Ondernemers op DF: promoot je handel! :)

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Peter Tunissen
Berichten: 8223
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
Locatie: Weert
Contacteer:

Ondernemers op DF: promoot je handel! :)

Bericht door Peter Tunissen » 12 mar 2016, 13:53

Eigenlijk dacht ik dat we zo'n draadje al hadden, maar ik kan hem niet terugvinden, dus anders nog maar eens. Met alle nieuwe aanloop van het forum is een nieuw topic ook niet zo erg?

Het doel?
Met allemaal ondernemers bij elkaar is het misschien wel interessant om van elkaar te weten wie wat doet, elkaar te versterken en misschien wel elkaar wat handel toe te spelen.

Hoe werkt het?
Hieronder staan 5 vragen. Kopieer die in je eigen post en geeft hier antwoord op. Let op: reclame maken in dit topic mag!

De vragen:
1. Wat is de url van je bedrijf?
2. Wat doet je bedrijf, business to business of business to consumers of allebei?
3. Met hoeveel medewerkers zijn jullie?
4. Wat zijn jullie sterke punten, waarom moet iemand voor jullie bedrijf kiezen?
5. Wat wil je ten slotte nog kwijt over je bedrijf aan de mede-DF'ers?

Topicstarter gaat eerst:
1. Je zit erop… :mrgreen:
Maar in totaal bestaat DF inmiddels uit meer dan 100 URL's, waarvan http://www.driving-fun.com" onclick="window.open(this.href);return false; , http://www.dftrackdays.com" onclick="window.open(this.href);return false; , http://www.amsterdamraceresort.nl" onclick="window.open(this.href);return false; , http://www.ascariraceresort.com" onclick="window.open(this.href);return false; , http://www.coureurvooreenuur.nl" onclick="window.open(this.href);return false; , http://www.dfracing.com" onclick="window.open(this.href);return false; (een apart bedrijf dat ik samen met Nutkees run) op dit moment wel de belangrijkste zijn. Maar er zit nog veel meer aan te komen… :)
2. Waarschijnlijk veel meer dan jullie denken. Naast het organiseren van trackdays en driftevenementen (dit jaar in totaal waarschijnlijk zo'n 120…) hebben we een eigen business club, kunnen we raceauto's opbouwen en onderhouden, hebben we permanent een tiental huurauto's op het circuit van Zandvoort gestald, ten behoeve van private klanten maar ook voor corporate events. Volgend jaar komt daar als het goed is een zeer grote component bij, maar daar kan ik nu helaas nog even niks over vertellen. :sealed:
3. Met drie mensen fulltime en groot aantal vrijwilligers en mensen met een 0-uren contract.
4. Op Zandvoort opereren we vanuit onze eigen VIProom (#17), wat een gezellige en huiselijke sfeer geeft. Daarnaast letten we strak op het gedrag op de baan en ik durf inmiddels wel te zeggen dat onze trackdays de gemoedelijkste en veiligste van de Benelux zijn. Er komen gewoon normale mensen meerijden, die je op een circuit prima om je heen kan hebben. Daarnaast blijft het bij ons laagdrempelig, waardoor iedereen zich op onze evenementen thuis kan voelen, van student tot Quote 500 lid, iedereen heeft dezelfde passie en deelt dezelfde hobby.
De afgelopen jaren hebben we in Middenmeer geïnvesteerd in twee mooie bedrijfspanden en daar staat de lekkerste koffie van Noord-Holland klaar voor mensen die bovengemiddeld ontzorgd willen worden tijdens of rondom onze trackdays.
5. DF bestaat inmiddels al weer meer dan 10 jaar en ik hoop dat het enthousiasme van de klanten voor DF, ondanks het feit dat het bedrijf en de organisatie in hoog tempo blijft groeien, net zo groot zal blijven als toen we op 1 februari 2006 als klein phpBB forumpje begonnen! :beer:

S-J
Berichten: 837
Lid geworden op: 22 apr 2008, 00:12
Locatie: Amsterdam

Re: Ondernemers op DF: promoot je handel! :)

Bericht door S-J » 12 mar 2016, 14:12

1. Wat is de url van je bedrijf?

Mijn core-business, transport, heeft geen website. http://www.carhunters.nl" onclick="window.open(this.href);return false; in in opbouw, http://www.motor-transport.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en http://www.rafaskitchen.com" onclick="window.open(this.href);return false; zijn net 'live'.

