Nieuwe trailer topgear

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mari Oh Oh!
Berichten: 3055
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
Locatie: Assen

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door Mari Oh Oh! » 17 mei 2016, 21:51

Macboy schreef:Mario terug van weggeweest :thumbup:
Ik zit altijd in de slipstream ;)

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door GTRene » 22 mei 2016, 12:15

Top gear episode 1 begint schijnbaar op 29 mei BBC2 ben benieuwd.

http://www.bbc.co.uk/programmes/b006mj5 ... s/upcoming" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
dvh
Berichten: 17191
Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door dvh » 22 mei 2016, 12:23

Meer benieuwd naar 'the grand tour'

Gebruikersavatar
Joy
Berichten: 10770
Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door Joy » 29 mei 2016, 21:07

Ok, na 5 minuten kijken ben ik meneer Evans al beu. Ik kan er niks aan doen maar hij irriteert me gelijk.

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door Metchu » 29 mei 2016, 21:15

Wat een fucking irritante gast! Matt heeft m'n sympathie, maar ben het programma nu al een beetje zat... Ze proberen gewoon exact hetzelfde... Jammer, want even Is hinderlijk zucht...

Gebruikersavatar
Joy
Berichten: 10770
Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door Joy » 29 mei 2016, 21:20

Ze hebben gewoon het oude concept voortgezet. En met nieuwe gezichten komt het totaal niet over.
Evans schreeuwt als een volmalloot. Tenenkrommend.

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31027
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door JP » 29 mei 2016, 21:49

Tenenkrommend is idd het woord wat ik ook wou posten. Teveel hetzelfde, zelfs de intromuziek is hetzelfde.
Evans lijkt wel een slecht aftreksel van Andre van Duin. Rooie schreeuwlelijk dat het is.
Terwijl ik in de UK graag naar zijn programma's op Radio 2 luisterde.

Ik ben bij de Stig al afgehaakt, en verwacht ook niet terug te keren..... :coffee:

allen
Berichten: 18302
Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door allen » 29 mei 2016, 21:56

TV aangezet bij Gorden en die andere gast. Het geschreeuw van Evans is me te vermoeiend. Die gast in de Atom vond ik ook drie keer niks. Gelukkig heb ik niet ook nog een stukje met Sabine gezien de paar minuten dat ik keek. Hoe dan ook, van mij hoeft het niet meer. Kan ik m'n kabel tv net zo goed helemaal opzeggen nu. Tijd- en kostenbesparing. :mrgreen:

Online
Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 11436
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
Locatie: Heerenveen

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door Hielke » 29 mei 2016, 22:03

Moah, vond het wel leuk eigenlijk.

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door GTRene » 29 mei 2016, 22:09

Ik vond Chris Evans? idd heel schreeuwerig en een te hoge stem oid om naar te luisteren, bij het irritante af, jammer.

Matt le blanc daarentegen vond ik zeer goed voor de eerste keer, paar keer moest ik zeker lachen om zijn uitspraken, die stem klinkt ook prettig in het gehoor zeg maar en die 'body' language en gezichts uitdrukkingen, ook leuk.

wel helemaal af gekeken, over het algemeen wel leuk, maar Chris Evans als hoofd? nee...Sabine? nee.

als die 2 door betere prettiger in het gehoor liggende presentatoren vervangen zouden worden, dan veel beter.

Gebruikersavatar
sitechris
Berichten: 4454
Lid geworden op: 20 feb 2011, 11:55
Auto: BMW M135i xDrive
Locatie: http://www.driveaholic.nl
Contacteer:

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door sitechris » 29 mei 2016, 22:14

Dit is zo'n beetje de rode draad op Twitter.
Why is there a shrieking lady hosting #TopGear2016 ??? I do not trust her one bit. #TopGear

Ik vond het echt belabberd. Evans was alleen maar aan het schreeuwen, het publiek moest vooral heel erg geforceerd klappen en leuk was het nooit.

Een positieve noot: Matt LeBlanc vond ik wel ok.

Tom
Berichten: 21696
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door Tom » 29 mei 2016, 22:27

sitechris schreef:
Ik vond het echt belabberd. Evans was alleen maar aan het schreeuwen, het publiek moest vooral heel erg geforceerd klappen en leuk was het nooit.

Een positieve noot: Matt LeBlanc vond ik wel ok.
Mee eens. Die Evans doet te hard z'n best. Verschrikkelijk figuur. Sabine moet niet op tv. Matt is wel okay, maar niet heel bijzonder.

PeterB
Berichten: 3251
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:55

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door PeterB » 29 mei 2016, 22:28

En LeBlanc kan praten en sturen tegelijk itt de Screaming Ginger...

Online
Gebruikersavatar
tomgtr
Berichten: 10383
Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
Locatie: Zuid Holland

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door tomgtr » 29 mei 2016, 22:32

allen schreef:TV aangezet bij Gorden en die andere gast. Het geschreeuw van Evans is me te vermoeiend. Die gast in de Atom vond ik ook drie keer niks. Gelukkig heb ik niet ook nog een stukje met Sabine gezien de paar minuten dat ik keek. Hoe dan ook, van mij hoeft het niet meer. Kan ik m'n kabel tv net zo goed helemaal opzeggen nu. Tijd- en kostenbesparing. :mrgreen:

+1. Ik ben ooit van kpn naat ziggo veranderd omdat KPN geen BBC2 had en ik topgear wild e kijken. Wat een slechte kopie zeg! Geen Harris gezien ( ok heb eerste 15 minuten gemist. Heb met serie friends en Matt LeBlanc ook niet zoveel gehad dus daar loop ik ook niet warm voor. Ik vond het helemaal niks. Had laatste seizoenen al weinig met dit format maar vond dt trio op zich wel erg goed. Helaas, heb het geprobeerd.

