Kijktip: Married at first sight met Bram

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Kijktip: Married at first sight met Bram

Bericht door Macboy » 29 feb 2016, 00:33

:clap: :mrgreen: :lollerdelol: :hosanna:


Afbeelding

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27888
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Kijktip: Married at first sight met Bram

Bericht door Luco » 29 feb 2016, 05:48

:lollerdelol: :lollerdelol:

Gebruikersavatar
Elmar
Berichten: 4518
Lid geworden op: 19 feb 2006, 16:30

Re: Kijktip: Married at first sight met Bram

Bericht door Elmar » 29 feb 2016, 07:11

Whahahahaha :thumbup:

Online
Gebruikersavatar
tomgtr
Berichten: 10421
Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
Locatie: Zuid Holland

Re: Kijktip: Married at first sight met Bram

Bericht door tomgtr » 29 feb 2016, 07:44

:thumbup: :headbang: :lollerdelol: :lollerdelol:

allen
Berichten: 18302
Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46

Re: Kijktip: Married at first sight met Bram

Bericht door allen » 29 feb 2016, 08:15

:mrgreen:

Vraag me dan overigens af of dit misschien vorig jaar al is opgenomen. Verklaart die Skoda wel.
Hoe dan ook, ik ga wel even kijken of we de zender op tv hebben. Morgen popcorn en cola. Proost op de groeiende liefde! :beer:

Tom
Berichten: 21734
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Kijktip: Married at first sight met Bram

Bericht door Tom » 29 feb 2016, 09:17

Hahahhaah die photoshop is geniaal :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Nutkees
Berichten: 4293
Lid geworden op: 19 aug 2006, 12:02
Auto: Dodge Viper
Locatie: Middenmeer
Contacteer:

Re: Kijktip: Married at first sight met Bram

Bericht door Nutkees » 29 feb 2016, 09:28

Hahaha die Photoshop!!!!!

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31255
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Kijktip: Married at first sight met Bram

Bericht door JP » 29 feb 2016, 09:59

Wat is het volgende voor Bram?
Bijlagen
e16bf397_rodbmijntentistop.jpg
e16bf397_rodbmijntentistop.jpg (353.96 KiB) 1634 keer bekeken

Gebruikersavatar
Kasteel
Berichten: 5282
Lid geworden op: 15 feb 2006, 10:17
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Re: Kijktip: Married at first sight met Bram

Bericht door Kasteel » 29 feb 2016, 10:14

smiley schreef:Vooruitziende blik :hmmm:

Afbeelding
:clap:

Gebruikersavatar
Roy RS
Berichten: 4924
Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01

Re: Kijktip: Married at first sight met Bram

Bericht door Roy RS » 29 feb 2016, 10:27

TE GEK smiley!!


Maar serieus, ik heb nog nooit zoiets achterlijks gehoord als dit programma...die programma's zijn de ziekte die ervoor zorgen dat ik vrijwel nooit de tv aanzet, behalve dan voor Netflix of F1...wat een braaksel komt er tegenwoordig op vrijwel alle zenders de beeldbuis uit :kotsen:

Gebruikersavatar
smiley
Berichten: 9103
Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
Auto: Opel Speedster Supercharged
Locatie: Etten-Leur

Re: Kijktip: Married at first sight met Bram

Bericht door smiley » 29 feb 2016, 10:40

Die fotoshop is al uit 2014 trouwens. :coffee:


Tja, dat is het businessmodel van TV tegenwoordig.
Door die versnippering van zenders icm teruglopende advertentie inkomsten is het gros tegenwoordig een veredelde advertorial voor iets, of een format met ultra lage kosten waar mensen hun 15 minutes of fame kunnen krijgen tegen een onkostenvergoeding.

Ik kijk ook nog amper.

Gebruikersavatar
HJ2
Berichten: 3566
Lid geworden op: 21 jan 2010, 18:10
Locatie: Delluf 'shire'

Re: Kijktip: Married at first sight met Bram

Bericht door HJ2 » 29 feb 2016, 10:53

:lollerdelol:

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Kijktip: Married at first sight met Bram

Bericht door Macboy » 29 feb 2016, 10:56

Kijk ook om diezelfde reden bijna nooit tv. Maar dit programma vergelijken met al die andere onzin programmas lijkt me niet terecht. Het is absoluut niet het zoveelste dating programma.

Maar goed we gaan het morgen zien ! Wel een trieste bedoeling dat een grote groep autogekken naar een Married programma gaat kijken morgen... maar ja voor een goed doel zullen we maar denken !

Gebruikersavatar
dvh
Berichten: 17191
Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29

Re: Kijktip: Married at first sight met Bram

Bericht door dvh » 29 feb 2016, 10:59

Dat soort programma's kijk ik dus écht niet..
Gruwelijk.. Krijg er nu al kippenvel van.

Verder dan Netflix & youtube kom ik niet meer betreft TV kijken.. De 'tv' dient ook alleen als beeldscherm.

En betreft het trouwprogramma. Belachelijk. 300% niet mijn ding. Nu ben ik ook niet getrouwd. En trouwen is sowieso al een grote poppenkast. Maar een dergelijke emo-programma als dit serieus nemen? Ik krijg er plaatsvervangende schaamte van. :bag:

Gebruikersavatar
Roy RS
Berichten: 4924
Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01

Re: Kijktip: Married at first sight met Bram

Bericht door Roy RS » 29 feb 2016, 11:03

Macboy schreef:Kijk ook om diezelfde reden bijna nooit tv. Maar dit programma vergelijken met al die andere onzin programmas lijkt me niet terecht. Het is absoluut niet het zoveelste dating programma.

Maar goed we gaan het morgen zien ! Wel een trieste bedoeling dat een grote groep autogekken naar een Married programma gaat kijken morgen... maar ja voor een goed doel zullen we maar denken !

Op een of andere manier kan ik bij RTL niet geloven dat het een echt en serieus programma zou zijn...als de reacties hier lovend worden morgen, dan ga ik het terugkijken, maar ik geloof er niet in.

Tom
Berichten: 21734
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Kijktip: Married at first sight met Bram

Bericht door Tom » 29 feb 2016, 11:08

Een collega van mij heeft er ook aan meegedaan (maar voor hem is geen 'perfecte match' gevonden). Heb dus wel wat meegekregen over de aanpak en hoe het daar verlopen is. De aanpak is serieus. Maar er zal ongetwijfeld op een (voor RTL, denkende aan kijkcijfers) 'leuke' manier gemonteerd worden.

Gebruikersavatar
smiley
Berichten: 9103
Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
Auto: Opel Speedster Supercharged
Locatie: Etten-Leur

Re: Kijktip: Married at first sight met Bram

Bericht door smiley » 29 feb 2016, 11:33

Tom schreef:Een collega van mij heeft er ook aan meegedaan (maar voor hem is geen 'perfecte match' gevonden).
Dat is de policor versie om te zeggen dat ie geen TV hoofd heeft.

Gebruikersavatar
Roy RS
Berichten: 4924
Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01

Re: Kijktip: Married at first sight met Bram

Bericht door Roy RS » 29 feb 2016, 12:14

ik snap wel dat ze het serieus doen overkomen en dat zal ook best, anders doet er niemand aan mee, al die andere programma's van mensen die aan de grond zitten, te dik zijn, willen scheiden, te veel verzamelen of andere afwijkingen hebben worden ook allemaal serieus ingestoken....MAARRR het is en blijft gewoon good old leedvermaak, beetje mensen met hun mankementen in de spotlight zetten onder het mom "helpen", maar stiekem vooral om met zijn allen om te lachen...

Ik walg ervan, waarom moeten die mensen allemaal met hun kop op tv geholpen worden? Die mensen hebben of niet het verstandelijk vermogen om door te hebben dat heel het land ze uit gaat lachen, of ze nemen het voor lief om wat gratis te krijgen wat ze anders niet kunnen betalen oid.
Het moet allemaal steeds meer shocking of ongeloofwaardig/ onlogisch omdat "de mensen" anders niet verbaasd genoeg zijn om te kijken.

Volgens mij is het misgegaan bij de voorronden van Idols ofzo, kijkcijferkanon om leedvermaak van mensen die een droom hadden, die duidelijk niet bewaarheid ging worden, hoe slechter en sneuer hoe beter de kijkcijfers...


edit: ik bedoel het niet slecht naar de topicstarter, natuurlijk leuk om een heads up te geven als er een bekende op tv komt!

Gebruikersavatar
smiley
Berichten: 9103
Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
Auto: Opel Speedster Supercharged
Locatie: Etten-Leur

Re: Kijktip: Married at first sight met Bram

Bericht door smiley » 29 feb 2016, 12:44

Roy RS schreef:MAARRR het is en blijft gewoon good old leedvermaak, beetje mensen met hun mankementen in de spotlight zetten onder het mom "helpen", maar stiekem vooral om met zijn allen om te lachen...
Inderdaad. Hoe slechter het met een ander gaat, hoe beter jij je voelt.
https://en.wikipedia.org/wiki/Social_comparison_theory" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15802
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart
Contacteer:

Re: Kijktip: Married at first sight met Bram

Bericht door Dennis Cavallino » 29 feb 2016, 15:46

tomgtr schreef:Als ervaringsdeskundige kan ik mededelen dat in het huwelijksbootje stappen sowieso al geen geweldig idee is, hoe goed je het mokkel ook kent. Maar met een onbekende lijkt me Russische Roulette met 5 kamers gevuld....
Haha, ik dacht ff dat je Tom van H was. :lol: :lol:

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26921
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Kijktip: Married at first sight met Bram

Bericht door romo » 29 feb 2016, 18:56

Mooi dit :lol: :thumbup:

Maar niet geheel actueel meer, wel qua schapen, niet qua kar, maak er maar een 116d van nu :lollerdelol:


Zal wel niet echt helpen :tooth:

Gebruikersavatar
smiley
Berichten: 9103
Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
Auto: Opel Speedster Supercharged
Locatie: Etten-Leur

Re: Kijktip: Married at first sight met Bram

Bericht door smiley » 29 feb 2016, 21:27

Niks ervan. Mooie tijdscapsule dat ding.

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Kijktip: Married at first sight met Bram

Bericht door Macboy » 29 feb 2016, 23:27

Goed verhaal voor het gemiddelde tv programma ... maar niet voor dit programma dus ! Nogmaals, de opzet is heel anders en de onderbouwing zou wetenschappelijk moeten zijn. Van leedvermaak is al helemaal geen sprake. We gaan het morgen wel zien.
En ja, ik kijk ook alleen maar omdat Bram erin zit natuurlijk. Maar toch, wat ik gehoord heb over het concept maakt het een best interessante benadering.

Roy RS schreef:ik snap wel dat ze het serieus doen overkomen en dat zal ook best, anders doet er niemand aan mee, al die andere programma's van mensen die aan de grond zitten, te dik zijn, willen scheiden, te veel verzamelen of andere afwijkingen hebben worden ook allemaal serieus ingestoken....MAARRR het is en blijft gewoon good old leedvermaak, beetje mensen met hun mankementen in de spotlight zetten onder het mom "helpen", maar stiekem vooral om met zijn allen om te lachen...

Ik walg ervan, waarom moeten die mensen allemaal met hun kop op tv geholpen worden? Die mensen hebben of niet het verstandelijk vermogen om door te hebben dat heel het land ze uit gaat lachen, of ze nemen het voor lief om wat gratis te krijgen wat ze anders niet kunnen betalen oid.
Het moet allemaal steeds meer shocking of ongeloofwaardig/ onlogisch omdat "de mensen" anders niet verbaasd genoeg zijn om te kijken.

Gebruikersavatar
Roy RS
Berichten: 4924
Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01

Re: Kijktip: Married at first sight met Bram

Bericht door Roy RS » 01 mar 2016, 09:47

ik ben benieuwd! ik wacht je reactie morgen af, vanavond ben ik er niet, als het leuk is ga ik het toch even terugkijken!

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39745
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Kijktip: Married at first sight met Bram

Bericht door Arthur » 01 mar 2016, 09:56

Ik geloof er niets van! Waarom zou dit, ineens, beter zijn dan al die andere pulp?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 314 gasten