Remkes wil 82 miljoen euro extra voor politie

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wouter
Berichten: 404
Lid geworden op: 02 feb 2006, 00:09

Remkes wil 82 miljoen euro extra voor politie

Bericht door Wouter » 02 feb 2006, 00:51

http://www.nu.nl/news/666692/11/Remkes_ ... litie.html

gaan we weer, er word nu zoveel geflits en bekeurd, en nog is er geld gebrek????

mis ik hier iets jongens?????

Gebruikersavatar
Hans
Berichten: 2696
Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:59

Bericht door Hans » 02 feb 2006, 07:15

Ach een paar nieuwe traject conroles erbij en die 82 miljoen is zo binnen. :evil:

Robin
Berichten: 51213
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Bericht door Robin » 02 feb 2006, 12:14

Hoor ik net op 't nieuws dat er een 'wet' komt dat de Tweede Kamerleden(in Den Haag dus he niet dat andere forum) hun nevenfuncties en salarissen daaruit openbaar moeten maken ivm 'belangenverstrengelingen 'etc.

Goede zaak?

Nevenfuncties...denk dat D66er Boris Dittrich en PvdA er Wouter Bos allang hun nichtenfunctie openbaar hebben gemaakt :twisted:

Gebruikersavatar
Peter Tunissen
Berichten: 8223
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
Locatie: Weert
Contacteer:

Bericht door Peter Tunissen » 02 feb 2006, 12:24

Tsja, ongelofelijk eigenlijk, hun nevenfuncties openbaar maken, alsof het het achtste wereldwonder is. Eigenlijk zouden ze gewoon helemaal geen nevenfuncties moeten hebben, klaar uit.

Maar weet je wat het met politiek is? Het zijn allemaal even grote hufters, van links tot rechts en alles wat er tussenin zit.
Dan kan je twee dingen doen, je daaraan ergeren, nou veel plezier, dan erger je je dus de rest van je leven want in Den Haag verandert toch niks, ja misschien dat hufter 1 vertrekt en hufter 2 daarvoor in de plaats komt, lekker boeiend.
Of je ergert je er niet meer aan, gaat er van uit dat het toch allemaal ellende is en doet verder zo goed mogelijk zaken voor jezelf en fuck die hele politiek.
Scheelt je een hoop hartklachten en uiteindelijk verandert er niks, maar de politiek luisterde toch al nooit naar wat jij of ik (of die 15.999.998 andere Nederlanders) wilden.

Uiteindelijk is politiek gewoon een minst belangrijke dat er bestaat.
Neem nou die hele legitimatieplicht? Hoop heisa, hoop mensen over de zeik (ik ook, want onzin) en nu? Ik loop 999 van de 1000 keer zonder legitimatie naar buiten, krijg ik een keer een boete (nog niet gebeurd), so what? Het is maar 50 euro of zo, kans dat het een keer in de twee jaar gebeurt, dat is de moeite toch niet om je druk over te maken?
Laat ze lekker in hun eigen stront zakken met hun onzinregeltjes, niks van aantrekken, af en toe een paar euro ontwikkelingshulp naar Den Haag en da was het dan weer. Werkt echt heerlijk! :)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ErikS, Gijzert, HarryC, Henk Jan, Martijn M, maurizio, smiley en 192 gasten