Belangrijkste:

https://www.facebook.com/CarhuntersNL/


2. Wat doet je bedrijf, business to business of business to consumers of allebei?

Rafa's Kitchen: Catering, lunch (wereldkeuken). Veel bedrijven als klant, binnenkort ook geopend voor particulieren.

Motor-transport: Transporteren van scooters en motoren voor klanten van bedrijven die er zelf niet aan toe komen, niet de mogelijkheid hebben of waar wij het simpelweg efficiënter voor kunnen regelen.

Carhunters: Car consultancy & brokerage. Altijd leuk gevonden, nu van hobby werk gemaakt. Helpen van mensen bij de aanschaf van een auto, regelen van de verkoop van de huidige auto.


3. Met hoeveel medewerkers zijn jullie?

Rafa's kitchen: 2
Motor-transport: 3
Carhunters: 2
Logistiek: 25

4. Wat zijn jullie sterke punten, waarom moet iemand voor jullie bedrijf kiezen?

Voor Carhunters omdat wij ontzettend enthousiast zijn, het beste met de klant voor hebben en de tijd & moeite erin stoppen die de klant zelf vaak niet erin kan stoppen.

5. Wat wil je ten slotte nog kwijt over je bedrijf aan de mede-DF'ers?

Like ons op Facebook. :mrgreen:

https://www.facebook.com/CarhuntersNL/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Pica
Berichten: 312
Lid geworden op: 20 jun 2015, 21:27
Auto: Ford Focus CC Titanium
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Re: Ondernemers op DF: promoot je handel! :)

Bericht door Pica » 12 mar 2016, 16:29

De vragen:
1. Wat is de url van je bedrijf?
http://www.picacarcleaning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding

2. Wat doet je bedrijf, business to business of business to consumers of allebei?
90% B2C 10% B2B
Waarin detailing en lederherstel als kernactiviteiten staat.

3. Met hoeveel medewerkers zijn jullie/?
1

4. Wat zijn jullie sterke punten, waarom moet iemand voor jullie/jouw bedrijf kiezen?
Passie en met vakmanschap werken vanuit een schone nette werkplaats met topproducten.

5. Wat wil je ten slotte nog kwijt over je bedrijf aan de mede-DF'ers?
Facebook
Als aanvulling van de website, in woord en beeld.
Laatst gewijzigd door Pica op 12 mar 2016, 22:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: Ondernemers op DF: promoot je handel! :)

Bericht door Metchu » 12 mar 2016, 20:04

gezellaaaaaaag! Leuk topic Peter

sinds 2014 officeel in bedrijf
Afbeelding

De vragen:
1. KLIK voor filmpjes KLIK voor Facebook
2. Video (en in kleine mate ook foto) productie in de breedste vorm, voor consumenten maar ook voor bedrijven
3. The one and only Metchu werkt bij Metchu Productions, maar een brede netwerk aan videografen of fotografen waar ik mee samenwerk is natuurlijk aanwezig. Eigenlijk ben ik nooit alleen.
4. Sterke punten is vooral persoonlijk aspect en oog voor wens van de klant. Creatief denkvermogen
5. Het is een uit de hand gelopen hobby, ik doe dit naast mijn fulltime baan als docent. Fun staat altijd voorop. En nieuwe ervaringen zijn altijd mooi.

Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22254
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Re: Ondernemers op DF: promoot je handel! :)

Bericht door Niels » 12 mar 2016, 20:29

*Binnenkort spectaculair online!*

:tooth:

Gebruikersavatar
Nutkees
Berichten: 4293
Lid geworden op: 19 aug 2006, 12:02
Auto: Dodge Viper
Locatie: Middenmeer
Contacteer:

Re: Ondernemers op DF: promoot je handel! :)

Bericht door Nutkees » 12 mar 2016, 20:39

De vragen:
1. Wat is de url van je bedrijf?
http://www.flaim.eu
Afbeelding

http://www.Qlever.eu
Afbeelding

http://www.dfracing.com
Afbeelding

2. Wat doet je bedrijf, business to business of business to consumers of allebei?
Flaim
Mijn hoofdmoot als het gaat om de focus. Flaim is een detacheringsbureau dat zich richt op hoger geschoold technisch personeel met daarbij een sterke affiniteit met de Olie&Gas industrie, zowel up- als downstream, offshore en onshore. Wij hebben verschillende contracten met oliemaatschappijen die bij ons personeel afnemen.

Qlever Engineering
Dit bedrijf heb ik samen met nog een bedrijf opgestart en richt zich op alle QA/QC (Quality Assurance/Quality Control) bij oliemaatschappijen en dan met name op het onderzoeken van pijpleiding systemen, drukhouders en kranen. Wij nemen ook complete projecten aan waarbij wij met een team alle werkzaamheden controleren die door onze klant wordt uitbesteed. Ook binnen dit bedrijf is detachering een onderdeel.

DFRacing
Bedrijf samen met Peter Tunissen begonnen vanuit onze hobby en passie voor auto's en autosport. In een paar jaar tijd heeft dit als gevolg dat we 2 panden betrekken in Middenmeer, afgelopen jaar bijna maandelijks een auto erbij kochten en we het eigenlijk al vrij druk hebben met het onderhouden van (race)wagens, het opbouwen van racewagens, verkoop van onderdelen en gereedschappen en daarnaast in prive nog veel Vipers opkopen c.q. herstellen in opdracht van klanten.

3. Met hoeveel medewerkers zijn jullie?
Flaim
Ons bedrijf is nog vrij jong en groeit nog elke maand, waar we nu gemiddeld rond de 22 man personeel in loondienst hebben is de prognose dat dit einde van dit jaar is gegroeid naar 30+

Qlever
Hier hebben wij 4 man in dienst en afhankelijk van het project loopt dit op tot ongeveer 10-12

DFRacing
Dat is Peter en Kees en daarnaast de hulp van meerdere vrijwilligers, waarbij mijn zwager Thomas veel helpt in de werkplaats en ik daarnaast zoveel mogelijk zelf nog probeer te doen.

4. Wat zijn jullie sterke punten, waarom moet iemand voor jullie bedrijf kiezen?
Flaim detachering
Onderscheidend vermogen is wat wij bieden. Veel bureaus pretenderen persoonlijk te zijn, maar in de praktijk valt dat vaak tegen. Bij ons is dat niet het geval. Door onze kleine omvang is persoonlijk contact het belangrijkste wat wij kunnen bieden. Goede samengang van vraag en aanbod gekoppeld aan oprechte interesse in iemands leven heeft er toe geleid dat wij gezond kunnen groeien zonder een euro aan reclame uit te geven.

Qlever Engineering
In ons segment van dienstverlening is weinig keuze op de Nederlandse markt en bij ons vinden klanten de juiste expertise voor hun vraagstukken. Duidelijke afspraken en vooral goed gekwalificeerde professionals is ons sterkste punt.

DFRacing
Omdat wij passie hebben in wat we doen, goed en duidelijk zijn naar onze klanten wat ze kunnen verwachten en altijd in overleg blijven over de status van de opdracht. We streven naar een hoge mate van kwaliteit en hebben de juiste connecties om van alle projecten een mooi eindresultaat te maken.

Daarnaast zijn wij een bedrijf dat open staat voor kritiek, want zonder kritiek kan je niet verbeteren. Deze kwaliteit wordt nog wel eens gemist bij andere bedrijven in onze branche horen wij.


