'Joran van der Sloot bekent moord Holloway'

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
DDX
Berichten: 1499
Lid geworden op: 07 sep 2006, 20:04
Contacteer:

Bericht door DDX » 01 feb 2008, 23:06

Joran nu bij Pauw en Witteman aan de telefoon
tis maar een grapje enzo

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 01 feb 2008, 23:11

DDX schreef:Joran nu bij Pauw en Witteman aan de telefoon
tis maar een grapje enzo
ik kijk net

Gebruikersavatar
DDX
Berichten: 1499
Lid geworden op: 07 sep 2006, 20:04
Contacteer:

Bericht door DDX » 02 feb 2008, 00:03

nos journaal begint meteen weer met een deskundige met reactie op het interview
te erg eigenlijk hoeveel aandacht dit weer krijgt...

Gebruikersavatar
Stéphane
Berichten: 6804
Lid geworden op: 02 feb 2006, 21:01
Locatie: 010
Contacteer:

Bericht door Stéphane » 02 feb 2008, 00:09

DDX schreef:te erg eigenlijk hoeveel aandacht dit weer krijgt...
Helemaal eens met je. Ik spuug op dit soort mediahype gedoe. Bah :evil:

Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22257
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Bericht door Niels » 02 feb 2008, 00:29

Macboy schreef:Het is heel makkelijk denk ik (let op, dit is gewoon mijn visie)

Joran van der Sloot heeft Nataly niet vermoord. Daar was ik al langer van overtuigd. Dat ie op enige manier betrokken is geweest is wel duidelijk.

In principe is het onmogelijk om zo lang te blijven ontkennen, de druk zal op enig moment te veel worden, tenzij je echt onschuldig bent.

Van alle verhalen die naar boven kwam, was duidelijk dat er iets niet klopte en dat Joran en zijn vrienden mogelijk bepaalde afspraken hebben gemaakt.

Betekent dit dan dat ze moordenaars zijn? Nee.

Ik denk dat het zo zit (het hele verhaal ruikt daar naar). Nataly was een dronken zuipschuit. Zij verdronk in het bijzijn van de jongens. Die wisten er vervolgens geen raad mee.

Uit paniek doe je dan dingen die je niet zou moeten doen (bijvoorbeeld lijk begraven of iets anders). En je hoopt dat niemand er ooit achter komt.

Natuurlijk had je het zelf kunnen en moeten melden, maar wat als de verdenking op de jongens zou komen? Wat als de jongens als verdachten zouden worden aangemerkt? Ze verdronk vanwege een ongelukje, niet met opzet (mogelijk hebben ze hier iets mee van doen).

Maar er waren geen andere getuigen DUS zouden de jongens de hoofdschuldige zijn en mogelijk onschuldig achter de tralies belanden.

Nee dat was toch niet de bedoeling (een en ander mogelijk door de ervaring van zijn vader te betrekken).

En gaandeweg komt er zoveel aandacht dat je er niet omheen kunt. Je hebt haar niet vermoord, in zoverre heb je gelijk, maar je kunt zoveel maanden later niet meer zeggen: ok, we waren erbij, het was een ongelukje, maar wij konden er niets aan doen, het was onze schuld niet.

Dan gelooft niemand je meer.

Dus ik denk dat ze erbij betrokken waren, zonder haar te hebben vermoord. Mogelijk hebben ze haar zien verdrinken, mogelijk speelden ze een spelletje dat uit de hand liep, maar van moord met voorbedachte rade of doodslag zal volgens mij geen sprake zijn.

Uiteindelijk heeft dan iedereen gelijk. Er is geen moordenaar, het was een ongeluk en de getuigen durfden het niet te vertellen uit hoofde dat ze als daders zouden worden aangemerkt.

