opwarming van de aarde

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Robin

Re: opwarming van de aarde

Bericht door Robin » 01 dec 2018, 07:58

dvh schreef:
01 dec 2018, 07:56
Geen +1 Robin , Tom :-D
Want die 2 graden waar Tom het over heeft. Dat is nu. Maar we blijven gewoon doorgaan met alles wat we doen. Die 2 graden wordt gewoon 5 graden. En of 10 graden.
En dan zijn gewoon allemaal d00d.

Of er moet iets grandioos gaan veranderen.
Maar gezien dat we er met zwarte Piet al niet uitkomen betwijfel ik of de rest wel gaat lukken.
Meteorieten
Keer een flinke en dan zijn we ook gewoon allemaal d00d.

We gaan er dus gewoon aan. Links of rechtsom. :coffee:
Nee hoor men meet waar men wil meten(boefjes gemanipuleerd door Soros'geld) en dan komt men met gecorrumpeerde wetenschappers uit op 'opwarming' terwijl men de 'afgekoelde plekken' niet in kaart brengt.

Massahysterie.

Robin

Bericht door Robin » 01 dec 2018, 08:02

Robin schreef:
01 dec 2018, 07:57
Twee graden warmer in Anno Domini 2100.

Piet Paulusma kan gvd niet eens twee weken vooruit voorspellen.

Daarom is hij ook gescheiden. Hij zat er altijd naast.
En mezelf quotend. Die orkanen in het Caribisch gebied rond september october(dit jaar minder hey hoe kan dat?)
Ze kunnen niet eens met de technologie van nu bepalen in dagen(!!!) waar zo'n orkaan zich naartoe bewegen gaat/aan land komt of niet en waar.

En dan weten ze 't wel over 80 jaar dat 't warmer gaat worden met twee graden.

Echt om moedeloos van te worden:)

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 01 dec 2018, 08:46

Nou David hadden ze jou ook niet even kunnen bellen voor dat die mars-lander de ruimte in ging. Weer een miljard weggegooid.......

WJ

Bericht door WJ » 01 dec 2018, 09:25

Arthur

Bericht door Arthur » 01 dec 2018, 10:21

dvh schreef:
01 dec 2018, 07:56
Meteorieten
Keer een flinke en dan zijn we ook gewoon allemaal d00d.

We gaan er dus gewoon aan. Links of rechtsom. :coffee:
Dat heeft weinig met de opwarming van de aarde van doen, of niet? En, als dat gebeurt, wordt het wellicht weer veel kouder op aarde :)

Tom

Bericht door Tom » 01 dec 2018, 11:43

Robin schreef:
01 dec 2018, 07:52

+1
De fauna species (dierenwereld soorten) die op dit moment de aarde bevolkt is <20% van de fauna species die ooit de aarde heeft bevolkt. Ik dacht 13%(?)

De mensheid is kut en alles, maar we hebben géén 80% van de dierenwereld uitgeroeid in 'de tussentijd'.

Meteorieten, aardverschuivingen, overstromingen, vulkanen en alles wat daar dan de gevolgen van zijn: Allemaal bedacht door de mens.

Hou toch op:)
Inderdaad.
Maar de mensen die denken dat wij de grootste boosdoener van de opwarming van de aarde zijn denken óók dat de evolutietheorie in 2020 ineens ophoud ondanks dat het leven op aarde zich al miljoenen jaren aanpast aan de omstandigheden. Er zal best het e.e.a. uitsterven (wat best shit is, maar zonder mens en co2 uitstoot stierf er in het verleden ook genoeg uit), maar de mens overleeft het wel en vind wel weer oplossingen voor problemen als overstromingen.
De huidige samenstelling van mens/diersoorten/temperaturen/water/bomen is natuurlijk prima en goed leefbaar voor alles wat er (nu) op aarde rondloopt, maar een iets andere samenstelling is niet het einde van de wereld.
En nogmaals we verkloten de aarde nu inderdaad snel (kappen bomen, plastic, overbevolking etc.) en daar moet wat aan gebeuren. Alleen de massa-hysterie en verhaal dat 'wij' de aarde opwarmen en we het allemaal zwart in moeten zien geloof ik niet.

Rnd

Bericht door Rnd » 01 dec 2018, 12:47

MarkS schreef:
30 nov 2018, 19:19
Ik twijfel niet aan de opwarming van de aarde op dit moment. Ik geloof alleen niet dat de mens daar heel erg veel invloed op uit kan oefenen. Zeker niet op de lange termijn. Overigens lijkt het op lange termijn eerder richting een nieuwe ijstijd te gaan maar dat is weer een ander verhaal. On topic, de invloed van de zon wordt onderschat en blijft vaak “onbelicht” in dit soort discussies. En dan heb ik het niet over de weersvoorspelling in de zomermaanden voor de strandgangers onder ons maar over de invloed van zonnestraling/zonneactiviteit. Dat bepaalt imho waar we naartoe gaan hier op aarde en of het hier structureel warmer of veel kouder wordt. Wat wij daaraan bijdragen zit hem hooguit in de afronding achter de komma.
Niets meer aan toe te voegen....

JP
Locatie: Mozes had een hekel aan omrijden, daarom niet links niet rechts, maar recht door zee....
Contacteer:

Bericht door JP » 01 dec 2018, 16:18

dvh schreef:
01 dec 2018, 07:57
Ik ga krentenbollen halen voor het te laat is.
Ik heb trek in negerzoenen !

Plaats reactie