5. Wat wil je ten slotte nog kwijt over je bedrijf aan de mede-DF'ers?

Ben je een professional in de Olie & Gas en op zoek naar werk, neem dan contact op met Flaim detachering en voor inzake DFRacing kan ik zeggen dat onze koffie altijd klaar staat en iedereen vrij is om langs te komen wanneer er een behoefte is in de wereld van het racen te stappen of wanneer je een auto wil laten aanpassen of bouwen. Voor elk budget is er iets mogelijk.

Verder zal er dit jaar een open dag georganiseerd worden in Middenmeer en wij gaan er dan ook vanuit dat er voldoende animo is vanuit het forum om ook langs te komen. :headbang:

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Ondernemers op DF: promoot je handel! :)

Bericht door Macboy » 12 mar 2016, 20:59

1. Wat is de url van je bedrijf?

http://www.petkovski.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding


2. Wat doet je bedrijf, business to business of business to consumers of allebei?

Een advocatenkantoor op een aantal rechtsgebieden. Voor bezoekers van DF vooral interessant in verkeersstrafzaken. Alle soorten Kantonzaken en Wet Mulder en OM zittingen. Om die reden ook destijds DF Legal opgezet. Laagdrempelig mensen helpen met teruggave van hun rijbewijs.

3. Met hoeveel medewerkers zijn jullie?

Eenmanszaak zonder personeel. En dat wil ik graag zo houden. Heb 10 jaar gewerkt op een kantoor en besloten dat ik alles alleen wilde doen. En nu na 5 jaar bevalt dat prima !

4. Wat zijn jullie sterke punten, waarom moet iemand voor jullie bedrijf kiezen?

Voor verkeersstrafzaken is er maar één persoon die zo'n goede staat van dienst heeft en dat ben ik dan. Gepassioneerd pleiter met verstand van zaken. Maar vooral liefhebber en misschien daarom zo goed in wat ik doe. Helaas niet goedkoop, maar het resultaat is daar wel naar.

Voor laagdrempelig juridisch advies of wegwijs maken sta ik verder voor iedereen altijd klaar. Als ik het niet kan doen heb ik altijd de juiste mensen om me heen. Dus voel je vrij gratis contact met mij op te nemen !

5. Wat wil je ten slotte nog kwijt over je bedrijf aan de mede-DF'ers?

Altijd handbak nemen :df:

Walter
Berichten: 2315
Lid geworden op: 15 dec 2008, 09:03

Re: Ondernemers op DF: promoot je handel! :)

Bericht door Walter » 13 mar 2016, 11:16

.
Laatst gewijzigd door Walter op 26 jan 2017, 19:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
stefan740
Berichten: 1419
Lid geworden op: 28 jan 2008, 12:48
Locatie: Nijmegen

Re: Ondernemers op DF: promoot je handel! :)

Bericht door stefan740 » 13 mar 2016, 15:03

Minuutje geleden strijkservicenijmegen.nl geregistreerd (bij Sohosted want DF). De naam zegt het al denk ik, naast mijn studie alvast wat ondernemerservaring opdoen. Binnenkort spectaculair online enzo :roflol:

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39593
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Ondernemers op DF: promoot je handel! :)

Bericht door Arthur » 13 mar 2016, 15:44

Als je het nu ff netjes doet zoals de rest, blijft het overzichtelijk.

Gebruikersavatar
Henk Jan
Berichten: 1441
Lid geworden op: 13 feb 2007, 10:20

Re: Ondernemers op DF: promoot je handel! :)

Bericht door Henk Jan » 14 mar 2016, 09:54

Leuk initiatief!

1. Wat is de url van je bedrijf?

http://www.novosan.com

2. Wat doet je bedrijf, business to business of business to consumers of allebei?

99,9999% B2B over de gehele wereld.
Wij produceren en verhandelen professionele reinigings- en poetsdoeken, schoonmaaksystemen en chemie voor de professionele markt. Daarnaast zijdelings automotive georiënteerd :mrgreen: , daar wij onder Private-Label ook microvezel poetsdoeken en specialties produceren voor bv. Meguire's, Turtlewax, etc.
Verkoop voornamelijk naar de schoonmaakgroothandel, met als eindverbruiker de schoonmaak- en poetsbedrijven. De 0,0001% B2C betreft de kennissen en relaties die wat losse schoonmaakdingetjes benodigen.

