Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Marco R.
Berichten: 1684
Lid geworden op: 30 sep 2008, 21:43

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Marco R. » 27 jan 2010, 12:53

Misschien moet de topic titel veranderd worden naar 'Nederland is al naar de haaien'.
Dit soort jeugd (zoals in het filmpje hierboven) mag van mij eens de harde realiteit onder ogen krijgen. Laat ze eens zien dat klote gedrag op een klote manier afgestraft wordt. Ga geen 'kom lekker een kopje groene thee drinken en we praten erover' prut verkondigen, maar speel het hard op hard. Aanpakken die handel. Heb je een grote bek? Laten we eens zien hoe groot die bek is als je wordt opgepakt, of een fikse geldboete. Niet betalen? Mooi plekje voor je vrijgehouden in de gevangenis makker :)
Daar ook de held uithangen? Mooi, kunnen we kijken hoe de isoleercel je bevalt. Nog steeds niet genoeg? Oké, maandje verlenging als je er zo lief om vraagt.

Ook de ouders van dit soort jeugd moet in mijn ogen betrokken worden bij de opvoeding en de gevolgen, die hebben ook een vinger in de pap wat ontsporing betreft en al dat soort gekloot.

Gebruikersavatar
Michel P
Berichten: 12572
Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Michel P » 27 jan 2010, 13:00

+1 Marco, vooral de ouders er met de haren bij zetten, desnoods samen op de foto voor de locale digitale schandpaal. Zal menig ouder wellicht iets meer met hun kroost bezig laten houden.

Michel

Robin
Berichten: 51353
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 27 jan 2010, 13:05

Nederlands is allang naar de kloten en dat heeft IMO niks te maken met die puberale huftertjes uit welk land ook en al helemaal niet met die stomme Truusjes.

Nederland is naar de kloten door slecht bestuur/chaos in de buraucratie/overheid/gemeenteapparaat.

Wat ik vanochtend weer meemaakte lusten de honden geen brood van en geen zin om hier te vertellen, het komt neer op onverschilligheid op politie/gemeente/belastingdienstniveau en fouten daarbij waar 'wij' voor op moeten draaien.

Wat voor godverdomd kutland leven we in hier, terwijl ik godverdomme 'n half jaar geleden door 'n stelletje Bulgaren half leeggeroofd ben en er niks aan gedaan wordt bijvoorbeeld. Dat m'n ma 4 mnd geleden is overleden indirect door toedoen van 'doctoren'met 'n bul en verpleegkundigen die zaten te slapen, EN MAAR GELD NAAR HAITI TOESTUREN!

allemaal idioten, de leugen regeert en ik hoop echt op 'n revolutie graag.

Gebruikersavatar
Michel P
Berichten: 12572
Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Michel P » 27 jan 2010, 13:10

@Robin,

Frustraties zijn meer dan begrijpelijk, maar wie moet die revolutie starten dan? En hoe moet die eruit zien?

Michel

Robin
Berichten: 51353
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 27 jan 2010, 13:12

Michel P schreef:@Robin,

Frustraties zijn meer dan begrijpelijk, maar wie moet die revolutie starten dan? En hoe moet die eruit zien?

Michel
Ambtenaren 'n nekschot.

Daar beginnen we mee.

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door GTRene » 27 jan 2010, 13:23

:lol: feit is dat het huidige stelsel (of hoe heet dat) niet kan...er moet anders geregeerd worden....meer democratie ipv zooitje ongeregeld wat er nu zit, NL moet meer een bedrijf worden, wat goed is voor NL en niet voor hun partij, dus parijen stelsel moet er uit. :hmmm:

en hardere aanpak van schorrie morrie en criminelen, hun meer eigen verantwoording geven...wijzen op dat als ze dit of dat doen je je rechten verspeelt, niet dat slappe gedoe en of pappen en nat houden.

Robin
Berichten: 51353
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 27 jan 2010, 13:44

je brengt 't soms wat vreemd Rene, maar 99,9 % mee eens.
:mrgreen:

Dat genuanceer en geneuzel moet in Gemeenteraden afgelopen zijn. Doortastendheid, Besluitvaardigheid DAT moeten we hebben en geen omdebreiheendraaierig hypocriet linksgereformeerd(wel de paus affakkelen in de media , maar imams en mohammed oeh neh straks bang dat ze me neersteken) geneuzel om de kool en de geit te sparen. IK ben door die hufters nooit gespaard, ze etteren je totdat je niet meer wil, maar zover komt 't niet.Ik ga door.Oprotten met subsidiepotjes die altijd al leeg zijn geroofd door linkse hufters als IK er denk recht op te hebben(hebben nog nooit subsidies gehad trouwens nergens voor, eigenlijk wel trots op. :lol: )

