Lewis en BLM

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Aernoudt
Auto: BMW 330ci
Contacteer:

Lewis en BLM

Bericht door Aernoudt » 26 jun 2020, 12:50

Robin schreef:
24 jun 2020, 15:26
tomgtr schreef:
24 jun 2020, 15:12
Uitspreken (hoe hypocriet en tendensgevoelig het ook is) is prima, anderen aanvallen dat ze er niet aan meedoen echt zum kotsen.
Dat bedoel ik dus.

F1 is wat het is en laten we dat zo houden.

Ik vond een paar jaar terug Memphis nog de 'verlosser' van het NL Elftal. En toen hij geblesseerd was dacht ik:Daar gaat het NL Elftal. Nu hebben we geen EK, maar wat mij betreft mag Memphis opdonderen uit 't Elftal: Wat een arrogantie naar die politieagent. Vent je kunt alleen een partij goed voetballen. Wees daar dankbaar voor waar je nu staat met je 'miljoenencontract' en je carriere.

Anders zat je hoogstwaarschijnlijk in 't criminele milieu met die attitude die je nu laat zien. Sneu figuur.

Kortom ik heb in m'n kennissenkring een Afrikaans echtpaar die ik 3/4x per jaar op verjaardagfeestjes meemaak. Wat die op FB tentoonspreiden. Ik ga niet meer in gesprek met hun. Ik wilde ze bijna ontvrienden van FB. Kutvolk.

Oftwel dat hele BLM gedoe maakt van mij iemand die nu wel twee keer nadenkt bij de gemiddelde zwarte persoon.....
Alleen al hierom is het goed wat Lewis doet; wellicht wat minder mensen op 1 hoop gooien: Afrikanen zijn kutvolk zoals jij schrijft enkel omdat jij een echtpaar irritant vindt...

In elk volk zitten fijne en minder fijne mensen. Geen enkel volk is goed of slecht. (nog even los van de bevolking tov hun regering... want laten we eerlijk zijn: met Rutte wordt ik niet graag vergeleken in het buitenland (ondanks dat we beide NL'er zijn) grootste leugenaar uit de NL politieke geschiedenis. Daarmee maakt Rutte's gedrag jou of mij nog altijd geen 'kutvolk' (!).

Om even over na te denken: de nazi Duitsers die mijn vader in een concentratiekamp gooiden in de 2e WO (1944), en hem verplicht hebben tot dwangarbeid / slavernij, werden (gelukkig) teniet gedaan door een aantal Duitse opzichters in die dwangarbeid fabriek: zij deelden brood uit aan o.a. mijn vader zodat ie in leven bleef. Dat brood ontnamen zij (die niet nazi Duitsers dus) hun gezinnen (en die hadden eind 1944 begin 1945 ook niet veel meer te eten, nog even los van de straffen die er op stonden als je dwangarbeiders hielp...). Maw: niet alle Duitsers waren slecht, en daarmee ook geen 'kutvolk'.

Laat het even rustig op je inzinken Robin.

///Joost

Re: F1 Seizoen 2020 - Data in openingspost

Bericht door ///Joost » 26 jun 2020, 12:56

Aernoudt schreef:
26 jun 2020, 12:50

Alleen al hierom is het goed wat Lewis doet; wellicht wat minder mensen op 1 hoop gooien: Afrikanen zijn kutvolk zoals jij schrijft enkel omdat jij een echtpaar irritant vindt...
Uhhmm...ik kan het mis hebben, maar volgens mij zegt hij dit niet. ;) Het gaat er voornamelijk om dat BLM hun mening aan ons wil opdringen en dat je als niet-zwarte medemens een keuze maakt; of voor, of tegen, waarbij 'geen mening' is automatisch tegen. Dat vind ik ook een zeer kwalijke zaak. Dit heb ik zelf ook uit eerste hand meegemaakt. Geen mening, nou dan ben je automatisch voor racisme. :bag:

Robin

Bericht door Robin » 26 jun 2020, 13:04

Klopt Joost.
Aernoudt schreef:
Robin schreef:
24 jun 2020, 15:26
tomgtr schreef:
24 jun 2020, 15:12
Uitspreken (hoe hypocriet en tendensgevoelig het ook is) is prima, anderen aanvallen dat ze er niet aan meedoen echt zum kotsen.
Dat bedoel ik dus.

F1 is wat het is en laten we dat zo houden.

Ik vond een paar jaar terug Memphis nog de 'verlosser' van het NL Elftal. En toen hij geblesseerd was dacht ik:Daar gaat het NL Elftal. Nu hebben we geen EK, maar wat mij betreft mag Memphis opdonderen uit 't Elftal: Wat een arrogantie naar die politieagent. Vent je kunt alleen een partij goed voetballen. Wees daar dankbaar voor waar je nu staat met je 'miljoenencontract' en je carriere.