Wouter81
Berichten: 9049
Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
Auto: GR86 | VW California | Mazda 3

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door Wouter81 » 29 mei 2016, 22:53

Waardeloos. Hoe weinig inspiratie heb je als je weer die uitgekauwde Reliants laat opdraven. Daarnaast is die hysterische schreeuwlelijk Evans echt bloedirritant en die LeBlanc is te semi-cool-willen-zijn en ook niet grappig. Ben alleen fan van Chris Harris maar die deed niet mee.

Kon me dus niet boeien. Weet nu al dat The Grand Tour vele malen leuker en beter wordt.

Andre
Berichten: 11225
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door Andre » 30 mei 2016, 00:33

Net even gekeken.

Echt heel slecht. En die Sabine aub zo snel mogelijk lozen. Eigenlijk gewoon stoppen met deze show. Het is een aanfluiting.

FrankB
Berichten: 69
Lid geworden op: 29 jan 2010, 17:15

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door FrankB » 30 mei 2016, 03:37

Heb met gemengde gevoelens de aflevering bekeken.

Altijd lekker om die intromuziek te horen, dat heeft toch wel wat.
Het format van Top Gear is zo te zien bewust hetzelfde gebleven. Dikke prima, hoeft van mij niet zomaar veranderd te worden want dan is het geen Top Gear meer.
Het is meer lomp, sensatie en humor dan een objectief autoprogramma, maar dat wisten we al en dat maakt het juist leuk om te kijken. Prestaties, maten, kofferbakinhoud, gewichten zoek ik wel in de Autoweek op.

Matt Leblanc heeft ook mijn sympathie, ik vond hem erg goed. Zijn uitstraling/karakter past prima binnen Top Gear. Heb me wel vermaakt met zijn review van de Nomad en subtiel commentaar in de rest van de aflevering.

Schmitz heeft dan weer geen uitstraling, al kan ze wel rijden. Zodoende in deze aflevering de juiste hoeveelheid screen time gehad naar mijn mening.

Evans vond ik ronduit verschrikkelijk, die mogen ze per direct vervangen wat mij betreft. Dat awkward geforceerde gedrag, opdringerige geschreeuw, verschrikkelijke outfit in de studio (mocht het iemand opgevallen zijn) en zijn algehele voorkomen verpestte de hele aflevering voor mij.

Over het algemeen dus gewoon een nieuw seizoen Top Gear maar met andere presentatoren, niets meer niets minder. USA/UK challenge had zoveel meer kunnen zijn. Hoop dat ze daar meer mee gaan doen.

Ik sluit me erbij aan dat The Grand Tour logischerwijs veel interessanter zal zijn om naar te kijken.

Gebruikersavatar
MartijnGizmo
Berichten: 12743
Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door MartijnGizmo » 30 mei 2016, 08:24

Wat een mooie beelden + montage weer...

(kijk, heb ik toch ff iets positiefs weten te zeggen!)

Online
Gebruikersavatar
tomgtr
Berichten: 10383
Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
Locatie: Zuid Holland

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door tomgtr » 30 mei 2016, 09:21

MartijnGizmo schreef:Wat een mooie beelden + montage weer...

(kijk, heb ik toch ff iets positiefs weten te zeggen!)
Je bedoelt dat mooie opvliegende stof en stenen achter de Nomad. Dat vond ik het enige mooie aan de show.

Wel erg hoe je een acteur met de personage die ze gespeeld hebben kan identificeren. Ik dacht dat Zuckenberg er zat :lollerdelol:

Gebruikersavatar
dvh
Berichten: 17191
Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door dvh » 30 mei 2016, 09:31

Afbeelding

Gebruikersavatar
WJ
Berichten: 11738
Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
Locatie: WeeWeeWee

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door WJ » 30 mei 2016, 10:05

Die stem van Evans is echt fucking annoying, kill it..kill it with fire. Matt moet er nog een beetje ingroeien volgensmij, maar liever hem dan die andere halve zool.

Gebruikersavatar
Nutkees
Berichten: 4293
Lid geworden op: 19 aug 2006, 12:02
Auto: Dodge Viper
Locatie: Middenmeer
Contacteer:

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door Nutkees » 30 mei 2016, 12:06

Evans inderdaad bloed irritant, maar ik erg mij nog het meeste aan Sabine, mijn god wat een verschrikkelijk mens op de TV. :bag:

Viper ACR was ook de ENIGE reden om te kijken en toen er een geweer op het dak was gemonteerd, ook direct weer uitgezet. jesus zeg......

Tom
Berichten: 21696
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door Tom » 30 mei 2016, 17:46

http://www.nu.nl/media/4269867/recensie ... uwend.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
smiley
Berichten: 9081
Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
Auto: Opel Speedster Supercharged
Locatie: Etten-Leur

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door smiley » 30 mei 2016, 17:48

Vanavond 8 uur herhaling, voor wie het gemist heeft.

Gebruikersavatar
Will F.
Berichten: 2251
Lid geworden op: 10 okt 2006, 20:09

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door Will F. » 30 mei 2016, 19:09

Conclusie: Harris moet daar snel pleite. Ik vind 5th gear ook nogaltijd potentie hebben met Vicky tiff en plato voeg harris erbij schroef t budget op en maak er geen showmet klapvee van. Meer een soort auto circuit df reis programma.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Baboulah, Berry1000RR, Bing [Bot], Dimitri, EvdP, frankie, Kocheler, krentenbol, Opa, Philipoo, SAH, SlowCo en 159 gasten