Kijktip: Married at first sight met Bram

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Robin
Berichten: 51352
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Kijktip: Married at first sight met Bram

Bericht door Robin » 06 mar 2016, 10:02

Inderdaad! :lol:

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Kijktip: Married at first sight met Bram

Bericht door Macboy » 08 mar 2016, 22:13

Iemand nog gekeken ? Heb hem opgenomen dus ga zo kijken.

PeterB
Berichten: 3256
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:55

Re: Kijktip: Married at first sight met Bram

Bericht door PeterB » 08 mar 2016, 22:17

Ehm, zit met verbazing te kijken...
Vraag mij wel af of de schoenen van de bruidegommen ook gesponsord zijn.
Welke gek trekt er nu witte schoenen aan ?

Online
Gebruikersavatar
smiley
Berichten: 9097
Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
Auto: Opel Speedster Supercharged
Locatie: Etten-Leur

Re: Kijktip: Married at first sight met Bram

Bericht door smiley » 08 mar 2016, 22:22

PeterB schreef:Welke gek trekt er nu witte schoenen aan ?
Die passen bij de auto.
Afbeelding
Laatst gewijzigd door smiley op 08 mar 2016, 22:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: Kijktip: Married at first sight met Bram

Bericht door RVV » 08 mar 2016, 22:23

Leuk om te zien. :-) Bram straalt helemaal :D

Wout309t
Berichten: 1146
Lid geworden op: 05 feb 2010, 17:52
Auto: V70 III 270PS/Passat GTE

Re: Kijktip: Married at first sight met Bram

Bericht door Wout309t » 08 mar 2016, 22:24

Bij Bram lijkt het wel ok, bij dat andere stel.... :lollerdelol:

Gebruikersavatar
HJ2
Berichten: 3562
Lid geworden op: 21 jan 2010, 18:10
Locatie: Delluf 'shire'

Re: Kijktip: Married at first sight met Bram

Bericht door HJ2 » 08 mar 2016, 22:25

Potverdorie!
Ik kijk net voor het eerst, maar ik zie gewoon een leuk stel!

En ach.... mijn schoenen waren Kermit de kikker groen! (en van dezelfde sponsor)
(wellicht is Kawasaki groen beter begrijpbaar op een forum als dit :hungry: )
Laatst gewijzigd door HJ2 op 08 mar 2016, 22:27, 2 keer totaal gewijzigd.

Online
Richardt.
Berichten: 6492
Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
Auto: BMW G21 330i M-Sport
Locatie: Emmen e.o.

Re: Kijktip: Married at first sight met Bram

Bericht door Richardt. » 08 mar 2016, 22:25

Bram en Patty lijken in ieder geval stukken beter bij elkaar te passen dan het eerste stel.

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27872
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Kijktip: Married at first sight met Bram

Bericht door Luco » 08 mar 2016, 22:26

Ik vind Bram en zijn bruidje wel bij elkaar passen. :thumbup:

Bij die andere, wat is die gozer een gladde om te zien.

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31205
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Kijktip: Married at first sight met Bram

Bericht door JP » 08 mar 2016, 22:30

Ken Bram alleen van dit forum, als de fanatiek fietser, en als de man met de feesttenten.

Gun hem/hun al het goede toe........... :thumbup: Hopelijk als de storm gedaald is, dat we hem hier weer mogen verwelkomen.

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27872
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Kijktip: Married at first sight met Bram

Bericht door Luco » 08 mar 2016, 22:32

Dat die hier weg is heeft niks met dit programma te maken.

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31205
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Kijktip: Married at first sight met Bram

Bericht door JP » 08 mar 2016, 22:45

Zou het geen verplichting zijn van het programma? Dat je hier een tijd moe zou zijn, is gewoon een keus niet inloggen, maar je hele account laten weghalen/deactiveren, ....? Hetzelfde voor zijn Facebook.