Anders zat je hoogstwaarschijnlijk in 't criminele milieu met die attitude die je nu laat zien. Sneu figuur.

Kortom ik heb in m'n kennissenkring een Afrikaans echtpaar die ik 3/4x per jaar op verjaardagfeestjes meemaak. Wat die op FB tentoonspreiden. Ik ga niet meer in gesprek met hun. Ik wilde ze bijna ontvrienden van FB. Kutvolk.

Oftwel dat hele BLM gedoe maakt van mij iemand die nu wel twee keer nadenkt bij de gemiddelde zwarte persoon.....

In elk volk zitten fijne en minder fijne mensen. Geen enkel volk is goed of slecht. (nog even los van de bevolking tov hun regering... want laten we eerlijk zijn: met Rutte wordt ik niet graag vergeleken in het buitenland (ondanks dat we beide NL'er zijn) grootste leugenaar uit de NL politieke geschiedenis. Daarmee maakt Rutte's gedrag jou of mij nog altijd geen 'kutvolk' (!).

Om even over na te denken: de nazi Duitsers die mijn vader in een concentratiekamp gooiden in de 2e WO (1944), en hem verplicht hebben tot dwangarbeid / slavernij, werden (gelukkig) teniet gedaan door een aantal Duitse opzichters in die dwangarbeid fabriek: zij deelden brood uit aan o.a. mijn vader zodat ie in leven bleef. Dat brood ontnamen zij (die niet nazi Duitsers dus) hun gezinnen (en die hadden eind 1944 begin 1945 ook niet veel meer te eten, nog even los van de straffen die er op stonden als je dwangarbeiders hielp...). Maw: niet alle Duitsers waren slecht, en daarmee ook geen 'kutvolk'.

Laat het even rustig op je inzinken Robin.
Lewis doet niks goed. Dit kan hij niet maken in de F1. Gewoon 'n eikel eerste klas. Dit lokt nog meer polarisatie uit. (Zie mij)

Ik ga juist met veel Afrikanen om(aanname, meer dan jij denk ik zo, ik ben officieel peetvader van een 4 jarig Rwandees knulletje)
Merendeel van m'n weekenden ben ik de enige 'blanke' in m'n vrienden en kennissenkring.

Tuurlijk snap ik je statements en daarin mee eens.

Maar lees me niet de les! Niet doen. Ik zit middenin de gekleurde wereld. Tot m'n nek. Jij?

Arthur
Auto: Nr.47

Bericht door Arthur » 26 jun 2020, 13:07

///Joost schreef:
26 jun 2020, 12:56
Aernoudt schreef:

Uhhmm...ik kan het mis hebben, maar volgens mij zegt hij dit niet. ;) Het gaat er voornamelijk om dat BLM hun mening aan ons wil opdringen en dat je als niet-zwarte medemens een keuze maakt; of voor, of tegen, waarbij 'geen mening' is automatisch tegen. Dat vind ik ook een zeer kwalijke zaak. Dit heb ik zelf ook uit eerste hand meegemaakt. Geen mening, nou dan ben je automatisch voor racisme. :bag:
Idd, Joost.

Robin

Bericht door Robin » 26 jun 2020, 13:09

Nogmaals dat zeg ik niet. Idd Arthur. Wat ik wel zeg is dat Lewis de plank zo mis heeft geslagen dat hij wat mij betreft wegwezen mag uit de F1.

BLM is een linksextremistische organisatie die een dooie crimineel op 'n voetstuk zet. Dit kan nooit in de F1 sport een discussie worden. En is het wel geworden. Lewis wegwezen.

Mari Oh Oh!

Bericht door Mari Oh Oh! » 26 jun 2020, 13:18

Ik denk dat dergelijke reacties juist extra motivatie is om te blijven. Jij kan natuurlijk óók F1 boycotten als je een signaal af wil geven....

Robin

Bericht door Robin » 26 jun 2020, 14:12

Voor een zo'n over het paard getilde halve witte ga ik F1 niet boycotten.

Maar ik had mid vorig jaar een IWC horloge in bestelling(want mooie klok en draag sinds 1994 toen het nog een horlogemakers puristenmerk was zonder kapsones IWC, ik heb er bijna 10 gehad )... levertijd 3 mnd werd >6 mnd nouja, maar hoe meer ik er aan dacht en ook onbewust: IWC sponsored Mercedes F1(niks mis mee, Merc is een prachtig mooi merk met autosport en historie), maar Lewis zwaait ook met die klok/dat merk. Geloof me dat dat de doorslag gaf/de druppel was om die klok te cancellen. Het is niet meer mijn merk als zo'n figuur dat draagt. Nu ben ik maar een korreltje in deze woestijn, maar ik wilde eigenlijk al niet 'met Lewis' horlogemerk' rondlopen. En dat was nog vóór deze shitpraatjes van die vent.

