Corona in Nederland.....

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
tomgtr
Berichten: 10421
Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
Locatie: Zuid Holland

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door tomgtr » 10 mei 2021, 12:51

Mickmans schreef: 10 mei 2021, 12:25
WJ schreef: 10 mei 2021, 09:48 https://www.nu.nl/politiek/6132410/scho ... halen.html

Dit klinkt ook als een briljant plan. /s
Geweldig plan dan zorg je voor overbelaste leerlingen en minder vrije tijd krijgen+ krijgen wij leerlingen weer de schuld van dat wij achterstanden hebben opgelopen. Volgens mij wilde Minister slob ook iedereen laten zitten? Echt ik vind dat deze vent gewoon weg moet gaan van zijn positie zet er een jonge kerel/vrouw neer op minister van onderwijs die snapt het systeem van onderwijs en de zwakke punten beter. Waarom moet een ouwe vent die al 40 jaar uit het onderwijs zit beslissen wat kinderen van 4-25 nu doen laat op zen minst jonge mensen hierover mee beslissen want ik vind de argumenten van slob echt gewoon heel erg slecht.

Als het aan mij ligt moet iemand dat hele systeem onder handen pakken en het onderwijs opnieuw uitvinden.

Aparte visie heb je. Volgens mij krijgen jongeren totaal niet de schuld maar wordt er geld en tijd uitgetrokken om ontstane achterstanden in te halen. Als je dat als straf ziet wat doe je dan op school nog?

Nog minder vrije tijd??? Hoezo nog minder vrije tijd? Hoop dat je beseft dat je vanaf moment dat je van school gaat tot aan pensioen waarschijnlijk niet meer in de buurt komt van de vrije tijd die je nu hebt!?

Gebruikersavatar
frankie
Berichten: 2069
Lid geworden op: 23 nov 2008, 14:17
Locatie: BMW city

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door frankie » 10 mei 2021, 12:53

Dat zal allemaal ook wel meevallen. Ons zoontje van 9 krijgt sinds begin januari op woensdag 1 uurtje bijles in de lesstof waar hij sinds Corona wat mee achter is gaan lopen, blijkbaar zijn zijn vader en moeder geen goede leraren :). Hij heeft die achterstand razendsnel weer ingelopen door de meer persoonlijke begeleiding en het kleinere groepje. 1 uurtje per week kan dus al enorm resultaat geven. Bij onze basisschool wordt dat door een extern bureau gedaan, dus ook geen extra werkdruk voor de leraren, mocht daarover begonnen worden :tooth:

Online
Gebruikersavatar
Bram
Berichten: 15875
Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Locatie: Breda

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Bram » 10 mei 2021, 12:57

Wij draaien hier in sommige gevallen lesdagen tot 17.30u, dat is voor onze MBO school behoorlijk lang. Leerlingen krijgen helemaal niet de schuld maar zullen aan het einde van de rit wel voldaan moeten hebben aan de minimale eisen om diplomeerbaar te zijn.

En dat ben je niet als er geen actie ondernomen wordt.

Dus wees blij dat er extra geld en tijd uitgetrokken wordt voor jullie. Als dat niet gebeurt word je de arbeidsmarkt opgestuurd met een onwaardig diploma.

Gebruikersavatar
tomgtr
Berichten: 10421
Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
Locatie: Zuid Holland

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door tomgtr » 10 mei 2021, 12:58

Àls ik het aantal fouten tel in het bericht van Mick lijkt de achterstand al voor Corona te zijn opgelopen....

