Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Metchu » 15 mar 2009, 12:55

Ik zie hier veel aparte draadjes terug komen over films, die komen, biosbezoeken onlangs, dvd'tjes die besteld zijn of die gedownload zijn en dergelijke, laten we het in deze ene grote topic doen! Lekker overzichtelijke en over films lullen die je onlangs gezien hebt! :thumbup:

Als je een film hebt gezien onlangs geef em een cijfer en of het een aanrader of afrader is. Voor de rest actuele film nieuws e.d. kan ook allemaal hier.

Films waar ik naar uitkijk: Terminator Salvation, transformers 2, fast & furious :oops:

onlangs gezien: Watchmen een 7.5
Valkyrie een 7-
Punisher War zone, lekker veel "gore" een 7
W een 6+
Slumdog millionaire 7.5
Laatst gewijzigd door Metchu op 15 mar 2009, 18:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Nutkees
Berichten: 4293
Lid geworden op: 19 aug 2006, 12:02
Auto: Dodge Viper
Locatie: Middenmeer
Contacteer:

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Nutkees » 15 mar 2009, 13:52

Seven Pounds 8+
The Rocker 7
Bolt 8
The Escapist 8,5
Wanted 7-

Online
Gebruikersavatar
Bram
Berichten: 15826
Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Locatie: Breda

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Bram » 15 mar 2009, 13:54

Terminator 3?

Die staat al ff in de kast hier hoor :mrgreen:

Afgelopen weken M.I. I, II en III gekeken, blijven geweldige films! En The Dark Knight weer, dju wat is die bruut 8)

Gebruikersavatar
Max V
Berichten: 2646
Lid geworden op: 09 jan 2009, 16:09
Locatie: Arnhem

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Max V » 15 mar 2009, 14:01

Seven Pounds: 8
The Curious Case of Benjamin Button: 7,5
Wanted: 7
Valkyrie: 7-
Yes Man: 8+
Transporter 3: 7,5
Max Payne: 7+
The Day The Earth Stood Still: 6,5

Deze films heb ik de afgelopen maand in de bios gezien (waarschijnlijk vergeet ik er nog een paar, ga meestal elke week wel 2 of 3 keer naar de bios :P), verder terug ga ik niet :P

Gebruikersavatar
Max V
Berichten: 2646
Lid geworden op: 09 jan 2009, 16:09
Locatie: Arnhem

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Max V » 15 mar 2009, 14:02

partyondude schreef:Terminator 3?

Die staat al ff in de kast hier hoor :mrgreen:

Afgelopen weken M.I. I, II en III gekeken, blijven geweldige films! En The Dark Knight weer, dju wat is die bruut 8)
Ik vind dat stukje in The Dark Night met die vrachtwagen echt machtig, hoe die over de kop slaat, prachtig!

Ik denk dat hij Terminator 4 bedoelt :mrgreen:

Gebruikersavatar
Max V
Berichten: 2646
Lid geworden op: 09 jan 2009, 16:09
Locatie: Arnhem

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Max V » 15 mar 2009, 14:05

Mirrors vond ik trouwens ook heel erg goed!

Online
Gebruikersavatar
Bram
Berichten: 15826
Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Locatie: Breda

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Bram » 15 mar 2009, 14:08

Maximus schreef:
partyondude schreef:Terminator 3?

Die staat al ff in de kast hier hoor :mrgreen:

Afgelopen weken M.I. I, II en III gekeken, blijven geweldige films! En The Dark Knight weer, dju wat is die bruut 8)
Ik vind dat stukje in The Dark Night met die vrachtwagen echt machtig, hoe die over de kop slaat, prachtig!

Ik denk dat hij Terminator 4 bedoelt :mrgreen:
Ja, The Dark Knight is echt een bizarre film man, ik heb deze gezien in het IMAX en dat was iedere cent meer dan waard!

Robin
Berichten: 51206
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Robin » 15 mar 2009, 14:08

De films die we kortgeleden zagen: Watchmen, Valkyrie, Benjamin Button, Bolt, en Australia, viel Benjamin Button beetje tegen adhv ophef, Valkyrie was gewoon goed als je van geschiedenis houdt, Watchmen zonder dat ik de comic ken best OK, Bolt was aardig, en Australia waar m'n vrouw naartoe wilde en ik eigenlijk niet (behalve voor La Kidman dan :love: ) de beste film van het laatste half jaar IMHO, Dark Knight was de Beste van 't jaar imho. Australia WAS een must see, prachtig....9

Trouwens de beste 3 films van de laatste tijd naar mijn idee: Dark Knight, Kung Fu Panda:Beter dan Bolt en Madagascar II, gewoon ge-wel-dig vond ik en Australia...
Straks naar 'niemendalletje'(?) maar wel geinig ten tijde van de recessie/crisis:Confessions of a Shopaholic.

Kijken wat dat wordt....

Gebruikersavatar
Max V
Berichten: 2646
Lid geworden op: 09 jan 2009, 16:09
Locatie: Arnhem

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Max V » 15 mar 2009, 14:12

Australia heb ik ook gezien, samen met m'n meisje uiteraard :P. Vond het een uitstekende film! Absoluut geen 'wijvenfilm'!