En da's mijn mening en vind er maar van wat je ervan vindt.:)

Rolex is een plebsmerk eb van kermisklant tot rapper tot oud geld tot nep tot jonge patsers. Idereen draagt Rolex. Geen kruid tegen gewassen. Marketing. En kwaliteit. Gewoon dragen. Omdat je weet hoe 't zit.

Shakes
Auto: Iets met 400+ nm

Re: Lewis en BLM

Bericht door Shakes » 26 jun 2020, 14:17

Tja,

Ik vind jou niet hypocriet en dat zijn veel mensen in deze “discussie” wel. Vrijheid van meningsuiting is altijd een onzinterm geweest alleen nu voor de kant van de witte heterosexuale man.

Robin

Bericht door Robin » 26 jun 2020, 14:22

Nou als 'jij' mij wél hypocriet vindt wil ik dat ook weten Nandor, dan ga ik eraan werken. :-)

Hoe kan ik nu wel trots zijn op onze geschiedenis(wat ik in 't algemeen zeker ben). Ik mag 't niet melden. Hoe is dat dan?

Neen, je mag alleen trots zijn op je afkomst als je een of ander echt kleurtje hebt. Triest.

Behalve Martin Luther King is er geen 'zwarte' geweest die iets positiefs aan de mensheid/wereldbevolking heeft gegeven. Alle andere bro's en sistas hebben, net als 99% van witte/gele en whatever kleur mensen die iets postiefs aan de mensenheid hebben gegeven. Op iedereen rust wel 'n smet/smetje.

allen

Bericht door allen » 26 jun 2020, 14:31

Hamilton en BLM zullen vast ook heel blij zijn met hun eigen geschiedenis. Dhr. Zanzibar om maar wat te noemen.
Veel te warm vandaag. Even iemand gebieden een biertje te halen voor me.

Mari Oh Oh!

Bericht door Mari Oh Oh! » 26 jun 2020, 14:40

Over hypocriet gesproken. Ik vraag me wel af of ie ook positief staat tegenover de lhbti(mis ik nog een letter? :P) en vrouwenrechten organisaties. Dat zou wel een dingetje zijn natuurlijk...

Robin

Bericht door Robin » 26 jun 2020, 14:40

>18:00 ga ik zwaar aan 't bier:-)

Robin

Bericht door Robin » 26 jun 2020, 14:41

LHBTI prima allemaal leuk. Canalpride kom ik dan weer niet. Maar ik vind het wel ok(geen grap). Geen problemen mee. Grapjes maken mag ook. Vind ik:)

Mari Oh Oh!

Bericht door Mari Oh Oh! » 26 jun 2020, 14:42

Robin schreef:
26 jun 2020, 14:41
LHBTI prima allemaal leuk. Canalpride kom ik dan weer niet. Maar ik vind het wel ok(geen grap). Geen problemen mee. Grapjes maken mag ook. Vind ik:)
Ik bedoelde Lewis. :) Beetje raar om over jou te praten in de derde persoon, vind ik dan tenmiste...

Robin

Bericht door Robin » 26 jun 2020, 14:46

Oh ja joh?:)

Ik denk dat hij zich daar niet druk om maakt omdat het niet in z'n straat past. Wat heeft F1 nou met LHBTI of met BLM. IMHOnul. Maarja Lewis dacht daar anders over.

Vrouwenrechten--->#metoo-----> geen pitspoezen meer.....jammer en onnodig. Vrouwen kunnen erg exhibitionistisch ingesteld zijn, willen hun schoonheid showen/in the picture komen/beroemd worden/sugardady-vent aan de haak slaan. Niks mis mee(geen sarcasme)

Maar die vrouwen krijgen dan letterlijk géén podium meer.....

Opa
Auto: Ford Fiesta ST

Bericht door Opa » 26 jun 2020, 14:47

Robin schreef:
26 jun 2020, 14:22
Neen, je mag alleen trots zijn op je afkomst als je een of ander echt kleurtje hebt. Triest.
Het is wel heel best weer om wat aan dat kleurtje te doen. :mrgreen:

Ik snap jou ook wel Robin, het meeste wat je zegt ben ik het ook wel mee eens en ook ik vind mezelf geen racist....ik heb ook heel veel met Turkse mensen gewerkt en kon daar altijd prima mee opschieten.
Paar keer naar Gambia op vakantie geweest en ook daar heb je goeie en slechte mensen wonen....de meeste zijn gelukkig goed en de slechte die ik meegemaakt heb waren ook weer niet heel slecht. :tooth: :wink:

