Ervaringen Plasti dip Steenbergen.nl

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Will F.
Berichten: 2251
Lid geworden op: 10 okt 2006, 20:09

Ervaringen Plasti dip Steenbergen.nl

Bericht door Will F. » 21 mei 2018, 22:34

Iemand ervaring met Plastidipsteenbergen.nl?
Ik wel, 25 april wat besteld; een dag later een standaardmail dat mijn bestelling is afgerond en verzonden (zonder track en trace code).
Na 6dagen nog niets ontvangen; mail gestuurd: geen reactie. Na 9 dagen gebeld met 06 nummer op site. Telefoon werd opgenomen door iemand die op dat moment in het buitenland zat, zeer slechte verbinding maar verder redelijk te woord gestaan voor zover te verstaan; hij ging het uitzoeken weer 5 dagen later nog geen reactie (het was mei vakantie dus oke) mail gestuurd. Vrij vlotte reactie dat het pakket was zoekgeraakt bij dpd en dat hij de betreffende spuitbus niet meer op voorraad had en de bestelling gelijk zou crediteren. Ondanks aandringen mijnerzijds nogaltijd geen aankoopbedrag retour. Morgen maar weer bellen.

Str8Six
Berichten: 959
Lid geworden op: 20 okt 2015, 12:37
Auto: BMW 130i
Locatie: Amsterdam

Re: Ervaringen Plasti dip Steenbergen.nl

Bericht door Str8Six » 22 mei 2018, 08:55

Vervelend!
Toevallig werk ik bij een bedrijf waarvan ik de andere kant vaak zie.
Sommige vervoerders krijgen het voor elkaar om pakketten kwijt te raken, waarna wij erachter aan moeten. Vervoerder ontkent, maar de ervaring leert dat het na even afwachten meestal 'ineens' weer opduikt.

Geen track-and-trace is dan wel weer een beetje gek en onhandig, anders zou je er zelf ook wat makkelijker achteraan kunnen bellen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, beske, Edwin de Haas, EvdP, HansD, JvH, tomgtr, vigilante en 212 gasten