Nieuwe trailer topgear

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Riceaux
Berichten: 8121
Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door Riceaux » 21 jun 2016, 11:16

Sabine lacht aldoor op zo'n manier dat ik denk; je snapt de grap niet.

Online
Gebruikersavatar
smiley
Berichten: 9079
Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
Auto: Opel Speedster Supercharged
Locatie: Etten-Leur

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door smiley » 21 jun 2016, 11:16

Ze is door haar accent in elk geval moeilijk te verstaan.

Online
Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door Knot » 21 jun 2016, 11:51

Ze kan een prima potje sturen maar hoort bij Topgear eigenlijk niet thuis natuurlijk.

Gebruikersavatar
witje
Berichten: 1432
Lid geworden op: 05 aug 2014, 12:53

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door witje » 21 jun 2016, 12:05

De kijkcijfers in de UK zijn gehalveerd...

Andre
Berichten: 11224
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door Andre » 21 jun 2016, 12:22

Sabine moet er zo snel mogelijk uit!

Matt en chris Harris leading. Nog 1 bijpassende erbij zoeken. Couldhard een optie?

En de Stig en dan is het klaar!

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door GTRene » 21 jun 2016, 12:28

David Coulthard vind ik wel een goede idd, kan goed/leuk praten en ligt goed in het gehoor :)

Gebruikersavatar
RutgerK
Berichten: 3239
Lid geworden op: 20 nov 2007, 01:07
Contacteer:

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door RutgerK » 21 jun 2016, 13:20

TG was op zich weer prima te pruimen. Waar de oude TG soms wel erg vast zat in het verleden merk ik nu wel dat er meer ruimte is om vooruit te kijken. Reportage over de Model X was in de oude setting onmogelijk geweest, en EJ had de race ook nooit gewonnen. En vrouwen zijn ook steeds minder de accessoires in de bijrijdersstoel of bestuurders van stadsauto's.
Het geklaag over de laatste 2-3 seizoenen Top Gear lijkt soms even vergeten te zijn. De manier waarop Top Gear zich (niet mee) ontwikkelde had waarschijnlijk ook tot een daling van de kijkcijfers geleid.

Sabine is geen naturel voor de camera maar een beetje krediet mag ze toch wel krijgen. De eerste filmpjes van Autoblog waren ook niet om aan te zien met een bevroren gezicht van Wouter. Je debuut maken op tv in een programma dat wereldwijd wordt bekeken is niet niets. De vrouw is van de motorkap gegleden en achter het stuur gekropen. Ik denk dat vrouwen meer geneigd zijn om TG te kijken dan vroeger.

Gebruikersavatar
MarkS
Berichten: 2903
Lid geworden op: 24 mar 2014, 22:41

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door MarkS » 21 jun 2016, 13:51

Daar wens ik de vrouwen dan veel succes bij want bij TG kunnen ze die kijkcijfers heel erg goed gebruiken.

Smaken verschillen. Dat stukje over die Tesla heb ik dan toevallig gekeken zonder direct door te spoelen maar ik kan daar als petrolhead echt niet warm of koud van worden.

Mbt Autoblog, heb je hun laatste troef al gezien, the clutch? Soms moet je ook gewoon eerlijk zijn, het was niks, het is niks en het wordt zeer wss ook niks. Natuurlijk was de "oude" Top Gear ook niet altijd zaligmakend. Daar zaten af en toe wel afleveringen bij die ik diverse malen heb teruggekeken (959 vs F40). Maar de nieuwe trek ik tot nu toe niet zo goed. Hoop echt dat dit nog beter wordt, misschien is 6+ presentatoren waarvan er ééntje iedere aflevering de longen uit z'n lijf schreeuwt in een hal met de akoestiek van een bunker ook iets te veel van het goede.

Ik ga me maar wat meer richten op YouTube en interessantere kanalen zoals Jay Leno's Garage.
Helaas heeft TG daar CH ook nog weggekaapt.

Wouter81
Berichten: 9044
Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
Auto: GR86 | VW California | Mazda 3

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door Wouter81 » 21 jun 2016, 13:54

Chris Evans eruit, hij blijft bloedirritant!
Sabine eruit, da's echt geen goede match. Niet grappig en geen goede taalbeheersing. Maak van haar maar een vrouwelijke Stig ofzo. Sturen kan ze wel maar zet haar in een rol dat ze niet hoeft te praten.
Eddie Jordan eruit. Die presenteert zich als dorpsgek en voegt verder weinig toe.