Ophouden met geld aan goede doelen te geven, en aan het koninklijk huis idem. IK/wij hebben alleen maar als onderneming TEGENWERKING gehad, bijna wekelijks, van de (gemeentelijke)overheid in de ruimste zin van 't woord, ook al wordt je half leeggeroofd. En als er morgen 'n kat wordt doodgereden door 'n gast op 'n fiets die zegt dat 't gladheid was, terwijl de buurman van wie die kat was denkt dat 't voorbedachte rade is, staat de hele Tweede Kamer op z'n kop hiero...KRANTEN BOL en TV nieuws.....en komen de 'stukken' later op de Herengracht bij 't oudvuil voor 't oprapen.

Dit is vechten tegen de bierkaai in dit rotland, maar ik vecht door!

EN: Qua belastingen en kosten en eigenlijk alles waar 't in de wereld om draait:WIE BETAALT BEPAALT! En niks anders dan dat!

En nee ik ga niet in de politiek/gemeenteraad, ik weet nog wat Fortuin en Van Gogh overkwam. Dat laat ik lekker aan me voorbij gaan....

Luco

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Luco » 27 jan 2010, 14:00

Robin schreef:
En nee ik ga niet in de politiek/gemeenteraad, ik weet nog wat Fortuin en Van Gogh overkwam. Dat laat ik lekker aan me voorbij gaan....

Wel het een ander verwijten, maar zelf niet willen.
Dat is wel een beetje kort door de bocht.

Je wil daadkracht, maar zelf wil je dat niet doen omdat je weet wat er dan met je kan gebeuren, maar een ander mag dat dan blijkbaar wel overkomen?

:hmmm: :hmmm:

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Metchu » 27 jan 2010, 16:09

De politie: ZERO TOLERANCE! 1999

hahaha die kakker ook die niet door wil lopen, HATSA klap van de gummiknuppel :mrgreen: :mrgreen:





dus? Gewoon ME inzetten :mrgreen: :twisted:

Robin
Berichten: 51353
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 27 jan 2010, 16:24

luco hornsveld schreef:
Robin schreef:
En nee ik ga niet in de politiek/gemeenteraad, ik weet nog wat Fortuin en Van Gogh overkwam. Dat laat ik lekker aan me voorbij gaan....

Wel het een ander verwijten, maar zelf niet willen.
Dat is wel een beetje kort door de bocht.

Je wil daadkracht, maar zelf wil je dat niet doen omdat je weet wat er dan met je kan gebeuren, maar een ander mag dat dan blijkbaar wel overkomen?

:hmmm: :hmmm:
Dat zeg ik niet niet, die draai geef jij eraan.

Ik wil niet dat dat mij overkomt en zeker niet dat anderen dat overkomt(ja aan de linkerkant mogen er wel wat sneuvelen hoor wat mij betreft) Maar dat hun dit overkomen is zegt iets van Nederland en het systeem/de mentaliteit hier. DAT ben je toch wel wat met me eens?

Luco

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Luco » 27 jan 2010, 16:28

Robin schreef:
luco hornsveld schreef:
Robin schreef:
En nee ik ga niet in de politiek/gemeenteraad, ik weet nog wat Fortuin en Van Gogh overkwam. Dat laat ik lekker aan me voorbij gaan....

Wel het een ander verwijten, maar zelf niet willen.
Dat is wel een beetje kort door de bocht.

Je wil daadkracht, maar zelf wil je dat niet doen omdat je weet wat er dan met je kan gebeuren, maar een ander mag dat dan blijkbaar wel overkomen?

:hmmm: :hmmm:
Dat zeg ik niet niet, die draai geef jij eraan.

