Nieuwe trailer topgear

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Downforce Hans
Berichten: 12544
Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
Locatie: Waterloo

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door Downforce Hans » 30 mei 2016, 19:24

Ik ben nu toch wel heel benieuwd geworden......... Zo toch maar eens kijken........

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31203
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door JP » 30 mei 2016, 19:28

Will F. schreef:Conclusie: Harris moet daar snel pleite. Ik vind 5th gear ook nogaltijd potentie hebben met Vicky tiff en plato voeg harris erbij schroef t budget op en maak er geen showmet klapvee van. Meer een soort auto circuit df reis programma.
Fifth Gear is ook gestopt.

http://www.autoblog.nl/nieuws/officieel ... gear-87524" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door GTRene » 30 mei 2016, 19:38

Tiff alweer 64?
tijd voor pensioen :D

Ik blijf denk ik Top gear wel kijken, hoop wel dat ze Chris en Sabine snel uit dat team halen en vervangen door?
leukere/betere.

zal er aan liggen wat voor contract ze hebben bij de BBC TG...hopelijk niet voor het jaar, of ze moeten die Chris zo'n stemvervormer op de mond zetten zodat het wat aangenamer klinkt, een muilkorf oid :tooth:

hoop dat die 2 er zo spoedig mogelijk uit gaan en vervangen worden voor betere/leukere, what were they thinking choosing those?

Tom
Berichten: 21720
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door Tom » 30 mei 2016, 20:09

Dit seizoen zit je nog aan deze presentatoren vast. Die afleveringen worden vooraf opgenomen, m.u.v. het studio-gedeelte.

Gebruikersavatar
Downforce Hans
Berichten: 12544
Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
Locatie: Waterloo

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door Downforce Hans » 30 mei 2016, 20:12

Vroeger kon je kijken via streetfire, is dat niet meer dat iemand weet?

grtz, Hanz06

Gebruikersavatar
Joy
Berichten: 10779
Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door Joy » 30 mei 2016, 20:38

Hier Hans:
http://www.watchepisodes.to/top-gear-se ... e01_262073" onclick="window.open(this.href);return false;

Walter
Berichten: 2315
Lid geworden op: 15 dec 2008, 09:03

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door Walter » 30 mei 2016, 21:22

.
Laatst gewijzigd door Walter op 26 jan 2017, 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Downforce Hans
Berichten: 12544
Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
Locatie: Waterloo

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door Downforce Hans » 30 mei 2016, 21:29

Die Duitse dame mag weg van me en die Chris moet zijn bek houden.
Matt vind ik wel lachen moet ik zeggen, vond het geen onaardig programma maar blijf er niet voor thuis......


Grtz, Hanz06


Thanks Joy voor de link :thumbup:
Laatst gewijzigd door Downforce Hans op 30 mei 2016, 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door Macboy » 30 mei 2016, 21:38

Ik vond de oude TopGear nooit echt een goed programma. Keek altijd met een autobril maar moest het door een entertainment bril bekijken natuurlijk. Mijn fout. Daardoor nooit echt kunnen inkomen en van genieten. Paar prachtige uitzendingen daargelaten.

Ga straks maar eens kijken en het een nieuwe kans geven. Ben benieuwd !

Gebruikersavatar
dvh
Berichten: 17191
Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door dvh » 30 mei 2016, 21:41

Mooiste aan TG vond ik altijd de roadtrips , de specials naar verre landen en de daarbij horende uithoudingstesten.

De Grand Tour is bezig in Afrika. Ik hoop dat de naam ' de grand tour' een programma wordt met een aaneenschakeling van roadtrips door heel de wereld. Zou schitterend zijn. Wat Hans zegt, ik blijf er (sowieso) niet voor thuis. Maar om terug te kijken of wanneer je er even voor gaat zitten kan dat hartstikke leuke TV zijn.

