Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pim
Berichten: 399
Lid geworden op: 16 jun 2008, 00:21
Locatie: Achterhoek
Contacteer:

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Pim » 27 jan 2010, 17:08

http://www.telegraaf.nl/binnenland/5892 ... ven__.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Wat is er toch met dit land aan de hand?? Hardwerkende burgers krijgen de ene kutbekeuring na de andere en worden fiscaal uitgemolken. :wtf:

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door GTRene » 27 jan 2010, 17:16

Pim schreef:http://www.telegraaf.nl/binnenland/5892 ... ven__.html



Wat is er toch met dit land aan de hand?? Hardwerkende burgers krijgen de ene kutbekeuring na de andere en worden fiscaal uitgemolken. :wtf:
echt ongelofelijk
Staatssecretaris Nebahat Albayrak van Justitie
Over de zaak ontstond vorig jaar wat commotie. Amsterdam wilde de broers laten uitzetten, omdat ze deel zouden uitmaken van een criminele groep. De mannen wonen ruim vijftien jaar in Nederland, maar hebben geen geldig Nederlands paspoort. Hun verblijfsvergunning is bovendien verlopen.
hoe gek moet je het maken, geen geldig Nederlands paspoort. Hun verblijfsvergunning is bovendien verlopen.
en dan nog niet laten gaan...tja dan geef je toch een mooie duidelijke boodschap af aan al dat soort volk... :hammer:

NL je mag doen wat je wil/kan de bonnen van uw snelheidsovertreding komen binnen van de rest trekken we onze handen af want....? wie weet wie er aan de touwtjes trekt en of groeperingen/landen? anyway geen duidelijk signaal.

Gebruikersavatar
Maus335i
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 apr 2007, 14:05
Locatie: Groningen

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Maus335i » 27 jan 2010, 17:17

Robin en GTRene hebben het bij het juiste eind. Zolang politiek te slap is om hier tegen op te durven treden, wordt het alleen maar erger. En dat niet alleen, partijen als Wilders worden groot (misschien wel te groot) met alle gevolgen van dien. Ik zie de PVV graag regeren, maar niet zonder VVD en/of CDA om de boel gematigd te houden (maar harder dan nu). Ben geen fan van CDA, maar je ontkomt er waarschijnlijk niet aan om de 75 zetels te halen :(

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door GTRene » 27 jan 2010, 17:26

De advocaat van het tweetal, Martijn Strooij, wilde woensdag niet op de kwestie reageren. Hij heeft met de broers afgesproken niet met de media te praten.

Voorzitter Ahmed Marcouch van Amsterdam-Slotervaart noemde het „teleurstellend voor de samenleving” dat het niet is gelukt de twee uit te zetten. Hij pleitte daar in het verleden voor. De PvdA'er zei wel blij te zijn dat zijn pleidooi eraan heeft bijgedragen dat Albayrak en minister Ernst Hirsch Ballin (Justitie) het gemakkelijker willen maken om de verblijfsvergunning van veelplegers af te pakken.

„In heel Amsterdam, maar ook in het land worden wijken geteisterd door dit soort criminelen”, aldus Marcouch. „Dan vind ik het onacceptabel dat iemand 's middags een overval pleegt op een sigarenboer en 's avonds bij het loket een stempeltje met de tekst 'welkom' krijgt.”
met niemand erover praten, het laten zakken en de wereld draait weer verder...echter voor benadeelden/betrokkenen vaak een lang geestelijke nasleep/angst.

wat dat betrefd lijken er te veel rechten te bestaan voor criminelen en te weinig recht voor benadeelden...

dat soort tuig via een soort snelrechter zonder den haag/bemoeienis en advocaat het land uit zetten :mrgreen:

Robin
Berichten: 51207
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 27 jan 2010, 17:40

GTRene schreef:dat soort tuig via een soort snelrechter zonder den haag/bemoeienis en advocaat het land uit zetten :mrgreen:
Om in DF sferen te blijven, met zó'n ding:

Afbeelding

Ze krijgen er dan wel 'n integreer...euh aalhelm, en kniebeschermers bij, zo ben ik dan ook weer. :angel:

Maar ik denk dat MoroccanAir/Turkish Airlines ofzo dan weer gaat mekkeren over oneerlijke concurrentie.... :bag:

Gebruikersavatar
Michel P
Berichten: 12572
Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Michel P » 27 jan 2010, 17:58

lol@robin,

ff lachen dan maar, Camping Pernis!!

