Wie heeft ervaring met dating sites?

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26919
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Wie heeft ervaring met dating sites?

Bericht door romo » 18 mei 2007, 12:58

Ja, mischien een vreemde vraag. Ik ben single en ik wil best wel een vrouwelijke levenspartner. Ik heb geen moeite om dat hier te vertellen.

Nu heb ik het gevoel dat die sites toch vooral fake zijn en alleen maar geld moeten genereren, ondanks de gratis inschrijving.

Wie kan daar iets over zeggen?

Online
Gebruikersavatar
Fabian
Berichten: 7014
Lid geworden op: 12 mar 2006, 21:46
Locatie: Breda,E89 Z4 2.3,E34 M5 3.8
Contacteer:

Bericht door Fabian » 18 mei 2007, 13:41

Ze werken! Neuk me helemaal suf :lol:

Nee, dat is onzin. De dames weten heel goed dat er ook genoeg foute mannen tussen zitten, dus ze zijn wat voorzichtig over het geheel.

Maar je kunt er leuke contacten aan over houden. En tsja, of het klikt weet je toch pas als je elkaar ontmoet. Als je er maar nuchter mee omgaat. Is het nix, dan is het nix. Dan heb je nix verloren!

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26919
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 18 mei 2007, 13:49

Kan je een site adviseren?

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 18 mei 2007, 14:03

Pas maar op die hormonenbommen hebben een roedel kinderen of ze willen van jou kinderen :lol: In beide gevallen ...Opel Zafira :!: :wink:

Gebruikersavatar
volvoc30
Berichten: 1097
Lid geworden op: 19 dec 2006, 18:35
Locatie: Breda (parel van het zuiden!)

Bericht door volvoc30 » 18 mei 2007, 14:08

Je kan ook een date regelen van een half uur of een uur. Kost je alleen wel wat meer. :D:D

René130i
Berichten: 5506
Lid geworden op: 28 jan 2007, 23:39
Locatie: Friesland www.130i.nl
Contacteer:

Bericht door René130i » 18 mei 2007, 14:24

Ken mensen die relatieplanet.nl hebben gebruikt. Kost wel wat geld maar niet zo veel meende ik. Een vriend van me heeft zo zijn huidige vriendin ontmoet. Niks mis mee dat online daten. 8)

Gebruikersavatar
Damir Vukovic
Berichten: 570
Lid geworden op: 18 dec 2006, 10:29
Locatie: Delft

Bericht door Damir Vukovic » 18 mei 2007, 14:49

Huisgenoot van me heeft er zijn huidige vriendin aan over gehouden. Leuke meid, viel me 100% mee. Veel mensen die IRL nogal verlegen zijn en niet snel op iemand af zullen stappen.

Gebruikersavatar
duifjes.com
Berichten: 8490
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Locatie: Fryslan

Bericht door duifjes.com » 18 mei 2007, 15:01

deze werken het best krijg je 4 jaar ook geen gezeur:

www.rent-a-russian.ru
www.malasianimport.ml
www.brazilian-tanga.br
www.tsjech-cook.th

René130i
Berichten: 5506
Lid geworden op: 28 jan 2007, 23:39
Locatie: Friesland www.130i.nl
Contacteer:

Bericht door René130i » 18 mei 2007, 15:12

:lol:

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26919
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 18 mei 2007, 15:37

Rico v Velzen schreef:Pas maar op die hormonenbommen hebben een roedel kinderen of ze willen van jou kinderen :lol: In beide gevallen ...Opel Zafira :!: :wink:






whoeeeeeeeeeaaaaaaaaaaarghhhhhhhhhhhhh..........................worst nightmare :shock: :lol:
Geen kids voor mij/van mij................................al helemaal geen opel.......................... :lol:

Gebruikersavatar
Mathieu
Berichten: 5200
Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:43
Locatie: Ergens in brabant

Bericht door Mathieu » 18 mei 2007, 16:17

Volkswagen Touran kan ook 8)

Tomaz
Berichten: 1303
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:02

Bericht door Tomaz » 18 mei 2007, 16:24

Lach er maar om, maar Rico heeft een punt. Dus; voorzichtigheid geboden want voor je het weet ben je aan het (moeder)koekhappen. :?

