Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marsnel
Berichten: 456
Lid geworden op: 11 aug 2008, 22:19
Auto: Civic B18c | E91 335D
Locatie: Waddinxveen

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Marsnel » 12 feb 2010, 21:26

Paar van die apen tegen een slapende vrouw..

http://www.dumpert.nl/mediabase/822551/ ... _baka.html

Dan zijn dit soort filmpjes veel beter..

http://www.dumpert.nl/mediabase/827931/ ... actie.html

Gebruikersavatar
Pim
Berichten: 399
Lid geworden op: 16 jun 2008, 00:21
Locatie: Achterhoek
Contacteer:

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Pim » 12 feb 2010, 22:34

Marsnel schreef:Paar van die apen tegen een slapende vrouw..

http://www.dumpert.nl/mediabase/822551/ ... _baka.html

Dan zijn dit soort filmpjes veel beter..

http://www.dumpert.nl/mediabase/827931/ ... actie.html

die 2e.. gewoon even wat Angels tegen de bek rammen :police: :twisted:

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door GTRene » 12 feb 2010, 23:10

dat moeten ze verbieden, kerk en staat gescheiden houden? zo'n moslim partij moeten we echt niet willen, sowieso geen partijen met geloven, geld dus ook voor de al bekende....je moet er toch niet aan denken.

EG
Berichten: 1256
Lid geworden op: 12 jul 2007, 13:29

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door EG » 13 feb 2010, 00:33

Marsnel schreef:Paar van die apen tegen een slapende vrouw..

http://www.dumpert.nl/mediabase/822551/ ... _baka.html

Dan zijn dit soort filmpjes veel beter..

http://www.dumpert.nl/mediabase/827931/ ... actie.html
Wat is er beter aan die tweede filmpje?

Ik ben het eens met deze reactie op GS:
Toch zeker de helft rammende mongolen in dit filmpje.
Als je een voorsprong hebt (bijvoorbeeld tientallen vrienden, een helm, een vuurwapen, een stok en honden) hoef je er niet harder op dan strikt noodzakelijk. Velen laten zich hier nogal meeslepen in blinde furie. En dán, dames en heren, ben je dus een lamlul.
Wat een onzin zeg. Geloof mij maar, jij wilt niet dat onze politiemensen zulke bevoegdheden krijgen, want dan krijg je bij de minste of geringste pak slaag. Ik ben altijd netjes tegen agenten, maar als zij niet voor rede vatbaar zijn ben ik dat ook niet. Dan is het niet de bedoeling dat ik pak slaag krijg terwijl ik zelf geen geweld gebruik.

Ok tegen hooligans, bontkraag imbecielen in groepjes die de orde verstoren, junks, krakers die slechte bedoelingen hebben etc. mogen ze dit soort geweld wel gebruiken vind ik. Maar vergeet niet, ik weet zeker dat je er minder om kan lachen als je daar toevallig verkeerde plaats en verkeerde tijd staat..

Het allerleukste zou het me een keer lijken als een paar van die Wilders-demonstranten helemaal inelkaar geramd gaan worden door een ME team + politiehonden. Gewoon vol de beuk erin, wil je niet luisteren moet je voelen.

Kijken of ze daarna voor die politiemagalles onzin zijn. Kom op zeg.

Gebruikersavatar
Emiel
Berichten: 3867
Lid geworden op: 02 feb 2009, 20:44

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Emiel » 13 feb 2010, 08:58

Peter van den Berg schreef:
Is het nog je eigen land dan? Dat kun je je dan wel gaan afvragen. Ik zou niet de rest van m`n leven met tegenzin in Nederland willen blijven 'alleen omdat je je eigen land niet uit gejaagd wil worden' !

We zijn toch één Europa?! :D
Daar heb je gelijk in. Ons land is weg gegeven door de politiek aan iedereen die er maar een stukje van wilde hebben. Het is gewoon zonde en belachelijk.



