Investeerder(s) gezocht

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Thommy
Berichten: 1962
Lid geworden op: 20 feb 2007, 11:11

Investeerder(s) gezocht

Bericht door Thommy » 22 mei 2018, 18:38

Beste mede DFers,

Zoals een aantal van jullie weten gaan mijn vrouw en ik een eigen onderneming starten. Het is even stil geweest rondom de berichtgeving van Ravotten, neemt niet weg dat er achter de schermen enorm hard is gewerkt. En het resultaat mag er zijn! Alles staat klaar om de bouw te kunnen starten en de totale financiering van ons grote project is voor ruim 90% rond.
Wij zijn twee jonge enthousiaste ondernemers en tot op het bot gemotiveerd om van ons ambitieuze plan een succes te maken. Wij zijn nog op zoek naar een investeerder(s) om onze droom, de exploitatie van het mooiste en meest onderscheidende in-en outdoor speelparadijs met restaurant van Nederland, waar te kunnen maken. Voor meer informatie www.Ravotten.lol
Om tot een voldoende eigen vermogen te komen is het van belang dat er nog 500K ingebracht wordt door een investeerder(s). Eventueel mogen wij in overleg met de bank 200k crowdfunden maar liever niet. De prognose van de cijfers zijn door diverse grote spelers in de markt geverifieerd en daarnaast hebben wij een haalbaarheidsonderzoek uit laten voeren door van Spronsen en Partners. Naar verwachting ligt het rendement gemiddeld op 16% per jaar.
Diegene welke ons in contact brengt met een investeerder en de investering wordt bindend krijgt over het ingebrachte deel een provisie van 2% (inbreng vanaf 100K)!
Als u interesse heeft of iemand kent die dit interessant kan vinden dan vernemen wij dat graag via een persoonlijk bericht.


BVD
Thomas & Patty
Bijlagen
Birdview van het perceel
Birdview van het perceel
1.png (876.37 KiB) 2197 keer bekeken

indobesar
Berichten: 9976
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
Auto: M3P, 130i
Locatie: Spaceship in silence
Contacteer:

Re: Investeerder(s) gezocht

Bericht door indobesar » 22 mei 2018, 20:18

Mooi man!!

Misschien iets voor Peter?? :D

Gebruikersavatar
dvh
Berichten: 17191
Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29

Re: Investeerder(s) gezocht

Bericht door dvh » 22 mei 2018, 20:30

Ravotten wil dat het voor iedereen een plezierig bezoek is. Dit realiseren wij onder andere door ons Familierestaurant genaamd “De Vrije Heerlijkheid” (DVH).
:shock:

Ok. Prima dat jullie mijn naam gaan gebruiken. Maar die 2% provisie is bij deze geregeld.
Graag binnen 24u onderstaande overeenkomst getekend door beide ondernemers naar mij terug verzenden.

Afbeelding

Veel succes verder.
Groetjes
Dvh
20.29 uur
Wijk en Aalburg

Gebruikersavatar
HJ2
Berichten: 3556
Lid geworden op: 21 jan 2010, 18:10
Locatie: Delluf 'shire'

Re: Investeerder(s) gezocht

Bericht door HJ2 » 22 mei 2018, 20:51

Volgens mij bedoelen ze De Heerlijke Vrijheid... :nana:

Gebruikersavatar
Booooh
Berichten: 3413
Lid geworden op: 13 mar 2008, 23:51
Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Locatie: https://dbf.nl

Re: Investeerder(s) gezocht

Bericht door Booooh » 22 mei 2018, 20:53

Waarom liever niet crowdfunden? Volgens mij kan dat namelijk voordeliger dan je verwachtte rendement, afhankelijk van de zekerheden die jullie kunnen stellen uiteraard, maar ook daar zal een investeerder zijn/haar interesse liggen ...

Gebruikersavatar
WJ
Berichten: 11738
Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
Locatie: WeeWeeWee

Re: Investeerder(s) gezocht

Bericht door WJ » 22 mei 2018, 21:10

Jahhhh een dvh crypto ico :mrgreen:

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Investeerder(s) gezocht

Bericht door Macboy » 23 mei 2018, 19:24

Mooi plan zeg !

