Tips voor de beginnende zzp'er

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Online
Gebruikersavatar
Bram
Berichten: 15827
Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Locatie: Breda

Tips voor de beginnende zzp'er

Bericht door Bram » 20 mar 2013, 22:29

Aangezien de Impreza verkocht is en geld op de bank laten staan geen klap oplevert, denk ik erover om in te stappen in een franchise constructie, als zzp'er. De knoop is nog niet doorgehakt, het concept heb ik bekeken en is me goed uitgelegd door een goede maat die sinds 6 maanden hiermee bezig is, de contacten met de 'chef' zijn gelegd, daar ga ik binnenkort mee in gesprek. Ik heb een goede vriend die sinds 2 jaar (behoorlijk succesvol) ondernemer is bereid gevonden om na dat gesprek alles met mij goed door te nemen, om te voorkomen dat ik geen ondoordachte besluiten ga nemen.

Ik heb echt totaal geen verstand van dit soort zaken, maar wil de uitdaging wel aangaan :) Waar moet ik als beginnend zzp'er allemaal aan denken?
Laatst gewijzigd door Bram op 28 nov 2014, 18:18, 5 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: Tips voor de beginnende zzp'er

Bericht door RVV » 20 mar 2013, 22:45

DF account weggooien :D

Online
Gebruikersavatar
jos_br
Berichten: 2233
Lid geworden op: 16 nov 2008, 21:59
Locatie: Dieverbrug
Contacteer:

Re: Tips voor de beginnende zzp'er

Bericht door jos_br » 20 mar 2013, 22:47

RVV schreef:DF account weggooien :D
Das een goede tip!!

Jos. :blink:

Gebruikersavatar
frankv
Berichten: 2432
Lid geworden op: 17 jan 2007, 21:48

Re: Tips voor de beginnende zzp'er

Bericht door frankv » 20 mar 2013, 22:49

Waar moet je aan denken? Aan alles.

BTW, cashflow, geen vooraf ingevulde jaaropgave, acquisitie, boekhouding, tijden van stilte, tijden van drukte, altijd vrij en tegelijkertijd altijd werken., etc.. etc.

Online
Gebruikersavatar
Bram