Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Arthur
Auto: Nr.47

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...

Bericht door Arthur » 13 feb 2020, 10:28

Dat is idd ook een wending die je eraan kunt geven, ze hadden beter een foto van (de gevel) dat planbureau kunnen plaatsen. Maar de strekking van het artikel is dat de woningbezitter toch duurder uit is. En dat verwacht je gewoon niet in deze tijd :)
Laatst gewijzigd door Arthur op 13 feb 2020, 16:58, 1 keer totaal gewijzigd.

350 Z

Bericht door 350 Z » 13 feb 2020, 16:56

Foute berekeningen en cijfers, waarom verbaast me dat niet.
Word tijd voor de bezem.
Al die subsidiesluipers komen steeds met welgevallige cijfers voor de klimaatmaffia, niks meer en niks minder.
In een bedrijf zou je op staande voet ontslag krijgen.

Tom

Bericht door Tom » 13 feb 2020, 18:40

Dit zag niemand aankomen... /sarcasm

Paar dagen terug VVD ook weer:
https://twitter.com/VVD/status/1227248075061841920

Afbeelding

Uit de reacties, een eerdere stemming:

Afbeelding

Robin

Bericht door Robin » 13 feb 2020, 19:16

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... atloosheid

Dus alhoewel m'n onderbuik zegt:Paspoort afpakken van die terroristen zegt m'n 'logica' wat anders.

Door het hebben van een paspoort is diegene traceerbaar.

TLRS

Bericht door TLRS » 13 feb 2020, 19:34

Robin schreef:
08 feb 2020, 09:57
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pest_(ziekte)

interessant

met daaruit:
Middeleeuwen
Zwarte dood...
..
Interessant stuk.. offers.. doet me denken aan hoe mensen soms geluk denken te kunnen kopen. Met iets wat, voor mij, meer lijkt op een hype.. reizen naar exotische oorden bijvoorbeeld.

Robin

Bericht door Robin » 15 feb 2020, 10:39

Herkenbaar...gelukkig ben ik nogal 'n compacto en m'n vrouw ook, maar eens 3 Marokkaanse(je gelooft 't niet he) 'dames' voor ons en het Colombiaanse meisje(18?) naast ons gehad. De Mokro dames maakten al stennis bij de incheckbali op Schhl, we moesten naar Madrid/Barajas, ze hadden matrassen mee als handbagage, jezus. Dat werd 'm dus niet lol:)
https://www.ad.nl/binnenland/ben-je-een ... ~a4e639e1/

Kwamen die zieke wijven ook nog vóór ons zitten en meisje naast ons wilde beginnen aan d'r lunch, gaat die stoel voor d'r naar achteren, dat kan gebeuren. Dat meisje vraagt vriendelijk of dat over 5 minuten kan. We waren net opgestegen en hadden nog 1.5 uur ofzo voor de boeg. Nee en ze moest zich stil houden blablabla. Begint m'n vrouw dat meisje te verdedigen(met reden). Stewardess erbij die 'ons' wel gelijk gaf, gespannen sfeertje. Die wijven dachten dat ze Alah waren. :)
Die gingen door naar Marokko. En dat meisje kwam uit hetzelfde gehucht met 1.5 miljoen inwoners als mijn vrouw, maar had een latere vlucht vanaf Madrid.
Drie dagen later in 'n stadsbus drukke centrum stad van m'n vrouw, kijk ik uit 't raampje als we stoppen voor zebrapad. Steekt dat meisje over....
Nooit meer gesproken.

RJL86
Auto: Mazda 3

Bericht door RJL86 » 15 feb 2020, 15:30

Robin schreef:
15 feb 2020, 10:39
Herkenbaar...gelukkig ben ik nogal 'n compacto en m'n vrouw ook, maar eens 3 Marokkaanse(je gelooft 't niet he) 'dames' voor ons en het Colombiaanse meisje(18?) naast ons gehad. De Mokro dames maakten al stennis bij de incheckbali op Schhl, we moesten naar Madrid/Barajas, ze hadden matrassen mee als handbagage, jezus. Dat werd 'm dus niet lol:)
https://www.ad.nl/binnenland/ben-je-een ... ~a4e639e1/

Kwamen die zieke wijven ook nog vóór ons zitten en meisje naast ons wilde beginnen aan d'r lunch, gaat die stoel voor d'r naar achteren, dat kan gebeuren. Dat meisje vraagt vriendelijk of dat over 5 minuten kan. We waren net opgestegen en hadden nog 1.5 uur ofzo voor de boeg. Nee en ze moest zich stil houden blablabla. Begint m'n vrouw dat meisje te verdedigen(met reden). Stewardess erbij die 'ons' wel gelijk gaf, gespannen sfeertje. Die wijven dachten dat ze Alah waren. :)
Die gingen door naar Marokko. En dat meisje kwam uit hetzelfde gehucht met 1.5 miljoen inwoners als mijn vrouw, maar had een latere vlucht vanaf Madrid.
Drie dagen later in 'n stadsbus drukke centrum stad van m'n vrouw, kijk ik uit 't raampje als we stoppen voor zebrapad. Steekt dat meisje over....
Nooit meer gesproken.
Afgelopen zomer van Jakarta naar Dubai, zat er een Australisch(aan hun accent te horen) backpackend tokkie stel voor ons. Allebei klapte ze de stoel vol naar achter zonder te vragen. Uiteraard gevraagd of ze weer naar voren wilden, maar dat weigerden ze. Vervolgens kwam het eten, toen wilden ze nog steeds niet. Stewardess was enorm kwaad, stoelen zijn hele vlucht niet meer naar achter geweest.

Arthur
Auto: Nr.47

Bericht door Arthur » 15 feb 2020, 16:33

Ik wacht altijd tot het eten er (net) is, dan ga ik een dutje doen :angel:

Riceaux

Bericht door Riceaux » 15 feb 2020, 18:50

Daarom, altijd de stoel net achter de nooduitgang. Geen last van andere mensen. :)

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 15 feb 2020, 20:36

Politiek zeer hot momenteel, maar wat een waanzinnig staaltje technologie dit !!

https://www.nrc.nl/nieuws/2020/02/14/de ... n-a3990487

Plaats reactie