Gebruikersavatar
Luc B
Berichten: 1404
Lid geworden op: 23 jun 2008, 09:31

Re: Investeerder(s) gezocht

Bericht door Luc B » 23 mei 2018, 22:40

Booooh schreef: 22 mei 2018, 20:53 Waarom liever niet crowdfunden? Volgens mij kan dat namelijk voordeliger dan je verwachtte rendement, afhankelijk van de zekerheden die jullie kunnen stellen uiteraard, maar ook daar zal een investeerder zijn/haar interesse liggen ...
Ik denk met name bij dit soort projecten dat die 200k zo opgehaald is. Ziet er uit als een leuk plan. Veel geluk in ieder geval!

Gebruikersavatar
Booooh
Berichten: 3413
Lid geworden op: 13 mar 2008, 23:51
Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Locatie: https://dbf.nl

Re: Investeerder(s) gezocht

Bericht door Booooh » 23 mei 2018, 23:25

Luc B schreef: 23 mei 2018, 22:40
Booooh schreef: 22 mei 2018, 20:53 Waarom liever niet crowdfunden? Volgens mij kan dat namelijk voordeliger dan je verwachtte rendement, afhankelijk van de zekerheden die jullie kunnen stellen uiteraard, maar ook daar zal een investeerder zijn/haar interesse liggen ...
Ik denk met name bij dit soort projecten dat die 200k zo opgehaald is. Ziet er uit als een leuk plan. Veel geluk in ieder geval!
Ja dat denk ik dus ook, zelfs die 500K zal opgehaald kunnen worden tegen redelijke voorwaarden, uiteraard moet alles wel op orde zijn met je plannen en zul je veel meer inzicht moeten verschaffen in met name de financiering van het geheel.

Zou eens contact opnemen met Collin Crowdfunding of de knab bank om te kijken welke mogelijkheden er zijn voor jullie ...

Gebruikersavatar
Luc B
Berichten: 1404
Lid geworden op: 23 jun 2008, 09:31

Re: Investeerder(s) gezocht

Bericht door Luc B » 24 mei 2018, 23:18

Booooh schreef: 23 mei 2018, 23:25 Zou eens contact opnemen met Collin Crowdfunding of de knab bank om te kijken welke mogelijkheden er zijn voor jullie ...
Collin is inderdaad een goede. Vanuit daar worden ook een hoop Jamin winkels gecrowdfund.

En anders zou ik aanraden eens met een bedrijf als Credion te praten. Zij werken samen met veel verschillende banken en crowdfunders en kunnen eigenlijk altijd wel een goeie passende oplossing vinden.

Gebruikersavatar
Booooh
Berichten: 3413
Lid geworden op: 13 mar 2008, 23:51
Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Locatie: https://dbf.nl

Re: Investeerder(s) gezocht

Bericht door Booooh » 24 mei 2018, 23:53

Heb het nog eens terug gelezen maar denk niet dat CF een oplossing is eigenlijk, er moet zoals aangegeven wordt, meer eigen vermogen in, zeer waarschijnlijk voor een juiste balans voor de volledige financiering die veel meer zal zijn dan die gevraagde 500K.

Gebruikersavatar
dvh
Berichten: 17191
Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29

Re: Investeerder(s) gezocht

Bericht door dvh » 25 mei 2018, 08:13

Maar.. even snel een vraag hier.. Omdat het hier ook gepost wordt.
16% rendement ( verwacht ) en 2% provisie?

Stel je stopt er een ton in. Neem aan dat je geen (verwachte) 16% per jaar daaruit gaat krijgen maar dus 2%?

Gebruikersavatar
Bert ///M3
Berichten: 9326
Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30

Re: Investeerder(s) gezocht

Bericht door Bert ///M3 » 25 mei 2018, 08:46

Nee, bijvoorbeeld ik stel jou aan Thommy voor, jij geeft Thommy 100K en daarover vang ik 2% provisie dus 2000 euro.

Is niet ongewoon in de zakenwereld, provisie voor degene die 2 partijen bij elkaar brengt.

Gebruikersavatar
tomgtr
Berichten: 10385
Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
Locatie: Zuid Holland

Re: Investeerder(s) gezocht

Bericht door tomgtr » 25 mei 2018, 08:53

16 pct indien realistisch lijkt me dat e investeerders over elkaar buitelen. Ik zit nu prive met een dingetje maar anders had ik (mits werkelijk goed onderbouwd) vooraan gestaan. Ik ken zeker nog wel wat mensen die op zoek zijn naar durfinvesteringen.

