Stereo @home, liefhebbers?

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22254
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Stereo @home, liefhebbers?

Bericht door Niels » 18 dec 2007, 16:42

Naast auto's kan ik een leuke muziek installatie ook wel waarderen. Net als met auto's heb ik een zwak voor ouwe zooi ook wel vintage genoemd. Ik kwam al een paar signalen tegen van een paar DF-ers (Aram en Allen) die ook wel verstand van zaken hebben volgens mij. Dus show us your ti....stereo!

Zelf heb ik een oude (ca. bj 1978) versterker set van Mc Intosh (MC2505 en C26) met een setje legendarische JBL L96 speakers. Het geluid is mooi zuiver en warm van klank en het plan is om de 2505 nog eens onder handen te laten nemen. Gewoon ff schoonmaken en een beetje upgraden.

Verder ben ik nog bezig met een setje JBL L150 op te knappen. De kasten zijn klaar alleen nu intern en de woofer randen nog. Deze speakers zijn ook voorzien van de befaamde witte woofers en hebben ook nog passieve woofers voor het extra laag. Ik ben zeer benieuwd hoe dit gaat klinken 8) Jammer genoeg ga ik er qua hoge tonen dan wel op achteruit aangezien de L96 betere tweeters heeft die ik helaas niet over kan zetten.

Voordat ik de McIntosh kocht draaide ik met een Sansui AU7500 uit ongeveer dezelfde tijd. Sansui copieerde McInosh wel een beetje en op zich is het ook een fijne versterker met behoorlijk wat power. De Sansui weegt ook al rond de 15kg en doet het redelijk op de stroomvretende L96 met hun lage rendement van 89db. De MC2505 doet het gelukkig beter ook al is ie maar 2x50W :D Verder heb ik nog een setje L96 als reserve waarvan de kasten niet mooi meer zijn en nog een setje L56 die nog in zeer mooie staat zijn maar waar niemand geld voor over heeft :wink: Het plan is om de reserve L96's in de garage te gebruiken met een Sansui AU5500 :D

Gebruikersavatar
DennisF
Berichten: 57
Lid geworden op: 25 nov 2007, 19:28
Locatie: Amsterdam, NL
Contacteer:

Bericht door DennisF » 18 dec 2007, 18:40

Oeh een setje Just-Bloody-Loud's :twisted:

Alle gekheid op een stokje, nice dat je er zo met bezig bent. Is wel vet om van die oldschool audio op te knappen. Alleen ik zie er meestal het nut niet zo van in (en nou moet ik vast even oppassen dat ik geen holy-war start). Buizen voor platen of gitaarmuziek kan ik nog inkomen. Maar voor de rest schaar ik mezelf in het hoekje van "hoe puurder en realistischer, hoe beter", dus de technische kant op in plaats van hoe het op het gehoor ligt.

Nou ontkom je niet aan dat laatste en heb ik zelf een setje Bowers&Wilkins DM602 S3 staan. Ik luister wel graag naar wat rustige muziek en dat vond ik wel lekker klinken. Dit hangt aan een redelijk simpele Yamaha RX-V657. Niets wereldschokkends, maar prima geluidje voor wat ik wil.

[img:175:175]http://www.audioreview.com/channels/aud ... 130193.jpg[/img]

Leuk topic overigens!

allen
Berichten: 18302
Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46

Bericht door allen » 18 dec 2007, 18:43

Haha, Niels. Met vintage denk ik meer in termen als "Akai MPC3000Le of Roland TR808", etc. :lol:

Overigens wel muziekliefhebber alleen is alles verkocht. Enige wat ik nu nog over heb is een trouwe SL1200MK5 en een cheap ass Sony stereotoren. Spijt van al m'n verkopen? Ja!
Gaat weer veranderen. :wink:

Bort
Berichten: 579
Lid geworden op: 03 sep 2007, 14:25
Locatie: België

Bericht door Bort » 18 dec 2007, 18:59

Focal JMLab electra 906 op Micromega A60 en CD.