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door GTRene » 27 jan 2010, 18:30

:roflol: @Robin

Tom
Berichten: 21697
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Tom » 27 jan 2010, 18:50

http://www.dumpert.nl/mediabase/804751/ ... tatie.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zo zie ik het graag.. :thumbup: (ook al is er alsnog zeven man voor nodig :mrgreen: )

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door GTRene » 27 jan 2010, 19:08

denk dat zo'n figuur in amerika halverwege al met een stroomstootwapen ofzo een optater gehad :mrgreen:

Gebruikersavatar
Joy
Berichten: 10771
Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Joy » 27 jan 2010, 19:15

http://www.dumpert.nl/mediabase/805221/ ... kout_.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Gewoon zo. :thumbup:

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Shakes » 27 jan 2010, 20:01

Alle ambtenaren een nekschot? En bedankt Robin. Ik moet je GVD niet voor de Prius krijgen :mrgreen:

Het systeem, de verzorgingsstaat is gewoon grondig verpest. Als het allemaal zo verrot is gaan we toch weg aan de andere kant?

Marco R.
Berichten: 1684
Lid geworden op: 30 sep 2008, 21:43

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Marco R. » 27 jan 2010, 20:15

http://www.telegraaf.nl/binnenland/5893 ... tml?p=13,2" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Hans
Berichten: 2696
Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:59

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Hans » 29 jan 2010, 20:23

http://www.dumpert.nl/mediabase/809791/ ... gast_.html" onclick="window.open(this.href);return false;

:roll:

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door GTRene » 29 jan 2010, 21:54

zow...die was in elk geval niet achterbaks :mrgreen: maar voor de rest verteld het/hij wat velen niet hardop zeggen...
schorriemorrie ze weten niet eens echt wat ze zeggen echter prediken wat ze gehoord hebben van de meer scary gelovigen...broeders haha jaja de broeders vermoorden elkaar, lekkere broertjes :wink:

Robin
Berichten: 51207
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 30 jan 2010, 11:40

Hier de reactie van de verdachte:
http://www.nuvideo.nl/algemeen/34769/ve ... erdam.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door GTRene » 30 jan 2010, 12:09

100% hetero loopt die man ook niet :mrgreen:
en ja hij had ook niets kunnen doen ipv te dreigen met bellen...
dus een vechtpartij komt ie wel mee weg denk ik...denk ook terecht, tis niet een homo opwachten in een steeg en hem helemaal kapot trappen of killen en beroven.

Xave30
Berichten: 15380
Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Xave30 » 12 feb 2010, 01:23

Man in trein mishandeld

AMSTERDAM - Een 19-jarige man uit het Brabantse Geffen is woensdagnacht in de trein mishandeld. Zonder enige aanleiding werd hij geslagen en geschopt.

Het slachtoffer riep meerdere malen mensen om hulp, maar niemand deed wat, meldt de politie. Van de verdachte ontbreekt ieder spoor.

De man zat in de trein tussen station Oss en station Oss-West toen hij plotsklaps een paar klappen tegen zijn lichaam kreeg.


Medepassagiers
Hij vluchtte naar een andere coupé, maar zijn belager volgde hem. Medepassagiers deden niets toen het slachtoffer om hulp vroeg.

Op het station Oss-West stapte hij uit de trein, maar opnieuw volgde de agressieveling hem. Op het station vroeg het slachtoffer wederom tevergeefs om hulp aan passanten, en in de Braakstraat werd hij opnieuw geschopt en met een mes bedreigd.