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Shakes » 10 mei 2021, 13:10

Goede pot geld. Gaat vast naar de mensen die voor de klas staan.

coolfan
Berichten: 338
Lid geworden op: 14 feb 2021, 22:11
Auto: M135i/ 997.2 GT3

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door coolfan » 10 mei 2021, 13:12

Gijzert schreef: 09 mei 2021, 14:07
coolfan schreef: 09 mei 2021, 13:06
Mooi plaatje. Zelf getekend?
Haha wou maar dat ik zulke gave spotprenten kon maken!! Vind dat altijd heel knap. Deze prenten komen uit het blad ‘Gezond Verstand’ welke is opgezet door Prof Karel van Wolferen met o.a. artikelen van immunoloog Prof. Dr. Pierre Capel bijvoorbeeld ook een Ad Broere. Grappige is dat deze heren ruim een jaar geleden al exact voorspelden wat voor wereld we in terecht zouden komen waar sommigen toen nog geloofden in 2 weken…. Zaken zoals stap voor stap reduceren van vrijheden maar nog kenmerkender; de 2 stromen maatschappij; gehoorzamen/ongehoorzamen - gevaccineerden/ongevaccineerden en de hieruit voortkomende apartheid en ook conflicten in families en zelfs relaties wat je zelfs nu op forums gaat zien. Heel interessant blad en je kunt ook nummers nabestellen.

https://gezondverstand.eu/

Afbeelding

Gijzert
Berichten: 5002
Lid geworden op: 01 aug 2013, 19:48

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Gijzert » 10 mei 2021, 13:15

tomgtr schreef: 10 mei 2021, 12:58 Àls ik het aantal fouten tel in het bericht van Mick lijkt de achterstand al voor Corona te zijn opgelopen....
Das een beste burn..... :devil:

Gijzert
Berichten: 5002
Lid geworden op: 01 aug 2013, 19:48

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Gijzert » 10 mei 2021, 13:21

coolfan schreef: 10 mei 2021, 13:12
Gijzert schreef: 09 mei 2021, 14:07
coolfan schreef: 09 mei 2021, 13:06
Mooi plaatje. Zelf getekend?
Haha wou maar dat ik zulke gave spotprenten kon maken!! Vind dat altijd heel knap. Deze prenten komen uit het blad ‘Gezond Verstand’ welke is opgezet door Prof Karel van Wolferen met o.a. artikelen van immunoloog Prof. Dr. Pierre Capel bijvoorbeeld ook een Ad Broere. Grappige is dat deze heren ruim een jaar geleden al exact voorspelden wat voor wereld we in terecht zouden komen waar sommigen toen nog geloofden in 2 weken…. Zaken zoals stap voor stap reduceren van vrijheden maar nog kenmerkender; de 2 stromen maatschappij; gehoorzamen/ongehoorzamen - gevaccineerden/ongevaccineerden en de hieruit voortkomende apartheid en ook conflicten in families en zelfs relaties wat je zelfs nu op forums gaat zien. Heel interessant blad en je kunt ook nummers nabestellen.

https://gezondverstand.eu/

Afbeelding
Hmmmm..... Mijn sarcasme is helaas ongedetecteerd gebleven.

Gebruikersavatar
tomgtr
Berichten: 10421
Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
Locatie: Zuid Holland

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door tomgtr » 10 mei 2021, 13:22

Kolderiek dat je zo prat gaat dat erin gesproken wordt door Prof Karel van Wolferen en Prof. Dr. Pierre Capel. Dus is het de waarheid voor je. Maar de eindeloze lijst van wetenschappers die voorstander zijn van Corona maatregelen liegen allemaal.
Beetje niveau flat earth theorie bijna. Je ziet met eigen ogen de volle IC's hier, ziet de gevolgen bij landen waar te weing aan preventie is gedaan, ziet ontelbare wetenschappers die uitleggen waarom maatregelen nodig zijn maar je schermt de opninie van een handjevol wetenschappers alsof dat dan de waarheid is.

Ik vermoed dat de enige reden waarom je vindt dat dat de waarheid is omdat je het vervelend vindt dat je vrijheden even beperkt zijn. Dus dan alle ballen op degenen die voor meer vrijheid zijn.

Elise
Berichten: 7324
Lid geworden op: 28 jun 2008, 11:03

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Elise » 10 mei 2021, 13:23

coolfan schreef: 10 mei 2021, 13:12 Prof Karel van Wolferen
Die zit in dezelfde hoek als Willem Engel, Lange Frans, Elke de Klerk...etc.
Artikeltje in het parool over meneer....


