en snurken en dromen ook
Van de week schrokken we midden in de nacht wakker, dachten dat die dood ging ofzo.
Lag die daar te stuipen en te dromen, hij werd niet eens wakker toen we gingen kijken.
De spanning wordt opgebouwd!Kasteel schreef:Mag me sinds kort ook weer bij de hondeneigenaren aansluiten. Vergeleken met vele hier wellicht klein, maar na vele goede ervaringen precies de hond die we zochten. De zoektocht naar de juiste fokker was overigens ook nog wel een kleine puzzel
(Bijlage vanaf iPhone gaat toch nog niet helemaal goed, dus foto houden jullie tegoed)
Net zo goed als mensen die iemand een pup cadeau geven, dan spoor je niet helemaal vind ik..RutgerK schreef:Een goede Fokker vinden is belangrijk. Ik hoor wel eens mensen die binnen een week na het besluit een pup te nemen voor het eerst er al één in huis hebben. Dat blijf ik ongelooflijk vinden.
Ik bedoel ook dat een goede fokker informeert naar de achtergrond van het besluit van een potentiële koper en kan besluiten geen pup te verkopen.allen schreef:Snel een goede fokker vinden is helemaal niet zo moeilijk. Van elk ras zijn wel actieve clubs en tegenwoordig zoek je die in drie tellen op via internet op je mobieltje. Daarna is het eerste contact al snel gelegd.
Veel belangrijker vind ik de vraag of mensen goed hebben nagedacht over de gevolgen van het naar huis halen van een hond.
Overdag werken, hond op het balkon. Na het werk 30 minuten met de hond naar buiten en de rest van de avond met de voeten op een kratje, biertje aan de lippen voor de buis...
Één van m'n honden heb ik overigens uit het asiel. Fokker? Broodfokker wellicht. Fantastisch trouw beest. Luistert ook nog eens in tegenstelling tot de zorgvuldig geselecteerde, mooiere hond.
Bij deze de foto's. Vooraf ook bij de asiels langs geweest en tijdje gezocht, maar mocht niet baten. Fokker zoektocht kan idd heel snel gaan, maar heb toch paar keer behoorlijk vreemde 'dierenliefhebbers' tegen gekomen.Kasteel schreef:Mag me sinds kort ook weer bij de hondeneigenaren aansluiten. Vergeleken met vele hier wellicht klein, maar na vele goede ervaringen precies de hond die we zochten. De zoektocht naar de juiste fokker was overigens ook nog wel een kleine puzzel
(Bijlage vanaf iPhone gaat toch nog niet helemaal goed, dus foto houden jullie tegoed)
gecondoleerdHarryC schreef:Klopt Luco, maar daar heeft de Cane Corso natuurlijk ook last van.
Aftakelen doen ze altijd te snel, vorige week onze , bijna, 14 jarige Jack Russel laten inslapen....
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], ron36 en 13 gasten