welke politieke partij redt onze privacy?

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Online
Gebruikersavatar
tomgtr
Berichten: 10411
Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
Locatie: Zuid Holland

Re: welke politieke partij redt onze privacy?

Bericht door tomgtr » 19 mei 2015, 09:19

Natuurlijk niet Robert. Alle politieke partijene staan voor macht. En hoe minder privacy voor de burger, hoe meer macht ze hebben. Dat is echt een open deur intrappen.

Robin
Berichten: 51353
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: welke politieke partij redt onze privacy?

Bericht door Robin » 19 mei 2015, 09:55

@ Tomgtr: 'Open deur' inderdaad, da's 'n beetje hoe 't met onze privacy gesteld is en we slopen de deur maar beter uit 't huis als het aan de partijen lag....

Verder wil ik ook wel wat info over the real WW2

Gebruikersavatar
Maus
Berichten: 565
Lid geworden op: 27 dec 2007, 23:44
Locatie: Onder de rook van R'dam

Re: welke politieke partij redt onze privacy?

Bericht door Maus » 25 mei 2015, 15:16

Heren, is't nu zo moeilijk om, in plaats van een stel aasgieren rond te blijven cirkelen en te wachten op een reactie, zélf de Google-machine eens aan te slingeren en op "onderzoek" uit te gaan?

Aanvankelijk was ik bezig een heel uitgebreide toelichting te typen waarin ik eigenlijk alleen maar herhaal wat er al veelvuldig op internet te vinden is. Gaandeweg leek mij dát meer en meer zonde van mijn tijd en moeite.

Om die en gene toch een klein zetje in de richting te geven, zou men onderstaande (willekeurig gekozen) linkjes eens kunnen lezen / bekijken, waarbij ik dan wél verwacht dat men daadwerkelijk de moeite neemt om de linkjes te lezen / bekijken (en niet op voorhand al een weet-ik-het-wat-voor-excuus aandragen);

http://www.vho.org/aaargh/fran/livres7/ ... Kompil.pdf

http://frissekijk.info/auschwitz-ongelo ... genenkamp/

Speciaal voor Jurjen;
http://frissekijk.info/inzendingen/aanbevolen-boeken/
Bedoel je zoiets?

En voor de beeldvorming;
https://m.youtube.com/watch?v=VhGfCTA_6wA

https://m.youtube.com/playlist?list=PL9214BB79AFF288E1

https://m.youtube.com/watch?v=GMCOKNCwHmQ

Toch een iets andere versie van het verhaal als welke ons voorgeschoteld / door de strot geduwd wordt...

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39712
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: welke politieke partij redt onze privacy?

Bericht door Arthur » 25 mei 2015, 15:34

(Ken jij het spelletje) Wat is waar? Wat mij "door de strot geduwd wordt" vind ik prima. Je gelooft het ene of je gelooft andere. Is ook iets met goden en/of profeten. Wat goed is of fout is laat ik in het midden. Maar waarom, waarom(!?), zou ik Google aan moeten slingeren en op gaan moeten zoeken naar dat wat men ons "voorschotelt" wel de waarheid is? Ik vind de geschiedenis, zoals ze is, prima. Ik verander er niets meer aan en ook geen behoefte aan. Maar wat jij ons "voorschotelt" danwel "door de strot probeert te duwen" begint op paranoia en extremisme te lijken. Ik geloof, domweg, niet in die CT verhaaltjes van jou. En er zal vast een woordje waarheid in staan, zoals er ook vast wel wat niet waarheid in het huidige te vinden is, maar mij is het worst. Die ellenlange onzinverhalen opzoeken, lezen en conclusies aan verbinden? Ik heb wel wat beters te doen. DF volspammen met onzin bv :) Ieder z'n meug hoor, maar dit is niet het mijne... Evengoed jij verder veel leesplezier gewenst.
Maus schreef:Toch een iets andere versie van het verhaal als welke ons voorgeschoteld / door de strot geduwd wordt...

Gebruikersavatar
Maus
Berichten: 565
Lid geworden op: 27 dec 2007, 23:44
Locatie: Onder de rook van R'dam

Re: welke politieke partij redt onze privacy?

Bericht door Maus » 25 mei 2015, 15:40

Dank je.
Ik was net bezig met een reactie voor Tom, maar deze is wellicht ook van toepassing voor jou.

Quote uit een ander draadje.
Maus schreef:Draait het niet om bewustwording?

Zolang het overgrote deel van de bevolking niet bewust is (of wilt zijn) van de leugens die ons verteld worden, zullen deze leugens in stand gehouden worden.
Herhaal de leugen maar vaak genoeg en men zal er in geloven...
@ Tom; (ook uit een ander draadje) had ik volgens mij wat duidelijkheid proberen te scheppen;
Maus schreef:Deze nep Joden zijn zionisten, oftewel Ashkenazi (what's in the name) Joden. Verklaart dat dat je bijvoorbeeld een Amerika, een Nederland, of noem het maar op, geen slecht woord over Israël hoort zeggen? 
De Ashkenazi's hebben zo'n 700 / 800 jaar geleden het Joodse geloof aangenomen en misbruiken dit geloof alleen voor eigen gewin.
Zij beschouwen zichzelf als übermensch en alle andere volken (ook de echte Joden) zijn gojim.
Volgens de Talmoed mag (moet) je het gojim bedriegen, bedonderen en bestelen, wat deze nep Joden ook maar al te graag doen.

