Andere hobby's van DF'ers

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
///Joost

Re: Andere hobby's van DF'ers

Bericht door ///Joost » 02 apr 2020, 21:00

Robin, ‘t is hier geen Flodder...

Opa
Auto: Ford Fiesta ST

Bericht door Opa » 03 apr 2020, 00:12

romo schreef:
02 apr 2020, 14:56
Supergaaf!!!

Ijsvogel waanzinnig.
Bram schreef:
02 apr 2020, 15:57
Prachtig opa!
Thnx! :D

JP schreef:
02 apr 2020, 15:19
Een echte vogelaar, die Opa !
Nou.....niet echt, een echte vogelaar gaat voor de bijzondere vogeltjes en wil daar wel een foto van hebben, maar dan is het voldoende als de vogel er maar een beetje herkenbaar op staat, zodat ie kan laten zien dat ie dat soort gezien heeft.
Mij boeit dat wat minder en gaat het meer om de foto dan om het soort, hoewel ik wel een voorkeur heb voor roofvogels. :wink:

Robin schreef:
02 apr 2020, 19:14
Mooi! Fuut jonkie op de rug van pa(ma?) zie ze hier ook in een meertje verderop vaak.
Geen flauw idee of het pa of ma is, ik denk ma en dat pa op jacht is. :lol:

Robin schreef:
02 apr 2020, 19:14
Strakke pics Ron. Polaroid?:)
Nee Johnny, only Sony. :tooth:

Richardt.

Bericht door Richardt. » 03 apr 2020, 08:11

Fraai Opa :thumbup:

Opa
Auto: Ford Fiesta ST

Bericht door Opa » 03 apr 2020, 14:05

Thnx.....van de week met m'n vernieuwde fotogear naar een meertje hier vlak in de buurt geweest en ook wat gewone watervogels vastgelegd.

De Jezus-vogel, die loopt ook net zo makkelijk over het water:

Afbeelding

Kuifeendje in aantocht:

Afbeelding

JdBn
Auto: E91 335d & A112 Abarth

Bericht door JdBn » 03 apr 2020, 14:12

Roy RS schreef:
26 mar 2020, 21:14
Verder heb ik nog 4 gerestaureerde brommers, waren er ooit elf, maar geen plek meer voor, ook geen tijd trouwens.
De zwarte Camino is opgebouwd uit originele nieuwe Honda delen, elk schroefje en zelfs revetje komt uit een honda zakje, hij is nu helemaal splinternieuw met alleen de framebuis hergebruikt van een donor en herspoten. Dus ook de wielen, blok etc nieuw

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ha, een Wallaroo, die heb ik ook nog gehad vroeger. 70cc, sportuitlaatje.. Lang plezier van gehad :)

Robin

Bericht door Robin » 03 apr 2020, 18:49

https://man-man.nl/mooie-nederlandse-vrouwen-boven-40/

Er zit fysiek geen enkele echt onaantrekkelijke tussen imo.

Ik vind die Carice van Houten wel sjiek en Katja wel smakelijk en Chantal gewoon mooi en La Meis mooie body en die Fatima mwoah ik ken ze minder :)

Keuzes.

Robin

Bericht door Robin » 07 apr 2020, 08:10

Dus ik vermaak me wat (meer) met simracing en de Early Access van Automobilista 2 is z'n 27 euro zeker meer dan waard. Zitten wel wat bugs in zoals dat gaat bij een EA, maar gedownload en hij vond meteen m'n stuur, weinig gezoek en gedoe in UI en menu, allemaal fris en duidelijk en logisch. Ik kon na 30 sec na 't downloaden al wegrijden. Dat was bij voorloper Automobilista wel even anders:Stuur zoeken/calibreren.

Maar nu het punt dat AMS2 dezelfde Madness engine heeft als Project Cars 2...
Dus die mechanische feel/FFB van AMS is er nu niet, maar na wat getweak van de controls ben ik er tevreden mee, voor nu. Het is een EA en straks kan men custom made wheel FFB settings toevoegen. Nu is er toch nog een beetje dat rubberband gevoel naar de middenstand.

Aardig leuk grafisch natuurlijk, screenshots maken nog in de kinderschoenen van de sim. Maar de 620R icm aardig agressieve AI op bijvoorbeeld Donington is wel kicke.
Afbeelding

Ook de Ultima 720GTR wat een rotzak van een auto is voelde meteen te tam aan. Blijkt na zoeken in menu dat elke auto(al heb je alle nannies OFF) 10% traction control heeft. Dus die moet je op nul zetten. Wat een auto is dat: Seat of the pants enorme zijdelingse grip, maar zoveel kracht en weinig tractie.
In mijn ogen denk ik de nu moeilijkste auto in any sim voor mij, naast Gary Paterson's scratch built Auto Union 1937 Typ C in Assetto Corsa.
Afbeelding

Robin

Bericht door Robin » 10 apr 2020, 07:38

Zandvoort 2020 is sinds 'n dikke week speelbaar in Assetto Corsa. Ziet er goed uit.
https://www.racedepartment.com/threads/ ... st-3148198

Plaats reactie