Gebruikersavatar
Booooh
Berichten: 3413
Lid geworden op: 13 mar 2008, 23:51
Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Locatie: https://dbf.nl

Re: Investeerder(s) gezocht

Bericht door Booooh » 25 mei 2018, 14:40

De onderneming zou dat rendement kunnen halen blijkbaar uit het onderzoek, of je dat ook op je investering terug mag verwachten is maar de vraag, ben ook best wel nieuwsgierig naar dat haalbaarheidsonderzoek bijvoorbeeld, ik zou wellicht ook wel interesse hebben maar vrees dat dit een te lange termijn investering wordt voor mij (max 60 maanden), naast alle andere verplichtingen is die 500K ook niet zomaar weer even terug betaald inclusief een nader te bepalen rente opslag.

Zed240
Berichten: 2922
Lid geworden op: 07 okt 2015, 19:32

Re: Investeerder(s) gezocht

Bericht door Zed240 » 25 mei 2018, 14:56

Het is op zich een mooi plan, en afhankelijk van de concurrentie kun zo'n zaak enorm goed lopen. Hier in de buurt zit er één sinds een jaar of 15 nu. Het is de enige in een straal van 30 min. rijden (krijg je als je in de middle of nowhere woont). Die eigenaren weten inmiddels al van gekheid niet meer wat ze met het geld moeten volgens mij. De zaak loopt al sinds dag 1 bizar goed. Nou valt of staat zoiets ook wel met de personen die het uitbaten. Echter als dat goed zit, valt er een mooie boterham aan te verdienen.

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27809
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Investeerder(s) gezocht

Bericht door Luco » 25 mei 2018, 15:20

Het is natuurlijk altijd de vraag hoe betrouwbaar zo'n onderzoek is. Papier is namelijk geduldig. Paar procent mis en weg is je rendement en is het rendement voor of na de rentelast enz enz.
Hoop voor Thommy en Patty dat het lukt

Gebruikersavatar
Luc B
Berichten: 1404
Lid geworden op: 23 jun 2008, 09:31

Re: Investeerder(s) gezocht

Bericht door Luc B » 25 mei 2018, 17:16

Luco schreef: 25 mei 2018, 15:20 Het is natuurlijk altijd de vraag hoe betrouwbaar zo'n onderzoek is. Papier is namelijk geduldig. Paar procent mis en weg is je rendement en is het rendement voor of na de rentelast enz enz.
Hoop voor Thommy en Patty dat het lukt
Dit is in iedere tak van sport. Ook bestaande bedrijven.

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Investeerder(s) gezocht

Bericht door Macboy » 26 mei 2018, 08:16

Hopen dat het van de grond komt. Gun ze een groot succes !

Thommy
Berichten: 1962
Lid geworden op: 20 feb 2007, 11:11

Re: Investeerder(s) gezocht

Bericht door Thommy » 27 mei 2018, 23:32

tomgtr
Booooh
Ik heb jullie net een PD gestuurd :mail:


Zed240 schreef: 25 mei 2018, 14:56 Het is op zich een mooi plan, en afhankelijk van de concurrentie kun zo'n zaak enorm goed lopen. Hier in de buurt zit er één sinds een jaar of 15 nu. Het is de enige in een straal van 30 min. rijden (krijg je als je in de middle of nowhere woont). Die eigenaren weten inmiddels al van gekheid niet meer wat ze met het geld moeten volgens mij. De zaak loopt al sinds dag 1 bizar goed. Nou valt of staat zoiets ook wel met de personen die het uitbaten. Echter als dat goed zit, valt er een mooie boterham aan te verdienen.
Shhhhtt :whistle: Niet doorvertellen :wink:

Gebruikersavatar
martll
Berichten: 1408
Lid geworden op: 30 apr 2012, 19:42

Re: Investeerder(s) gezocht

Bericht door martll » 28 mei 2018, 08:34

Nu nog een ICO starten en zeggen dat het iets te maken heeft met blockchain en je kan meteen miljoenen ontvangen. Geen verplichtingen en je hoeft aan niemand verantwoording af te leggen. Een makkelijkere financiering is niet mogelijk denk.

Zonder gekheid: klinkt veel belovend, kan een mooie onderneming worden!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 146 gasten