3. Met hoeveel medewerkers zijn jullie?

Nederland ; 25
Italia ; 5

4. Wat zijn jullie sterke punten, waarom moet iemand voor jullie bedrijf kiezen?

Laagdrempelig, informeel, jong, maar met name professioneel én marktleider. Voor ieder schoonmaakdoeleinde hebben wij het juiste product en anders zoeken we het op voor onze klanten. Nee verkopen kennen we niet.

5. Wat wil je ten slotte nog kwijt over je bedrijf aan de mede-DF'ers?

Autopoetsers en -liefhebbers zijn altijd welkom voor een bakkie en/of het juiste poetsdoekje/dweil voor zowel interieur als exterieur!
Eigenlijk is ons bedrijf in feite een dekmantel voor de auto- en motorliefhebbers die we zijn :hosanna: , met redelijk wat exotisch gemotoriseerd privéspul in ons 2e magazijn (lees vrijwel compleet professioneel ingerichte werkplaats). :df:

Gebruikersavatar
tomgtr
Berichten: 10383
Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
Locatie: Zuid Holland

Re: Ondernemers op DF: promoot je handel! :)

Bericht door tomgtr » 14 mar 2016, 10:08

Mooi bedrijf zo te zien en mooie opmerking over bedrijf als dekmantel om petrolhead te zijn. :thumbup:

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27808
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Ondernemers op DF: promoot je handel! :)

Bericht door Luco » 14 mar 2016, 22:48

1. Wat is de url van je bedrijf?
http://www.le-alpine.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en http://www.pennucciracing.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
beide sites zijn niet up to date omdat er eigenlijk niks uit komt.

2. Wat doet je bedrijf, business to business of business to consumers of allebei?
Het is een bouwkundig advies bureau in de breedste zin, dus woningkeuringen, verbouw advies, nieuwbouw advies, dus alles wat met bouwkunde en gebouw gebonden installaties te maken heeft.
99% B2B en dan voornamelijk voor woningcorporaties, gemeentes, beleggers, voornamelijk dagelijks onderhoud, planmatig onderhoud, preventief onderhoud en projecten.
Ik denk er de laatste tijd steeds meer aan om een bouwkundig detacheringsbureau te beginnen omdat bijna alle detacheerders van alles beloven maar niks nakomen, dat wil ik dus anders doen, ik weet alleen niet hoe te beginnen.

http://www.pennucciracing.nl" onclick="window.open(this.href);return false; is in het leven geroepen om te racen en gunstig sponsorgelden te kunnen ontvangen/besteden, dat ligt nu helemaal stil.

3. Met hoeveel medewerkers zijn jullie?
Op het ogenblik eenmanszaak, maar als detacheringsbureau opzetten lukt zou ik het liefste alleen met zelfstandigen werken ipv met vast personeel en dat heeft twee redenen.
Reden 1 is dat zelfstandigen vaak meer verantwoordelijkheid nemen en vaak beter hun best doen.
Reden 2 is dat je uiteindelijk ook minder zorgen hebt.

4. Wat zijn jullie sterke punten, waarom moet iemand voor jullie bedrijf kiezen?
Bij mij is afspraak is afspraak en projecten worden binnen de afgesproken tijd en budget gerealiseerd, geen mooie praatjes maar gewoon de waarheid.

5. Wat wil je ten slotte nog kwijt over je bedrijf aan de mede-DF'ers?
Dat is een lastige er zitten weinig DF-ers in deze branche.