En een politiestaat ? nee, maar kei hard op treden tegen hooligans, etc. JA.

Je moet je toch niet voorstellen dat hier gebeurd wat er in Brussel aan de hand is. Compleet gewapend politie uit de wijk houden, mogen ze van mij stel commando's heen sturen om het schoon te vegen. Iedereen met geweer vast , gericht schieten.

Gebruikersavatar
Marsnel
Berichten: 456
Lid geworden op: 11 aug 2008, 22:19
Auto: Civic B18c | E91 335D
Locatie: Waddinxveen

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Marsnel » 13 feb 2010, 12:47

EG schreef:
Marsnel schreef:Paar van die apen tegen een slapende vrouw..

http://www.dumpert.nl/mediabase/822551/ ... _baka.html

Dan zijn dit soort filmpjes veel beter..

http://www.dumpert.nl/mediabase/827931/ ... actie.html
Wat is er beter aan die tweede filmpje?

Ik ben het eens met deze reactie op GS:
Toch zeker de helft rammende mongolen in dit filmpje.
Als je een voorsprong hebt (bijvoorbeeld tientallen vrienden, een helm, een vuurwapen, een stok en honden) hoef je er niet harder op dan strikt noodzakelijk. Velen laten zich hier nogal meeslepen in blinde furie. En dán, dames en heren, ben je dus een lamlul.
Wat een onzin zeg. Geloof mij maar, jij wilt niet dat onze politiemensen zulke bevoegdheden krijgen, want dan krijg je bij de minste of geringste pak slaag. Ik ben altijd netjes tegen agenten, maar als zij niet voor rede vatbaar zijn ben ik dat ook niet. Dan is het niet de bedoeling dat ik pak slaag krijg terwijl ik zelf geen geweld gebruik.

Ok tegen hooligans, bontkraag imbecielen in groepjes die de orde verstoren, junks, krakers die slechte bedoelingen hebben etc. mogen ze dit soort geweld wel gebruiken vind ik. Maar vergeet niet, ik weet zeker dat je er minder om kan lachen als je daar toevallig verkeerde plaats en verkeerde tijd staat..

Het allerleukste zou het me een keer lijken als een paar van die Wilders-demonstranten helemaal inelkaar geramd gaan worden door een ME team + politiehonden. Gewoon vol de beuk erin, wil je niet luisteren moet je voelen.

Kijken of ze daarna voor die politiemagalles onzin zijn. Kom op zeg.
Bullshit.
Als je een beetje beter oplet zie je dat in het filmpje het niet gaat om een verkeersboete van een agent. Het gaat om opstandjes, voetbal rellen en verzet bij arrestatie. Die personen kiezen ervoor om zich te verzetten tegen de politie, en ik vind dat de politie er dan keihard op mag!

En op het verkeerde tijdstip en verkeerde plek ergens zijn en een klap krijgen van een gummiknuppel geloof ik niet in. Tegen de tijd dat de ME komt op een groep elkaar te drijven, heb je als burger allang de kans gehad om je biezen te pakken. Gewoon een kwestie van luisteren en niet zo beidehand doen.

Wouter81
Berichten: 9062
Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
Auto: GR86 | VW California | Mazda 3

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Wouter81 » 13 feb 2010, 14:20

Ziekenhuispersoneel van het ziekenhuis St. Jansdal in Harderwijk is gisternacht bedreigd door familieleden van een overleden Marokkaanse man.

Ze mochten niet bij het lichaam van de man, omdat de politie vermoedde dat hij een onnatuurlijke dood was gestorven, meldt De Telegraaf.

Het is niet de eerste keer dat de situatie in een ziekenhuis uit de hand loopt. Eerder bedreigden twee Marokkaanse jongens personeel van de eerste hulp van het Radboudziekenhuis in Nijmegen.

