Is een beetje net als het weer voorspellen

QE2 my assBert ///M3 schreef:-1,44% zou het dan toch?
Hehe, met een long positie in olie heb je vast een mooie smile op je gezicht staan momenteelChristoph schreef:Zelfde voor mij, long in olie turbo + olie gerelateerde equities. Gas zit ik ook in aangezien ik verwacht dat dit olie gaat volgen. US portfolio blijft het ook erg goed doen, zit voornamelijk in tech.
Erik dB schreef:Hehe, met een long positie in olie heb je vast een mooie smile op je gezicht staan momenteelChristoph schreef:Zelfde voor mij, long in olie turbo + olie gerelateerde equities. Gas zit ik ook in aangezien ik verwacht dat dit olie gaat volgen. US portfolio blijft het ook erg goed doen, zit voornamelijk in tech.. Al een bloemetje naar Gaddafi gestuurd?
De TS376 is voor de grote jongens, ik ga voor de TS397. Ik ben ook benieuwd wat er aan de andere kant van de oceaan nog gaat gebeuren, maar verwacht eerlijk gezegd wel een slotstand (ruim) boven de 12.000.Bert ///M3 schreef:Klopt. Ging leuk de laatste week. Ik heb zelf niet veel gedaan omdat ik op zee zit, alleen mijn TS376 door laten lopen en dat gaat ook leuk, zie wel hoe laag we nog komen danLongs waren al de deur uit lol.
Die 363 is er toch aan vandaag (denk niet meer dat we boven 363 gaan sluiten maar je weet het nooit....) dus ik denk dat we nog wel lager kunnen. Kijken wat morgen brengt. DJ staat ook dik in het rood.
Eens, maar met 55% rendement hoor je mij niet piepen. Ik heb te vaak gehad dat ik wel gelijk had, maar net iets te laat (net uitgestopt....Bert ///M3 schreef:Denk het ook ja, hoewel ze aardig tussen 12.000 en 12.050 te lijken blijven hangen. S&P500 dipt al even beneden de 1.300 maar die zal er ook wel net iets boven blijven.
Kijken of Day of Rage morgen nog wat brengt![]()
TS397 is wel heel ruim trouwens als je na de top van 374 ingestapt bent. Maar wel lekker veiligIk heb eerst gewacht tot de top beneden de 370 dus ik vond TS376 het gokje wel waard
AMSTERDAM (AFN) - De nucleaire dreiging in Japan zorgt dinsdag naar verwachting voor grote koersverliezen op de Europese beurzen. Na het slagveld op de beurs in Japan begint de AEX 6 tot 10 punten lager, voorspelde handelaar Rob Koenders van Harmony Vermogensbeheer.
,,Een aardschok op de beurzen'', aldus Koenders. ,,Het zijn paniekverkopen, als men niet weet wat er gaat gebeuren, stapt men eruit.''
De problemen met de kerncentrales in Japan hebben het beeld voor de belegger compleet veranderd, stelde hij. ,,Een aardbeving en tsunami kan op de beurzen nog wel in een of twee dagen worden verwerkt, maar nucleaire dreiging is van een heel andere orde.''
In Tokio kelderde de Nikkei-index dinsdag 10,6 procent. Dat was het op twee na grootste verlies ooit en de sterkste daling sinds oktober 2008. In die periode zorgde de financiële crisis wereldwijd voor paniek op de beurzen.
Gebruikers op dit forum: Eric Z en 4 gasten