Kan ook zijn dat ze de boel laten ploffen om daarna een doorstart te maken..
Hou je daar wel rekening mee?
https://shortsell.nl/short/AirFrance-KLM/all
Kan ook zijn dat ze de boel laten ploffen om daarna een doorstart te maken..
Dat kan wel maar wat zouden ze daar mee opschieten? kosten-niveau zit 'm voor een deel in de assets onderhouden (dat loopt dus door) en personeel (wat je dus in de WW ook moet betalen). Je kunt zeggen: je kunt van wat schulden af maar daarmee druk je het probleem in iemand anders z'n maag en da's in de ongetwijfeld zware tijden ook niet per se wenselijk denk ik. Dus de winst van iets laten klappen en laten doorstarten is daarmee beperkt. KLM laten klappen gebeurt alleen als we bij de volgende verkiezingen een enorme zwaai naar links maken of als deze pandemie zo lang duurt dat we het als NL al niet meer kunnen betalen (bijvoorbeeld als we over een jaar nog steeds in limp-mode zitten).Elise schreef: ↑28 okt 2020, 09:25Kan ook zijn dat ze de boel laten ploffen om daarna een doorstart te maken..
Hou je daar wel rekening mee?
https://shortsell.nl/short/AirFrance-KLM/all
In Tesla investeren? Shorten zul je bedoelen
Cijfers Shell vielen mee. Duidelijk wat aan de kosten zijde van het geheel gedaan. De gasbusiness gaat ook goed. Maar dividend verhogen van 0,16 naar 0,166. Wat een vage actie is dat???
Ik bedoelde de markt an sich eigenlijk, dus niet specifiek Tesla. Denk echt dat we de top gezien hebben voorlopig.
Die dividendverhoging is toch gewoon in lijn met de langdurige dividend growth strategy?mark323ti schreef: ↑29 okt 2020, 20:01Cijfers Shell vielen mee. Duidelijk wat aan de kosten zijde van het geheel gedaan. De gasbusiness gaat ook goed. Maar dividend verhogen van 0,16 naar 0,166. Wat een vage actie is dat???
Wat mij betreft was koers onder de 10 wel dieptepunt. Voor we weer 20+ staan zullen er wel een paar jaar voorbij zijn gegaan. Maar 15 lijkt mij binnen een jaar toch wel reeel.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 191 gasten