Ik heb net een stukje van de nieuwe TG zitten kijken. Maar voor mij hoeft dit niet. Alles wat ik niet leuk vond aan het originele TG zit hier nog meer in. En dan mis ik gewoon de trouwe gezichten. Ik hoef geen TG meer. Geef mij maar de Grand Tour ( waar je dat dan ook te zien kan krijgen is mij nog een vraag.. )

Gebruikersavatar
Will F.
Berichten: 2252
Lid geworden op: 10 okt 2006, 20:09

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door Will F. » 30 mei 2016, 21:50

JP schreef:
Will F. schreef:Conclusie: Harris moet daar snel pleite. Ik vind 5th gear ook nogaltijd potentie hebben met Vicky tiff en plato voeg harris erbij schroef t budget op en maak er geen showmet klapvee van. Meer een soort auto circuit df reis programma.
Fifth Gear is ook gestopt.

http://www.autoblog.nl/nieuws/officieel ... gear-87524" onclick="window.open(this.href);return false;
Zonde, ik kon er meer om lachen en vond het informatiever dan de volledige gescripte top gear shows oud en nieuw. Geef die gasten budget, zet harris er mijn part ook bij en Tiff enVicky zeker ook en je hebt chemie, flair, humor en kennis genoeg voor een leuke 45min tv.

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door Macboy » 30 mei 2016, 21:52

Fifth Gear was inderdaad een écht autoprogramma. En dus niet interessant voor het grote publiek. En dus te weinig investeerders. Het is allemaal vraag en aanbod helaas. Toch echt heel lang volgehouden maar bijzonder jammer dat ze ermee stoppen.

TopGear vond ik de roadtrips geniaal. Noordpool natuurlijk ook. En de barrel aankopen en dan tegen elkaar strijden van punt A naar B. En de Stig natuurlijk.

Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22256
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door Niels » 30 mei 2016, 22:14

Na mijn lage verwachtingen door alle negativiteit vond ik het nog wel meevallen :lol: Prima vermaak, de beelden waren weer geweldig. Evans is geen JC maar ik geef hem nog ff de kans om te wennen. Schmitz moeten ze laten gaan, die is gewoon niet sterk op TV imho.

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door Macboy » 30 mei 2016, 22:16

Flop Gear :mrgreen:

Gebruikersavatar
Will F.
Berichten: 2252
Lid geworden op: 10 okt 2006, 20:09

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door Will F. » 30 mei 2016, 23:00

@macboy als ze 5th gear met wat meer roadtrip achtige items zouden opzetten is er echt wel voldoende belangstelling voor. De thuiskroeg die topgear serveerde kon mij niet meer boeien, beetje meer inhoud en zo denken er meer over. Lijkt wel of het bijnagratis geld zo onderhand alleen nog maar lucht en hypes genereert in alles, dus ook tv.

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door Macboy » 31 mei 2016, 10:36

Heb de aflevering eindelijk bekeken. Vond het geweldig leuk :thumbup:

Chris vond ik helemaal geen schreeuwlelijk. Had behoorlijk wat leuke en droge humor. Ook Matt deed het super wat mij betreft. Sabine is weer eens wat anders in autoland. Snap die combinatie prima.

Voor de eerste keer wat mij betreft meer dan geslaagd !

Bombadil
Berichten: 702
Lid geworden op: 13 dec 2010, 20:53

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door Bombadil » 31 mei 2016, 11:09

Ook ik ben niet negatief, vind het beter dan wat we de laatste jaren kregen voorgeschoteld.

Om eerlijk te zijn keek ik Top Gear niet meer trouw. Alles was al gedaan en gezien en eigenlijk ging het helemaal niet zo over auto`s maar meer een praat-/ reisshow. 5th Gear vond ik veel leuker net als de oude Top Gear (kan iemand nog herinneren hoe Clarkson de Vectra tot de grond toe afbrandde? :hot: ). Top Gear was zeker toe aan een stuk verandering, een presentator vervangen door bijv. Harris of Needell terug en misschien weer eens iets met een echte normale autotest was een begin geweest...

Gebruikersavatar
dvh
Berichten: 17191
Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door dvh » 31 mei 2016, 11:43

Echte autotest ?
Bah..