Tom
Berichten: 21697
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Bericht door Tom » 18 mei 2007, 16:53

Ik vind paiq.nl wel een geinige site. zit er zelf ook op.

In principe is het wel een site om meiden te leren kennen, alleen dan niet zoals een klassieke datingsite met kansloze oproepjes.
Eerst vul je tig vragen in hoe je over zaken denkt en hoe je bent, daarna krijg je 'matches' toegewezen (die volgens die site op een groot aantal punten bij jou passen) en daarmee kun je chatten. Na een tijdje zie je ook pas de foto. Als je snel aan de vrouw moet is het niks (is afhankelijk van wat je toegewezen krijgt), maar ik vind het wel geinig om op die manier wat nieuwe meiden te leren kennen.

Gebruikersavatar
MartijnGizmo
Berichten: 12743
Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door MartijnGizmo » 18 mei 2007, 17:46

Rico v Velzen schreef:Pas maar op die hormonenbommen hebben een roedel kinderen of ze willen van jou kinderen :lol: In beide gevallen ...Opel Zafira :!: :wink:
[img:400:240]http://www.autosrapidos.com/superautos/ ... cef101.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15802
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart
Contacteer:

Bericht door Dennis Cavallino » 18 mei 2007, 17:59

Zoek op hyves.nl naar je oud klasgenootjes en kijk welk chickie er na een Sonja Bakker kuur weer als vanouds uit ziet, haar vriend op straat pleurt en die je kunt benaderen met de hele simpele zin: Heej, hoe gaat het met jou tegenwoordig?


Dan begin je meteen positief!
:lol:



en als ik je een kleine tip mag geven, ik zou niet gaan chatten met al die ................................................. die ............. jij ...... altijd ............. plaatst.............................................

just my 2 cents

Rebel
Berichten: 4800
Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46

Bericht door Rebel » 18 mei 2007, 18:50

Romo gewoon weekendje Maastricht boeken, meer kroegen dan straten, meer single dames dan mannen, en meer bier dan water....


Kegel die pc in de vuilbak en ga op stap man !
Voor hetzelfde geld zit je wekenlang met 'n oude draak van 53 te chatten die haar teezakjes op het toetsenbord heeft hangen en jou maar gek maakt met foto's van een jonge kip van de wehkamp-site.

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26919
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 18 mei 2007, 20:09

Das waar, dat risico zit erin, daarom vraag ik ook om advies. Ik ben geen stapper/kroegtijger. Ongeveer allergisch voor sigaretten rook. Een rokerige, lawaaierige kroeg, met gezuip, gelal en gebral, daar pas ik echt voor.
Dus voor mij mischien een dating site het minst slechte alternatief, ik moet er nog maar eens een nachtje over slapen.

Wouter81
Berichten: 9049
Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
Auto: GR86 | VW California | Mazda 3

Bericht door Wouter81 » 18 mei 2007, 20:25

Tom schreef:Ik vind paiq.nl wel een geinige site. zit er zelf ook op.
Via deze site heb ik m'n huidige vriendin leren kennen. :) Ik was alweer een jaartje vrijgezel (had daarvoor 1,5 jaar samengewoond) en via een invite (weet niet of dat nog zo is daar, was in het beta-stadium althans wel zo) daar eens gekeken. Vooral uit verveling, de wintermaanden zijn anders erg lang. Stuk of wat meiden in m'n lijst gekregen en veel mee gechat. Met 1 een leuke afspraak gehad ook maar dat werd verder niets. Leuke gezellige avond gehad, dat wel. Met een ander klikte het echter wel erg goed (ze zat echter nog in Oostenrijk op dat moment voor stage, was trouwens niet single op dat moment :) ). Toen ze terugkwam maar es ff afgesproken en dat klikte wel erg goed zeg maar. :wink: Inmiddels hebben we een dik jaar een relatie nu en wonen we sinds februari dit jaar samen. Gaat nog steeds uitstekend, heel erg blij met haar. 8) Topperrrrrr.

