Het grote DF cryptocurrency topic

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
dvh
Berichten: 17191
Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29

Re: Het grote DF cryptocurrency topic

Bericht door dvh » 02 mar 2018, 08:25

https://medium.com/@project_ecc/expandi ... e516c756ed
Ik denk dat je ECC over 1 a 2 jaar moet bekijken.
Maar als ze aan de weg blijven timmeren kan het serieus wat opleveren.

Je moet zoals met alles in het leven soms ook een beetje geluk hebben :-)

la_fusion
Berichten: 324
Lid geworden op: 26 sep 2015, 21:53

Re: Het grote DF cryptocurrency topic

Bericht door la_fusion » 03 mar 2018, 12:13

Goed, zelf in het bezit van wat Ethos munten maar zag vandaag wel iets lachwekkends voorbij komen op hun Twitter account:

https://twitter.com/Ethos_io/status/969240870569611265

Zogezegd hun fantastische dashboard om de kwaliteiten te controleren en iedereen vind het fantastisch.. maar het is feitelijk gewoon een screenshot van een tool die iedereen kan gebruiken om de stabiliteit(en crashes) van verschillende releases te tracken. Niet echt iets spannends dus en in gebruik door vele bedrijven.

Ik denk dat dat ook wel de huidige markt van altcoins laat zien. Heel mooi doen met dingen die allemaal niet zo spannend zijn maar de volgers vinden het allemaal fantastisch.

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Het grote DF cryptocurrency topic

Bericht door Macboy » 03 mar 2018, 12:26

ErikS beetje flauwe post. Niemand hier zegt dat je niet in ECC moet investeren. Integendeel investeren is altijd goed in crypto. Maar presenteer het dan wel gewoon als een gok in plaats van de nieuwe munt uitgevonden te hebben. Nu doen jullie dat. Destijds alles behalve.

Er zijn hier weinig mensen die kunnen bewijzen dat ECC niks gaat worden. Maar de “bewijzen” dat het wel wat zou worden sloegen natuurlijk nergens op en daar werd - terecht - kritisch op gereageerd. Ging al lang niet meer om inhoud maar om hype.

Nu wordt de boel omgedraaid alsof wij geen vertrouwen hebben in ECC. Nee. De reden waarom jullie er vertrouwen in hadden hebben we alleen onderuit gehaald. En mocht de munt in de toekomst alsnog omhoog gaan dan was het zeker niet om de door jullie genoemde redenen maar puur geluk. En dat is prima.

Voordat we straks allemaal “zie je nou wel” posts gaan krijgen.

Gebruikersavatar
WJ
Berichten: 11740
Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
Locatie: WeeWeeWee

Re: Het grote DF cryptocurrency topic

Bericht door WJ » 03 mar 2018, 12:41

Macboy dekt zich vast in, slimme zet. De enige echt vraag omtrend ecc is natuurlijk, what color Lambo?

Tom
Berichten: 21723
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Het grote DF cryptocurrency topic

Bericht door Tom » 03 mar 2018, 12:41

Precies Macboy.

ErikS
Berichten: 18531
Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
Locatie: Boedelbak

Re: Het grote DF cryptocurrency topic

Bericht door ErikS » 03 mar 2018, 12:52

Macboy schreef: 03 mar 2018, 12:26 ErikS beetje flauwe post. Niemand hier zegt dat je niet in ECC moet investeren. Integendeel investeren is altijd goed in crypto. Maar presenteer het dan wel gewoon als een gok in plaats van de nieuwe munt uitgevonden te hebben. Nu doen jullie dat. Destijds alles behalve.

Er zijn hier weinig mensen die kunnen bewijzen dat ECC niks gaat worden. Maar de “bewijzen” dat het wel wat zou worden sloegen natuurlijk nergens op en daar werd - terecht - kritisch op gereageerd. Ging al lang niet meer om inhoud maar om hype.

Nu wordt de boel omgedraaid alsof wij geen vertrouwen hebben in ECC. Nee. De reden waarom jullie er vertrouwen in hadden hebben we alleen onderuit gehaald. En mocht de munt in de toekomst alsnog omhoog gaan dan was het zeker niet om de door jullie genoemde redenen maar puur geluk. En dat is prima.

Voordat we straks allemaal “zie je nou wel” posts gaan krijgen.
Mijn posts zijn vanaf het begin dat ECC voor mij één grote gok is.
Lees ze er maar op terug. Dat jullie het Lambo & Moon sarcasme er niet uit kunnen vissen.......

Verder lees ik heulemaal niks & vertrouw op mensen die er tijd & geld in hebben zitten.
Dus wat dat betreft zou ik ook klakkeloos NANO kopen op dit moment, puur omdat ik Tom daarin vertrouw.

Crypto, incluse BTC is ALLEMAAL!!! een grote gok.

Ik ga voor de Murcielago SV overigens. Kleur zal me reet roesten.
Bij 10 cent kan ik 'm al bijna kopen. :tooth: :lol:

Overigens ben ik ondertussen maar eens geregistreerd op Binance.
Voor het daytraden wel zo makkelijk.