UvA distantieert zich van uitlatingen emeritus Van Wolferen
De Universiteit van Amsterdam distantieert zich van de uitlatingen van emeritus universiteitshoogleraar Karel van Wolferen, onder andere over het coronavirus in een door hem gepubliceerd huis-aan-huisblad.

Van Wolferen is sinds 2006 met emeritaat. Zijn opvattingen ventileert hij geheel op persoonlijke titel. De publicaties van Van Wolferen geven op geen enkele wijze de mening van de UvA weer, integendeel. Het doet afbreuk aan betrouwbaar wetenschappelijk onderzoek en verspreiden van feitelijke informatie, bijvoorbeeld als het gaat om corona. De UvA betreurt het dat een van haar emeriti bijdraagt aan desinformatie over grote problemen als het coronavirus en klimaatverandering.

Online
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27888
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Luco » 10 mei 2021, 14:10

tomgtr schreef: 10 mei 2021, 12:58 Àls ik het aantal fouten tel in het bericht van Mick lijkt de achterstand al voor Corona te zijn opgelopen....
:lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol:

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31252
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door JP » 10 mei 2021, 14:10

Tom doe eens aardig ! Beetje het slechte voorbeeld geven hier :tooth:

coolfan
Berichten: 338
Lid geworden op: 14 feb 2021, 22:11
Auto: M135i/ 997.2 GT3

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door coolfan » 10 mei 2021, 14:26

Elise schreef: 10 mei 2021, 13:23
coolfan schreef: 10 mei 2021, 13:12 Prof Karel van Wolferen
Die zit in dezelfde hoek als Willem Engel, Lange Frans, Elke de Klerk...etc.
Artikeltje in het parool over meneer....


UvA distantieert zich van uitlatingen emeritus Van Wolferen
De Universiteit van Amsterdam distantieert zich van de uitlatingen van emeritus universiteitshoogleraar Karel van Wolferen, onder andere over het coronavirus in een door hem gepubliceerd huis-aan-huisblad.

Van Wolferen is sinds 2006 met emeritaat. Zijn opvattingen ventileert hij geheel op persoonlijke titel. De publicaties van Van Wolferen geven op geen enkele wijze de mening van de UvA weer, integendeel. Het doet afbreuk aan betrouwbaar wetenschappelijk onderzoek en verspreiden van feitelijke informatie, bijvoorbeeld als het gaat om corona. De UvA betreurt het dat een van haar emeriti bijdraagt aan desinformatie over grote problemen als het coronavirus en klimaatverandering.
Vraagje; waar halen jullie je info vandaan? Dezelfde media de kwakkeloos de informatie van de overheid overneemt? De UVA die afhankelijk is van de overheid? Dezelfde overheid die je bedrogen heeft met met o.a:

- propaganda voor illegale oorlogen in het middenoosten
- Financieren van rebellen in Syrie
- Stikstofaffaire
- toeslagen affaire
- etc

"ook al sluit je mensen op in hun huizen om 22.00 voor 'het virus', verbied ze vrij te reizen, hun verjaardag te vieren of je slaat hen weg als ze protesteren; ze zullen het nooit de gedachte kunnen accepteren dat hun overheid hen dit zou aandoen, het is veel makkelijker mee te lopen en niet tegen de stroom in te gaan" dit werkte vroeger en nu nog steeds.

SlowCo
Berichten: 3544
Lid geworden op: 23 sep 2008, 09:36

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door SlowCo » 10 mei 2021, 14:28

coolfan schreef: 10 mei 2021, 14:26 Vraagje; waar halen jullie je info vandaan? Dezelfde media de kwakkeloos de informatie van de overheid overneemt?
Kwakkeloos?