Opa

Bericht door Opa » 26 jun 2020, 14:50

Robin schreef:
Canalpride kom ik dan weer niet. Maar ik vind het wel ok(geen grap). Geen problemen mee.
Gayparade zie je ook heel veel lesbische en biseksuele vrouwen. :mrgreen:

ArjandeV

Bericht door ArjandeV » 26 jun 2020, 14:51

https://edition.cnn.com/2020/06/26/moto ... index.html

Bernie heeft er ook wat over te zeggen :-)

Robin

Bericht door Robin » 26 jun 2020, 14:55

Opa schreef:
26 jun 2020, 14:50
Robin schreef:
Canalpride kom ik dan weer niet. Maar ik vind het wel ok(geen grap). Geen problemen mee.
Gayparade zie je ook heel veel lesbische en biseksuele vrouwen. :mrgreen:
Ik ben ook lesbisch eigenlijk.

Was in NYC in een gaybar(ja met 'n kennis die gay is). Ik bang naarbinnen. Erg relaxed en 'n hoop mooie vrouwen! Wow. En die stappen op je af, want ze zijn of vroeger mishandeld door hun ex, willen geen echt geflirt en gedoe, dus kiezen ze voor de gezelligheid voor de gay bar. Not kidding. Wel 'n paar keer moeten melden dat ik not gay ben, want in zo'n setting gingen ze daar wel vanuit en ben 'n goed acteur dus eh. :P
Laatst gewijzigd door Robin op 26 jun 2020, 14:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Elise

Bericht door Elise » 26 jun 2020, 14:56

Opa schreef:
26 jun 2020, 14:47
Paar keer naar Gambia op vakantie geweest en ook daar heb je goeie en slechte mensen wonen....de meeste zijn gelukkig goed en de slechte die ik meegemaakt heb waren ook weer niet heel slecht. :tooth: :wink:
Als ik aan Gambia denk, denk ik in hoofdzaak aan de vrouwen die daar heen gaan om zich te laten verwennen door de lokale bevolking.
Maar jij hebt daar dus ervaring mee? :mrgreen:

Robin

Bericht door Robin » 26 jun 2020, 14:58

LOL!

Ron dit pik je toch niet?! :lol:

Opa

Bericht door Opa » 26 jun 2020, 15:49

Elise schreef:
26 jun 2020, 14:56
Opa schreef:
26 jun 2020, 14:47
Als ik aan Gambia denk, denk ik in hoofdzaak aan de vrouwen die daar heen gaan om zich te laten verwennen door de lokale bevolking.
Maar jij hebt daar dus ervaring mee? :mrgreen:
Zo de waard is....... :tooth: :zwijntje:
Lopen trouwens ook hele mooie donkere vrouwen die blanke mannen willen verwennen. :D

Effe zonder dollen, wat je zegt is helemaal waar, men zegt ook dat Gambia voor de vrouwen is wat Thailand voor de mannen is.
En je ziet ze ook lopen, vrouwen van 70 plus met een ventje van 20 jaar aan de hand die over het strand wandelen. :lol:
Zat bij ons in het hotel ook een Engelse, niet zo knap en de 50 al gepasseerd....volgens mij lustte die er wel pap van, elke keer zag je weer andere donkere mannen haar kamer ingaan.
En het was haast onmogelijk om het niet gade te slaan, ze had een kamer die zo ongeveer aan het zwembad grensde.

Ik ben er 3 keer geweest, 2 keer met m'n vrouw en 1 keer met een Turkse collega van het werk.....m'n vrouw had toen niet zoveel zin.
M'n vrouw en ik zijn meest niet zo van aan het zwembad of het strand liggen op vakantie, maar in Gambia is dat tussen 11:00 uur en 16:00 uur het beste wat je kunt doen, er is ook niet zo heel veel te beleven.
Ik heb als hobby fotograferen en dan vooral van vogels en dieren en vogels zitten er heeeeel veel in Gambia, dus ik ging meest van 8:00 uur tot 11:00 uur en van 16:00 uur tot 19:00 uur fotograferen.
Dat kon zelfs in de tuin van ons hotel, maar meest ging ik net buiten het hotel op een bruggetje daar, of een klein stukje verderop de rijstvelden in.
Het lekkere van Gambia zijn de prijzen en het mooie weer als het bij ons winter is.

Één van de vele foto's die ik daar gemaakt heb:

Afbeelding

Robin

Bericht door Robin » 26 jun 2020, 16:06

Mooi.

En deze van jullie 'buurvrouw' toch ook?:)
Afbeelding

Opa

Bericht door Opa » 26 jun 2020, 16:11

Ben jij er ook weleens geweest, Robin....en dan stiekem foto's maken van die blanke ouwe vrouwtjes met die donkere jonge mannen? :hmmm: :mrgreen:

Robin

Bericht door Robin » 26 jun 2020, 16:16

nog niet:)

Plaats reactie