Marc R
Berichten: 6859
Lid geworden op: 10 feb 2006, 14:33
Locatie: Black Hole

Re: Het grote DF cryptocurrency topic

Bericht door Marc R » 03 mar 2018, 14:40

Well said Erik

Arthursx
Berichten: 664
Lid geworden op: 30 jan 2013, 21:12
Auto: M3 F80
Contacteer:

Re: Het grote DF cryptocurrency topic

Bericht door Arthursx » 03 mar 2018, 14:56

ErikS schreef: 03 mar 2018, 12:52 Ik ga voor de Murcielago SV overigens. Kleur zal me reet roesten.
Bij 10 cent kan ik 'm al bijna kopen. :tooth: :lol:
Ik wil er ook één, alleen even wachten op 40 cent :blink:

Gebruikersavatar
Will F.
Berichten: 2252
Lid geworden op: 10 okt 2006, 20:09

Re: Het grote DF cryptocurrency topic

Bericht door Will F. » 03 mar 2018, 15:49

la_fusion schreef: 03 mar 2018, 12:13 Goed, zelf in het bezit van wat Ethos munten maar zag vandaag wel iets lachwekkends voorbij komen op hun Twitter account:

https://twitter.com/Ethos_io/status/969240870569611265

Zogezegd hun fantastische dashboard om de kwaliteiten te controleren en iedereen vind het fantastisch.. maar het is feitelijk gewoon een screenshot van een tool die iedereen kan gebruiken om de stabiliteit(en crashes) van verschillende releases te tracken. Niet echt iets spannends dus en in gebruik door vele bedrijven.

Ik denk dat dat ook wel de huidige markt van altcoins laat zien. Heel mooi doen met dingen die allemaal niet zo spannend zijn maar de volgers vinden het allemaal fantastisch.
Het nieuws wat betreft Ethos is niet dat nietszeggende plaatje van het test-dashboard, maar het feit dat de wallet nu officieel het Alpha test stadium bereikt heeft wat de laatste horde voor de daadwerkelijke release is, dat maakt de volgers nog meer opgewonden en dan zo'n blanco-info testdashboard afbeelding erbij en de meute gaat in hosanna.... Ethos is vooral ook voor de massa en heeft in die zin ook veel hodlers die niets van sofware ontwikkeling weten. Wat anders dan de gemiddelde Sophiatx hodler.
Houden die Ethos tokens, want het onderliggende platform (Bedrock) dat 'op ethos token draait' gaat nog veel meer moois dan alleen die wallet brengen.

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Het grote DF cryptocurrency topic

Bericht door Macboy » 03 mar 2018, 16:29

Erik ik val jou nu wellicht ook ten onrechte aan. Ging even om de algehele (stille) tendens hier.

Gebruikersavatar
Fernando
Berichten: 4987
Lid geworden op: 19 mar 2006, 03:27

Re: Het grote DF cryptocurrency topic

Bericht door Fernando » 03 mar 2018, 17:09

Number one rule of the Cryptomarket. Nobody... and I don't care if you're ErikS, Witje,Tom or if you're Macboy. Nobody knows if a coin is gonna go up, down, sideways or in fucking circles. Least of all, DF-members, right?

Gebruikersavatar
Mark W. Scholten
Berichten: 747
Lid geworden op: 07 jul 2016, 16:54

Re: Het grote DF cryptocurrency topic

Bericht door Mark W. Scholten » 03 mar 2018, 17:18

Niemand die het weet. Goede coins kunnen dalen en slechte kunnen stijgen. Vaak ook kwestie van geluk hebben bij het kopen van een coin en crossing fingers.

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Het grote DF cryptocurrency topic

Bericht door Macboy » 03 mar 2018, 17:27

Dat is wat ik al een half jaar hier roep Fernando. Dus volgens mij begrijp ik het prima :blink:

la_fusion
Berichten: 324
Lid geworden op: 26 sep 2015, 21:53

Re: Het grote DF cryptocurrency topic

Bericht door la_fusion » 03 mar 2018, 19:19

Will F. schreef: 03 mar 2018, 15:49
la_fusion schreef: 03 mar 2018, 12:13 Goed, zelf in het bezit van wat Ethos munten maar zag vandaag wel iets lachwekkends voorbij komen op hun Twitter account:

https://twitter.com/Ethos_io/status/969240870569611265

Zogezegd hun fantastische dashboard om de kwaliteiten te controleren en iedereen vind het fantastisch.. maar het is feitelijk gewoon een screenshot van een tool die iedereen kan gebruiken om de stabiliteit(en crashes) van verschillende releases te tracken. Niet echt iets spannends dus en in gebruik door vele bedrijven.

