Duurste boodschappenkar

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Gebruikersavatar
Aston Martine
Berichten: 266
Lid geworden op: 11 aug 2008, 17:35
Locatie: Leersum
Contacteer:

Re: Duurste boodschappenkar

Bericht door Aston Martine » 08 jan 2010, 13:16

Lunch op werk wordt verrekend met het loon. Kost me iets van 2 euro per dag.

Verder heb ik eigenlijk ook bijna nooit frisdrank in huis, want ik drink koffie, thee en water. Scheelt ook een hoop.

allen
Berichten: 18302
Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46

Re: Duurste boodschappenkar

Bericht door allen » 08 jan 2010, 13:17

indobesar schreef:
duifjes.com schreef:
indobesar schreef:In 2009 gem. € 271,05 aan boodschappen per maand.
Hou je alles in een excel sheet bij ofoz??
Yes. Zo krijg je goed inzicht in je ontvangsten en uitgaven. :wink:
:shock:

Mijn hemel, dit gaat wel erg ver!


Net als 15 euri de week nodig hebben voor je eten. Dan moet je welhaast vegetariër zijn. :bag:

Gebruikersavatar
Aston Martine
Berichten: 266
Lid geworden op: 11 aug 2008, 17:35
Locatie: Leersum
Contacteer:

Re: Duurste boodschappenkar

Bericht door Aston Martine » 08 jan 2010, 13:26

Veel vlees eet ik inderdaad niet. Ik denk dat ik gemiddeld 1-3 dagen in de week vlees-vrij eet.


Kan je er nog eens een Aston Martin op na houden :p
(In de garage dan he...om hem te kunnen laten rijden moet ik helemaal stoppen met eten denk.)

René130i
Berichten: 5506
Lid geworden op: 28 jan 2007, 23:39
Locatie: Friesland www.130i.nl
Contacteer:

Re: Duurste boodschappenkar

Bericht door René130i » 08 jan 2010, 15:35

Haha albert heijn doet zijn marketing wel goed hoor. Als je ziet hoeveel mensen hier (heel trots) posten dat zij de AH kunnen betalen :mrgreen:

Wij halen veel bij de Aldi! :popcorn:

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: Duurste boodschappenkar

Bericht door RVV » 08 jan 2010, 15:43

mwaaoohh nooit een gevoel van trots gehad in een supermarkt :wink:

allen
Berichten: 18302
Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46

Re: Duurste boodschappenkar

Bericht door allen » 08 jan 2010, 15:48

Iedereen haalt z'n rommel maar waar hij wilt. M'n ma was gisteren ook weer naar de supermarkt geweest. Altijd aardig van haar als ze hier op vakantie is. Dit keer was ze voor de grap eens naar de Lidl geweest als test. Was naar haar zeggen een stuk goedkoper. Ik gelijk wat dingen open getrokken:
- Chips, smakeloos en niet zo mooi knapperig als merkchips,
- Bokkepoten waren gewoon letterlijk beschuitjes met een laagje zoetigheid, niet lekker,
- Stroopwafels had ik na twee stuks per direct genoeg van.

Na het uiten van mijn en m'n pa z'n ongenoegen was ze aardig geïrriteerd. Inmiddels heeft ze zelf een en ander gegeten en ze zal ongetwijfeld nog wel een paar keer naar de Supermarkt gaan. Alleen de Lidl zal het gelukkig niet meer worden. Bezuinigen is echt niet verkeerd hoor, maar als je eet moet je genieten. Dan maar wat meer betalen en geen 4 liner. :mrgreen:



Tommy zit overigens ziek thuis. Ik denk dat ik zo al het voedsel ga verzamelen en als goede daad aan hem schenk.

Tom
Berichten: 21723
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Duurste boodschappenkar

Bericht door Tom » 08 jan 2010, 15:53

Tussen de LIDL en de AH zit nog meer hoor ;) gewoon de huismerkhandel van de grotere supermarkten is over het algemeen prima.
Als je met een heel gezin bent zul je met wat bewust inkopen best wat kunnen besparen zonder goedkope troep te halen die niet te freten is. Kost wel tijd en omrijden, of je daar zin in hebt is een tweede.

Gebruikersavatar
duifjes.com
Berichten: 8490
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Locatie: Fryslan

Re: Duurste boodschappenkar

Bericht door duifjes.com » 08 jan 2010, 16:16

allen schreef:Iedereen haalt z'n rommel maar waar hij wilt. M'n ma was gisteren ook weer naar de supermarkt geweest. Altijd aardig van haar als ze hier op vakantie is. Dit keer was ze voor de grap eens naar de Lidl geweest als test. Was naar haar zeggen een stuk goedkoper. Ik gelijk wat dingen open getrokken:
- Chips, smakeloos en niet zo mooi knapperig als merkchips,
- Bokkepoten waren gewoon letterlijk beschuitjes met een laagje zoetigheid, niet lekker,
- Stroopwafels had ik na twee stuks per direct genoeg van.