Mickmans
Berichten: 114
Lid geworden op: 12 nov 2020, 11:07

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Mickmans » 10 mei 2021, 14:29

tomgtr schreef: 10 mei 2021, 12:58 Àls ik het aantal fouten tel in het bericht van Mick lijkt de achterstand al voor Corona te zijn opgelopen....
Maar goed dat ik nu in de online les Nederlands zit. ;)

Maar ja het voelt wel alsof de scholieren alle schuld krijgen. En ja als je moet blijven zitten door Slob dan voelt dat wel als een straf zelfde als je langere uren moet gaan maken. Als we iets verkeerds doen, dan is het nablijven. Dus als we langere uren gaan maken voelt dat voor mij als nablijven. Buiten dat heb je ook nog het probleem dat als we meer uren maken dat je dan ook meer mensen zou besmetten. Wij leerlingen kunnen dat hebben maar de boomers die ons lesgeven niet, er is ook nog altijd structureel een leraren tekort en als ik naar deze crisis kijk zit ik ook niet te springen om leraar te worden.

Online
Gebruikersavatar
Bram
Berichten: 15875
Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Locatie: Breda

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Bram » 10 mei 2021, 14:31

Nou, wat is dan de oplossing om de opgelopen achterstand in te halen?

Online
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27888
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Luco » 10 mei 2021, 14:34

Mickmans schreef: 10 mei 2021, 14:29
tomgtr schreef: 10 mei 2021, 12:58 Àls ik het aantal fouten tel in het bericht van Mick lijkt de achterstand al voor Corona te zijn opgelopen....
Maar goed dat ik nu in de online les Nederlands zit. ;)

Maar ja het voelt wel alsof de scholieren alle schuld krijgen. En ja als je moet blijven zitten door Slob dan voelt dat wel als een straf zelfde als je langere uren moet gaan maken. Als we iets verkeerds doen, dan is het nablijven. Dus als we langere uren gaan maken voelt dat voor mij als nablijven. Buiten dat heb je ook nog het probleem dat als we meer uren maken dat je dan ook meer mensen zou besmetten. Wij leerlingen kunnen dat hebben maar de boomers die ons lesgeven niet, er is ook nog altijd structureel een leraren tekort en als ik naar deze crisis kijk zit ik ook niet te springen om leraar te worden.
Dus met andere woorden wil je gewoon over zonder er extra moeite voor te doen?

DF-user-278
Berichten: 3725
Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:18

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door DF-user-278 » 10 mei 2021, 14:37

@Slowco :)

Daar komt bij, de pot verwijt de ketel dat die zwart ziet. De mensen die extreem tegen het beleid zijn nemen ook klakkeloos info (al dan niet nepnieuws incluis) over van social media. Moet wel een euforisch gevoel geven, dat keer op keer opnieuw het wiel uitvinden. :) Wat dat betreft beslist een verslaving. :tooth: En dan trots lopen verkondigen wat ze al weer niet uitgevonden hebben.

Gebruikersavatar
tomgtr
Berichten: 10421
Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
Locatie: Zuid Holland

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door tomgtr » 10 mei 2021, 14:51

Mickmans schreef: 10 mei 2021, 14:29
tomgtr schreef: 10 mei 2021, 12:58 Àls ik het aantal fouten tel in het bericht van Mick lijkt de achterstand al voor Corona te zijn opgelopen....
Maar goed dat ik nu in de online les Nederlands zit. ;)

Maar ja het voelt wel alsof de scholieren alle schuld krijgen. En ja als je moet blijven zitten door Slob dan voelt dat wel als een straf zelfde als je langere uren moet gaan maken. Als we iets verkeerds doen, dan is het nablijven. Dus als we langere uren gaan maken voelt dat voor mij als nablijven. Buiten dat heb je ook nog het probleem dat als we meer uren maken dat je dan ook meer mensen zou besmetten. Wij leerlingen kunnen dat hebben maar de boomers die ons lesgeven niet, er is ook nog altijd structureel een leraren tekort en als ik naar deze crisis kijk zit ik ook niet te springen om leraar te worden.
De keuzes zijn dus :

1) Blijven zitten omdat je de stof benodigd om over te gaan/te slagen niet beheerst.
2) Extra tijd erin steken om de achterstand weg te gaan.
3) Een gedevalueeerd papiertke krijgen.

Jouw keuze is duidelijk 3. Dan niet klagen dat het lastiger is om werk te vinden of minder betaald wordt tot je met je werk hebt aangetoond toch hetzelfde niveau te hebben als werknemers met wel een volwaardig diploma.

