Sinds april van dit jaar veel te vinden in de Loonse en Drunense Duinen op m'n Scott Scale 29er!
Ik durf niet te zeggen of het een trend is of dat het zal blijven. Wel vind ik mijn 29er stukken fijner (comfortabeler en rustiger) rijden dan mijn 26er.///Joost schreef:Is dat 29en nou eigenlijk een trend of denk je dat dit zal blijven?? Ik vind het er eerlijk gezegd vreemd uitzien, van die karrewielen. Duidelijk een kwestie van Form Follows Function.
Altijd fijn dat jij ook andermans hobbies waarderen kan.Luco schreef:Stelletje waardeloze boomknuffelaars, als je dan lekker in de natuur wil rondrijden doe je dat goddomme NIET op een fiets, maar met een lawaaimakende (liefst ook nog stinkende tweetakt) crossmotor of offroad motor![]()
Fietsen is voor heumeus, net als thee, das ook voor heumeus en zieke hoeren.
Ik wilde het je niet aandoen om nog eentje in het 'Racing' gedeelte te plaatsen.Luco schreef:, niet zo serieus nemen he.
Deze staat iig in de goede catogerie
Toevallig via de groep Mountainbikers in Business? Ben hier onlangs voor uitgenodigd zag ik haha-Menrik- schreef:Ik wilde het je niet aandoen om nog eentje in het 'Racing' gedeelte te plaatsen.Luco schreef:, niet zo serieus nemen he.
Komende zaterdag ga ik na een paar weken weer met de mountainbike op pad. Ik heb m'n voet gebroken tijdje geleden en ga het zaterdag weer eens proberen met een netwerk-tocht via LinkedIn; zin in!
Klopt inderdaad, zaterdag een tocht van 50km bij Hattem.Fedmas schreef:Toevallig via de groep Mountainbikers in Business? Ben hier onlangs voor uitgenodigd zag ik haha-Menrik- schreef:Ik wilde het je niet aandoen om nog eentje in het 'Racing' gedeelte te plaatsen.Luco schreef:, niet zo serieus nemen he.
Komende zaterdag ga ik na een paar weken weer met de mountainbike op pad. Ik heb m'n voet gebroken tijdje geleden en ga het zaterdag weer eens proberen met een netwerk-tocht via LinkedIn; zin in!
Gave fiets Tim! Voor het tempo doe ik het niet, maar de gezelligheid en het netwerken zal het wel geschikt zijn.Tim N schreef:@Menrick, Fedmans Ik heb ook wel eens met een groepje MTB-ers in Business gefietst, vorig jaar nog de Kikvorstocht en nog twee, is best goed bevallen. Blijft een gok of het tempo passend is maar was erg gezellig.
Gebruikers op dit forum: Bokkepoot, ED35, ErikS, Frank_Sch, jessedehaan, Joël D., Kadett, krentenbol, MarcF, Martijn_bmw, NickM5, Ti-Tourist (Erik), tomgtr, Wouter81 en 161 gasten