Uiteindelijk wist het slachtoffer enkele fietsers te bewegen de politie te bellen. De verdachte vluchtte vervolgens weg en is sindsdien spoorloos.
Bron: http://www.nu.nl/binnenland/2182644/man ... ndeld.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Marco R.
Berichten: 1684
Lid geworden op: 30 sep 2008, 21:43

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Marco R. » 12 feb 2010, 11:23

1 belager en een treincoupé vol doet niks? Heb je een keer overwicht in een situatie om dit soort mensen met harde hand terug te pakken..
Verbaasd mij niks als die belager nu denkt 'niks gebeurd, niet tegengehouden of niks= voor herhaling vatbaar'.

Gebruikersavatar
Tristan
Berichten: 13331
Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Tristan » 12 feb 2010, 11:45

GTRene schreef:denk dat zo'n figuur in amerika halverwege al met een stroomstootwapen ofzo een optater gehad :mrgreen:
In Australië krijg je 2 waarschuwingen. Als je dan niet luistert krijg je een tasergun tegen je flikker (meerdere malen gezien). Kan je vertellen dat de gehoorzaamheid naar de politie een stuk beter is. DIe gasten hebben een kleine tolerantie als je niet luistert.

EG
Berichten: 1256
Lid geworden op: 12 jul 2007, 13:29

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door EG » 12 feb 2010, 12:19

Het probleem is dat de meeste Nederlanders bang en laf zijn.

Ook al is er een groot groep Mocro tuig, je moet er gewoon op inbeuken, uitschelden die gore klojo's. Ik ben niet bang voor niks voor niemand niet voor de politie, niet voor het fokking leger en zeker niet voor een paar bontkraaghoeren.

Als het moet beuk ik ze in elkaar met een metalen knuppel de sukkels.

Vorige keer heeft iemand mijn raam ingeslagen en is hem gesmeerd, ik heb de hele fokking buurt afgezocht om die hond te vinden want dan zou het CLOBBERIN' time worden al roept ie zijn hele geschiedenis erbij.

Robin
Berichten: 51207
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 12 feb 2010, 12:37

EG, goed verhaal, neem ff 'n kop koffie, word je rustig van. :mrgreen:

:morecoffee:

Ik denk er precies zo over en met name die 2 Bulgaren die 'n half jaar geleden bij me inbraken en voor een aanzienlijk bedrag de boel kort en klein sloegen en meenamen.

Nederland is al goed naar de kloten ja. :banaan:

Ik haat dit kutland tot in 't diepst van m'n ziel.

Gebruikersavatar
ErikMartijn
Berichten: 1816
Lid geworden op: 08 jan 2010, 15:41
Locatie: 323ti
Contacteer:

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door ErikMartijn » 12 feb 2010, 14:38

Emigreren maar! Ben ik ook van plan... :shakeit:

Gebruikersavatar
Emiel
Berichten: 3856
Lid geworden op: 02 feb 2009, 20:44

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Emiel » 12 feb 2010, 15:30

Emigreren is ook ons idee, maar je eigen land uit laten jagen ? fucking forget it.

Liever een dood en geleefd dan in een hoekje gedrukt worden door stel mafketels die denken dat alles kan en mag.
Ik vermoed dat het geweld naar "probleem jongeren" steeds heftigere vormen zal aannemen, dat zal ook terug komen. Dus het word hier ook oog om oog , tand om tand.

Robin
Berichten: 51207
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 12 feb 2010, 19:30

http://www.nu.nl/politiek/2183317/mosli ... itiek.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Peter van den Berg
Berichten: 887
Lid geworden op: 11 apr 2008, 13:03
Locatie: Het Noorden

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Peter van den Berg » 12 feb 2010, 20:37

Emiel schreef:Emigreren is ook ons idee, maar je eigen land uit laten jagen ? fucking forget it.

Liever een dood en geleefd dan in een hoekje gedrukt worden door stel mafketels die denken dat alles kan en mag.
Ik vermoed dat het geweld naar "probleem jongeren" steeds heftigere vormen zal aannemen, dat zal ook terug komen. Dus het word hier ook oog om oog , tand om tand.
Is het nog je eigen land dan? Dat kun je je dan wel gaan afvragen. Ik zou niet de rest van m`n leven met tegenzin in Nederland willen blijven 'alleen omdat je je eigen land niet uit gejaagd wil worden' !

We zijn toch één Europa?! :D

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Artosevo, Bokkepoot en 15 gasten