De show laten runnen door Harris, Reid en LeBlanc, dan wordt het nog wat.

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 30938
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door JP » 21 jun 2016, 13:58

RutgerK schreef:(...) De eerste filmpjes van Autoblog waren ook niet om aan te zien met een bevroren gezicht van Wouter. (...)
De eerste filmpjes waren juist mét een vrouw erbij. Dat trok (...) toch meer de aandacht dan wat alleen maar wat gasgeven in het zoveelste tunneltje.
MarkS schreef:(...)
Mbt Autoblog, heb je hun laatste troef al gezien, the clutch? Soms moet je ook gewoon eerlijk zijn, het was niks, het is niks en het wordt zeer wss ook niks.(...)
+ 1 is mij iets teveel kouwe kak met de aardappel nog in de keel....aarghh!! :hot:

Vwb topgear. Die Stig mag ook wel opzouten. Dat is nu lang genoeg uitgemolken, imho.

Robin
Berichten: 51118
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door Robin » 26 jun 2016, 19:54

http://www.telegraph.co.uk/news/2016/06 ... ris-evans/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door GTRene » 26 jun 2016, 20:43

hm, moet je member zijn om te kunnen lezen, maar titel zag ik wel, over matt en chris who goes first.

PeterB
Berichten: 3249
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:55

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door PeterB » 26 jun 2016, 21:24

GTRene schreef:hm, moet je member zijn om te kunnen lezen, maar titel zag ik wel, over matt en chris who goes first.
Link werkt..

Maar dit is de tekst

"Matt LeBlanc is allegedly planning to quit Top Gear if his co-host Chris Evans is not removed from the team first, sources have claimed.

The American presenter, 48, is said to be concerned about Evans’s rudeness towards other members of the team, with some suggesting he also is frustrating to film with.

Matt’s indicated he won’t continue on any further series if Chris remains
Source
It allegedly comes just months ahead of the start of filming for the second series, which is due to begin in September.

The rumours also emerged as the show’s bosses face a rapidly declining audience, with just 2.34 million people tuning into last week’s episode. The lowest audience posted by the show's former team, led by Jeremy Clarkson, was 2.36 million in June 2003.source told the Sun on Sunday: “The team does not gel and the atmosphere between the presenters is frosty.”
The BBC told The Telegraph it would not be commenting on the claims. A spokesman for LeBlanc denied the claims and said there had been "no discussions".

It is not the first time rumours have circulated about the duo’s relation The show, which launched again at the end of May following the removal of Clarkson and his team over a "fracas" with a producer, has been hit with a series of allegations.
At the end of last year, Lisa Clark, its executive producer, quit amid claims about Evans’s tyrannical manner, with one source at the time alleging the presenter thought he could “trample over everyone”. The BBC vehemently denied any bullying claims. The show's team was also accused of disrespecting those who fought in the First World War after LeBlanc was pictured performing “doughnuts” around the Cenotaph in London.

Evans and LeBlanc were later reported to have fallen out over the stunt. Evans denied the row on Twitter.

The Telegraph has contacted a representative for Evans for further comment but has not yet received a reply.

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26919
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door romo » 26 jun 2016, 21:29

M2 met Harris even gezien, niet veel diepgang eerlijk gezegd......

TG new style ook niet, gemaakte humor, een hele slechte copie van het, m.i. niet te overtreffen, origineel.

allen
Berichten: 18302
Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door allen » 26 jun 2016, 21:55

Als je nu eens niet had gekeken Romo, dan was die rode schreeuwlelijk misschien na vanavond al weg en had ik TG in seizoen 2 een nieuwe kans kunnen geven.

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26919
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door romo » 26 jun 2016, 21:58

allen schreef:Als je nu eens niet had gekeken Romo, dan was die rode schreeuwlelijk misschien na vanavond al weg en had ik TG in seizoen 2 een nieuwe kans kunnen geven.

5 minuten Harris, daarna de de knop op uit :lol:

Wellicht helpt het toch.