Het blijkt dan een triest verhaal te zijn voor ALLE betrokkenen.
Aardige analyse Ilja behalve dat de vriendjes van J. toch wel eens meisjes drogeerden met GHB en/of aanverwanten :?: Geruchten dat ze gestikt zou zijn in braaksel zou betekenen dat er zeker wel sprake is van moord. De vraag is dan echter wie die shit in het drinken heeft gegooid en dat hoeft J. natuurlijk niet hebben gedaan. Hij zal dan op z'n hoogst betrokken zijn en misschien een verkrachter (objection! = is suggestief, sustained :wink: )wat niet te bewijzen valt. Als z'n vriendjes al gepakt zijn op Aruba en de zaak is min of meer al rond dan is er ook geen haast om J. op te pakken. Hij wordt er niet minder een linkmiechel van imho maar voor de uiteindelijke conclusie wacht ik even tot maandag :wink: Laten we er een poll van maken :lol:

Gebruikersavatar
Mark Nauta
Berichten: 10755
Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Locatie: Zevenbergen
Contacteer:

Bericht door Mark Nauta » 02 feb 2008, 00:32

Niels schreef:Geruchten dat ze gestikt zou zijn in braaksel zou betekenen dat er zeker wel sprake is van moord.
Dat zal dan niet moord zijn in mijn ogen, maar doodslag.

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Bericht door GTRene » 02 feb 2008, 00:53

stel dat hij inderdaad zo'n partydrug ding in haar glas heeft gegooid... en dus het bewijs moest opruimen.., :roll: want drugs zal daar ook wel een straf opstaan, vriendje de drugssuplier gebeld en die had zo'n drugsbootje :lol: hup met de boot door de Sloot onderweg de zee op zongen ze een laadste liedje...die van Natalyyyy (van die oude Franse zanger?)

just kidding :lol:

Maar die van der Sloot is een leugenaar, en gooit het straks op pathologisch leugenaar en dus ontoerekeningsvatbaar? en met de handige rechter als pa die overal weggetjes heeft...maar met de nu zich versproken advocate krijgt alles een gekke wending...de van der Sloot gate...der komen straks vast rap liedjes over :wink:

Xave30
Berichten: 15380
Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34

Bericht door Xave30 » 02 feb 2008, 01:30

Imagination GTRene :lol: :lol:

Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22257
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Bericht door Niels » 02 feb 2008, 01:41

Mark Nauta schreef:
Niels schreef:Geruchten dat ze gestikt zou zijn in braaksel zou betekenen dat er zeker wel sprake is van moord.
Dat zal dan niet moord zijn in mijn ogen, maar doodslag.
Hoe je het dan ook wil noemen Mark :wink:

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Bericht door Metchu » 02 feb 2008, 01:49

Stéphane schreef:
DDX schreef:te erg eigenlijk hoeveel aandacht dit weer krijgt...
Helemaal eens met je. Ik spuug op dit soort mediahype gedoe. Bah :evil:

ik smul ervan, heerlijke entertainment vooral met een droplul als Joran (vergeet de pa niet) :)

ik ben overigens onpartijdig 8)

Online
Gebruikersavatar
Bram
Berichten: 15874
Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Locatie: Breda

Bericht door Bram » 02 feb 2008, 14:06

'Van der Sloot ondergedoken'
Uitgegeven: 2 februari 2008 13:17
Laatst gewijzigd: 2 februari 2008 13:41

AMSTERDAM - Joran van der Sloot is volgens zijn oma ondergedoken op een adres waar niemand hem kan vinden. Dat meldt de NOS zaterdagmiddag.

De oma van Van der Sloot zegt dat hij niet van plan is de pers nog langer te woord te staan totdat de uitzending van misdaadjournalist Peter R. de Vries zondagavond is geweest. Zijn ouders zien vooralsnog geen reden om naar Nederland te komen en blijven in Aruba.

Vuur

Van der Sloot kwam de afgelopen dagen flink onder vuur te liggen nadat De Vries onthulde dat hij de zaak Holloway had opgelost middels in het geheim gemaakte opnamen. Deze onthullingen doet hij in zijn show.

Van der Sloot erkende dat hij tegenover 'een vriend' had verteld dat hij het lichaam van de tiener Natalee Holloway had laten verdwijnen. Vrijdagavond, in een uitzending van het televisieprogramma Pauw & Witteman, zei hij dat die uitspraak een leugen was.

