Het is wetenschappelijk onderzocht!!

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
NSXRS
Berichten: 1656
Lid geworden op: 04 apr 2007, 06:50
Locatie: GroeneHart

Het is wetenschappelijk onderzocht!!

Bericht door NSXRS » 06 feb 2020, 15:41

Ik kwam dit schokkende artikel tegen, misschien dat hier nu mensen uit de kast gaan komen?! :-) :verveeld: :wink:

Mannen met een BMW dragen graag vrouwenondergoed, blijkt uit onderzoek
Last updated jan 2, 2020
Share FacebookTwitter

De meeste onderzoeken gaan uit van een bepaalde stelling die vervolgens bevestigd of ontkracht kan worden. In dit geval zal ‘ie bevestigd worden. Of ging jij er niet vanuit dat BMW-rijders graag sεxy ondergoed dragen? Het pikante aan dit onderzoek: dit geldt ook voor de mannelijke BMW-bezitters.

Het Britse Carmony zocht in een grijs verleden uit wat de ondermodevoorkeuren van BMW-rijders zoal zijn. De conclusies die in dat onderzoek werden getrokken, zijn op zijn minst opzienbarend. Zo draagt 27 procent van alle vrouwelijke BMW-rijders sεxy lingerie. En, opmerkelijker: 5 procent van de mannen die BMW rijden dragen een string.
Helemaal geen ondergoed

Jazeker, uit het Onzin Onderzoek blijkt dat één op de twintig mannen met een BMW graag een string draagt. Evenzo opmerkelijk en misschien wel schokkender: 8 procent van de mannen die BMW rijden draagt helemaal geen ondergoed. Ken je iemand met een BMW? Dan spijt het ons bij voorbaat al dat je dat beeld nu op je netvlies hebt.

De BMW-bezitters van deze wereld moeten het wel vaker ontgelden. Zo scoren mensen die een BMW rijden zeer slecht bij de dames. Die zien je liever rollen in een Audi. Volkswagen-rijders komen er ook slecht vanaf, die blijken het domst te zijn.


:hosanna: :roflol:

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31177
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Het is wetenschappelijk onderzocht!!

Bericht door JP » 06 feb 2020, 15:44


NSXRS
Berichten: 1656
Lid geworden op: 04 apr 2007, 06:50
Locatie: GroeneHart

Re: Het is wetenschappelijk onderzocht!!

Bericht door NSXRS » 06 feb 2020, 15:58

JP schreef: 06 feb 2020, 15:44 viewtopic.php?f=9&t=39483 :whistle:
Ah, was al op dit forum geplaatst, wist ik niet.
Ik houd mij normaal gesproken niet zo bezig met BMW rijder's voorkeuren, maar kwam het toevallig op FB tegen.
Wilde de betreffende BMW rijders dit voor de persoonlijke bewustwording niet onthouden... :wink:

Robin
Berichten: 51338
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Het is wetenschappelijk onderzocht!!

Bericht door Robin » 06 feb 2020, 16:15

DEN HAAG - Thierry Baudet vindt het „absurd” om in zijn „foute” tweet over een vermeend incident in de trein racisme te lezen. De voorman van Forum voor Democratie maakt geen excuses.

Baudet maakte afgelopen weekend verontwaardiging los met een tweet waarin hij klaagde over „BMW rijders” die twee vriendinnen van hem zouden hebben lastiggevallen in de trein. Het bleek naderhand om Tesla-medewerkers te gaan die richtingaanwijzers controleerden. Maandag kwam de FVD-voorman van zijn tweet terug en noemde die „te snel en te stevig.”

Daarmee moet de kous nu maar eens af zijn, vindt hij. „We hebben nu wel genoeg stilgestaan bij de fout die ik heb gemaakt. Ik heb rechtgezet wat ik recht wilde zetten en wat rechtgezet moest worden.” Hij gaat „weer aan het werk om de immigratie en integratieproblemen aan te pakken.”

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], BMWDennis, frankie, HJ2, MParallel, SlowCo, Wout309t en 104 gasten