Ik wil niet dat dat mij overkomt en zeker niet dat anderen dat overkomt(ja aan de linkerkant mogen er wel wat sneuvelen hoor wat mij betreft) Maar dat hun dit overkomen is zegt iets van Nederland en het systeem/de mentaliteit hier. DAT ben je toch wel wat met me eens?
Tuurlijk mag het harder, maar je geeft zelf aan wat er dan kan gebeuren.
Dus daadkracht, helemaal prima, maar om er ongenuanceerd commentaar op te geven en dan tegelijk aangeven (ja maar niet ikzelf) vind ik een beetje lafjes :mrgreen:

Robin
Berichten: 51353
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 27 jan 2010, 16:33

luco hornsveld schreef:Tuurlijk mag het harder, maar je geeft zelf aan wat er dan kan gebeuren.
Dus daadkracht, helemaal prima, maar om er ongenuanceerd commentaar op te geven en dan tegelijk aangeven (ja maar niet ikzelf) vind ik een beetje lafjes :mrgreen:

Omdat ik vind dat als ik in de ogen van de andere 'ongenuanceerd'praat en dat met messteken/kogel/politiebescherming moet bekopen, ik dat in GEEN verhouding vind staan met mijn zogenaamde 'ongenuanceerd'praat. En dan die lieden van:"Ja maar Pim/Theo maakten het er ook wel 'n beetje naar....", die stellingnames, Walgelijk, Het is hier de omgekeerde wereld.


Volgens mij ben je dat wel óók met mij eens. :mrgreen:

Robin
Berichten: 51353
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 27 jan 2010, 16:35

Iets dat mr x in Huppelkuttendam het gemeentehuis binnen zou stappen, en 3 ambtenaren omlegt. En dat ik dan zeg"Ja die ambtenaren maakten hem ook t leven zuur, dit hebben ze aan zichzelf te danken"en dat dat commentaar van mij ook nog goed gevonden wordt min of meer en er niks aan gedaan wordt...einde verhaal.

Kortom ik denk dat ik met nu en 5 jaar wel rijp ben voor de gemeenteraad alhier, zit nu nog met m'n bedrijf luco. :wink:
Laatst gewijzigd door Robin op 27 jan 2010, 16:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Marco R.
Berichten: 1684
Lid geworden op: 30 sep 2008, 21:43

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Marco R. » 27 jan 2010, 16:36

Wat moet je doen om bij de ME te komen overigens?
Dat filmpje wat Metchu laat film is een goed promo filmpje om mensen te werven :mrgreen:

Gebruikersavatar
Michel P
Berichten: 12572
Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Michel P » 27 jan 2010, 16:37

Robin schreef:
luco hornsveld schreef:Tuurlijk mag het harder, maar je geeft zelf aan wat er dan kan gebeuren.
Dus daadkracht, helemaal prima, maar om er ongenuanceerd commentaar op te geven en dan tegelijk aangeven (ja maar niet ikzelf) vind ik een beetje lafjes :mrgreen:

Omdat ik vind dat als ik in de ogen van de andere 'ongenuanceerd'praat en dat met messteken/kogel/politiebescherming moet bekopen, ik dat in GEEN verhouding vind staan met mijn zogenaamde 'ongenuanceerd'praat. En dan die lieden van:"Ja maar Pim/Theo maakten het er ook wel 'n beetje naar....", die stellingnames, Walgelijk, Het is hier de omgekeerde wereld.


Volgens mij ben je dat wel óók met mij eens. :mrgreen:
+10000000

Robin
Berichten: 51353
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 27 jan 2010, 16:38

Michel P schreef:
Robin schreef:
luco hornsveld schreef:Tuurlijk mag het harder, maar je geeft zelf aan wat er dan kan gebeuren.
Dus daadkracht, helemaal prima, maar om er ongenuanceerd commentaar op te geven en dan tegelijk aangeven (ja maar niet ikzelf) vind ik een beetje lafjes :mrgreen:

Omdat ik vind dat als ik in de ogen van de andere 'ongenuanceerd'praat en dat met messteken/kogel/politiebescherming moet bekopen, ik dat in GEEN verhouding vind staan met mijn zogenaamde 'ongenuanceerd'praat. En dan die lieden van:"Ja maar Pim/Theo maakten het er ook wel 'n beetje naar....", die stellingnames, Walgelijk, Het is hier de omgekeerde wereld.


Volgens mij ben je dat wel óók met mij eens. :mrgreen:
+10000000
vergeet je geen 0?

:lol: :lol:

Luco

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Luco » 27 jan 2010, 16:39

Robin schreef:
luco hornsveld schreef:Tuurlijk mag het harder, maar je geeft zelf aan wat er dan kan gebeuren.
Dus daadkracht, helemaal prima, maar om er ongenuanceerd commentaar op te geven en dan tegelijk aangeven (ja maar niet ikzelf) vind ik een beetje lafjes :mrgreen:

Omdat ik vind dat als ik in de ogen van de andere 'ongenuanceerd'praat en dat met messteken/kogel/politiebescherming moet bekopen, ik dat in GEEN verhouding vind staan met mijn zogenaamde 'ongenuanceerd'praat. En dan die lieden van:"Ja maar Pim/Theo maakten het er ook wel 'n beetje naar....", die stellingnames, Walgelijk, Het is hier de omgekeerde wereld.


