Dat Amerikanen wat meer geinformeerd zijn over hun eigen land en dat een superieure plek geven is een stukje opvoeding en - laten we eerlijk zijn - een stukje recente wereldgeschiedenis. Daar kun je wat van vinden

Maar....je bent president. Hou dan gewoon je mond als je het niet weet. Een manco van Trump IMHO.G Kolkman schreef: 12 okt 2020, 14:51 Tsja, wij kennen ook niet alle staten en hun hoofdsteden, of alle provincies van bv China of Rusland. Qua schaal is dat bijna vergelijkbaar.
oh een enorm manco maar voor veel amerikanen irrelevant. Dit is niet een leider die verkozen is omdat ie de slimste van de klas was - hooguit omdat ie de sluwste is en dat vinden veel mensen blijkbaar belangrijk.535d schreef: 12 okt 2020, 16:27Maar....je bent president. Hou dan gewoon je mond als je het niet weet. Een manco van Trump IMHO.G Kolkman schreef: 12 okt 2020, 14:51 Tsja, wij kennen ook niet alle staten en hun hoofdsteden, of alle provincies van bv China of Rusland. Qua schaal is dat bijna vergelijkbaar.
Tsja. Er komt 2 dagen later weer een ander schandaal. Geen tijd om te blijven plakken.G Kolkman schreef: 12 okt 2020, 17:59oh een enorm manco maar voor veel amerikanen irrelevant. Dit is niet een leider die verkozen is omdat ie de slimste van de klas was - hooguit omdat ie de sluwste is en dat vinden veel mensen blijkbaar belangrijk.535d schreef: 12 okt 2020, 16:27Maar....je bent president. Hou dan gewoon je mond als je het niet weet. Een manco van Trump IMHO.G Kolkman schreef: 12 okt 2020, 14:51 Tsja, wij kennen ook niet alle staten en hun hoofdsteden, of alle provincies van bv China of Rusland. Qua schaal is dat bijna vergelijkbaar.
Ik heb de nummers de laatste weken niet gevolgd maar ik kan me wel voorstellen dat z'n belastingaangifte's wel voor een deukje gezorgd hebben aangezien men daar historisch gezien collectief een hekel aan heeft. maar ook dat glijdt vrij makkelijk van 'm af.
Nou idd, democraten moesten een geschikte kandidaat naar voren schuiven, en Biden was het ''beste'' wat ze konden bieden? Echt WTF.
Indirecte manipulatie van de MSM voor de zwevende kiezer(?) , je wilt als kiezer toch 't liefst bij de 'winnende partij' horen?Geertmans schreef: 02 nov 2020, 09:37 Ik kan me best vinden in de kritiek op de gekleurde MSM.
Maar waarom zou de MSM bewust zeggen dat Biden gaat winnen, terwijl dat misschien niet zo is?
Daar schiet toch niemand iets mee op.
Daar dacht ik later ook aan inderdaad:)Geertmans schreef: 02 nov 2020, 09:53 zou het niet andersom werken? je ziet dat jouw partij achter staat en gaat dan sowieso stemmen om m het laatste zetje te geven.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten