Thnx, ook hier heb ik wat aan!
Verwacht als kaas handelaar niet het dat allemaal van een leien dakje verloopt want de meeste afdelingen bouwaanvragen kunnen een "pain in the ass" zijn voor mensen die niet eerder met dit bijltje gehakt hebben.
Klopt, maar hier heb ik ook een plan voor uitgedacht.
Het is een perceel voor een vrijstaand huis, maar dan met 14! aangrenzende achtertuinen. (en 21 huizen waar van je 'inkijk' hebt.
Niemand die het stuk grond wil hebben om te wonen, en de gemeente zit nu al een kleine 7 jaar met het stuk grond. Ik ben van plan eerst in de buurt (aanwonenden) rond te gaan om het plan te bespreken.
Ook zit er een perfect stuk grond bij voor een 'speeltuintje' waar ik niks aan heb vanwege het formaat van eventuele garageboxen. Ik ben bereid dat stuk ook te betalen, en dan terug te 'doneren' aan de gemeente voor een speeltuintje voor de omwonenden.
Al met al heeft het wel wat pré's voor de gemeente, en omwonenden. Daarom lijkt het me ook een goed plan.
Ik heb de vraag hier puur gesteld omdat ik hoopte op dit soort reacties. Daar kan ik wat mee, en kan ik een beter plan samenstellen.
Edit; de waarde van een garagebox in Putten ligt rond de 19.000 euro. (Een kaal exemplaar zonder stroom)
Huur zal rond de 125 euro per maand opleveren. Er is een groot tekort aan parkeerplaatsen in de buurt, en garageboxen / losse garages zijn er helemaal niet!