Na het uiten van mijn en m'n pa z'n ongenoegen was ze aardig geïrriteerd. Inmiddels heeft ze zelf een en ander gegeten en ze zal ongetwijfeld nog wel een paar keer naar de Supermarkt gaan. Alleen de Lidl zal het gelukkig niet meer worden. Bezuinigen is echt niet verkeerd hoor, maar als je eet moet je genieten. Dan maar wat meer betalen en geen 4 liner. :mrgreen:

Tommy zit overigens ziek thuis. Ik denk dat ik zo al het voedsel ga verzamelen en als goede daad aan hem schenk.
Ellen helemaal mee eens....genieten is genieten....alleen bijvoorbeeld "spa rood" is van de Aldi prima en koop geen fles van 1,05 euro etc. je moet gewoon ff weten wat je koopt dan valt het mee.....

LOL @ Thommy..,.....hahhahhaha

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Duurste boodschappenkar

Bericht door GTRene » 08 jan 2010, 16:39

Inderdaad sommige eigen merk dingen smaken echt goed (DEKA bv) echter andere dingen koop ik gewoon merk, als je wat koopt moet het wel goed/lekker zijn :mrgreen:

vandaag weer de 2 wekelijkse boodschappen gedaan...schrok me rot, iets te veel snoep ofzo? 87,-euro voor mij alleen (ja 2 weken) :shocking: nah das wel een nieuw record :bag: gelukkig net genoeg cash bij me. :lol: en hoef ik voorlopig men deur niet meer uit :banaan: twas verdomd glad in de straat hier :shocking: gas los moet je uitkijken en gasgeven :wink: bijna stationair en ver vooruitkijken :lol: gelukkig maar een klein eindje rest van de hoofdwegen mooi droog :thumbup:

M@rcel
Berichten: 4820
Lid geworden op: 25 feb 2006, 19:16
Locatie: Den Haag

Re: Duurste boodschappenkar

Bericht door M@rcel » 08 jan 2010, 17:01

Toch kwam de Lidl met z'n kerststol als beste uit de ad test.
Ze hebben ook heerlijke saté saus in een potje 8)


Al gaan hamsteren heren? Na dit weekend zal er niets meer te verkrijgen zijn 8)

Gebruikersavatar
duifjes.com
Berichten: 8490
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Locatie: Fryslan

Re: Duurste boodschappenkar

Bericht door duifjes.com » 08 jan 2010, 17:16

M@rcel schreef:Toch kwam de Lidl met z'n kerststol als beste uit de ad test.
Ze hebben ook heerlijke saté saus in een potje 8)


Al gaan hamsteren heren? Na dit weekend zal er niets meer te verkrijgen zijn 8)
huh.....mis weer iets want???

M@rcel
Berichten: 4820
Lid geworden op: 25 feb 2006, 19:16
Locatie: Den Haag

Re: Duurste boodschappenkar

Bericht door M@rcel » 08 jan 2010, 17:18

iets met extreem winterse weersomstandigheden op zaterdag/zondag.

Zo rustig als vanmorgen de ochtendspits hier op de A4 was, zo druk was het vanmiddag in de supermarkten...massahysterie :wink:

Gebruikersavatar
Jurriuit
Berichten: 1020
Lid geworden op: 01 okt 2008, 14:26
Locatie: Zuid-Oost Brabant

Re: Duurste boodschappenkar

Bericht door Jurriuit » 08 jan 2010, 17:22

M@rcel schreef:iets met extreem winterse weersomstandigheden op zaterdag/zondag.

Zo rustig als vanmorgen de ochtendspits hier op de A4 was, zo druk was het vanmiddag in de supermarkten...massahysterie :wink:
Zou mooi zijn, vandaag alle klanten en morgen als ik moet werken niemand :shakeit:

Gebruikersavatar
duifjes.com
Berichten: 8490
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Locatie: Fryslan

Re: Duurste boodschappenkar

Bericht door duifjes.com » 08 jan 2010, 17:48

M@rcel schreef:iets met extreem winterse weersomstandigheden op zaterdag/zondag.

Zo rustig als vanmorgen de ochtendspits hier op de A4 was, zo druk was het vanmiddag in de supermarkten...massahysterie :wink:
Oja....ik snap hem...als er 20cm sneeuw valt kun je niet meer naar de supermarkt :'(

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: Duurste boodschappenkar

Bericht door Shakes » 08 jan 2010, 17:56

LIDL is gewoon de maatstaf in Dtsl samen met de Aldi. Behalve vers is het echt wel in orde daar. Kom er zelf nooit meer maar weet nog karretje vol voor 30 euro ofzo. Voor dezelfde troep betaal je bij ah makkelijk 45.