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Metchu » 15 mar 2009, 18:21

partyondude schreef:Terminator 3?

Die staat al ff in de kast hier hoor :mrgreen:

Sorry, ik bedoelde natuurlijk 4, Salvation!

Online
Gebruikersavatar
Bram
Berichten: 15826
Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Locatie: Breda

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Bram » 15 mar 2009, 18:32

Speelt Arnie daar weer in?

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Shakes » 15 mar 2009, 18:37

Hmm had ik hier niet eens om gevraagd :)

Pathe pas dus redelijk vaak op een vrije avond naar de bios.
Slumdog Millionaire vind ik fantastisch! Ben slecht in titels verder.
Die Sci-fi met Keanu Reeves was wel bedroevend..... Valkyrie viel me ook tegen.

N

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Metchu » 15 mar 2009, 18:58

ja die was wel een beetje jammer idd... (The Day the Earth Stood Still ) en inderdaad het topic is op jouw verzoek gestart :mrgreen:

@ Bram, hij krijgt er waarschijnlijk een cameo in, maar een echte rol hoogswaarschijnlijk niet

Gebruikersavatar
Max V
Berichten: 2646
Lid geworden op: 09 jan 2009, 16:09
Locatie: Arnhem

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Max V » 15 mar 2009, 23:07

Net terug van Watchmen, goede film, zeker gezien de verwachtingen en wat ik er van gehoord heb.

Boeiend verhaal!

Online
Gebruikersavatar
Bram
Berichten: 15826
Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Locatie: Breda

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Bram » 15 mar 2009, 23:18

Metchu schreef:ja die was wel een beetje jammer idd... (The Day the Earth Stood Still ) en inderdaad het topic is op jouw verzoek gestart :mrgreen:

@ Bram, hij krijgt er waarschijnlijk een cameo in, maar een echte rol hoogswaarschijnlijk niet
Was een cameo?

Anyway, een Terminator zonder Schwarzenegger is geen Terminator :roll:

Gebruikersavatar
Max V
Berichten: 2646
Lid geworden op: 09 jan 2009, 16:09
Locatie: Arnhem

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Max V » 15 mar 2009, 23:44

partyondude schreef:
Metchu schreef:ja die was wel een beetje jammer idd... (The Day the Earth Stood Still ) en inderdaad het topic is op jouw verzoek gestart :mrgreen:

@ Bram, hij krijgt er waarschijnlijk een cameo in, maar een echte rol hoogswaarschijnlijk niet
Was een cameo?

Anyway, een Terminator zonder Schwarzenegger is geen Terminator :roll:
Mee eens! Terminator = Schwarzenegger! Maar ga hem toch maar kijken als ie uitkomt :angel:

Gebruikersavatar
Davy MR2DRIFT
Berichten: 548
Lid geworden op: 22 feb 2006, 21:12
Locatie: Ausfahrt

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Davy MR2DRIFT » 16 mar 2009, 01:07

Gisteren naar Slumdog Millionaire geweest, maar die viel dus echt vies tegen. Je wacht de hele film op de uitkomst, maar die komt er dus niet. Ook weer niet zo slecht dat je de zaal uitloopt....

Xave30
Berichten: 15380
Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Xave30 » 16 mar 2009, 09:35

:o RIP.
Afbeelding
Actor, activist Ron Silver dies at 62
NEW YORK (CNN) -- Actor and political activist Ron Silver, who played a recurring role in TV's presidential drama "The West Wing," and who also let his political views play out in real life, died Sunday after a two-year battle with esophageal cancer, according to a colleague.

Robin L. Bronk, executive director of The Creative Coalition, said Silver, a New York native, died in his sleep with his family around him.

"Nothing could hold Ron back, not even a debilitating illness. His contributions as an artist and activist will never be forgotten," said Bronk, who runs an organization founded in 1989 by Silver, actor Christopher Reeves and other prominent figures in the arts as a political advocacy organization for the entertainment industry.

Silver's politics moved from working for the Democratic Party and its candidates for most of his life to becoming a supporter of many Republican candidates and causes, with the shift occurring after the 9/11 terrorist attacks. He was quoted as saying the terrorist attacks and the Democratic Party's policies regarding terrorism had persuaded him to become a political independent.

He backed then-President George W. Bush for a second term in 2004, and he spoke at the 2004 Republican National Convention in New York.

One of Silver's final television appearances was on CNN's "Larry King Live" last October, when he was part of panel discussing Sen. John McCain's campaign against then-candidate Barack Obama.

Asked by King about rifts within the Republican Party as the election neared and the country's financial crisis worsened, Silver said, "The Republican Party, if they are out of power for a while, needs to regroup and rethink who they are as a party. This deregulation, this whole Reagan Revolution, did not seem to work in this crisis."

Silver's many roles included playing political consultant Bruno Gianelli in "The West Wing," and attorney Alan Dershowitz in the movie "Reversal of Fortune."

