Geachte klant,
Uit ons klantsysteem is naar voren gekomen dat u tot op heden nog geen gebruik maakt van ons nieuwe betaalproduct. Dit betekent dat u met ingang van 4 maart 2021 niet meer kunt inloggen om uw bankzaken te regelen, betalen of geld kunt opnemen van uw betaalrekening(en).
Wij verzoeken u om kosteloos de nieuwe betaalpas aan te vragen, zodat u veilig gebruik kunt blijven maken van uw betaaldiensten bij de Rabobank. Dit kunt u doen via "Aanvragen".
Aanvragen
U ontvangt uw nieuwe betaalpas binnen 5 werkdagen.
Heeft u vragen?
Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag!
Met vriendelijke groeten,
Merel de Groot
Hoofd Klantcommunicatie
Poging tot oplichting van mijn bankrekening
- Joop
- Berichten: 8891
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
Re: Poging tot oplichting van mijn bankrekening
Toch wel fijn van Merel dat ze me nog even aan het volgende herinnert
-
OnlineBram
- Berichten: 15873
- Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Locatie: Breda
Re: Poging tot oplichting van mijn bankrekening
Mooi ook dat dat soort berichten via SMS van een 06 nummer binnen komen.
Dan moeten alle alarmbellen wel afgaan lijkt me.
Dan moeten alle alarmbellen wel afgaan lijkt me.
-
Online
- Berichten: 4999
- Lid geworden op: 01 aug 2013, 19:48
Re: Poging tot oplichting van mijn bankrekening
[DigiD]: U ontvangt nog een teruggave van €698,99 euro. Vraag nu uw teruggave aan via : s.id/belastingaangifte
Deze kwam ook met een SMS.
Deze kwam ook met een SMS.
- frankie
- Berichten: 2068
- Lid geworden op: 23 nov 2008, 14:17
- Locatie: BMW city
Re: Poging tot oplichting van mijn bankrekening
Mooie meevaller, direct wat crypto voor halen.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], ED35 en 171 gasten