Luisterzetel :lol:

[img:800:600]http://users.telenet.be/bartjevanilse/a ... lon002.jpg[/img]

Luisterhoek:

[img:800:600]http://users.telenet.be/bartjevanilse/a ... lon007.jpg[/img]

[img:800:600]http://users.telenet.be/bartjevanilse/a ... lon011.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Alexsti
Berichten: 1055
Lid geworden op: 18 jan 2007, 19:14
Auto: Een Soebaroe en Lotus

Bericht door Alexsti » 18 dec 2007, 20:00

Ik vindt een mooi 'warm'geluid ook mooi , heb daarom gekozen voor B&W speakers en dat bevalt goed !

Het geheel wordt aangestuurd door een Denon AV Surround Receiver dat is een Receiver met 7 identieke versterkers met een vermogen van 80 Watt (8 Ohm, 20Hz - 20kHz, 0,05% THD) per kanaal.
[img:500:331]http://www.fransvaneeckhout.be/denon/im ... _groot.jpg[/img]

Als voorspeakers heb ik B&W's uit 700 serie de 704 , geeft een machtig mooi geluid , warm en zuiver.

[img:169:482]http://www.hobo.nl/webwinkel/catalog/im ... le-off.jpg[/img]

Achterspeakers zijn ook B&W de V203 , zijn oudjes maar nog steeds goed , muziekvermogen 95 Watt piekvermogen 180 Watt Impedance 4 Ohm
[img:145:109]http://www.andermaal.com/db_pictures/12 ... 088440.jpg[/img]

Als centerspeaker een B&W LCR60 s3- 25W-120W, 70Hz-22kHz, 8 Ohm

En een Subwoofer van Elac de 05esp( moet ook nog B&W worden )


Muziek luister ik uiteraard alleen via de voorspeakers deze 704 's kunnen een versterker aan van 50>150 wat aan 8ohm dus ik zit met 80 wat per kanaal van de Denon aardig in het midden met een boel reserve.
Films worden met de 6 speakers beluisterd wat echt super is !! :D

Groet Alex,

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26919
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 18 dec 2007, 20:02

Erg leuk topic.............................

Heb zelf een set van Yamaha ( geïntergreerde versterker, CD speler, tuner en nog een cassete deck wat ik eigenlijk niet meer gebruik)
Speakers; T+A Criterion T160 E, met een waanzinnig mooi geluid.

Binnenkort knal ik alles van Yamaha de deur uit ( is 10 jaar oud) en ga ik definitief over naar de elektronica van T+A, Duits merk uit Herford, met fantastische recenties in de vakbladen, kost paar cent, maar dan heb je ook wat........................................

Gebruikersavatar
Jelmer850i
Berichten: 5631
Lid geworden op: 21 jun 2006, 19:06
Locatie: Kantoor: www.jumptide.nl of M5
Contacteer:

Bericht door Jelmer850i » 18 dec 2007, 20:05

Mijn setje thuis Yamaha RX-V440RDS

[img:1024:359]http://www.son-video.com/Rayons/HomeCin ... 440_TG.jpg[/img]

I.c.m. JBL SCS 135:

[img:230:200]http://www.avguide.com/images/products/ ... T_1863.gif[/img]

TV 80cm LCD: LG 32LC2R:

[img:396:396]http://www.koridor.cz/inshop/pictures/store/37LC2R.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door Jelmer850i op 19 dec 2007, 10:32, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22254
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Bericht door Niels » 18 dec 2007, 22:19

Ik wist wel dat hier liefhebbers zaten :D Overigens ben ik niet een echte kenner van alles wat er te koop is, ik heb alleen de pech dat een vriend van me dat wel is en mij jaren geleden in contact bracht met "made in USA" ouwe zooi :wink:
DennisF schreef:Oeh een setje Just-Bloody-Loud's :twisted:

Alle gekheid op een stokje, nice dat je er zo met bezig bent. Is wel vet om van die oldschool audio op te knappen. Alleen ik zie er meestal het nut niet zo van in (en nou moet ik vast even oppassen dat ik geen holy-war start). Buizen voor platen of gitaarmuziek kan ik nog inkomen. Maar voor de rest schaar ik mezelf in het hoekje van "hoe puurder en realistischer, hoe beter", dus de technische kant op in plaats van hoe het op het gehoor ligt.
Just Bloody Loud's idd :D Ieder zijn ding Dennis, persoonlijk moet ik me altijd beheersen als ik weer een paar oude JBL's op mp tegenkom maar het is gewoon echt geen handel! Het is dus zeer persoonlijk :lol: Tja wat is puur? Elke versterker brengt wel weer een karakteristiek geluid voort en het hangt er vanaf wat je draait natuurlijk.