Gebruikersavatar
Downforce Hans
Berichten: 12544
Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
Locatie: Waterloo

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door Downforce Hans » 31 mei 2016, 12:28

Macboy schreef:Heb de aflevering eindelijk bekeken. Vond het geweldig leuk :thumbup:

Chris vond ik helemaal geen schreeuwlelijk. Had behoorlijk wat leuke en droge humor. Ook Matt deed het super wat mij betreft. Sabine is weer eens wat anders in autoland. Snap die combinatie prima.

Voor de eerste keer wat mij betreft meer dan geslaagd !
Chris geen schreeuwlelijk.........had je het geluid van je monitor wel aanstaan........
Hij heeft geen 1 keer op normale toon gesproken volgens mij iets wat gezien het commentaar van over de hele wereld iedereen vond.
Nee die Chris deed veel teveel zijn best en daarom was zijn optreden dramatisch.

Gebruikersavatar
WJ
Berichten: 11740
Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
Locatie: WeeWeeWee

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door WJ » 31 mei 2016, 13:26

Heel youtube staat vol met "echte autotesten", Topgear is nooit een echt informatief autoprogramma geweest. Daarom is het ook zo'n succes. Was gewoon leuk, waar je vriendin/vriend die helemaal niks met auto's heeft ook vermaakt naar kan kijken..

Macboy schreef:Heb de aflevering eindelijk bekeken. Vond het geweldig leuk :thumbup:

Chris vond ik helemaal geen schreeuwlelijk. Had behoorlijk wat leuke en droge humor. Ook Matt deed het super wat mij betreft. Sabine is weer eens wat anders in autoland. Snap die combinatie prima.

Voor de eerste keer wat mij betreft meer dan geslaagd !
Jij spoort niet hoor :tong uitsteken:

Gebruikersavatar
frankie
Berichten: 2068
Lid geworden op: 23 nov 2008, 14:17
Locatie: BMW city

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door frankie » 31 mei 2016, 14:47

Vond het voor een eerste aflevering met een compleet nieuw team aan presentatoren ook niet zo slecht. Wel wennen. Je merkt ook dat ze nog niet zo goed op elkaar ingespeeld zijn, maar als het goed is komt dat na verloop van tijd echt nog wel.

Gebruikersavatar
EricYellow
Berichten: 528
Lid geworden op: 22 aug 2006, 22:39
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door EricYellow » 31 mei 2016, 16:33

Jij spoort niet hoor
+1 :mrgreen:

De beelden waren gewoon mooi, de driewielers en 4x4's wat afgezaagd/bekend, maar die schreeuwert in de show....
Man man man....wat is die vent irritant zeg!
Schmidt eruit, die rooie schreeuwert eruit en "Joey" de boel aan elkaar laten praten, wel wat "Friends" achtig, maar veel beter te pruimen dan het gekrijs wat het nu was...

allen
Berichten: 18302
Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door allen » 31 mei 2016, 19:25

Ik zette de tv vroeger altijd uit als Friends op was. Die humor was niet geheel aan mij besteed. Ik zeg iedereen behalve Harris eruit, maar eigenlijk praat hij me teveel. Zet gewoon heel die show maar stop. :mrgreen:

Gebruikersavatar
matthyssie
Berichten: 6004
Lid geworden op: 10 aug 2012, 23:54
Auto: F30 330d
Locatie: Fryslân

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door matthyssie » 31 mei 2016, 19:40

Ik had hem opgenomen en heb hem vanochtend even gezien. Wat een saai programma is het geworden. Juist de humor van oa Clarkson vond ik het leuke aan het programma. Wat een saai stuk met die driewielers. Zelfde met die Nomad. Leuke machine maar geen leuke presentatie.

Het leukste moment vond ik nog de drone die tegen de berg aanvloog, dat zegt genoeg. :coffee:

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door Macboy » 02 jun 2016, 01:46

Volgens mij is Chris gewoon altijd zo. Niks gespeeld aan. Die man praat altijd op die manier. Denk dat die irritatie daarom bij mij niet aanwezig is ? Het blijft natuurlijk ook een aderlating zo zonder Jeremy. Maar zal er bij mij zeker mee te maken hebben dat ik TopGear (onterecht?) niks vond.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], ED35, Luco, MarcF, Martijn M, tomgtr en 266 gasten