Is dit geen toeval ? DF'er gespot.

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Is dit geen toeval ? DF'er gespot.

Bericht door RVV » 01 mar 2006, 11:06

Gisteren op weg naar huis, besloot ik voor de laatste afslag binnendoor te gaan, beetje knallen op een voor mij bekend binnendoor weggetje, al een tijd meer gereden, en eigenlijk was ik het ook niet van plan maar er reden zulke schijtlijsters voor me op de snelweg dat ik er helemaal zat van was. Hup er af en ik ging er even helemaal voor zitten. Lekker scheuren en na een kilometertje of 5 op een weg waar ik geen enkele andere auto was tegengekomen omdat het een heel rustig weggetje is kom ik een tegenligger tegen.

Felle xenon lampen, grote auto, heej een Seat denk ik, goh zo eentje heeft Arthur ook, maar de kans dat hij het zou zijn was natuurlijk 0,00434 % want Arthur woont in Emmen (80 kilometer verderop), Oke hij werkt wel in de regio maar pakt meestal de snelweg. Anyway verder gereden.

3 minuten later een berichtje, verrek toch Arthur ? ff bellen en ja hoor. Was hem dus.

Arthur had zelf ook zo iets van laat ik 's binnendoorrijden.

Ik denk dat statistisch gezien de kans groter is dat je de jackpot wint dan dat wij elkaar daar in de middle of the "niets" tegenkomen. :wink:

Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Bericht door Knot » 01 mar 2006, 11:16

Hebben jullie geen kentekenplaathoudersticker dan?

Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Bericht door Knot » 01 mar 2006, 11:39

LOL... 8)

Dan maar met vingerverf?

Gebruikersavatar
Prins Claus †
Berichten: 413
Lid geworden op: 10 feb 2006, 16:38
Auto: BMW 118iA
Locatie: Zuid-Limburg

Bericht door Prins Claus † » 01 mar 2006, 11:44

Knot schreef:Hebben jullie geen kentekenplaathoudersticker dan?
Ik heb nog wel een adresje van iemand die ze maken kan. Heeft ook de stickers voor nurburgring.nl gemaakt...

M.vr.gr.,
Sander AKA ZKH

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39719
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Bericht door Arthur » 01 mar 2006, 14:37

Heej Rico, cool hè.
Grappig want ik had ook zoiets, verrek das Rico.
Leuk man...
Alleen ik had een opagangetje erop (want was aan het werk, zonde van de prenten dan).

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Erik dB, Gert-jan, WillemBoer en 54 gasten