Een ziekenhuismedewerker van St. Jansdal zegt tegen De Telegraaf dat dit soort incidenten 'schering en inslag' zijn. Ook zou het keer op keer stil worden gehouden. Omdat de medewerkers ernstig zouden zijn geïntimideerd, durven ze geen aangifte te doen. Het ziekenhuis onderzoekt de zaak.
Stomme achterlijke apen. Dwangbuis om, spuit geven en laten inslapen.

Of zoals Metallica zei: kill 'em all.

Gebruikersavatar
Roman
Berichten: 3237
Lid geworden op: 12 sep 2006, 11:05
Locatie: Liverpool

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Roman » 13 feb 2010, 14:27

Wouter81 schreef: Stomme achterlijke apen. Dwangbuis om, spuit geven en laten inslapen.

Of zoals Metallica zei: kill 'em all.
Mee eens. Gewoon hard er op in beuken en dan lekker met een parachute in het Atlas gebergte droppen.

Peter van den Berg
Berichten: 887
Lid geworden op: 11 apr 2008, 13:03
Locatie: Het Noorden

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Peter van den Berg » 13 feb 2010, 16:24

En al dit gedonder is koren op de molen van de PVV. Als ons kabinet de komende maanden valt ( en Frits Wester zei gister bij P&W dat dat voor de zomer wel eens kon gaan gebeuren ) ben ik heel benieuwd naar de verkiezingen!

Robin
Berichten: 51349
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 13 feb 2010, 16:47

Zoals wij ons al decennia lang TE nederig gedragen naar de buitenlandse medemens moet nu maar afgelopen zijn. WIJ zijn niet debet aan de kolonisatie/slavernij in vroeger tijden, wij zijn ook niet debet aan WW1/WW2(onze generaties) WIJ hebben 0 schuld.0.

De buitenlandse medemens mag zich wat mij betreft best wel eens wat nederiger gedragen , waar men ook is. Ik gedraag mij ook correct/positief en nederig in 't buitenland. Zij zijn niet door 'god'gezonden en niet 'belangrijker' dan wij. Ook al doen ze de laatste jaren wel zo. Als het hun hier niet zint: Hun 'vaderland' bood blijkbaar ook niet de veilige(economische) haven wat ze verwachtten. Dus. Nederigheid, dan krijg je rust en respect(yech) op den duur. Niet door agressiviteit, want we'll strike back. We will.Als dit zo doorgaat. En we winnen. Reken daar maar op baardjurken.

En alle 'christelijke'tekens de deur uit in publieke functies/gebouwen. Prima, maar dan ook alle ismaitische shit de deur uit. Gelijke monniken gelijke kappen, maar dat dringt bij dat 'genuanceerde' links tot in hun hypocriete rotkoppen door.

Gebruikersavatar
Michel P
Berichten: 12572
Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Michel P » 13 feb 2010, 18:19

+1 Robin, prachtig geschreven.

Michel

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Metchu » 13 feb 2010, 18:21

gaan we op oorlogspad? Waar kan ik me aanmelden en wie moeten we pakken?

Gebruikersavatar
InjectTheVenom
Berichten: 4264
Lid geworden op: 09 jun 2007, 12:21
Locatie: Import-Limburger

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door InjectTheVenom » 13 feb 2010, 18:24

Robin schreef:Zoals wij ons al decennia lang TE nederig gedragen naar de buitenlandse medemens moet nu maar afgelopen zijn. WIJ zijn niet debet aan de kolonisatie/slavernij in vroeger tijden, wij zijn ook niet debet aan WW1/WW2(onze generaties) WIJ hebben 0 schuld.0.

De buitenlandse medemens mag zich wat mij betreft best wel eens wat nederiger gedragen , waar men ook is. Ik gedraag mij ook correct/positief en nederig in 't buitenland. Zij zijn niet door 'god'gezonden en niet 'belangrijker' dan wij. Ook al doen ze de laatste jaren wel zo. Als het hun hier niet zint: Hun 'vaderland' bood blijkbaar ook niet de veilige(economische) haven wat ze verwachtten. Dus. Nederigheid, dan krijg je rust en respect(yech) op den duur. Niet door agressiviteit, want we'll strike back. We will.Als dit zo doorgaat. En we winnen. Reken daar maar op baardjurken.

