Luco schreef: 29 jul 2020, 19:42
Volgens mij heb ik uitgelegd waarom ik geen linkjes neer wil zetten, ik heb drie speerpunten genoemd waar je op kan zoeken, genoeg te vinden en dan mag je zelf een conclusie trekken.
Maar dat is blijkbaar teveel moeite, d intentie van je eerste post is daarmee ook gelijk duidelijk.
maar prima hoor, liever dat jij dat zegt dan iemand die wel zelf na kan denken, gewoon lekker verder gaan met beledigen omdat ik anders denk dan jij.
Toppertje ben je
Je hebt gezegd dat er voor elk onderwerp dat ik zoek wel meerdere bronnen zijn die elkaar ontkrachten.
Maar als ik
Agenda 21 zoek, dan krijg ik de engelse vertaling van de richtlijnen/afspraken die zijn gemaakt om klimaatverandering tegen te gaan. Sorry dat ik niet 40 hoofdstukken door ga lezen om die regel eruit te pikken waar jij argwaan bij hebt, want ik weet niet welke regel bij jou argwaan opwekt.
Als ik de
corona-wet opzoek, dan vind ik een document dat nog in ontwikkeling is en na stevige kritiek vanuit verschillende kampen over o.a. de te grote macht van de overheid bij corona-handhaving voorlopig terug is gevloten.
Dat voorstel (dat betekend dat het nog geen wet is, en dus gewoon door de eerste en tweede kamer moet) voordat het realiteit is.
Voorstellen over geld van Amerika
Kom op Luco, jij realiseert je toch ook dat dit de meest vage en ruime zoekterm ooit is. Welk geld? Welke Voorstellen?
Gaat dit over miljarden die de USA in het onderzoek naar Aliens heeft gestopt?
Gaat dit over de medicijnen die Amerika heeft gekocht?
Gaat dit over het geld dat Amerika nu niet meer betaald aan de WHO?
Nogmaals een post met vaagheden, 0 aanknopingspunten, geen weerwoord maar plukkend in mijn teksten naar negativiteit. Ik vind het oprecht knap dat je uit al mijn uitgebreide posts, alleen hebt gehaald dat ik jou beledigd heb en teruggrijpt naar je eigen passieve gedrag als welwillend.
Tekenend gedrag van de 'Woke'-groeperingen in zowel de anti-vaxxer, BLM, 5G en Corona dicussies.
SlowCo schreef: 29 jul 2020, 19:59
Estoque schreef: 29 jul 2020, 19:37
Je bewijst met dat domme gekalk echt alleen maar dat ik je al die jaren dat ik mee lees, te hoog heb ingeschat.
Is dat erg? Nee, ik maak fouten genoeg. Ik vind het vooral gewoon sneu voor jou.
Je bent wel erg op Luco aan het inhakken dus je eigen quote zou zomaar ook op jezelf van toepassing kunnen zijn...
Geef eens een inhoudelijke reactie op het stuk van Leon de Winter in de Telegraaf. Of is dat ook desinformatie of zelfs nepnieuws omdat het in de Telegraaf staat? Zulke stukken en met name de inhoud ervan doet mij namelijk net als Luco, Robin en anderen (?) twijfelen aan de goede en doordachte bedoelingen van het RIVM en de overheid. Wat is jouw kijk daarop dan?
Ik had hem vanmiddag al gelezen toen hij gepost werd en toen even wat gezocht op 'Dr. Harvey Risch Hydroxychloroquine'.
Mijn eerste gevoel was als wat vaag, omdat net wat eerder werd aangegeven tijdens het posten van het stuk, dat het gelinkt is aan Trump.
Als het waar is wat de dokter schrijft (
ik heb het engelse stuk gelezen via hier), is het natuurlijk afschuwelijk dat een mogelijk medicijn* , of uitgangspunt voor een mogelijk medicijn door de invloed van politieke stemmingmakerij als 'niet werkend' of juist als 'werkend' wordt bestempeld.
Met de * bedoel ik, hij schrijft dat de positieve testresultaten zijn behaald bij patiënten in een zeer vroeg stadium, niet bij mensen die corona hebben in een vergevorderd stadium hebben.
De beste man heeft een indrukwekkende staat van dienst, dus ik geloof niet dat het een luchtfietser is.
Ik kan natuurlijk gaan speculeren wat mogelijke toedrachten zijn voor de voor- en tegenstanders, maar het hele probleem is mij ongeveer 12 uren bekend, waarbij ik ongeveer 10 minuten erover gelezen heb. Niet echt genoeg om de verschillende partijen van voor- en tegenstanders te herkennen en te ontleden.