Zandvoort fotolocatie?

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Enzo
Berichten: 359
Lid geworden op: 15 jan 2016, 18:38
Locatie: Amsterdam

Zandvoort fotolocatie?

Bericht door Enzo » 27 jul 2018, 08:22

In een ander topicje vroeg ik om een geschikte fotolocatie voor een 'fotoshoot' van mijn vriendin, mij en de Z3M voor een artikel.

Heeft iemand connecties of weet iemand de mogelijkheden m.b.t. een fotoshoot van de Z3M in een pitbox op Zandvoort? Of heeft iemand anders een idee waar deze Z3M in een echte 'race' omgeving kan staan? Het gaat om een shoot aanstaande woensdagmiddag 1 augustus.

Vooralsnog hadden we afgesproken bij kasteel Hooge Vuursche, met name vanwege een tip van een van jullie, maar blijkbaar moet een echte hobby/passie ook nog uit de foto komen en om nou een vleugel mee te slepen of in m'n witte tandartsenpakje op de foto te verschijnen vind ik ook zo-zo. Weliswaar is de Z3M slechts 1maal op het circuit geweest en heb ik iets anders voor het circuit, lijkt het me wel heel leuk om 'm in een race-setting te laten fotograferen. Zandvoort is ook dichtbij. Echter, hoe pak ik dit aan?

Als iemand andere tips heeft, ook welkom! Thanks guys!

Online
Gebruikersavatar
Martijn_bmw
Berichten: 26608
Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
Locatie: Provincie Utrecht

Re: Zandvoort fotolocatie?

Bericht door Martijn_bmw » 27 jul 2018, 09:02

Hoge Vuursche is bij mij "in de achtertuin" zeker wel een mooie foto lokatie mocht race omgeving niet lukken is hoge vuursche zeker aan te raden.

Anders misschien Nick van dit forum vragen? Die werkt in Soest bij een bedrijf wat aan alle kanten race uitademt en heeft zelf al verschillende Z3M coupes gerestaureerd.

Is een paar km bij hoge vuursche vandaan dus dan kan je makkelijk nog switchen.

Enzo
Berichten: 359
Lid geworden op: 15 jan 2016, 18:38
Locatie: Amsterdam

Re: Zandvoort fotolocatie?

Bericht door Enzo » 27 jul 2018, 09:51

Martijn, dat is een goede tip zeg! Wat is de forumnaam van Nick? Heeft iemand toevallig nog wat meer info?

Online
Gebruikersavatar
Martijn_bmw
Berichten: 26608
Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
Locatie: Provincie Utrecht

Re: Zandvoort fotolocatie?

Bericht door Martijn_bmw » 27 jul 2018, 09:59

http://theengineersgarage.com/contact/

Nick Doesburg, als je gaat laat ff weten :) Ik ben woensdag 1aug thuis, dan kom ik wel even buurten!

JeroenT
Berichten: 2199
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:02

Re: Zandvoort fotolocatie?

Bericht door JeroenT » 27 jul 2018, 11:55

Martijn_bmw schreef: 27 jul 2018, 09:59 http://theengineersgarage.com/contact/

Nick Doesburg, als je gaat laat ff weten :) Ik ben woensdag 1aug thuis, dan kom ik wel even buurten!
Ik geef je weinig kans, meer dan een maand geleden een mail naar Nick gestuurd voor een klus.
Zip reactie.

JeroenT
Berichten: 2199
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:02

Re: Zandvoort fotolocatie?

Bericht door JeroenT » 27 jul 2018, 11:58

Dan kun je beter DF-Racing / Peter contacten, die zit op Zandvoort.

Enzo
Berichten: 359
Lid geworden op: 15 jan 2016, 18:38
Locatie: Amsterdam

Re: Zandvoort fotolocatie?

Bericht door Enzo » 27 jul 2018, 12:26

Jongens, zojuist met Peter gesproken die echt ongelofelijk behulpzaam klonk - ik ga even met hem contact houden. Thanks voor de tips, ik denk dat er wat leuke foto's uit kunnen komen die ik hier wel zal delen uiteraard! Haha

Gebruikersavatar
Peter Tunissen
Berichten: 8223
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
Locatie: Weert
Contacteer:

Re: Zandvoort fotolocatie?

Bericht door Peter Tunissen » 30 jul 2018, 11:47

Had je mij al gemaild?
Woensdag overdag zijn er motorrijders op het circuit, dus misschien zou donderdag dan inderdaad beter uitkomen als dat nog een optie is.

Enzo
Berichten: 359
Lid geworden op: 15 jan 2016, 18:38
Locatie: Amsterdam

Re: Zandvoort fotolocatie?

Bericht door Enzo » 30 jul 2018, 16:02

Hi Peter, dank voor je reactie. Ja gisteren een mailtje gestuurd naar info@driving-fun.com. Helaas gaat donderdagmiddag niet lukken :( arbeiten is het dan.. Vermoedelijk moeten we het toch bij een 'standaard' omgeving houden dan haha. Het was ook allemaal kortdag. Toch dank voor je tijd en input nog!

Gebruikersavatar
nickdoesburg
Berichten: 282
Lid geworden op: 23 jul 2013, 11:38
Auto: F01 740i / F12 M6 / E30
Locatie: Schoonhoven
Contacteer:

Re: Zandvoort fotolocatie?

Bericht door nickdoesburg » 01 aug 2018, 10:48

JeroenT schreef: 27 jul 2018, 11:55 Ik geef je weinig kans, meer dan een maand geleden een mail naar Nick gestuurd voor een klus.
Zip reactie.
Goed dat ik hier meelees, hadden wat opstart problemen met de mail en naar nu blijkt zijn er in die periode een paar mailtjes uit ons zicht verdwenen! :oops: Thanks voor de headsup. Mochten we meer contact mis zijn gelopen, als wij niet binnen 1 a 2 dagen antwoorden is de mail bij ons waarschijnlijk niet aankomen. Beetje offtopic maar wou het toch ff melden ;)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Bokkepoot, EricT, frankie, Rogerb, RS-Ron en 155 gasten