Tja, zoals je vroeger in een kroeg iemand tegenkwam kan dit tegenwoordig ook perfect via internet. Het is gewoon een extra manier om mensen te ontmoeten. Ik ben zowiezo niet echt een uitgaanstype en heb het vaak ook druk met m'n werk waardoor het sociale leven er wel eens wat bij inschoot. Voor mij was dit ook wel een uitkomst dus. Had er niets van verwacht (het was zelfs niet eens de insteek toen ik lid werd, was meer als tijdverdrijf) maar zie wat eruit is gekomen hehe.

Hoorde zelfs uit m'n omgeving van iemand van een jaar of 50 die via internet een partner vond. Leuk toch. :) Gewoon doen dus romo. Baat het niet, dan schaadt het ook zeker niet.

Dat paiq.nl is iig. erg leuk. De klassieke datingsites zeggen me niks (iedereen geilt op de dames waarbij de tieten op de foto bijna uit de topjes puilen) terwijl dat vaak nou net niet de leukste meiden zijn (mijn ervaring dan :wink: )). Vind dat net zo'n veemarkt. Leuke van paiq is dat de computer jouw 'matches' kiest en je ook niet gelijk de foto's ziet. Misschien dat ik er daarom ook niet gelijk door hen werd uitgekickt hehehe. :lol:

Gebruikersavatar
Jelmer850i
Berichten: 5631
Lid geworden op: 21 jun 2006, 19:06
Locatie: Kantoor: www.jumptide.nl of M5
Contacteer:

Bericht door Jelmer850i » 18 mei 2007, 21:28

Anders moeten we met alle vrijgezelle DFérs eens op stap :lol:

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26919
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 18 mei 2007, 21:33

Mooi bericht Wouter, het kan dus wel, erg leuk voor je!

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26919
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 18 mei 2007, 21:34

Jelmer850i schreef:Anders moeten we met alle vrijgezelle DFérs eens op stap :lol:
Das mischien ook een leuk idee.

Gebruikersavatar
Jelmer850i
Berichten: 5631
Lid geworden op: 21 jun 2006, 19:06
Locatie: Kantoor: www.jumptide.nl of M5
Contacteer:

Bericht door Jelmer850i » 18 mei 2007, 21:39

Vaak best leuk!
Met een andere BMW club wel gedaan, in scheveningen, was super gezellig!
Je zit alleen even met de overnachting... of gewoon een hotelletje boeken 8) , of een eind terug rijden. Wel een aantal malen gedaan na het stappen > 100km terug rijden, maar slapen in een rijdende auto is niet echt handig :lol:

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Bericht door GTRene » 18 mei 2007, 22:19

Hey Romo, deze site is gratis en je kan alle kanten op, mailen en chatten enz en vele mooie dames uitzoeken die ook veelal iemand zoeken, is zit er al een tijdje op en gaat leuk 8) nooit te veel verwachten maar vele foto's en mails en afspraken kun je maken no problem, en helemaal als je geen moeite hebt met overal heen crossen...tja dat heb ik wel maar als je dat niet hebt kun je heeeeeeeel veel :idea:

www.nl.netlog.com

have fun, veel mooie vrouwen dus als je geluk hebt...want ook veel concurentie, maar wie niet waagt die niet wint, heb al leuke vriendinnen eraan overgehouden en leuke date's

good luck

GTRene

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26919
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 18 mei 2007, 22:28

Er komen leuke tips, fantastisch.

Kan ik zeer waarderen.

Wouter81
Berichten: 9049
Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
Auto: GR86 | VW California | Mazda 3

Bericht door Wouter81 » 18 mei 2007, 22:32

romo schreef:Er komen leuke tips, fantastisch.

Kan ik zeer waarderen.
Zie dat paiq nog steeds met invites werkt. Mijn account lijkt niet meer te werken (ben ook al een half jaar niet meer ingelogd ofsow) dus kan je niet uitnodigen. Tom: stuur die jongen eens een invite. :wink:

Ohja, m'n ex-vriendin leren kennen op een begrafenis. :!: Kun je ook doen: begrafenissen aflopen. :lol:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Joost H., jos_br, k33z, R728i en 161 gasten