Advocaat

Jorans Amerikaanse advocaat Joseph Tacopina liet eerder weten te vinden dat zijn cliënt had moeten ophangen toen hij werd opgebeld door het televisieprogramma. "Maar dat deed hij niet. Duidelijk is dat zijn ouders hier niet blij mee zijn." Onduidelijk is of Van der Sloots voornemen om dit weekeinde te zwijgen op dringend advies van zijn advocaat volgt.

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26921
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 02 feb 2008, 14:07

104 Teletekst za 02 feb
***************************************
"Joran van der Sloot ondergedoken"

***************************************
` Joran van der Sloot is volgens zijn
oma ondergedoken op een adres waar
niemand hem kan vinden.Volgens haar is
hij niet van plan de pers nog te woord
te staan.Zijn ouders blijven op Aruba,
ze zien geen reden om over te komen.

Joran van der Sloot liet gisteren weten
dat hij niets met de verdwijning van
Natalee Holloway te maken heeft.Hij
zegt dat hij de bekentenis daarover aan
een vriend heeft verzonnen.Wel zou het
meisje onwel geworden zijn toen ze op
het strand aan het vrijen waren.

Joran zei bij Pauw en Witteman dat hij
nu wel ziet dat niemand meer gelooft
wat hij zegt.
***************************************

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26921
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 02 feb 2008, 14:08

106 Teletekst za 02 feb
***************************************
"Vriend met bootje" blijft raadsel

***************************************
` Het blijft een raadsel wie de vriend
is die volgens het heimelijk opgenomen
verhaal van Joran van der Sloot,Natalee
Holloway heeft laten verdwijnen op zee.

Bij Pauw & Witteman noemde Joran het
verhaal een verzinsel,maar opmerkelijk
was dat hij wel het bestaan van de
vriend met het bootje bevestigde.Naar
zijn zeggen heeft hij deze vriend pas
onlangs op Aruba leren kennen.

De vriend zou niet een van de twee
Surinaamse broers zijn die lang in
beeld waren als medeverdachten van
Joran van der Sloot.Joran zou niet met
hem mee de zee op zijn gegaan toen hij
Natalee's lichaam liet verdwijnen.
***************************************

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 02 feb 2008, 14:30

blijft een mooie case om te volgen

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26921
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 02 feb 2008, 14:39

Rico v Velzen schreef:blijft een mooie case om te volgen
+1, intrigerend till the end..........................................

Gebruikersavatar
Erik K.
Berichten: 7166
Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16

Bericht door Erik K. » 02 feb 2008, 16:58

Peter R. de Vries uitgenodigd door Oprah:

http://www.nu.nl/news/1419012/13/rss/Pe ... Oprah.html

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Bericht door Metchu » 02 feb 2008, 17:34

romo schreef:
Rico v Velzen schreef:blijft een mooie case om te volgen
+1, intrigerend till the end..........................................
dat is precies wat ik bedoelde met dat ik ervan smulde ;)
ErikKramer schreef:Peter R. de Vries uitgenodigd door Oprah:

http://www.nu.nl/news/1419012/13/rss/Pe ... Oprah.html
alles wat bij harpo productions langs komt (oprah) verandert in goud! Ik voorspel een voorspoedig toekomst voor onze de freeeze :P

'Joran van der Sloot niet ondergedoken'
Uitgegeven: 2 februari 2008 16:53
Laatst gewijzigd: 2 februari 2008 17:00

ORANJESTAD - Joran van der Sloot is volgens zijn moeder Anita van der Sloot niet ondergedoken. "Ook is hij niet aangehouden", zei ze zaterdag om zulke geruchten uit de wereld te helpen. "Sterker nog, we hebben hem op dit moment aan de telefoon."

ANP
Bekentenis in zaak-Holloway

Meer commentaar willen de ouders van de voormalige verdachte van de verdwijning van de Amerikaanse scholiere Natalee Holloway niet geven. Ook hun advocaat is niet bereikbaar voor commentaar.