Gebruikersavatar
Nutkees
Berichten: 4293
Lid geworden op: 19 aug 2006, 12:02
Auto: Dodge Viper
Locatie: Middenmeer
Contacteer:

Re: Ondernemers op DF: promoot je handel! :)

Bericht door Nutkees » 14 mar 2016, 23:28

@luco

Als je een detacheringsbureau wil opzetten moet je wel weten waar je aan begint. Denk aan:
Jezelf opleiden
Certificeringen
Voldoende krediet om iedereen voor te financieren
En nu met de afschaffing van de VAR verklaring kan je als bureau helemaal je lol op. Niet dus. Wij moeten nu ook de zzp'ers dienstbetrekkingen gaan aanbieden door de nieuwe wetgeving.

Het klinkt allemaal leuk en makkelijk maar geloof mij, dat is het verre van.

Uiteraard kan ik je best adviseren wanneer je echt serieus bent.

Eric Z
Berichten: 3966
Lid geworden op: 28 jan 2009, 23:47
Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci

Re: Ondernemers op DF: promoot je handel! :)

Bericht door Eric Z » 15 mar 2016, 00:11

Luco schreef: Dat is een lastige er zitten weinig DF-ers in deze branche.
Why? Er zijn genoeg gebruikers hier die toch je naam nu even voorbij zien komen, blijft dan toch ergens hangen. En jij zal ook onderaannemmers hebben wat het mogelijk interresant maakt voor andere om zich aan te bieden?

Ondanks dat ik niet direct iets ga doen met de genoemde bedrijven vond ik bijvoorbeeld wat Walter post wel interresant omdat het gerelateerd is aan mijn vakgebied. Zo zullen er ook zijn die dat over jou bedrijf denken.

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27808
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Ondernemers op DF: promoot je handel! :)

Bericht door Luco » 15 mar 2016, 07:21

Nutkees schreef:@luco

Als je een detacheringsbureau wil opzetten moet je wel weten waar je aan begint. Denk aan:
Jezelf opleiden
Certificeringen
Voldoende krediet om iedereen voor te financieren
En nu met de afschaffing van de VAR verklaring kan je als bureau helemaal je lol op. Niet dus. Wij moeten nu ook de zzp'ers dienstbetrekkingen gaan aanbieden door de nieuwe wetgeving.

Het klinkt allemaal leuk en makkelijk maar geloof mij, dat is het verre van.

Uiteraard kan ik je best adviseren wanneer je echt serieus bent.
Dat is nou net een beetje het punt wat me tegen staat, mensen in dienst nemen, de grote jongens hebben al een standaard overeenkomst voor de nieuwe regeling zodat je gewoon zelfstandig kan blijven, maar makkelijk is het niet.
Ook de voorfinanciering is gewoon een probleem :tooth:

@Eric Z, je hebt gelijk hoor, maar ik geef hier teveel gratis advies :headbang:
Ik heb inderdaad ook een landelijk netwerk met allerlei aannemers die alles kunnen regelen, en ik ben in mijn werk vrij hard, maar dat resulteerd wel in een netwerk aannemers die ik zelfs naar df-ers durf te sturen :rolling: :rolling:

Dickh.
Berichten: 1703
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:04
Auto: E34 540i, E46 325, RAM 1500
Locatie: Hekelingen
Contacteer:

Re: Ondernemers op DF: promoot je handel! :)

Bericht door Dickh. » 15 mar 2016, 15:24

1. Wat is de url van je bedrijf?
http://www.modiho-autotransport" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.driftdagen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.hoekendijkservice.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.modiho.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

2. Wat doet je bedrijf, business to business of business to consumers of allebei?
Modiho autotransport werkt voor grote transportondernemingen, maar ook voor kleine specialisten en particulieren. Specialisatie is het gesloten transport van voertuigen.

Driftdagen.nl organiseert driftdagen voor 99% voor particulieren, echter zijn er ook voor bedrijven en clubs.

Hoekendijk Services BV werkt zowel voor bedrijven als voor particulieren. Het gaat hierbij vooral om leveren en leggen van parketvloeren, laminaat en PVC vloeren. Tevens herstel van schades en schuren van bestaande vloeren.

