Hoe modern is het produceren van een electrische auto/accu's en dergelijke tov conventionele auto's. Ik begreep dat kolencentrales ook niet al te schoon werk leveren.
Hoe modern is een korte actiradius, het lange laden van de batterypacks en het later willen recyclen van die zooi?
Hoe modern is de subsidie vanuit bijvoorbeeld Den Haag op dat soort auto's. Volgens mij is dat het enige wat telt, het prijskaartje.
Waar zijn wij mee bezig?
allen schreef: ↑09 jul 2017, 22:24Eerlijk gezegd heb ik liever wat vriendelijke olie daar vandaan dan dat we straks wat extra kerncentrales gaan opstarten.Shakes schreef: ↑09 jul 2017, 19:07 Die zul je altijd houden. Imo heeft de automotive industrie veel te lang stil gestaan en zou het een verademing zijn als we een stuk minder afhankelijk zijn van die vriendelijke olie staatjes. Als je mooi geluid wil haal je toch een bmw met die optie over de speakers
Bij dezen:)romo schreef: ↑09 jul 2017, 22:29 D`r is olie zat op de wereld, alleen de VS heeft al voorraden die zijn becijferd (bij toename consumptie in de tijd) voor >300 jaar. De VS heeft niks en niemand nog nodig, geen SA, Bahrein, geen Quatar, geen Rusland.........volledig autarkisch.
Zoals gezegd; das een geheel andere discussie, gelieve daarvoor een nieuw draadje te starten, met dank.
Interessant. Gaarne meer info aub.