EVO 6 v.s. EVO 9
- Mathieu
- Berichten: 5200
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:43
- Locatie: Ergens in brabant
- Peter Tunissen
- Berichten: 8223
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
- Contacteer:
Skitterend!
De VI mag dan sneller zijn, ik ben geloof ik verliefd op de handling van die IX. Wauw, dat met overstuur uit die snelle linkerbocht komen, even recht zetten en TAK, meteen rechtsaf zonder een milliseconde vertraging, helemaal super!
Snap niet dat mensen Impreza's en EVO's nog in een adem noemen als je dit zo ziet....
De VI mag dan sneller zijn, ik ben geloof ik verliefd op de handling van die IX. Wauw, dat met overstuur uit die snelle linkerbocht komen, even recht zetten en TAK, meteen rechtsaf zonder een milliseconde vertraging, helemaal super!
Snap niet dat mensen Impreza's en EVO's nog in een adem noemen als je dit zo ziet....
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15802
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
- Contacteer:
En jullie letten alleen maar op die 2 auto's??
uhuh
Leuk filmpje. Rondetijden zeggen me weinig als ik zie dat ze 2 totaal verschillende lijnen rijdt. Maar juist dát dat met een Evo kan, dat is de kracht van die auto. Iedereen kan er hard mee volgens mij.
En ja een Subaru gaat veel minder mooi rond over een circuit. Ben wel benieuwd naar een STI my06 vs Evo IX filmpje. Die zijn er vast wel??
uhuh
Leuk filmpje. Rondetijden zeggen me weinig als ik zie dat ze 2 totaal verschillende lijnen rijdt. Maar juist dát dat met een Evo kan, dat is de kracht van die auto. Iedereen kan er hard mee volgens mij.
En ja een Subaru gaat veel minder mooi rond over een circuit. Ben wel benieuwd naar een STI my06 vs Evo IX filmpje. Die zijn er vast wel??
- Peter Tunissen
- Berichten: 8223
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
- Contacteer:
-
- Berichten: 102
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 10:06
- Leen
- Berichten: 1198
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 17:06
- Locatie: Katwijk aan Zee
Guess what!Want in principe zou je een VI natuurlijk ook zo moeten kunnen laten rijden als een IX, dan heb je echt een topper te pakken qua fun per euro onbezorgd knallen lijkt me!
Dat kan dus ook Peter, heb de mijne net terug met een , vers Intrax RS onderstel , Nieuwe remschijven en blokken en a.s. donderdag ecutek behandeling (370pk/ 450nm) en 225/40-18 toyo proxes R888 semislicks.
dat wordt dus weer een lekker licht (1250kg.)bommetje!
en a.s. zaterdag middag lekker vegen op Zandvoort
heb er zin an.
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15802
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
- Contacteer:
-
- Berichten: 39197
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Ligt aan het AYC en afstelling van het middendiff toch? Andre heeft met dat ooit uitgelegd waarom hij een 7RS wilde hebben ipv een standaard 7.Peter Tunissen schreef:Waar zou hem dat verschil in 'looseness' van de achterkant zitten?
Vering/demping, wielgeometrie of elektronische gadgets?
Want in principe zou je een VI natuurlijk ook zo moeten kunnen laten rijden als een IX, dan heb je echt een topper te pakken qua fun per euro onbezorgd knallen lijkt me!
- Peter Tunissen
- Berichten: 8223
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
- Contacteer:
Nadeel van een RS is alleen dat ze bijna niet te vinden zijn (als OkSjon dan), lijkt wel of er bijna alleen maar GSR's verkocht zijn.
Zit nu een beetje te drooggeilen op deze (zitten wat mooie mods op, zespots AP, woei! 8) ), maar wel met AYC.
http://www.pistonheads.com/sales/58848.htm
Kan zo'n systeem er eigenlijk af als het erop zit?
Of is dat onbegonnen werk en moet je dus wel een RS zoeken?
Zit nu een beetje te drooggeilen op deze (zitten wat mooie mods op, zespots AP, woei! 8) ), maar wel met AYC.
http://www.pistonheads.com/sales/58848.htm
Kan zo'n systeem er eigenlijk af als het erop zit?
Of is dat onbegonnen werk en moet je dus wel een RS zoeken?
- Peter Tunissen
- Berichten: 8223
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
- Contacteer: