LOL@het kliekje. Je zit zelf al te lang binnen zeker

LOL@het kliekje. Je zit zelf al te lang binnen zeker
Nee Arthur, ook dat zie je weer verkeerd. Maar geef er weer een eigen draai aan, toppie.
Zorg je er dan wel voor dat je een bril op zet, en niet je eikenhouten lenzen?Downforce Hans schreef: ↑12 jan 2021, 10:57Pas inderdaad maar op.......ik hou je in de gaten..
Dit kan je ook zeggen over de mensen die overlijden aan (het laatste zetje) Corona toch? Of is dat dan weer héél iets anders?535d schreef: ↑11 jan 2021, 23:30 Best wel veel mensen kunnen het om de een of andere reden gewoon niet aan, een tijd in lockdown te zitten. Dan knapt er schijnbaar iets (wat anders misschien ook wel geknapt was). Geeft maar weer aan hoeveel mensen in onze maatschappij zich op een zijden draad bevinden, er hoeft maar iets te gebeuren in hun leven en ze rakren totaal de wieg kwijt. :o) Het gezegde luidt dus niet voor niets: er lopen er meer rond dan dat er vastzitten. Enfin, het is nog een tijdje wachten tot de vaccinatie (er zijn nu vaccinatievoordringers, jaja), en dan kunnen ze weer los hoorEn tot dan, netjes aan de regels houden.
![]()
Wat denk je zelf?
hier ben ik idd ook wel bang voor... al het steungeld en gemaakte kosten moeten een keer terug gehaald worden...
En inderdaad zal er wel weer een hoop naar Brussel moeten, want we zijn tenslotte solidair.Martijn_bmw schreef: ↑12 jan 2021, 20:06 hier ben ik idd ook wel bang voor... al het steungeld en gemaakte kosten moeten een keer terug gehaald worden...
Ok Luco NostradamusLuco schreef: ↑12 jan 2021, 20:03 Ik zal wel weer volledig worden afgebrand, maar ik had liever geen lockdown gezien en dan maar 100.000 doden.
Want uiteindelijk zal dit op langere termijn veel meer kosten in ellende en ook mensenlevens.
Zorg wordt onbetaalbaar, heel veel mensen komen buiten de maatschappij te staan en dat brengt uiteindelijk veel meer ellende.
Jajaja.
Och och, je weet het allemaal zo goed Luco. Als je het zelf maar genoeg herhaalt dan ga je het nog geloven ook. Ja hoor, het kost meer mensenlevens in een lockdown.
Ik begrijp Luco wel. Maar het rijmt niet echt met z’n post van de vorige pagina.Luco schreef: ↑12 jan 2021, 10:29 Ach, het is maar wat je wilt he, een 10 voor het beste jongetje van de klas zijn en jezelf constant op de borst kloppen hoe goed je wel niet bent, en natuurlijk daarbij iedereen die er anders over denkt kleineren, maar een 0 voor begrip of enige empathie voor iemands situatie die heel anders is.
Of gewoon wat empathie en begrip tonen voor een ander, ook al kan die dan niet voor 100% aan de regels voldoen, ik weet wel met wie ik liever te maken heb.
Dat was een reactie op meneer betweter die niet eens goed kan lezen, maar vooruit.Riceaux schreef: ↑12 jan 2021, 21:05Ik begrijp Luco wel. Maar het rijmt niet echt met z’n post van de vorige pagina.Luco schreef: ↑12 jan 2021, 10:29 Ach, het is maar wat je wilt he, een 10 voor het beste jongetje van de klas zijn en jezelf constant op de borst kloppen hoe goed je wel niet bent, en natuurlijk daarbij iedereen die er anders over denkt kleineren, maar een 0 voor begrip of enige empathie voor iemands situatie die heel anders is.
Of gewoon wat empathie en begrip tonen voor een ander, ook al kan die dan niet voor 100% aan de regels voldoen, ik weet wel met wie ik liever te maken heb.
Corona op zijn beloop laten gaan is gewoon geen keuze. Dan waren we veel harder geraakt. Dat de pandemie economisch zware schade toebrengt snapt een ieder.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], HJ2, zegmaarboris en 174 gasten