@Allen: gelukkig is "Vintage" op mp nog wel eens te betalen :wink: Op Ebay is het ook nog wel eens leuk shoppen trouwens voor het geval je weer wat wilt gaan aanschaffen maar in jouw sectie ben ik niet zo thuis moet ik toegeven.

@Bort: multi tasking met High-end :shock: :lol: Zal vast lekker klinken met spellen als Grand Turismo 8)

Denon heeft ook mooi spul te koop en ook een paar legendarische cd spelers van zo onderhand 20 jaar oud. Nog steeds flink aan de prijs maar wel liefhebber spul. B&W maakt ook mooi spul btw!

T&A heb ik wel eens zien staan maar nog niet beluisterd. Gezien de prijs zal het zeker goed klinken :wink: Ach je kunt ook in deze hobby voldoende geld kwijt zeg maar.

Gebruikersavatar
Maik
Berichten: 3435
Lid geworden op: 27 jun 2006, 20:51
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik » 18 dec 2007, 22:28

Ik heb een surround setje gecombineerd met een stereo setje.

- Pioneer PDP-436XD plasma
- Pioneer HD-recorder (weet even niet meer welke, simpel dingetje)
- Marantz SR4200 receiver (stuurt alleen de center en surround speakertjes direkt aan, voorkanalen lopen over de voor en eindversterkers via pre-outs)
- Denon DVD-3910
- Classé CP50 voorversterker
- 2x Musical Fidelity XA200 mono eindversterkers
- Dynaudio Nuance zelfbouw met de hoogste specs (de ecotec woofers en esotar tweeters, de kenner weet genoeg :wink: ), 2-weg systeem maar wel 38kg per stuk.
- Dynaudio audience C122 center speaker
- Dynaudio audience 42 surround speakertjes
- REL Q200 sub voor het nodige surround gerommel

Veeeelste veel geld aan uitgegeven aan al die rotzooi vroeger :?


[img:903:600]http://home.planet.nl/~hille501/Huis/DSC_0884s.JPG[/img]

[img:384:512]http://home.planet.nl/~hille501/Huis/CIMG1376ss.JPG[/img]

Tom
Berichten: 21696
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Bericht door Tom » 18 dec 2007, 22:40

En over een paar maanden loopt er zo'n kleine snotaap met z'n klauwen aan die speakers te plukken :P

Gebruikersavatar
SteV6
Berichten: 3184
Lid geworden op: 06 aug 2006, 19:26
Locatie: Golf V R32, Leon V6, Speedster, Twente

Bericht door SteV6 » 18 dec 2007, 22:45

Ik hobby en knutsel er graag op los. Heb voor mijzelf een simpel surroundsetje in elkaar gezet.

Voor een zeer goede vriend en collega heb ik samen met hem echt een top of the range luidsprekerset gebouwd. Gebaseerd op het openbaffle principe voor de lage tonen (o.a. Peerless woofers). En een open kast voor mid-hoog, met daarin een Ess AMT-1 (Air Motion Transformer). Ik heb nog nooit een zo goed klinkende vergelijkbare dome gehoord!


Zelf streef ik een zelfde luidsprekerset na, aangestuurd via een A-klasse versterker voor laag en buizenversterker voor mid-hoog. En dan een Tjoeb cd-speler. Maar ja, euro's kan ik helaas maar 1x uitgeven, dus er zal nog wel wat tijd verstrijken voordat ik zover ben.

SteV6

Gebruikersavatar
Aram
Berichten: 1507
Lid geworden op: 05 jan 2007, 16:42
Locatie: n ʞuɐp 'ʞnɹʞ uɾıɯ do ƃnɹǝʇ uǝʌǝ uɐp ǝɯ ʇǝz 'uǝzǝl ʇunʞ ʇıp ǝɾ slɐ

Bericht door Aram » 18 dec 2007, 23:06

@Maik,

Dynaudio, de niet zo bescheiden fabrikant hehehe.