Gebruikersavatar
Philipoo
Berichten: 4112
Lid geworden op: 17 jan 2017, 00:09

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Philipoo » 10 mei 2021, 14:57

Mickmans schreef: 10 mei 2021, 14:29
tomgtr schreef: 10 mei 2021, 12:58 Àls ik het aantal fouten tel in het bericht van Mick lijkt de achterstand al voor Corona te zijn opgelopen....
Maar goed dat ik nu in de online les Nederlands zit. ;)

Maar ja het voelt wel alsof de scholieren alle schuld krijgen. En ja als je moet blijven zitten door Slob dan voelt dat wel als een straf zelfde als je langere uren moet gaan maken. Als we iets verkeerds doen, dan is het nablijven. Dus als we langere uren gaan maken voelt dat voor mij als nablijven. Buiten dat heb je ook nog het probleem dat als we meer uren maken dat je dan ook meer mensen zou besmetten. Wij leerlingen kunnen dat hebben maar de boomers die ons lesgeven niet, er is ook nog altijd structureel een leraren tekort en als ik naar deze crisis kijk zit ik ook niet te springen om leraar te worden.
Toch maar weer even beter opletten in plaats van op DF zitten :tooth:

Daarnaast voelt elke groep in NL zich ontzettend teniet gedaan, iedereen krijgt overal de schuld van en niemand is zelf schuldig.

Gebruikersavatar
Philipoo
Berichten: 4112
Lid geworden op: 17 jan 2017, 00:09

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Philipoo » 10 mei 2021, 14:59

tomgtr schreef: 10 mei 2021, 14:51
Mickmans schreef: 10 mei 2021, 14:29
tomgtr schreef: 10 mei 2021, 12:58 Àls ik het aantal fouten tel in het bericht van Mick lijkt de achterstand al voor Corona te zijn opgelopen....
Maar goed dat ik nu in de online les Nederlands zit. ;)

Maar ja het voelt wel alsof de scholieren alle schuld krijgen. En ja als je moet blijven zitten door Slob dan voelt dat wel als een straf zelfde als je langere uren moet gaan maken. Als we iets verkeerds doen, dan is het nablijven. Dus als we langere uren gaan maken voelt dat voor mij als nablijven. Buiten dat heb je ook nog het probleem dat als we meer uren maken dat je dan ook meer mensen zou besmetten. Wij leerlingen kunnen dat hebben maar de boomers die ons lesgeven niet, er is ook nog altijd structureel een leraren tekort en als ik naar deze crisis kijk zit ik ook niet te springen om leraar te worden.
De keuzes zijn dus :

1) Blijven zitten omdat je de stof benodigd om over te gaan/te slagen niet beheerst.
2) Extra tijd erin steken om de achterstand weg te gaan.
3) Een gedevalueeerd papiertke krijgen.

Jouw keuze is duidelijk 3. Dan niet klagen dat het lastiger is om werk te vinden of minder betaald wordt tot je met je werk hebt aangetoond toch hetzelfde niveau te hebben als werknemers met wel een volwaardig diploma.
Ja maar Tom, optie 3, dan worden ze gediscrimineerd op de arbeidsmarkt! En het is al zo zwaar allemaal!

Mickmans
Berichten: 114
Lid geworden op: 12 nov 2020, 11:07

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Mickmans » 10 mei 2021, 15:17

Luco schreef: 10 mei 2021, 14:34
Mickmans schreef: 10 mei 2021, 14:29
tomgtr schreef: 10 mei 2021, 12:58 Àls ik het aantal fouten tel in het bericht van Mick lijkt de achterstand al voor Corona te zijn opgelopen....
Maar goed dat ik nu in de online les Nederlands zit. ;)