Ik denk dat dat ook wel de huidige markt van altcoins laat zien. Heel mooi doen met dingen die allemaal niet zo spannend zijn maar de volgers vinden het allemaal fantastisch.
Het nieuws wat betreft Ethos is niet dat nietszeggende plaatje van het test-dashboard, maar het feit dat de wallet nu officieel het Alpha test stadium bereikt heeft wat de laatste horde voor de daadwerkelijke release is, dat maakt de volgers nog meer opgewonden en dan zo'n blanco-info testdashboard afbeelding erbij en de meute gaat in hosanna.... Ethos is vooral ook voor de massa en heeft in die zin ook veel hodlers die niets van sofware ontwikkeling weten. Wat anders dan de gemiddelde Sophiatx hodler.
Houden die Ethos tokens, want het onderliggende platform (Bedrock) dat 'op ethos token draait' gaat nog veel meer moois dan alleen die wallet brengen.
Goed, wellicht niet helemaal goed begrepen dan maar het feit dat de volgers het dashboard zo mooi vinden zegt naar mijn idee wel genoeg.

Mijn ethos munten laat ik voorlopig ook nog wel staan vooral ook omdat er later deze maand daadwerkelijk wat gereleased gaat worden. Hopelijk gaat er dan ook wat meer actie plaatsvinden qua trades.

Gebruikersavatar
Will F.
Berichten: 2252
Lid geworden op: 10 okt 2006, 20:09

Re: Het grote DF cryptocurrency topic

Bericht door Will F. » 03 mar 2018, 19:57

Ik denk dat met de intro vd fiat gateway (Q2) het token pas ècht gebruikt zal gaan worden.

Online
Frank_Sch
Berichten: 2122
Lid geworden op: 02 mei 2017, 18:10
Auto: Alpina B3s cabrio 2011

Re: Het grote DF cryptocurrency topic

Bericht door Frank_Sch » 03 mar 2018, 21:23

Fernando schreef: 03 mar 2018, 17:09 Number one rule of the Cryptomarket. Nobody... and I don't care if you're ErikS, Witje,Tom or if you're Macboy. Nobody knows if a coin is gonna go up, down, sideways or in fucking circles. Least of all, DF-members, right?
Klopt volledig. Maar denk dat DF-members toch zeker net zoveel verstand van crypto hebben als Macafee.

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Het grote DF cryptocurrency topic

Bericht door Macboy » 04 mar 2018, 09:56

Buy the dip. Sell when Lambo. Is niet echt hogere wiskunde.

Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: Het grote DF cryptocurrency topic

Bericht door Knot » 04 mar 2018, 20:38

Inmiddels kijk ik nog maar 1x per week ofzo... het gaat een paar honderd euro omhoog en daarna weer omlaag.... ooit hoop ik dat het verlies eraf is, zal vast nog maanden duren.

Gebruikersavatar
martll
Berichten: 1408
Lid geworden op: 30 apr 2012, 19:42

Re: Het grote DF cryptocurrency topic

Bericht door martll » 04 mar 2018, 20:52

Paar honderd omhoog, paar honderd omlaag. Dat lijkt mij wel de moeite om mee te daytraden. Tenzij je inzet zo hoog is dat honderd euro omhoog of omlaag maar <1% is. Dan zou ik de moeite niet nemen.

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31210
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Het grote DF cryptocurrency topic

Bericht door JP » 07 mar 2018, 19:50

BTC laag en ECC op 13 sat. Buy the dip :df:

Gebruikersavatar
Booooh
Berichten: 3421
Lid geworden op: 13 mar 2008, 23:51
Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Locatie: https://dbf.nl

Re: Het grote DF cryptocurrency topic

Bericht door Booooh » 07 mar 2018, 19:52

1.000.000 ECC voor weinagh ? ...

Gebruikersavatar
dvh
Berichten: 17191
Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29

Re: Het grote DF cryptocurrency topic

Bericht door dvh » 07 mar 2018, 19:56

Alles voor weinig.
Neo van 120 naar 75 ofzo.. jezus
Stratis weer onder de 5,-..

Crypto gaat eraan in 2018 denk ik

Gebruikersavatar
Booooh
Berichten: 3421
Lid geworden op: 13 mar 2008, 23:51
Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Locatie: https://dbf.nl

Re: Het grote DF cryptocurrency topic

Bericht door Booooh » 07 mar 2018, 20:01

Het lijkt me zo'n gedoe om die crypto's aan te kopen en ook weer veilig te bewaren, qua dynamiek verder wel leuk ...

ErikS
Berichten: 18531
Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
Locatie: Boedelbak

Re: Het grote DF cryptocurrency topic

Bericht door ErikS » 07 mar 2018, 20:11

Ik ben begonnen met spelen op binance.
Heb in een dag 10% winst behaald in btc waarde. Of 23 stratis (van 238, 261 gemaakt), op dit moment..... dus morgen gaat de rest vd Strat ook die kant op. Als 4 dagen op rij 10% lukt.... Dan kan ik de dag er na wel een keer 10% verliezen.😇

Gebruikersavatar
tomgtr
Berichten: 10411
Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
Locatie: Zuid Holland

Re: Het grote DF cryptocurrency topic

Bericht door tomgtr » 07 mar 2018, 20:52

Ecc, op een volume van 30 k usd 15 pct eraf. Gaat echt nergens over. Ben het met Ben eens, de bewegelijkheid maakt daytraden aantrekkelijk maar wat een gedoe.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: erwin20vt, Jaws, Richardt., RS-Ron, Thomas H en 46 gasten