@Romo,

Ik neem aan dat je wel eerst een setje thuis probeerd (indien mogelijk), ik veel verhalen gehoord van mensen die een set speakers oid gekocht hadden omdat het in de winkel zo goed klonk, thuis was er helaas weinig meer van over.
Zonde als je zoveel geld uitgeeft voor iets wat in jouw interieur niet tot z'n recht komt.

Ook vind ik het gevaarlijk om op recenties af te gaan, dat heb ik ook jaren gedaan maar ben tot de conclusie gekomen dat er geen betere recensie is dan die van jezelf.


Voor de rest leuke spulletjes allemaal, meer dan ik dacht dat hier aanwezig zou zijn.

Dit is mijn setje:

Speakers zjin Tannoy Canterbury 15's

Afbeelding

Afbeelding

Eindversterkers zijn mono OTL's (Output TransformerLess), de versterker zelf is ontwikkeld door een vriend van me, die ook de voortrap gedaan heeft.
De kast van de eindtrapjes heb ik zelf ontworpen en laten maken, dit was de hobby voordat ik de auto's in ging, dus het mocht wat kosten toen nog. :mrgreen:

Afbeelding

De kast van de voortrap moet ik nog eens maken, tot die tijd in een RVS bakje:

Afbeelding

De eindversterkers leveren een heftige 30 wat wat meer dan genoeg voor de speakers, 96db @ 8 ohm.

De CD-speler is een gemodificeerde (zelfde vriend als degene die versterkers heeft ontwikkeld) Philips CD304 MK2.
Maar zodra de financien het toelaten ga ik voor een audiofiele hardeschijf.
Ik heb een hoop CD's waarvan ik maar 2 of 3 nummers goed vind, ik ben het zat CD's te wisselen. ;)

groetjes

Andre
Berichten: 11225
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Bericht door Andre » 19 dec 2007, 00:10

pioneer plasma pdp434 43 inch
Arcam voorversterker avp700
Arcam eindversterker p1000
Arcam DVD DV79
REL subwoofer
Kimbercable bekabeling
5 martin logans fresco s.

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 19 dec 2007, 00:18

Andre schreef:pioneer plasma pdp434 43 inch
Arcam voorversterker avp700
Arcam eindversterker p1000
Arcam DVD DV79
REL subwoofer
Kimbercable bekabeling
5 martin logans fresco s.
En een beamer met 800 branduren :lol:

Gebruikersavatar
Wouter
Berichten: 404
Lid geworden op: 02 feb 2006, 00:09

Bericht door Wouter » 19 dec 2007, 00:20

Versterker :Denon A1 Se
Dvd: Jvc
Speakers: Dali suite 2.8, Dali 6006 achter
Sub: Rel storm
Bekabeling: V/d Hul
Tv: philips Koelkast

[IMG:800:516]http://i45.photobucket.com/albums/f75/W ... kamer2.jpg[/img]

Marc R
Berichten: 6859
Lid geworden op: 10 feb 2006, 14:33
Locatie: Black Hole

Bericht door Marc R » 19 dec 2007, 05:15

Haha Lijkt wel SO hier....

FF C&P dan maar.

Yamaha RXV 1300 RDS
Yamaha S2700 DVD

Boston-Acoustics PV500 sub
Boston-Acoustics VR-3 Zuilen voor
Boston-Acoustics CRC center

Focal-JM LAB Chorus 825 zuilen achter

N budget setje maar doet precies wat ik wil...en uiteindelijk gaat t daarom.

Oh ja en vergeet de PS3 niet...en de Samsung 40" LCD (HDMI)

Gebruikersavatar
Hans R
Berichten: 5236
Lid geworden op: 27 sep 2006, 12:12
Auto: Jeep Rubicon
Locatie: Paradijs

Bericht door Hans R » 19 dec 2007, 07:54

Toevalig net gister een nieuwe setje neergezet..
http://www.genevalab.co.uk/default.htm

Geneva, alles in 1, en verder geen rommel in huis.. heerlijk! Super geluid.
ipod dock, cd speler, radio en speakers.. ziet er super uit!

[img:345:229]http://www.genevalab.co.uk/images/shop/W_L_noiPod_F.jpg[/img]
maar dan met voet!


