Het grote 'DF racefiets' topic

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
alt

Re: Het grote 'DF racefiets' topic

Bericht door alt » 02 apr 2021, 14:38

Gisteren avond 3 wielrenners in zwarte kleding reden met 3 breed over de Koggeweg in Zuidermeer zonder dat zij aan de kant gingen voor mij op weg naar de supercharger.
Zwaaiend over de volle breedte van de weg
Reden door met een bloedgang door de slingerende bebouwde Zuidermeerweg -de dorpsstraat van het dorp Zuidermeer -.
Ongelooflijke klootzakken, niet aan de kant gaan, kon pas doorrijden toen ik af moest slaan.
Als ik met mijn ouwe transporter was geweest dan had ik ze van de weg gereden, zo kwaad werd ik van deze klootzakken.

Opa
Auto: Ford Fiesta ST

Bericht door Opa » 02 apr 2021, 19:09

Ach Alt, vertel es wat nieuws. :tooth:

Kadett

Bericht door Kadett » 03 apr 2021, 09:23

Hoevaak ik wel niet wielrenners voorbij ga of bij blijf op fietspad terwijl zij op de rijbaan rijden. Krijgen van mij vaak genoeg te horen dat ze niet in een auto rijden :D

Gijzert

Bericht door Gijzert » 06 apr 2021, 14:01

alt schreef: 02 apr 2021, 14:38 Gisteren avond 3 wielrenners in zwarte kleding reden met 3 breed over de Koggeweg in Zuidermeer zonder dat zij aan de kant gingen voor mij op weg naar de supercharger.
Zwaaiend over de volle breedte van de weg
Reden door met een bloedgang door de slingerende bebouwde Zuidermeerweg -de dorpsstraat van het dorp Zuidermeer -.
Ongelooflijke klootzakken, niet aan de kant gaan, kon pas doorrijden toen ik af moest slaan.
Als ik met mijn ouwe transporter was geweest dan had ik ze van de weg gereden, zo kwaad werd ik van deze klootzakken.
Joh. Het zeiken over wielrenners draadje is niet deze.

Plaats reactie