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: Kijktip: Married at first sight met Bram

Bericht door RVV » 08 mar 2016, 22:50

Lijkt me wel logisch. Bram leest vast nog mee. Dus Bram als de storm is gaan liggen gewoon weer lekker posten op DF :thumbup:

Gebruikersavatar
350 Z
Berichten: 1970
Lid geworden op: 04 jan 2012, 12:53

Re: Kijktip: Married at first sight met Bram

Bericht door 350 Z » 08 mar 2016, 22:54

De hamvraag is natuurlijk wel zouden ze HET al gedaan hebben :mrgreen:

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39712
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Kijktip: Married at first sight met Bram

Bericht door Arthur » 08 mar 2016, 22:59

@RVV: Volgens mij kan hij dat niet meer. Zijn verzoek was iig om z'n account te deactiveren. Als je hem "aanklikt" krijg je een error.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39712
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Kijktip: Married at first sight met Bram

Bericht door Arthur » 08 mar 2016, 23:00

Ik las (volgens mij in dit draadje) dat ze zwanger is?
350 Z schreef:De hamvraag is natuurlijk wel zouden ze HET al gedaan hebben :mrgreen:

Online
Gebruikersavatar
smiley
Berichten: 9097
Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
Auto: Opel Speedster Supercharged
Locatie: Etten-Leur

Re: Kijktip: Married at first sight met Bram

Bericht door smiley » 08 mar 2016, 23:19

De succesrate in de buitenlandse versies is trouwens 30% las ik.

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Kijktip: Married at first sight met Bram

Bericht door Macboy » 08 mar 2016, 23:28

Dat eerste koppel hoef je inderdaad geen wetenschapper voor te zijn om te snappen dat dat niet gaat werken. Een jong studentje past niet echt bij een muts dat wat stoerders zoekt.

Maar dan Bram en Patty echt wat een geweldig stel zeg !! Heerlijk om ze zo te zien stralen. Absoluut een perfect match wat je aan álles ziet. Love at first sight en meteen helemaal in elkaar opgaan. Klein beetje terughoudendheid van Bram, maar dat is prima. Moet ook zeggen dat ik haar veel knapper vind als ze (veel) minder opgemaakt is. Meestal is dat bij vrouwen toch echt andersom dus dat is een welkome verrassing de volgende ochtend !

Gun ze echt een geweldig mooi huwelijk :thumbup:

Gebruikersavatar
Roy RS
Berichten: 4924
Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01

Re: Kijktip: Married at first sight met Bram

Bericht door Roy RS » 09 mar 2016, 08:11

Macboy schreef:Dat eerste koppel hoef je inderdaad geen wetenschapper voor te zijn om te snappen dat dat niet gaat werken. Een jong studentje past niet echt bij een muts dat wat stoerders zoekt.

Maar dan Bram en Patty echt wat een geweldig stel zeg !! Heerlijk om ze zo te zien stralen. Absoluut een perfect match wat je aan álles ziet. Love at first sight en meteen helemaal in elkaar opgaan. Klein beetje terughoudendheid van Bram, maar dat is prima. Moet ook zeggen dat ik haar veel knapper vind als ze (veel) minder opgemaakt is. Meestal is dat bij vrouwen toch echt andersom dus dat is een welkome verrassing de volgende ochtend !

Gun ze echt een geweldig mooi huwelijk :thumbup:

Het stond gisteren op, die eerste is echt een lachertje, geen idee wat voor wetenschap daar achter zou moeten zitten...Bram en Patty vind ik beide leuke mensen die goed lijken te passen, ook qua families.

Aparte is dat die ambtenaar ook veel leuker was, locatie leuker enz...alles leek natuurlijker en echter. verbaasd me niks dat/als ze bij elkaar zijn/blijven, het is ze gegund

Die auto is echt vreselijk...ik denk dus dat ie zich hier niet meer durft te melden :df:

Wetenscappelijkheid van het programma vind ik nog altijd hoog rtl gehalte, de eerste zin was gisteren "ja kijk, een man met grote voeten...die wil een vrouw met grote voeten", wat een onzin...dat ze het als serieus hardop durven te zeggen...

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Kijktip: Married at first sight met Bram

Bericht door Macboy » 09 mar 2016, 09:27

Dat is toch ook gewoon zo ? Net zoals vrouwen een lange man zoeken. Is allemaal onbewust natuurlijk.

Maar jij hebt denk ik vroeger nooit Suske en Wiske gelezen. Mocht je dat alsnog doen dan snap je meteen waarom Lambik en Tante Sidonia nooit zo'n goede match waren.