Model L Technical Specifications

Technical Specifications
Design

Designed by the Geneva Lab in-house design team
Cabinet finish: Piano lacquered wood, available in white, black and red color
Sound

Speaker system: 2 x 1" tweeters and 2 x 5 1/4" woofers
Power Amplifier: Digital hi-fi amplifier (Class D) with 4 x 25 Watt output
Audio

iPod Universal Dock
Supported models: iPod video, iPod nano, iPod with color display, iPod photo, 4G iPod, iPod mini and 3G iPod.
CD-Player: slot loading CD player
Supported disk formats: CD-Audio, CD-ROM and CD-RW (MP3 files) Supported disk sizes: 12 cm (4 3/4 inches) FM Radio: digital tuner with 6 presets
External audio inputs

MP3-player in: 3.5 mm (1/8 inch)plug for iPod Shuffle® and other MP3-players
Line in: RCA plug for external input sources like PC, DVD, game console and TV
Electrical requirements

Line voltage: 240V AC, 50Hz to 60Hz
Power consumption: maximum 125W, standby 0.8W
Size and weight

Width x height x depth: 44.8 cm x 29.1 cm x 36.5 cm (17.6" x 11.5" x 14.2")
Weight: 17.2 kg (38 pounds)
Included accessories

Remote control
iPod Dock Adapters: set of 7 pieces (for different iPod models)
Adapter cable for MP3-player: 3.5 mm (1/8 inch) plugs on both ends
Line in cable: RCA jacks, 3 meters (9 feet long)
AC power cable
External FM wire antenna
Optional accessories

Floor stand in aluminum finish. Weight: 13 kg (29 pounds)


Overview:
The Geneva Sound System model L is a complete stereo system, crafted in a single cabinet made out of piano lacquered wood. Considering its compact size, the sound performance is remarkable, from a deep bass to crystal clear highs. It is a very versatile system that plays all genres of music very well and can support a relatively large room size. Your music will sound better than ever. Model L features an iPod Universal Dock compatible with iPod® models with dock connectors (including, iPod video , iPod nano, iPod photo and iPod mini) a built-in slot-loading CD (that also plays CD-ROM with MP3 files) and a FM radio with digital tuner and presets. All controlled with the included remote. It also connects to other MP3 players, vinyl, TV or any audio with using the enclosed audio and line-out (RCA) cables. The system is powered by a very high quality digital amplifier delivering 100 Watts of high-end digital stereo. It uses the same patented EmbracingSound™ professional sound technology as model XL. It has a LED Display visible under the front cover showing input and track playing. This model comes with rubber feet. An optional floor stand in aluminum is available for this model.






(en toevalig verkopen wij dit ook :wink: www.vandergoeswonen.nl )

Jurgen Slender
Berichten: 25
Lid geworden op: 31 okt 2007, 14:10

Bericht door Jurgen Slender » 19 dec 2007, 08:46

Zo, zitten een paar fraaie sets tussen zeg :shock:

Audio/Video is mijn andere (dure) hobby naast het auto gebeuren en heb zelf dus ook wel een aardig setje staan (denk ik 8) ).

Heb op dit moment staan:
- Marantz SR14 receiver
- Marantz SA7001KI cd speler
- Onkyo dv-sp502e dvd speler
- B&W Nautilus 804 fronts
- B&W CDM-1SE rears
- Panasonic 42pv60 plasma tv

En daarnaast nog wat andere meuk zoals een pinnacle showcenter voor het streamen van data vanaf de pc en Xbox360 voor de games zo nu en dan :D

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26919
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 19 dec 2007, 09:00

@Romo,

Ik neem aan dat je wel eerst een setje thuis probeerd (indien mogelijk), ik veel verhalen gehoord van mensen die een set speakers oid gekocht hadden omdat het in de winkel zo goed klonk, thuis was er helaas weinig meer van over.
Zonde als je zoveel geld uitgeeft voor iets wat in jouw interieur niet tot z'n recht komt.
Zo is het precies, ik houd mijn speakers overigens, de electronica pas ik aan, maar das het zelfde merk, dus dat zal loslopen, uiteraard luisteren, dat spreekt voor zich.
Kost wel een paar cent, maar presteert voor het geld fenomenaal, beter dan setjes die het 3 of 4 voudige kosten... :shock:

Gebruikersavatar
Maik
Berichten: 3435
Lid geworden op: 27 jun 2006, 20:51
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik » 19 dec 2007, 09:07

Aram schreef:@Maik,

Dynaudio, de niet zo bescheiden fabrikant hehehe.
Het is zelfs ZO goed spul, dat zelfs de eigenaren ervan naast hun schoenen mogen gaan lopen :wink:
......

