Roadtrip topic

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Gesloten
TurboPatrick
Berichten: 621
Lid geworden op: 21 mar 2017, 11:25
Auto: Fiat Bravo 1.4 T-Jet

Roadtrip topic

Bericht door TurboPatrick » 09 nov 2017, 10:21

Volgens mij is er nog geen roadtrip topic he? Zijn waarschijnlijk mensen hiero die graag roadtrips maken. Ik in ieder geval wel!
Dus dit topic is dan voor roadtrips met tips waar je t beste kan rijden en deel je ervaringen etc.

Ik wil samen met mijn beste maatje op 9 december een roadtrip maken door Belgie. We starten in Rotterdam en rijden richting Antwerpen en dan naar Brussel om ring 0 te pakken richting Parijs om vervolgens de E411 op te gaan richting Luxemburg. Ik heb namelijk een hele binnendoor route uitgestippeld vanaf afslag Marché richting Vielsalm. Maar dan wou ik op de terugweg via Spa rijden en natuurlijk kom je langs het circuit. Is het circuit dan gewoon open dat je op het terrein kan slenteren of zullen er dan trackdays zijn? En dan via Spa richting Chaudfontaine naar Luik en zo via Maastricht terug naar huis.

We hebben in het verleden best wel epic roadtrips gemaakt met een groepje autoliefhebbers. Maar nu doe ik het alleen met mijn beste maatje.

Dus ja deel hier je roadtrip ervaringen, en welke routes rondom Vielsalm/Spa zijn aangenaam om te rijden? Nog leuke tips van cafe's, restaurants of sightseeings.

Gebruikersavatar
MartijnGizmo
Berichten: 12747
Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Roadtrip topic

Bericht door MartijnGizmo » 09 nov 2017, 10:29

De titel is niet volledig dekkend, maar zo'n topic staat hier: viewtopic.php?f=8&t=15155

TurboPatrick
Berichten: 621
Lid geworden op: 21 mar 2017, 11:25
Auto: Fiat Bravo 1.4 T-Jet

Re: Roadtrip topic

Bericht door TurboPatrick » 09 nov 2017, 13:50

Oops! Ga ik in dat topic verder

Tom
Berichten: 21727
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Roadtrip topic

Bericht door Tom » 09 nov 2017, 13:52

Topic gelijk hernoemd.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Bob Gervais, Dimitri, Fabian, frankie, Gert-jan, KoenM, MarcelV, Sabberjoch, Semrush [Bot], Tristan, WillemBoer, zegmaarboris en 201 gasten