Robin
Berichten: 51206
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Robin » 16 mar 2009, 12:08

Confessions of a shopaholic was wel geinig en eigenlijk met een 'diepere'boodschap dan het luchtige komische niemendalletje doet vermoeden.

City of Ember vond ik trouwens ook wel aardig, maar bepaalde special effects waren zó 1989 Indiana Jones & the Temple of Doom, gewoon ouderwets/goedkoop in mekaar geflanst...

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Metchu » 16 mar 2009, 13:46

hahaha 8)
MacGyver op weg naar het witte doek
Geplaatst door Jan-Peter op 16-03-2009 12:02 - Bron: The Hollywood Reporter

MacGyver op weg naar het witte doekBij de naam MacGyver zal bij veel mensen gelijk een belletje rinkelen. De serie liep van 1985 tot en met 1992 en wordt tegenwoordig beschouwd als een ware culthit.

MacGyver (gespeeld door Richard Dean Anderson) was een geheim agent bij de Phoenix Foundation. Wat de serie zo uniek maakte, was dat MacGyver zich elke keer weer op een totaal ongeloofwaardige wijze uit de meest benarde situaties redde.

Nadat de serie werd stopgezet, zijn er al twee tv-films verschenen om de fans tegemoet te komen. Nu is er sprake van een echte speelfilm. Het is echter nog afwachten wie de rol van MacGyver zal gaan spelen, aangezien Dean Anderson de 60 inmiddels nadert.

http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=13330" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Ronno
Berichten: 164
Lid geworden op: 08 okt 2008, 17:07
Locatie: Winterswijk

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Ronno » 16 mar 2009, 18:01

Gran Torino gisteren gekeken Gedownload echt een superfilm, jammer dat het de laatste film van Eastwood is. Blijf het een geweldige acteur vinden :)

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Metchu » 16 mar 2009, 18:10

ja die heeft inderdaad superveel indruk achtergelaten! hele stoere film... ik kreeg toch het gevoel dat het een gepensioneerde dirty harry was die hij speelde en dat was zo gaaf!! 8) GOEIE FILM! absoluut een 8.5!

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Metchu » 17 mar 2009, 21:58

VET!! 8) 8) 8)
Linda Hamilton bevestigd voor Salvation
Geplaatst door FilmTotaal op 17-03-2009 17:31 - Bron: CHUD

Linda Hamilton bevestigd voor Salvation
Afgelopen februari werd bekend dat Linda Hamilton een rol ging vertolken in Terminator Salvation. Echter geheel officieel was het allemaal nog niet en ook over haar invulling was weinig bekend. Vandaag is dan wel bevestigd dat Hamilton inderdaad als voice-over is te horen aan het begin van de film. De opnames hiervan zouden ook al zijn afgerond. Wij denken dat er geen betere manier is om deze nieuwe Terminator trilogie te beginnen.

Terminator Salvation draait vanaf 4 juni in de bioscoop.
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=13341" onclick="window.open(this.href);return false;



en straks op tv: Dinsdag 17 maart om 22:20 op Veronica
Thunderbolt! met Jackie chan... lekker met (versnelde) auto's :mrgreen: Wel een coole film, want jackie chan speelt erin 8) 8)
http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=6080" onclick="window.open(this.href);return false;
TRAILER:

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Metchu » 20 mar 2009, 13:07

Sly schept klaarheid over cast The Expendables
Geplaatst door Jeffrey op 20-03-2009 11:23 - Bron: Coming Soon
Afbeelding
Sly schept klaarheid over cast The ExpendablesSylvester Stallone heeft een brief rondgestuurd waarin hij bevestigt dat Forest Whitaker in de cast van The Expendables vervangen is door rapper Curtis Jackson (50 Cent). Voor alle duidelijkheid zette hij alle namen nog eens op een rijtje:

Curtis Jackson speelt Hale Caesar
Eric Roberts speelt Monroe
Mickey Rourke speelt Tool (een ex-Expendable)
Jet Li speelt Bao
Jason Statham speelt Lee Christmas
Randy Couture speelt Toll Road (een nieuw personage)
Charisma Carpenter speelt Lacy
Giselle Itie speelt Sandra
Sylvester Stallone speelt Barney 'the schizo' Ross

Sly sloot zijn brief af met de gevleugelde woorden: "Trouwens, er zit genoeg testosteron en ego in de film om een groot continent vol olifanten te doen drijven. Maar ik geniet ervan."
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=13371" onclick="window.open(this.href);return false;

Online
Gebruikersavatar
Kasteel
Berichten: 5272
Lid geworden op: 15 feb 2006, 10:17
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Kasteel » 20 mar 2009, 13:33

Topper op het gebied van humor: My Best Friend's Girl. Hoesje pak je niet snel bij de videotheek, maar is echt een topper; 8,5 zeker. Aanrader voor de zaterdagavond :).
Ook leuk: Step Brothers met Will Ferrell; 7+

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Baboulah, Darudevampire, jerico_NL, Kasteel, Majestic-12 [Bot] en 160 gasten