En alle 'christelijke'tekens de deur uit in publieke functies/gebouwen. Prima, maar dan ook alle ismaitische shit de deur uit. Gelijke monniken gelijke kappen, maar dat dringt bij dat 'genuanceerde' links tot in hun hypocriete rotkoppen door.
+1!

EG
Berichten: 1256
Lid geworden op: 12 jul 2007, 13:29

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door EG » 14 feb 2010, 00:56

Robin schreef:Zoals wij ons al decennia lang TE nederig gedragen naar de buitenlandse medemens moet nu maar afgelopen zijn. WIJ zijn niet debet aan de kolonisatie/slavernij in vroeger tijden, wij zijn ook niet debet aan WW1/WW2(onze generaties) WIJ hebben 0 schuld.0.

De buitenlandse medemens mag zich wat mij betreft best wel eens wat nederiger gedragen , waar men ook is. Ik gedraag mij ook correct/positief en nederig in 't buitenland. Zij zijn niet door 'god'gezonden en niet 'belangrijker' dan wij. Ook al doen ze de laatste jaren wel zo. Als het hun hier niet zint: Hun 'vaderland' bood blijkbaar ook niet de veilige(economische) haven wat ze verwachtten. Dus. Nederigheid, dan krijg je rust en respect(yech) op den duur. Niet door agressiviteit, want we'll strike back. We will.Als dit zo doorgaat. En we winnen. Reken daar maar op baardjurken.

En alle 'christelijke'tekens de deur uit in publieke functies/gebouwen. Prima, maar dan ook alle ismaitische shit de deur uit. Gelijke monniken gelijke kappen, maar dat dringt bij dat 'genuanceerde' links tot in hun hypocriete rotkoppen door.
Je kan ook overdrijven zeg :roll:

Niet alle "buitenlandse medemensen" zijn zo. En trouwens, die ziekenhuis heeft een soort van gele en rode kaarten systeem. Een keer problemen veroorzaken, word je geregistreerd, bij de tweede keer is het "strike your out", dan mag je het ziekenhuis niet meer inkomen, en ze hebben ook van die rode kaarten uitgedeeld.
. Maandag komen de betrokken medewerkers bijeen om te bespreken wat er precies is gebeurd en of mogelijk aangifte wordt gedaan van de bedreiging. Het ziekenhuis werkt in dergelijke gevallen volgens de procedures van het project Veilige zorg, met de mogelijkheid van gele en rode kaarten en aangifte. Een gele kaart geldt als waarschuwing dat bij een tweede voorval iemand een rode kaart krijgt. De rode kaart betekent dat iemand de toegang tot het ziekenhuis wordt ontzegd. Dat geldt overigens niet als acuut medische zorg noodzakelijk is.In dit systeem worden de namen geregistreerd en de namen van de rode kaart zijn ook bekend bij de politie. Dat is veelal ook gekoppeld aan een aangifte. In de afgelopen jaren heeft het ziekenhuis enkele tientallen gele kaarten uitgeschreven en ruim tien rode kaarten. Woordvoerster Anneke Plette van het ziekenhuis St Jansdal stelt met nadruk dat er geen sprake is van angst om aangifte te doen. "We gaan de situatie afwegen en we kijken naar de omstandigheden. En dan beslissen we of er aangifte wordt gedaan."Ze voegt daar aan toe dat het mogelijk zou moeten zijn om als ziekenhuis aangifte te doen.
Zoals altijd overdrijft de media het en personen met bepaalde ideologie beginnen gelijk met onzin als dat de allochtonen aan "hen" moet aanpassen of wat dan ook, het is gewoon een klein gedeelte mongolen die het verpesten. De oplossing is echt simpel. Ik vind het systeem gewoon briljant. Als zo een rifmongool 2e keer stennis schopt komt ie er gewoon niet meer in. Simpeler kan het niet toch? Dit moeten ze ook met andere openbare gebouwen doen, Bibliotheek, Zwembad etc. 2e keer stennis schoppen, kom je der niet in klaar!

