Ja nu protesteren en volgende week met het vliegtuig kerstinkopen doen in LondenArthur schreef: 14 dec 2019, 15:41 Mogen uitkeringtrekkers niet vrij zijn in het weekend? Ze doen zelfs op zaterdag, voor Greenpeace, vrijwilligerswerk![]()

Ja nu protesteren en volgende week met het vliegtuig kerstinkopen doen in LondenArthur schreef: 14 dec 2019, 15:41 Mogen uitkeringtrekkers niet vrij zijn in het weekend? Ze doen zelfs op zaterdag, voor Greenpeace, vrijwilligerswerk![]()
romo schreef: 15 dec 2019, 19:50 In die zin houd ik mijn hart vast voor wat de toekost die mensen zal brengen.
Mentale weekdierenromo schreef: 15 dec 2019, 16:13 Mooie beschreven hoe en waarom die millennials van die mentale-weekdieren zijn;
https://www.nrc.nl/nieuws/2019/12/13/ee ... f-a3983643
Wat bedoel je precies WJ ?WJ schreef: 15 dec 2019, 22:00 "verkoopster voor het leven emotioneel getekend"
Vind meneertje 10cent teveel maar triest als ik dat lees.
Luco schreef: 15 dec 2019, 21:44 Ik heb een kennis en als die kleren gaat kopen doet die dat gelijk voor behoorlijke bedragen, en als die dan geen korting krijgt loopt die zo de winkel uit.
Hufterig???
Ik weet het niet, met een auto, keuken, badkamer, huis enz dingen we ook af, waarom is het bij kleding dan een taboe?
Zoals jullie weten heb ik óók een winkel. Ik ben het 100% in deze gevallen met jullie eensch.Tom schreef: 15 dec 2019, 21:49 Exact Luco dat bedoel ik. Over de hele wereld is het doodnormaal. Maar dat figuur krijgt dus de wind van voren op Twitter. Ik snap ‘m wel, verkoopster natuurlijk ook (doet ook wat haar baas vraagt). Wel het land waarin we leven... zoiets zeggen is fout. De afgunst en het opgelegd moraal in al die reacties...
Dat denk ik ook. Maar dat is ook de houding die veel mensen naar zaken als de economie hebben. Wel willen deugen, niet nadenken over de economie. Wel werk willen hebben, niet nadenken dat 10 cent rekenen op een jas van 699 euro best raar is. Gelukkig kun je op internet nog honderden deugende dames vinden die hun moreel opgooien en iemand (met centen) die principieel de winkel uitstapt volledig afbranden. Soms zou je willen dat we weer een economische crisis in gaan, moet je eens zien hoeveel winkels braaf die 699 euro aannemen als iemand met geld de winkel dreigt uit te gaan.allen schreef: 16 dec 2019, 09:28
Ik gok dat de verkoopster zelf geen seconde met de situatie heeft gezeten