Dit is mijn setje:

Speakers zjin Tannoy Canterbury 15's

[IMG:480:640]http://i29.photobucket.com/albums/c281/ ... 300079.jpg[/img]

[IMG:480:640]http://i29.photobucket.com/albums/c281/ ... 300054.jpg[/img]

....
Cool! Het zijn bakbeesten, maar gevoed door een mooie buizenversterker erg fraai geluid, al eens bij iemand thuis mogen bewonderen :)

Roderic E34T
Berichten: 280
Lid geworden op: 02 okt 2007, 09:40

Bericht door Roderic E34T » 19 dec 2007, 09:23

Het simpele spul wat ik thuis heb staan:

- Sony STD-DB930 (Reviever/versterker)
- Sony RDR-GX7 (DVD recorder)
- JAMO Home Cinemaset (speakersysteem)
- Sony 73cm TV (non widescreen)

Spul is nu allemaal ongeveer een jaar of 10 oud. Behalve de recorder. Die is bijna 3 jaar oud.

Gebruikersavatar
Mark Nauta
Berichten: 10755
Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Locatie: Zevenbergen
Contacteer:

Bericht door Mark Nauta » 19 dec 2007, 10:12

Mijn setje in R'dam ziet er als volgt uit.

[img:400:213]http://www.technoconfort.com/photos/LX3600D.jpg[/img]

Philips LX3600D. Ja duur is het niet (student hè). effectief wel. Zit prima geluid in, en mijn (oude) Philips TV zit eraan, net als mijn computer en de PS2. Verder heb ik op mijn 25m2 studentenkamertje nog een mooi flatscreen monitor/tv'tje waar mijn laptop aan gekoppeld is. De Samsung SyncMaster 940mw.

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 19 dec 2007, 11:56

Tja 2 kleine kids die pal boven de woonkamer slapen, laat niet toe om eens gebruik te maken van een mooie dikke geluidsinstallatie. TV kan al amparan harder dan een kwart van het geluid. Gelukkig heb ik goede hoofdtelefoon :lol:

Gebruikersavatar
Aram
Berichten: 1507
Lid geworden op: 05 jan 2007, 16:42
Locatie: n ʞuɐp 'ʞnɹʞ uɾıɯ do ƃnɹǝʇ uǝʌǝ uɐp ǝɯ ʇǝz 'uǝzǝl ʇunʞ ʇıp ǝɾ slɐ

Bericht door Aram » 19 dec 2007, 12:39

Maik schreef:Cool! Het zijn bakbeesten, maar gevoed door een mooie buizenversterker erg fraai geluid, al eens bij iemand thuis mogen bewonderen :)
Thanks, ik ben er ook erg blij mee. 8)
Ik heb bij Tannoy nederland gewerkt toen, dit was hun "demo" set.
Deze speakers worden eigenlijk alleen op bestelling gemaakt, je krijgt ook je naam op de bronzen frontplaat gegraveerd.
Omdat dit een demo set was zaten die platen er niet bij, dus heeft mijn toenmalige werkgever bij de fabriek in Schotland de bijbehorende frontplaten laten maken, met mijn naam erop. :D

Ik houd zelf van het warme, maar vooral volle geluid van de 15" dual concentric unit, doordat de tweeter midden in de conus zit krijg je een ongehoorde plaatsing, erg gaaf.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39587
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Bericht door Arthur » 19 dec 2007, 15:03

Ik kan kort zijn.
Een Loewe breedbeeldbuis, weet niet hoe groot.
Een Sony DVD met harddisk.
En een videorecorder.

Heb niet eens een radio/stereo.
CD kan in de DVD speler en TV kan op radiomodus... :oops:

Aan mij heb je hier niets :wink:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: A110_Bleu_Sierra, Ahrefs [Bot], BMWDennis, Google [Bot], m@rco, Majestic-12 [Bot], Paul76, SlowCo, tomgtr, Wimo en 78 gasten