Ik heb zoveel goede ideeen eigenlijk, je word er bang van jonge. Bijv. als een minderjarige in aanraking komt met de politie gelijk uitkering korten of dikke boete voor de ouders. Zullen we nog eens zien of die jongeren dat DURVEN te doen. Want thuis zullen ze dan zeker aangepakt worden, dan kan die vader/moeder niet reageren alsof er niks aan de hand is...

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door GTRene » 14 feb 2010, 01:09

Weer incident Marokkaanse familie in ziekenhuis
zaterdag 13 februari 2010 11:13

Voor de derde keer in korte tijd is ziekenhuispersoneel ernstig bedreigd door familieleden van een Marokkaanse patiënt. Vrijdagnacht werden verpleegkundigen van het Sint Jansdalziekenhuis in Harderwijk bedreigd door boze familieleden van een patiënt.

Dat schrijft dagblad De Telegraaf zaterdag.

Drugsdode
Net als bij recente incidenten in ziekenhuizen in Nijmegen en Bergen op Zoom, liep de situatie in Harderwijk volkomen uit de hand. De politie moest ingrijpen toen een dode man met de ambulance werd binnengebracht op de spoedeisende hulp en de Marokkaanse familie toegang eiste tot zijn lichaam.

Aangezien het er volgens de politie alle schijn van had dat de man een niet-natuurlijke dood was gestorven en er onderzoek naar de doodsoorzaak moest worden verricht, nam de politie het lijk in beslag. Het zou gaan om een drugsdode.

Geen aangifte


Toen de familie geen toegang tot het lichaam kreeg, bedreigden ze het zorgpersoneel. De medewerkers werden dusdanig geïntimideerd, dat ze geen aangifte durven doen. Het Sint Jansdalziekenhuis deed evenmin aangifte. Volgens een ziekenhuismedewerker zijn dit soort incidenten 'schering en inslag'.

De VVD reageert geschokt op het incident. De partij eist ingrijpen van minister van Justitie Ernst Hirsch Ballin (CDA) tegen geweld van Marokkanen tegen ziekenhuispersoneel. VVD-Kamerlid Fred Teeven vindt dat het niet langer zo kan door gaan.

‘Ziekenhuispersoneel voelt zich zo bedreigd door zo'n overvalcommando van Marokkanen dat zij niet eens meer aangifte durven doen. Ik wil dat Minister Hirsch Ballin zo snel mogelijk met de raden van bestuur van ziekenhuizen in gesprek gaat over het vereenvoudigen van de aangifte tegen deze geweldplegers,’ aldus Teeven.

Door Arne Hankel
Marokkaanse cultuur
Volgens PvdA-stadsdeelvoorzitter Ahmed Marcouch is het bedreigen en beledigen van hulpverleners in Marokko onderdeel van de cultuur. 'In Marokko is het 'agressiviteit over en weer' volgens de stadsdeelvoorzitter.

Lees ook het weblog van Afshin Ellian Etterige Marokkaantjes zijn gewoon niet opgevoed
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Neder ... enhuis.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Xave30
Berichten: 15380
Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Xave30 » 14 feb 2010, 17:39

Ernstig geval road-rage..

Man met mes in oog gestoken bij verkeersruzie
Uitgegeven: 14 februari 2010 15:23
Laatst gewijzigd: 14 februari 2010 15:23
DEN HAAG - Op de Koningin Emmakade in Den Haag is een man in de nacht van vrijdag op zaterdag met een mes in zijn oog gestoken. De vermoedelijke dader, een 27-jarige Hagenaar, meldde zich zaterdag later op de dag bij de politie.
© NU.nl/Eric van Lieshout

Het geweld is waarschijnlijk de climax van een verkeersruzie geweest, aldus een politiewoordvoerder.

