advocaat het dus onderuit halen, zodat de verdachte alsnog niet veroordeeld kan worden?
(voor het gemak gaan we er dus even van uit dat Peter een dergelijk verhaal op band heeft, anders blaast hij nu echt te hoog van de toren)

SteV6

Gebruikersavatar
DDX
Berichten: 1499
Lid geworden op: 07 sep 2006, 20:04
Contacteer:

Bericht door DDX » 31 jan 2008, 23:17

was net bij nova geleerde die daar antwoord op gaf
alleen politie mag (in nl) niet op zulke manieren werken
maar een buitenstaander mag wel een filmpje maken en bij de politie als bewijs inleveren
alleen zal er naast zo'n filmpje dan nog een ander bewijs moeten zijn

Gebruikersavatar
Peter Tunissen
Berichten: 8223
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
Locatie: Weert
Contacteer:

Bericht door Peter Tunissen » 31 jan 2008, 23:18

Dit is gewoon wettig bewijs.

Het zou wat anders zijn als Peter dit in opdracht van justitie had gedaan en zonder dat de correcte procedure gevolgd was (uit mijn hoofd is voor een verborgen camera een machtiging van een rechter-commissaris vereist).
Maar als iemand gewoon op eigen houtje alle strafvorderlijke wetten overtreedt en het resultaat van zijn onderzoek komt toevallig bij justitie terecht mag dit in een strafproces gewoon gebruikt worden.

*zwaait naar Stephan* ;)

Gebruikersavatar
Bram
Berichten: 15876
Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Locatie: Breda

Bericht door Bram » 31 jan 2008, 23:22

Hij moet gewoon tastbaar bewijs hebben, aangezien hij zelf ook wel kon raden dat heel de (media) wereld op zijn nek zou springen na zulke berichten. Als hij niets heeft, dan kan hij zijn carrière als misdaadverslaggever wel gedag zeggen...

Peter arrogant en irritant? De man heeft in ieder geval ballen en dat waardeer ik.

Ben zeer nieuwsgierig en ga zondag zeker kijken [img:20:20]http://www.energyflash.nl/forum/images/ ... /sleep.gif[/img]

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 01 feb 2008, 00:33

Update: SBS6, de thuiszender van Peters' misdaadprogramma, weet te melden dat Joran een bekentenis heeft afgelegd. De dood van Natalee zou een ongelukje zijn geweest, geen moord

Xave30
Berichten: 15380
Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34

Bericht door Xave30 » 01 feb 2008, 00:56

Ik wil gewoon dat Aruba met rust wordt gelaten, na het oplossen van het hele misterie tuurlijk.

Ik volg dit zaak sinds dag één.

Ook moet het nu gebleken shady beweringen / akties van moeder Holloway ook worden onderzocht.

Gebruikersavatar
Tom van H.
Berichten: 1813
Lid geworden op: 02 apr 2007, 17:43
Locatie: Wijchen

Bericht door Tom van H. » 01 feb 2008, 04:24

Ben zeer benieuwd, alleen bang dat er hier in de vs weinig aandacht voor zal zijn ivm superbowl sunday :)
Heb opzich wel respect voor Peter R. de Vries, eigenaardig mannetje, maar hij weet toch elke keer dingen voor elkaar te krijgen waar de politie/justitie bij verbleekt...

Christoph
Berichten: 1659
Lid geworden op: 01 nov 2006, 16:43
Locatie: SF

Bericht door Christoph » 01 feb 2008, 07:41

Tom van H. schreef:Ben zeer benieuwd, alleen bang dat er hier in de vs weinig aandacht voor zal zijn ivm superbowl sunday :)
Heb opzich wel respect voor Peter R. de Vries, eigenaardig mannetje, maar hij weet toch elke keer dingen voor elkaar te krijgen waar de politie/justitie bij verbleekt...

Yeah, om 3pm Sunday zit ik met 50 andere bier te drinken en te juigen voor een sport die ik als enige niet ken :lol: Heb er zin in!

Hunter
Berichten: 1448
Lid geworden op: 10 okt 2007, 12:22
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Hunter » 01 feb 2008, 08:21

Vanmorgengehoord op FOX nieuws dat de justitie van Aruba dit al een week weet... Nog altijd is Joran niet opgepakt :roll:

Gisteren is gewoon puur en alleen een persbericht naar buiten gekomen..
Begint gewoon inderdaad op een slechte soap te lijken...