Maar ja het voelt wel alsof de scholieren alle schuld krijgen. En ja als je moet blijven zitten door Slob dan voelt dat wel als een straf zelfde als je langere uren moet gaan maken. Als we iets verkeerds doen, dan is het nablijven. Dus als we langere uren gaan maken voelt dat voor mij als nablijven. Buiten dat heb je ook nog het probleem dat als we meer uren maken dat je dan ook meer mensen zou besmetten. Wij leerlingen kunnen dat hebben maar de boomers die ons lesgeven niet, er is ook nog altijd structureel een leraren tekort en als ik naar deze crisis kijk zit ik ook niet te springen om leraar te worden.
Dus met andere woorden wil je gewoon over zonder er extra moeite voor te doen?
Nee ik ben van mening dat het school systeem anders moet worden aangepakt. Zeker in deze toch wel snel veranderende wereld.
Ik weet nog dat ik Engels toets had, daarvoor een boek moest lezen ik begon om 23:00 eindigde om 3:00 had om 8:20 de test haalde een 8.6. De dag daarna wist ik geeneens meer wat ik had gelezen. De klasgenoot die het boek gelezen had in 1 maand met samenvatting van elk hoofdstuk had een 4,5. Had het hoogste van mijn klas.


Ik link hier effe 2 video's van het huidige school systeem als het aan mij ligt is dit het moment om te vernieuwen.

https://www.youtube.com/watch?v=_PsLRgEYf9E

https://www.youtube.com/watch?v=uoCIvDXdPNs

Online
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27888
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Luco » 10 mei 2021, 15:22

Mickmans schreef: 10 mei 2021, 15:17
Luco schreef: 10 mei 2021, 14:34
Mickmans schreef: 10 mei 2021, 14:29

Maar goed dat ik nu in de online les Nederlands zit. ;)

Maar ja het voelt wel alsof de scholieren alle schuld krijgen. En ja als je moet blijven zitten door Slob dan voelt dat wel als een straf zelfde als je langere uren moet gaan maken. Als we iets verkeerds doen, dan is het nablijven. Dus als we langere uren gaan maken voelt dat voor mij als nablijven. Buiten dat heb je ook nog het probleem dat als we meer uren maken dat je dan ook meer mensen zou besmetten. Wij leerlingen kunnen dat hebben maar de boomers die ons lesgeven niet, er is ook nog altijd structureel een leraren tekort en als ik naar deze crisis kijk zit ik ook niet te springen om leraar te worden.
Dus met andere woorden wil je gewoon over zonder er extra moeite voor te doen?
Nee ik ben van mening dat het school systeem anders moet worden aangepakt. Zeker in deze toch wel snel veranderende wereld.
Ik weet nog dat ik Engels toets had, daarvoor een boek moest lezen ik begon om 23:00 eindigde om 3:00 had om 8:20 de test haalde een 8.6. De dag daarna wist ik geeneens meer wat ik had gelezen. De klasgenoot die het boek gelezen had in 1 maand met samenvatting van elk hoofdstuk had een 4,5. Had het hoogste van mijn klas.


Ik link hier effe 2 video's van het huidige school systeem als het aan mij ligt is dit het moment om te vernieuwen.

https://www.youtube.com/watch?v=_PsLRgEYf9E

https://www.youtube.com/watch?v=uoCIvDXdPNs
Dat heeft niks te maken met het systeem, maar met laksheid, desinteresse en gebrek aan motivatie van jouw.

En dat geeft verder niks, veel jongeren hebben dat, als het goed is gaat dat vanzelf over.
Op het moment dat je gemotiveerd bent om iets te halen of te bereiken kijk je er vanzelf anders tegenaan.

Gebruikersavatar
tomgtr
Berichten: 10421
Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
Locatie: Zuid Holland

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door tomgtr » 10 mei 2021, 15:29

Niet helemaal met je eens Luco. Het schoolsysteem moet echt op de schop. Ik snap wel wat er gezegd wordt over in je kop stampen van nutteloze informatie "leren" te leren maar ik snap best dat je anno 2021 echt niet snapt waarom je uit je hoofd moet leren wanneer Willem van Oranje geboren werd terwijl ze dat in 2 milliseconde kunnen googelen. Tijden zijn veranderd, manier van info krijgen is veranderd. Dat dat VEEL beter kan staat buiten kijf ( ja google maar even wat dat betekent).

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Shakes » 10 mei 2021, 15:31

eensch.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Martijn_bmw, Tom V en 102 gasten