Modiho levert aan zowel bedrijven als particulieren. Import en levering van automaterialen. Tevens montage en onderhoudswerkzaamheden aan alle soorten auto's.


3. Met hoeveel medewerkers zijn jullie?
Alle bedrijven werken doe ik alleen. Maak wel regelmatig gebruik van ingehuurde krachten.


4. Wat zijn jullie sterke punten, waarom moet iemand voor jullie bedrijf kiezen?
Modiho autotransport zit in een nichemarkt. Een markt waar alles draait om service en vooral vertrouwen. Het is mijn grootste uitdaging om elke klant zo tevreden te maken dat ze me bij elke volgende rit weer vragen. En tot nu toe is me dat uitstekend gelukt.

Driftdagen.nl organiseert driftevenementen waarbij de deelnemer centraal staat. Het gaat hierbij om zoveel mogelijk rijtijd. Zowel op Papenburg als in Zweden maken we niet gebruik van groepen maar juist van open pit-lane.

Hoekendijk Services BV doet alles op het gebied van parketvloeren. Hierin heb ik in de afgelopen 31 jaar mijn sporen verdient.

Modiho heeft het merk Mov'it op de kaart gezet in Nederland. De auto's die wij hier voor onderhoud en service krijgen zijn vrijwel alleen maar liefhebbers auto's. Klanten komen vaak van ver en laten hun auto meerdere dagen hier staan voor diverse werkzaamheden.

5. Wat wil je ten slotte nog kwijt over je bedrijf aan de mede-DF'ers?
Voor al mijn bedrijvigheden geldt dat ik de zorg voor de klant als hoogste prioriteit heb.

Gebruikersavatar
Robin Hartog
Berichten: 8474
Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02
Contacteer:

Re: Ondernemers op DF: promoot je handel! :)

Bericht door Robin Hartog » 15 mar 2016, 19:17

Leuk topic Peter! :)

1. Wat is de url van je bedrijf?
http://www.candyapplered.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding

2. Wat doet je bedrijf, business to business of business to consumers of allebei?
Voornamelijk B2B aangezien ik websites, web shops en online marketing pakketten ontwikkel.

3. Met hoeveel medewerkers zijn jullie?
Op dit moment nog in mijn eentje, een startende ondernemer zoals je dat mooi noemt.

4. Wat zijn jullie sterke punten, waarom moet iemand voor jullie bedrijf kiezen?
Ik ontwikkel websites op basis van Wordpress, wat er voor zorgt dat de websites goed vindbaar zijn in Google en makkelijk te gebruiken om bijvoorbeeld zelf teksten aan te passen of een nieuwe pagina aan te maken.

Doordat ik al ongeveer 4 jaar bezig ben met het ontwikkelen van websites, een studie over heb gevolgd en daarnaast ook expertise heb op het gebied van online marketing weet ik hoe een website in elkaar moet steken. Op deze manier weet ik aan welke punten een goede website moet voldoen om goed gevonden te worden in Google én hoe een website ook qua gebruiksvriendelijkheid ook hoge cijfers scoort.

Last but certainly not least: Ik ben een startende ondernemer dus ik baseer mijn prijzen op de onderkant van de markt, maar ik ga qua kwaliteit en service voor de bovenkant van de markt.

5. Wat wil je ten slotte nog kwijt over je bedrijf aan de mede-DF'ers?
Mijn motto is dat ik niet eerder tevreden over een product ben dan wanneer mijn klanten tevreden zijn.

En specifiek voor DF'ers: jullie kunnen uiteraard profiteren van een mooie DF-korting!