En Peter is idd gewoon aandacht geil!
Al lost hij sommige zaken op of trekt hij onschuldige uit de bak....
... Zegt meer over de algemene justitie / politie van NL, dan hem..

(Just my opinion)

Uiteraard vind ik het super als de zaak wordt opgelost voor de nabestaanden.

Gebruikersavatar
Michel P
Berichten: 12572
Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37

Bericht door Michel P » 01 feb 2008, 09:09

Peter R. de Vries is inderdaad naast dt hij ijdel is en dat niet onder stoelen of banken steeks (hoe on Nederlands) wel iemand die zien dat politie en justitie er in heel veel zaken, zelf simpele zaken er een dramatisch potje van maken. Het trieste is dat er bij politie er justitie geen echte vooruitgang zichtbaar is terwijl de zaken die Peter oplost en aan de kaak stelt natuurlijk slecht een klein deel van het slecht functioneren en de onwil bij politie en justitie weer geeft. Ik kijk zijn programma's zoals ook andere tv programma's zelden omdat ik tv programma's niet of nauwelijks over mijn agenda laat regeren, maar ik heb respect voor zijn werk, en de vasthoudendheid waarmee die dat doet.

Als het uitkomt ga ik zondag even kijken. Als hij dit oplost en Joran zou de dader zijn, dan wil ik pa en ma nog wel eens zien reageren.......

Michel

Luco

Bericht door Luco » 01 feb 2008, 09:14

Michel Pol schreef:Peter R. de Vries is inderdaad naast dt hij ijdel is en dat niet onder stoelen of banken steeks (hoe on Nederlands) wel iemand die zien dat politie en justitie er in heel veel zaken, zelf simpele zaken er een dramatisch potje van maken. Het trieste is dat er bij politie er justitie geen echte vooruitgang zichtbaar is terwijl de zaken die Peter oplost en aan de kaak stelt natuurlijk slecht een klein deel van het slecht functioneren en de onwil bij politie en justitie weer geeft. Ik kijk zijn programma's zoals ook andere tv programma's zelden omdat ik tv programma's niet of nauwelijks over mijn agenda laat regeren, maar ik heb respect voor zijn werk, en de vasthoudendheid waarmee die dat doet.

Als het uitkomt ga ik zondag even kijken. Als hij dit oplost en Joran zou de dader zijn, dan wil ik pa en ma nog wel eens zien reageren.......

Michel
Ja en gaat die schijnheil dan ook zijn excuus maken aan P :D :D
Want hij vroeg toch aan P ook of die zijn excuus zou maken als die fout zou zitten met zijn beschuldigingen.

Die Joran is pas een misselijkmakend arrogant mannetje
Die dacht de dans te ontspringen omdat zijn vader rechter is
Zal me niks verbazen als Pa heeft geholpen om het lijk te verduisteren.

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 01 feb 2008, 10:28

Ik heb ook zo'n idee dat zijn vader er verder met zijn nek in zit dan tot nu toe duidelijk was.

Verder pakt Peter dit natuurlijk magistraal aan.. de hele internationale pers/Amerikaanse pers zit er boven op.. Als die het oplost dan heeft ie natuurlijk ook recht op alle credits en de daaruit voortvloeiende poen.

Gebruikersavatar
Michel P
Berichten: 12572
Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37

Bericht door Michel P » 01 feb 2008, 10:42

Bij de vader heb ik ook geen goed gevoel, en op zo'n eiland is met macht en geld een hoop te ritselen. Op voeren van zo'n chick aan de haaien is dan zo even te regelen..........

Wie de aflevering bij Pauw en Witteman heeft gezien, en pa en ma schijnheilig hoort praten hoe netjes zoon lief wel niet is met meisjes, en je zet dat af tegen verhalen en zelfs foto's van anderen, dan hebben ze op hun minst een verkeerd beeld van hun zoon Joran......

Michel

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bjeffindividual, ED35, Eeuwe, EvdP, Gisae, Google [Bot], KoenM, Richardt. en 473 gasten