Gebruikersavatar
duifjes.com
Berichten: 8490
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Locatie: Fryslan

Re: Duurste boodschappenkar

Bericht door duifjes.com » 08 jan 2010, 18:01

Shakes schreef:LIDL is gewoon de maatstaf in Dtsl samen met de Aldi. Behalve vers is het echt wel in orde daar. Kom er zelf nooit meer maar weet nog karretje vol voor 30 euro ofzo. Voor dezelfde troep betaal je bij ah makkelijk 45.
30 euro <> 60 is het meer......en vers schijnt bij Aldi of Lidl volgens testen juist helemaal niet slecht te zijn!?!?

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: Duurste boodschappenkar

Bericht door Shakes » 08 jan 2010, 18:23

Wat je zegt. Bijna elke test scoort LIDL of ALDI zeer hoog. Wel grappig dat AH een statussymbool is op DF haha. Vind 80% daar ook maar zooi alleen alles onder 1 dak is weer lekker makkelijk.

indobesar
Berichten: 9980
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
Auto: M3P, 130i
Locatie: Spaceship in silence
Contacteer:

Re: Duurste boodschappenkar

Bericht door indobesar » 08 jan 2010, 20:52

Shakes schreef:Wat je zegt. Bijna elke test scoort LIDL of ALDI zeer hoog. Wel grappig dat AH een statussymbool is op DF haha. Vind 80% daar ook maar zooi alleen alles onder 1 dak is weer lekker makkelijk.
Verschil is er echter wel. Vlees, bief, runderlappen etc, bevat veel meer pezen en vetten. Dat verklaart natuurlijk de lagere prijs ivm AH/Super de boer/Em-Te/ etc...

allen
Berichten: 18302
Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46

Re: Duurste boodschappenkar

Bericht door allen » 08 jan 2010, 20:56

Je kunt gerust vers fruit en groente kopen bij de Lidl lijkt me. Hun tussendoor knaagvoedsel, is alleen niet te vreten. Een of andere vage soepstengeldoosje ook al geprobeerd. Vette smakeloze boel.
Het boeit me echt niet waar het vandaan komt hoor, het is gewoon niet lekker.

indobesar
Berichten: 9980
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
Auto: M3P, 130i
Locatie: Spaceship in silence
Contacteer:

Re: Duurste boodschappenkar

Bericht door indobesar » 08 jan 2010, 20:57

allen schreef:
Mijn hemel, dit gaat wel erg ver!


Net als 15 euri de week nodig hebben voor je eten. Dan moet je welhaast vegetariër zijn. :bag:
Ik verwacht van jou als boekhouder niets anders... ;)

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31208
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Duurste boodschappenkar

Bericht door JP » 09 mar 2020, 22:40

M@rcel schreef: 08 jan 2010, 17:01
Al gaan hamsteren heren? Na dit weekend zal er niets meer te verkrijgen zijn 8)
Ik ben er ook bang voor !

Gebruikersavatar
Roy RS
Berichten: 4924
Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01

Re: Duurste boodschappenkar

Bericht door Roy RS » 10 mar 2020, 15:03

JP schreef: 09 mar 2020, 22:40
M@rcel schreef: 08 jan 2010, 17:01
Al gaan hamsteren heren? Na dit weekend zal er niets meer te verkrijgen zijn 8)
Ik ben er ook bang voor !


Ik scroll door p 3 en zie Rene, shakes en duifjes posten, ergens wist ik al dat t laatste bericht van jp zou zijn😂

Gebruikersavatar
Jan Terwolde
Berichten: 2853
Lid geworden op: 18 jul 2018, 11:15
Auto: Ringtool e90 330i+125D+Slopel
Locatie: Gelderland

Re: Duurste boodschappenkar

Bericht door Jan Terwolde » 10 mar 2020, 15:08

Bij de post van Duifjes werd het mij ook pas duidelijk dat dit een oud topic was :bag:

Gebruikersavatar
Fernando
Berichten: 4987
Lid geworden op: 19 mar 2006, 03:27

Re: Duurste boodschappenkar

Bericht door Fernando » 10 mar 2020, 15:08

Blijft toch irritant, net ook in een topic over deuren openen. Blijkt het een mafkees te zijn die z'n eigen website promoot voor slotenmaker door een topic uit 2013 te kicken...

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31208
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Duurste boodschappenkar

Bericht door JP » 10 mar 2020, 15:09

Nou, hamsteren is best actueel......

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Mark, tomgtr en 394 gasten