Misdaadverslaggever Peter R. de Vries zei donderdag dat hij de zaak heeft opgelost. Met een verborgen camera heeft hij een bekentenis van Van der Sloot opgenomen. Zondag laat De Vries in zijn eigen tv-programma zien welke informatie hij heeft opgespoord.

bron: http://www.nu.nl/news/1419052/13/%27Jor ... en%27.html

allen
Berichten: 18302
Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46

Bericht door allen » 02 feb 2008, 18:03

Meer commentaar willen de ouders van de voormalige verdachte van de verdwijning van de Amerikaanse scholiere Natalee Holloway niet geven. Ook hun advocaat is niet bereikbaar voor commentaar.
Ik snap er echt niets meer van. Is hij nu wel een verdachte, geen verdachte of een verdachte met opgenomen vakantiedagen zodat hij even geen verdachte meer is? :?

Hunter
Berichten: 1448
Lid geworden op: 10 okt 2007, 12:22
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Hunter » 02 feb 2008, 22:40

Dit heeft in mijn ogen niks meer te maken met een moord oplossen...
Tis gewoon een hele foute soap...
Lijkt me vervelend voor de nabestaanden van Nathalie! :?

Gebruikersavatar
InjectTheVenom
Berichten: 4264
Lid geworden op: 09 jun 2007, 12:21
Locatie: Import-Limburger

Bericht door InjectTheVenom » 03 feb 2008, 10:32

Mark de Jager schreef:Dit heeft in mijn ogen niks meer te maken met een moord oplossen...
Tis gewoon een hele foute soap...
Lijkt me vervelend voor de nabestaanden van Nathalie! :?
+1. Het is weer eens een gygantische totaal opgeblazen mediahype geworden.

Gebruikersavatar
Peric
Berichten: 8441
Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
Locatie: Driebruggen

Bericht door Peric » 03 feb 2008, 10:39

Ik zou 't helemaal geweldig vinden als blijkt dat Joran het door heeft gehad en op zo'n manier Peter RRrrr de Vries(insert nasale stem) probeert op z'n plek te zetten.
Het kan toch niet zo zijn dat die zelfingenomen kwal bewijs achter kan/mag houden om goede kijkcijfers te halen. Dus als het écht de sleutel zou zijn had Joran allang opgepakt geweest.

Was getekend, Eric Wééé van Zwieten.

allen
Berichten: 18302
Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46

Bericht door allen » 03 feb 2008, 11:05

Die zogenaamde vriend kreeg 25k aan onkostenvergoeding voor het toevallig leren kennen van Joran v/d Sloot.
Peter, Peter toch... die acteur van jou is toch wel onderbetaald voor een entertainer. En liegen kan die ook al niet. :lol:

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Bericht door Macboy » 03 feb 2008, 11:19

Waarschijnlijk had ik gewoon gelijk. Wat het echte gebeuren betreft.

Nogmaals, als je in een situatie terecht komt dat je als verdachte zal worden aangemerkt en levenslang onschuldig achter de tralies denkt te komen dan doet iedereen gekke dingen, believe me.

Maar een enkele opmerking aan een "vriend" is toch echt niet genoeg (als het al waar is). Op basis daarvan kan ie niet veroordeeld worden.

En ik hoop toch echt dat Peter iets meer heeft dan dit, anders komt zijn geloofwaardigheid ernstig in discrediet.

Het worden miljoenen kijkers wereldwijd !!!!

Ik schat 5 miljoen mensen in Nederland

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Bericht door Shakes » 03 feb 2008, 11:36

Ik weet wel al wie er zeker niet kijkt ;)

Blijft een drama voor de ouders en die Joran is echt geen lieverdje maar het circus eromheen............In Baghdad weer 100 doden door bomaanslagen. Appels en peren maar toch.

N.

Xave30
Berichten: 15380
Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34

Bericht door Xave30 » 03 feb 2008, 21:00

Countdown tot 21.30 uur kerels!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Bing [Bot], HarryC, Martijn M en 203 gasten