En daarnaast: 3 DF'ers gingen u al voor! ;)

Gebruikersavatar
Henk Jan
Berichten: 1441
Lid geworden op: 13 feb 2007, 10:20

Re: Ondernemers op DF: promoot je handel! :)

Bericht door Henk Jan » 16 mar 2016, 12:11

Ik voel een DF Businessclub in wording :mrgreen:

Compleet met (business) meetings op locatie en netwerkbijeenkomsten op de track :hmmm: :df:

Gebruikersavatar
Peter Tunissen
Berichten: 8223
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
Locatie: Weert
Contacteer:

Re: Ondernemers op DF: promoot je handel! :)

Bericht door Peter Tunissen » 16 mar 2016, 13:35

Zoiets als dit bedoel je Henk jan? :mrgreen:
http://www.amsterdamraceresort.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Henk Jan
Berichten: 1441
Lid geworden op: 13 feb 2007, 10:20

Re: Ondernemers op DF: promoot je handel! :)

Bericht door Henk Jan » 16 mar 2016, 15:34

Dat komt inderdaad wel aardig in de richting! :thumbup:

Mooi concept, maar wel erg (uitsluitend) vrij-rijden gerelateerd, wat uiteraard voor een bepaalde doelgroep erg aantrekkelijk kan zijn. Wat is het aantal leden?

Mocht er serieus gedacht worden ergens in de richting van een DF-businessclub kan dat imo uit veel meer facetten bestaan, daar niet iedereen de tijd heeft (of tijd vrij kan/wil maken) om dagen op het circuit door te brengen.
DF is natuurlijk meer dan alleen circuit rijden. Veel DF-members zijn toch mainstream en 'algemeen' autoliefhebber, met een algehele brede autopassie.

Naar mezelf kijkend ; vrij-rijden vind ik leuk, al is het alweer een paar jaar geleden dat ik het voor het laatst gedaan heb. Op dit moment ontbreekt het me simpelweg vaak aan tijd en als de tijd er wel is moet ik eerlijk bekennen dat het vrij-rijden gevoel een beetje naar de achtergrond verdwenen is.

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Ondernemers op DF: promoot je handel! :)

Bericht door Macboy » 16 mar 2016, 18:50

Helemaal mee eens. Maar goed alles op zijn tijd denk ik ?

Ybo
Berichten: 167
Lid geworden op: 18 okt 2008, 13:37
Auto: G21 / E46

Re: Ondernemers op DF: promoot je handel! :)

Bericht door Ybo » 18 mar 2016, 15:18

Hé, dit is leuk. Ben niet zo'n poster, meer een lezer, hoop dat het geen beletsel is:

1. http://www.iriskoeriers.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

2. De naam zegt et al. Met name spoedwerk, same day. Documenten, onderdelen, medisch, RTV Media. 99% B2B

3. 45

4. Gevestigd in Groningen, Hilversum (Mediapark) en Amsterdam. Groot genoeg voor grotere projecten, klein genoeg om toegankelijk te blijven en persoonlijke aandacht te garanderen. Nuchtere, directe bedrijfsleiding / planning. What you hear is what you get. Trackrecord bij veeleisende klanten in bijvoorbeeld farmaceutische industrie en werktuigbouwkundige sector.

5. Ik zal proberen wat vaker (nuttige) bijdragen op dit forum te leveren. :angel:

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: Ondernemers op DF: promoot je handel! :)

Bericht door Metchu » 19 mar 2016, 14:59

Robin Hartog schreef: En specifiek voor DF'ers: jullie kunnen uiteraard profiteren van een mooie DF-korting!

En daarnaast: 3 DF'ers gingen u al voor! ;)

Yes! hier een testimonial van Metchu Productions. Dank voor je inzet Robin ;) Tevreden klant ;)

Gebruikersavatar
Robin Hartog
Berichten: 8474
Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02
Contacteer:

Re: Ondernemers op DF: promoot je handel! :)

Bericht door Robin Hartog » 20 mar 2016, 19:27

Metchu schreef:
Robin Hartog schreef: En specifiek voor DF'ers: jullie kunnen uiteraard profiteren van een mooie DF-korting!

En daarnaast: 3 DF'ers gingen u al voor! ;)

Yes! hier een testimonial van Metchu Productions. Dank voor je inzet Robin ;) Tevreden klant ;)
Ha, thanks Metin! Altijd leuk om tevreden testimonials te horen. ;)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bokkepoot, Google [Bot], RS-Ron en 136 gasten