Volgens mij ben je dat wel óók met mij eens. :mrgreen:
yeps :mrgreen:

Gebruikersavatar
Michel P
Berichten: 12572
Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Michel P » 27 jan 2010, 16:46

LOL@ME filmpje, idd maar dan ook overal de boel zo schoon vegen, niet alleen stoer doen tegen studenten.........

Michel

Gebruikersavatar
HansD
Berichten: 2372
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:27
Locatie: Amsterdam

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door HansD » 27 jan 2010, 16:49

:roflol: in dat pand woonde mijn toemalige vriendin in die tijd. Leuke feestjes gehad, op dit feestje was ik niet aanwezig :angel:

Marco R.
Berichten: 1684
Lid geworden op: 30 sep 2008, 21:43

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Marco R. » 27 jan 2010, 16:50

De wereld (en Nederland) is krom wat dat betreft, qua moord Pim en Theo). Zo kun je btw de lijn ook doortrekken naar zinloos geweld, waarbij mensen zelfs zonder 'opmerkelijke' uitspraken worden vermoord.
Hoeveel verhalen zijn er niet over mensen die in elkaar getrapt zijn -met dodelijke afloop soms- omdat ze op een volstrekt normale manier reageerden op een vechtpartij of vechtende mensen? Of wat te denken van die jongen die afgelopen kerst kapot is getrapt omdat hij aan de omstander vroeg of er nog een feestje in de buurt was? Stond iets over in de Televaag als ik het mij nog goed herinner.

Wat ik wil zeggen is dat er wat serieus raar volk met een kort lontje rondloopt.


@ Michel P: Uiteraard, dit keer waren het studenten, maar de volgende keer voetbal hooligans, of andere probleemgroepen of wat dan ook :)

Robin
Berichten: 51353
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 27 jan 2010, 16:52

Michel P schreef:LOL@ME filmpje, idd maar dan ook overal de boel zo schoon vegen, niet alleen stoer doen tegen studenten.........

Michel
+ 1000000(0)

Ja de ME durft wel tegen studenten, maar niet tegen medio-orientale ettertjes, reken daar maar op...wordt niks... :|

Marco R.
Berichten: 1684
Lid geworden op: 30 sep 2008, 21:43

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Marco R. » 27 jan 2010, 16:53

Nah, de ME zal daar denk k weinig moeite mee hebben. Moeten ze alleen wel ingeschakeld worden :)

Robin
Berichten: 51353
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 27 jan 2010, 16:55

Marco R. schreef:Nah, de ME zal daar denk k weinig moeite mee hebben. Moeten ze alleen wel ingeschakeld worden :)
De politie bedoel ik eigenlijk...je hebt gelijk.....De ME wordt niet ingezet, alleen op studenten/voetbalsupporters etc , niet op medio orientale ettertjes want dan zou het 'alleen maar uit de hand escaleren'(...) terwijl 't 'Paard van Troje' natuurlijk allang binnen is....

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door GTRene » 27 jan 2010, 17:02

pest is ze mogen vaak te weinig...wij ook als bv huiseigenaar met inbreker of wat...dus als ze wat doen krijgen ze vaak problemen en of nasleep door bepaalde snuggere figuren die genoeg weten wat "hun" rechten zijn ook al ontnemen ze die van de andere enz....balans is erg moeilijk want geef je ze te veel macht dan kan ook door de politie er misbruik van gemaakt worden, magoed zoals het tegenwoordig vaak gaat kan ook niet....als ze echter wat willen veranderen is dat weer alleen op speciale momenten als bv fouilleren op straat e.d. die zaken waar ze steekproeven mee houden.
ze zullen echter meer mogelijkheden achter de hand moeten hebben op verzoek gevraagd bv aan een meerdere.

Gebruikersavatar
Maus335i
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 apr 2007, 14:05
Locatie: Groningen

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Maus335i » 27 jan 2010, 17:03

"De arrestanten zijn na verhoor weer heengestuurd".. Sorry? Die 3 gasten die openlijke geweldpleging pleegden? Meteen voor een jaar vast en opvoedkamp. Doen ze het nóóit weer, zeker van studenten mag je verwachten dat ze een klein beetje om hun eigen toekomst denken. Dat soort figuren moeten straks ook aan het werk, ik wil ze niet :mrgreen:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Darudevampire, erwin20vt, Luco, RJK en 407 gasten