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door GTRene » 26 jun 2016, 22:20

Thanks @PeterB

bij mij geeft ie een groot blauw wit veld aan en zegt in het begin
You need to subscribe to read this article
Enjoy unlimited content by becoming a Telegraph subscriber.
maar verhaal is duidelijk, die Chris Evans was af en toe al weer zo aan het schreeuwen, had ook het gevoel dat Matt zich daar aan stoorde tijdens de show in de zaal, dan praate Matt rustig en begon Chris weer te schreeuwen met die scherpe iri stem, leek zelfs of het publiek zich er wat aan stoorde zodra Evans weer schreeuwens aan het woord was.

Verder leuke show opzich, leuk speelgoed weer, volgende week gewoon weer kijken :D

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 30938
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door JP » 26 jun 2016, 22:23

Ik wou een stuk Glastonbury kijken en had wat te vroeg ingeschakeld......kijk je nog even tegen die rode schreeuwlelijker aan.... :shock:

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door GTRene » 26 jun 2016, 22:27

:mrgreen:

owja

die Jaguar lijkt me ook wel een leuke auto, prettig geluidje, vlot reagerende motor en leuke power zo te horen.

die Zenos viel redelijk door de mand op dat baantje vond ik, had die wel hoger verwacht.

PeterB
Berichten: 3249
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:55

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door PeterB » 26 jun 2016, 22:46

GTRene schreef:
bij mij geeft ie een groot blauw wit veld aan en zegt in het begin
You need to subscribe to read this article
Enjoy unlimited content by becoming a Telegraph subscriber.
D
Ja, dat komt er nou van he.... :whistle:

Gebruikersavatar
Peric
Berichten: 8441
Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
Locatie: Driebruggen

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door Peric » 26 jun 2016, 23:09

RutgerK schreef:TG was op zich weer prima te pruimen. Waar de oude TG soms wel erg vast zat in het verleden merk ik nu wel dat er meer ruimte is om vooruit te kijken. Reportage over de Model X was in de oude setting onmogelijk geweest, en EJ had de race ook nooit gewonnen. En vrouwen zijn ook steeds minder de accessoires in de bijrijdersstoel of bestuurders van stadsauto's.
Het geklaag over de laatste 2-3 seizoenen Top Gear lijkt soms even vergeten te zijn. De manier waarop Top Gear zich (niet mee) ontwikkelde had waarschijnlijk ook tot een daling van de kijkcijfers geleid.

Sabine is geen naturel voor de camera maar een beetje krediet mag ze toch wel krijgen. De eerste filmpjes van Autoblog waren ook niet om aan te zien met een bevroren gezicht van Wouter. Je debuut maken op tv in een programma dat wereldwijd wordt bekeken is niet niets. De vrouw is van de motorkap gegleden en achter het stuur gekropen. Ik denk dat vrouwen meer geneigd zijn om TG te kijken dan vroeger.
Ze heeft al vaker in TG meegedaan, en het is zeer zeker niet haar debuut in een autoprogramma. Ze kan zeker goed sturen en het zal ongetwijfeld een leuk/aardig mens zijn. Maar in een rol in TG hoort ze niet thuis. Te gemaakt. 't Is allemaal zo krampachtig..

Robin
Berichten: 51118
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door Robin » 27 jun 2016, 11:37

JP schreef:Ik wou een stuk Glastonbury kijken en had wat te vroeg ingeschakeld......kijk je nog even tegen die rode schreeuwlelijker aan.... :shock:
Jeff Lynne(ELO) was 't leukste van TopGear gisteravond :lol:

Online
Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door Knot » 27 jun 2016, 13:33

Peric schreef: Ze heeft al vaker in TG meegedaan, en het is zeer zeker niet haar debuut in een autoprogramma. Ze kan zeker goed sturen en het zal ongetwijfeld een leuk/aardig mens zijn. Maar in een rol in TG hoort ze niet thuis. Te gemaakt. 't Is allemaal zo krampachtig..
Toen met die transit onder de 10m00 BtG probeerde ze ook al indruk te maken door kleding te strippen maar ook toen werkte dat niet :tooth:

Robin
Berichten: 51118
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door Robin » 27 jun 2016, 16:42

Knot schreef:
Peric schreef: Toen met die transit onder de 10m00 BtG probeerde ze ook al indruk te maken door kleding te strippen maar ook toen werkte dat niet :tooth:
Ik vind haar zo onvrouwelijk, waarschijnlijk is ze gewoon transitsueel :P

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Nieuwe trailer topgear

Bericht door GTRene » 27 jun 2016, 18:00

:lol:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, ED35, Fabian, Gert-jan, GRzep, Paul76, Robbert92 en 29 gasten