Hiep hiep hoera!

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Spijkerhard
Berichten: 4045
Lid geworden op: 18 okt 2010, 20:41
Auto: (nog steeds) Te veel.
Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3

Re: Hiep hiep hoera!

Bericht door Spijkerhard » 17 mei 2021, 23:37

Beterschap Martijn.

En leuk dat de rest het maar hin zin heeft gehad! Altijd wat riskanter met regen, maar het was een dag zonder schades, en heel weinig codes rood.

Wel een kwartiertje stil gelegen omdat een hoge ome van een belangrijke organisatie de baan even kwam controleren voor een of ander event in september. (fingers crossed)

Gebruikersavatar
Martijn_bmw
Berichten: 26688
Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
Locatie: Provincie Utrecht

Re: Hiep hiep hoera!

Bericht door Martijn_bmw » 18 mei 2021, 08:32

Spijkerhard schreef: 17 mei 2021, 23:37 Beterschap Martijn.

En leuk dat de rest het maar hin zin heeft gehad! Altijd wat riskanter met regen, maar het was een dag zonder schades, en heel weinig codes rood.

Wel een kwartiertje stil gelegen omdat een hoge ome van een belangrijke organisatie de baan even kwam controleren voor een of ander event in september. (fingers crossed)
Thanks! Als ik weer kan ga ik zeker ook graag zo'n dagje mee, ziet er top uit!

En idd fingers crossed voor september

Online
Gebruikersavatar
Barend
Berichten: 1838
Lid geworden op: 29 nov 2008, 23:48
Auto: F20 m135i
Locatie: Breda

Re: Hiep hiep hoera!

Bericht door Barend » 18 mei 2021, 09:26

Ook ik kan bevestigen dat het een hele leuke ervaring was! Had af en toe weleens een rondje op een circuit gereden maar gisteren in het treintje in korte tijd echt veel mogen leren. De opdrogende baan was prachtig om te zien.

Ik heb na de training nog een uurtje in een E36 325i gereden met instructeur en dat was ook erg leuk. Heel anders dan de eigen auto natuurlijk, de instructeur gaf al vrij snel aan dat ie me nog weinig kon bijbrengen kwa rempunten en instuurpunten - dankzij de training daarvoor - dus het werd gewoon lekker rondjes knallen. Het was lekker rustig op de baan.

Gebruikersavatar
Peter Tunissen
Berichten: 8223
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
Locatie: Weert
Contacteer:

Re: Hiep hiep hoera!

Bericht door Peter Tunissen » 19 mei 2021, 15:54

Het was echt gaaf om weer eens wat mensen van het forum op het circuit te zien.
En de gespannen koppies van de dames in de MINI en Kever Cabrio was ook echt goud! :mrgreen:
Gaan we wat mij betreft zeker vaker doen dus! :df:

Gijzert
Berichten: 4990
Lid geworden op: 01 aug 2013, 19:48

Re: Hiep hiep hoera!

Bericht door Gijzert » 20 mei 2021, 13:10

Peter Tunissen schreef: 19 mei 2021, 15:54 Het was echt gaaf om weer eens wat mensen van het forum op het circuit te zien.
En de gespannen koppies van de dames in de MINI en Kever Cabrio was ook echt goud! :mrgreen:
Gaan we wat mij betreft zeker vaker doen dus! :df:
Ook gespannen koppie van iemand in een huur BMW.

Online
Gebruikersavatar
Barend
Berichten: 1838
Lid geworden op: 29 nov 2008, 23:48
Auto: F20 m135i
Locatie: Breda

Re: Hiep hiep hoera!

Bericht door Barend » 21 mei 2021, 20:29

Peter Tunissen schreef: 19 mei 2021, 15:54 Het was echt gaaf om weer eens wat mensen van het forum op het circuit te zien.
En de gespannen koppies van de dames in de MINI en Kever Cabrio was ook echt goud! :mrgreen:
Gaan we wat mij betreft zeker vaker doen dus! :df:
Weet je of er ergens een fotograaf rondliep van de week Peter? :foto: Zou wel wat toffe foto’s willen zien.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 328Ti, Bokkepoot, Eeuwe, MarcF, Mark 320iS, Martijn M, Paul76, Semrush [Bot], tomgtr en 69 gasten