:mrgreen:

allen
Berichten: 18302
Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46

Re: Kijktip: Married at first sight met Bram

Bericht door allen » 09 mar 2016, 09:35

Ik kon het gisteren ook niet laten om toch even te kijken. Bij Bram en Patty komt het wel goed, daar heb ik geen twijfels over.
Het eerste paar past compleet niet en als ik dan ook nog eens lees dat het succespercentage 30% is, dan kunnen we vaststellen dat je over het algemeen net zo goed via vrienden, tinder of iets als Second Love kunt gaan zoeken. Was het succespercentage 70-80 procent geweest, had ik nog wel kunnen geloven dat je met een stel wetenschappelijke nerds je geluk zou vinden.

Gebruikersavatar
tomgtr
Berichten: 10411
Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
Locatie: Zuid Holland

Re: Kijktip: Married at first sight met Bram

Bericht door tomgtr » 09 mar 2016, 09:54

Ik heb een smart tv. En verdomd, dat stond op de doos maar blijkt nog waar te zijn ook. Bij dit soort programma's zapt hij automatisch door. En hij wordt steeds smarter. Hij gaat nauwelijks meer aan en de zeldzame gevallen dat hij wel aan gaat zapt hij de kanalen 4 tot 10 sowieso wel voorbij en blijft meestal steken ergens bij NG, Discovery of History channel. Heel gek, behalve als de CFO in de kamer is, dan blijft hij steken op TLC of E. :tooth: Blijkt het dan toch een meer blonde dan smart tv te zijn zeg maar.

Gister gevierd dat m'n neefje z'n bul heft gehaald en heerlijk bij Garuda in Den Haag gegeten. Een fantastische avond. Geloof niet dat ik het erg vind dat ik niet voor de tv heb gezeten...

Gebruikersavatar
Roy RS
Berichten: 4924
Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01

Re: Kijktip: Married at first sight met Bram

Bericht door Roy RS » 09 mar 2016, 11:39

tomgtr schreef:Ik heb een smart tv. En verdomd, dat stond op de doos maar blijkt nog waar te zijn ook. Bij dit soort programma's zapt hij automatisch door. En hij wordt steeds smarter. Hij gaat nauwelijks meer aan en de zeldzame gevallen dat hij wel aan gaat zapt hij de kanalen 4 tot 10 sowieso wel voorbij en blijft meestal steken ergens bij NG, Discovery of History channel. Heel gek, behalve als de CFO in de kamer is, dan blijft hij steken op TLC of E. :tooth: Blijkt het dan toch een meer blonde dan smart tv te zijn zeg maar.

Gister gevierd dat m'n neefje z'n bul heft gehaald en heerlijk bij Garuda in Den Haag gegeten. Een fantastische avond. Geloof niet dat ik het erg vind dat ik niet voor de tv heb gezeten...
je snapt dat bij mij gisteren de CFO de AB had :D

Gebruikersavatar
Downforce Hans
Berichten: 12544
Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
Locatie: Waterloo

Re: Kijktip: Married at first sight met Bram

Bericht door Downforce Hans » 09 mar 2016, 12:02

Zo te zien was er een klik maar dat zegt eigenlijk ook niet zoveel.
Laat ze eerst maar eens een maand of zes op elkaars lip zitten, dan zien we wel verder.......

Gebruikersavatar
tomgtr
Berichten: 10411
Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
Locatie: Zuid Holland

Re: Kijktip: Married at first sight met Bram

Bericht door tomgtr » 09 mar 2016, 12:10

Roy RS schreef:
tomgtr schreef:Ik heb een smart tv. En verdomd, dat stond op de doos maar blijkt nog waar te zijn ook. Bij dit soort programma's zapt hij automatisch door. En hij wordt steeds smarter. Hij gaat nauwelijks meer aan en de zeldzame gevallen dat hij wel aan gaat zapt hij de kanalen 4 tot 10 sowieso wel voorbij en blijft meestal steken ergens bij NG, Discovery of History channel. Heel gek, behalve als de CFO in de kamer is, dan blijft hij steken op TLC of E. :tooth: Blijkt het dan toch een meer blonde dan smart tv te zijn zeg maar.

Gister gevierd dat m'n neefje z'n bul heft gehaald en heerlijk bij Garuda in Den Haag gegeten. Een fantastische avond. Geloof niet dat ik het erg vind dat ik niet voor de tv heb gezeten...
je snapt dat bij mij gisteren de CFO de AB had :D
Ja Roy, goes without saying.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Baidu [Spider], CRZ, Jeroen89, Ti-Tourist (Erik) en 270 gasten