Ik krijg die k@lere dingen echt nooit ge-embed....

Als iemand zich geroepen voelt, het is de moeite waard.
Heel gaaf!Eric H schreef: 01 sep 2017, 18:53 Naar dit soort filmpjes kan ik ademloos zitten kijken......waanzinnig.....
944-20v schreef: 01 sep 2017, 20:13 Ik ben er ook zoéén. Moet er wel bij zeggen dat ik er ook weleens bij afvraag wat voor nuttige dingen die gasten allemaal hadden kunnen maken in die (zoals laatste) 20.000 uur. Maar goed die hadden ze ook chips vretend en bier zuipend kunnen doorbrengen![]()
En hoe nuttig is het stoppen van een BMW V8 in een ouwe Jaguar nu helemaalNiels schreef: 01 sep 2017, 21:21944-20v schreef: 01 sep 2017, 20:13 Ik ben er ook zoéén. Moet er wel bij zeggen dat ik er ook weleens bij afvraag wat voor nuttige dingen die gasten allemaal hadden kunnen maken in die (zoals laatste) 20.000 uur. Maar goed die hadden ze ook chips vretend en bier zuipend kunnen doorbrengen![]()
Spot on!
Eric H schreef: 01 sep 2017, 18:53 Ik krijg die k@lere dingen echt nooit ge-embed....![]()
Als iemand zich geroepen voelt, het is de moeite waard.
Me!HJ2 schreef: 01 sep 2017, 21:50 Gaaf hoor! Ook voor mij een guilty pleasure.
Voor de liefhebbers kan ik wel eens een kleine demo met de mini jet geven![]()
Ja die Lego Technic 'kever' had ik ook. Was 'n 4 boxer met(hoeveel?) versnellingen.Peric schreef: 02 sep 2017, 21:19 Echt héél gaaf dit. Kan ik inderdaad ook uren naar kijken.
Ik had vroeger ook een stoommachine Robin.
Heb ook dat keveronderstel gehad met werkende motor en versnellingsbak van technisch Lego.
Zie nu net dat dat een Star Wars-voertuig voor moest stellen..
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 20 gasten