De politie trof het slachtoffer ter plaatse aan met het mes nog in zijn oog. Het wapen werd daaruit verwijderd in een ziekenhuis. Doordat het lemmet net onder zijn oogbol in het gezicht van de man is gekomen, houdt hij wonderwel geen blijvend gezichtsverlies aan het incident over.

De man kon na een nacht uit het ziekenhuis worden ontslagen. De verdachte is door de politie voor nader verhoor ingesloten.

Gebruikersavatar
Michel P
Berichten: 12572
Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Michel P » 14 feb 2010, 18:55

EG, gele en rode kaarten, het is GVD geen spelletjes, bedenk eens dat je aan het werk bent en je dat niet veilig kan doen, hoe zou jij je voelen, dat der persoon-personen die daar voor verantwoordelijk zijn een gele kaart krijgen........... te gek voor woorden. Staat ook compleet los welke achtergrond iemand heeft, er is simpel geen enkel valide excuus voor namelijk.

Dit soort personen dienen gewoon zeer zwaar gestraft te worden, gewoon 2 jaar de cel in, doen ze het weer 4 jaar en nog een keer is exit en nooit meer vrij.

Stel je eens voor dat een hulpverlener zich zo bedreigt voelt dat die daardoor verkeerde beslissingen heeft genomen, en daardoor de patient benadeeld word!!

Nee, voor mensen die dit soort gedrag vertonen heb ik 0,0 respect.

Michel

EJGT3CS
Berichten: 1424
Lid geworden op: 22 jun 2006, 23:31
Locatie: Dwingeloo

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door EJGT3CS » 14 feb 2010, 19:01

Als je als jong iemand op iets wordt aangesproken dan gebeurd dat vaak al op de verkeerde toon..
Mensen verwachten te snel dat iemand een grote mond gaat geven! Jammer is dat..

Gebruikersavatar
Michel P
Berichten: 12572
Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Michel P » 15 feb 2010, 13:22

De ware aard PVDA!
Afbeelding

Gebruikersavatar
daNpy
Berichten: 5980
Lid geworden op: 06 nov 2009, 09:11
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door daNpy » 15 feb 2010, 13:43

Wen er maar aan, "het nieuwe Nederlands"!

Gebruikersavatar
Joost H.
Berichten: 1869
Lid geworden op: 18 nov 2006, 14:58
Locatie: Rosmalen

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Joost H. » 15 feb 2010, 13:44

:'(

Christoph
Berichten: 1659
Lid geworden op: 01 nov 2006, 16:43
Locatie: SF

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Christoph » 15 feb 2010, 13:48

Michel P schreef:De ware aard PVDA!
Afbeelding

Delfshaven, mijn mooie delfshaven :P Ik voel me wel een minderheid hier ja, maar verder is dat prima eigenlijk... Dit is wel weer een typisch voorbeeld.

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door GTRene » 15 feb 2010, 13:55

PvdA

Partij van de Anderen :hmmm:

rode roos, rode maan/vlag

we are doomned :bag:
Laatst gewijzigd door GTRene op 15 feb 2010, 13:58, 1 keer totaal gewijzigd.

allen
Berichten: 18302
Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door allen » 15 feb 2010, 13:58

Ultraslecht voorbeeld. Is Nederlands te moeilijk voor deze beste vriend?

Christoph
Berichten: 1659
Lid geworden op: 01 nov 2006, 16:43
Locatie: SF

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Christoph » 15 feb 2010, 14:00

allen schreef:Ultraslecht voorbeeld. Is Nederlands te moeilijk voor deze beste vriend?
Nederlands is te moeilijk voor zijn doelgroep. Die leek mij wel duidelijk?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], CRZ, EmielS60, Nivek, smiley, tomgtr, Will F. en 105 gasten