Nieuwe diefstalmethode Bmw onderdelen

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
BMWBernard
Berichten: 10
Lid geworden op: 27 sep 2018, 11:21
Auto: BMW 330E MINI Clubman Cooper S

Re: Nieuwe diefstalmethode Bmw onderdelen

Bericht door BMWBernard » 01 nov 2018, 10:48

Bij ons in de wijk ook een BMW 2 maal in 5 maanden. Eigenaar zei laatst dat het ergste is dat ze na de reparatie gewoon weer terugkomen. Zelfs voor een business navi, dus nog niet eens de grote variant.
Mijn auto hebben ze nog niet te pakken gehad, maar het lijkt een kwestie van tijd..
Ik zelf hoef hem na zo'n "aanslag" waarbij het dak open geknipt wordt in ieder geval niet meer terug.

Bij de dealer wisten ze me vanochtend te melden dat in Oost Europa veel auto's zijn verkocht zonder navi en climate control(1 en 3 serie) en daarvoor worden ze op bestelling hier gejat.

Gebruikersavatar
HJ2
Berichten: 3556
Lid geworden op: 21 jan 2010, 18:10
Locatie: Delluf 'shire'

Re: Nieuwe diefstalmethode Bmw onderdelen

Bericht door HJ2 » 01 nov 2018, 13:39

Gelukkig. Kan ik zonder zorgen weer een 5-serie kopen

Mike R32
Berichten: 6276
Lid geworden op: 01 mar 2007, 12:03
Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
Locatie: Noord Oost boven Opatija.

Re: Nieuwe diefstalmethode Bmw onderdelen

Bericht door Mike R32 » 05 dec 2018, 13:12

Peperdure BMW achtergelaten op Grote Brink in Borger
De politie is op zoek naar de inzittende(n) van een BMW I8 Roadster.

De sportwagen werd woensdagochtend aangetroffen op de Grote Brink in Borger. Een voorbijganger zag de auto met draaiende motor en openstaande deuren staan.

Kort daarna kwam de melding dat de wagen gestolen was. De politie in Aa en Hunze roept mensen die informatie kunnen verschaffen op om zich te melden. De eigenaar is inmiddels bekend, laat de politie weten.

Er is nog niemand aangehouden voor de diefstal.

Bron: Dagblad van het Noorden.

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27808
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Nieuwe diefstalmethode Bmw onderdelen

Bericht door Luco » 05 dec 2018, 13:55

Ding reed zo slecht dat die ervan wegvluchtte :tooth:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot], Dimitri, Eeuwe, Google [Bot], Hitz, Paul76, Philipoo, RS-Ron, s2k, sitechris, SlowCo en 157 gasten