Deze (Joodse) kliek beheerst de wereld en zij hebben hun tentakels overal in zitten; banken, media (radio, tv, muziek, Hollywood), uitgeverijen (kranten, ...), etc., etc.
Wij, het gewone volk, zitten (letterlijk) gevangen in de door deze wereldheersers gecreëerde systeem / matrix, waarbij ons de illusie gewekt wordt dat wij (keuze-) vrijheid hebben. Als je hier aan twijfelt, ga dan maar eens bij jezelf na hoeveel (echte) vrijheid je nu werkelijk hebt. 

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39712
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: welke politieke partij redt onze privacy?

Bericht door Arthur » 25 mei 2015, 15:46

Maar zijn het leugens omdat jouw gevis op Google iets anders vertelt? Misschien vertel jij wel leugens. En zitten al die CT leiders ook niet achter die leugens zodat we die andere leugens ook niet meer geloven en we in complete anarchie vervallen...
Misschien vertellen die paar mensen die, volgens jou, alle touwtjes in handen hebben wel twee verhaaltjes. Verdeel en heers :)
Jij erin getrapt, ik erin getrapt. En een lol dat ze hebben :D

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: welke politieke partij redt onze privacy?

Bericht door GTRene » 25 mei 2015, 18:34

het is meestal goed dat je meerdere kanten van... leest zodat je een wat betere kijk kan krijgen van/op.

Maus zegt niet dat hij de waarheid in pacht heeft, hij laat ook andere kanten van een verhaal zien, ga zoiets niet meteen afdoen als onzin maar kom bv met een verhaal wat 'jij' (wie dan ook) denkt dat het ook nog wel eens kan zijn.

Je bent wat je weet, maar wat weet je eigenlijk...

het is goed om wat open te staan voor, ze dwingen je niet om iets voor waar (oid) aan te nemen, maar om bv kennis te nemen van.

Gebruikersavatar
Jurjen
Berichten: 1602
Lid geworden op: 31 mei 2007, 16:31
Auto: 987S / 955
Locatie: Cotswolds

Re: welke politieke partij redt onze privacy?

Bericht door Jurjen » 25 mei 2015, 22:43

Maus schreef:Heren, is't nu zo moeilijk om, in plaats van een stel aasgieren rond te blijven cirkelen en te wachten op een reactie, zélf de Google-machine eens aan te slingeren en op "onderzoek" uit te gaan?

Speciaal voor Jurjen;
http://frissekijk.info/inzendingen/aanbevolen-boeken/
Bedoel je zoiets?

Nee. Maar over dat zelf zoeken, daar ben ik mee bezig geweest. Het aantal fatsoenlijke bronnen was echter zo laag dat ik ze liever bij jou op opvraag.

Als je een paar bronnen even nacheckt kom je ook uit bij beschrijvingen als: Neo-Nazistisch en "with a Neo-Nazi and White nationalist editorial stance". En worden samenvattingen gevuld met : "alleged murder of millions of Jews" "alleged gas chambers of Auschwitz". Daar krijg ik direct kotsneigingen van. Maargoed, ik heb een boek in je lijst gevonden dat claimt het samen te vatten en ook nog eens academici over te halen. Daar ga ik alsnog aan beginnen, want ik was (en ben) oprecht benieuwd naar 'de andere kant' van het verhaal.

TLRS
Berichten: 2915
Lid geworden op: 13 jan 2012, 21:49

Re: welke politieke partij redt onze privacy?

Bericht door TLRS » 26 mei 2015, 01:33

Als de gevolgen duidelijk worden, en de oorzaken onduidelijk zijn.. dan komen de gekste theorieën.

Onbewustheid is mooi, het is de jeugd en het is noodzakelijk. Maar bewustheid ook, het is nodig voor begrip, sturing en vooruitgang.

Online
Gebruikersavatar
tomgtr
Berichten: 10411
Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
Locatie: Zuid Holland

Re: welke politieke partij redt onze privacy?

Bericht door tomgtr » 26 mei 2015, 12:57

Maus schreef:Dank je.
Ik was net bezig met een reactie voor Tom, maar deze is wellicht ook van toepassing voor jou.

Quote uit een ander draadje.
Maus schreef:Draait het niet om bewustwording?

Zolang het overgrote deel van de bevolking niet bewust is (of wilt zijn) van de leugens die ons verteld worden, zullen deze leugens in stand gehouden worden.
Herhaal de leugen maar vaak genoeg en men zal er in geloven...
@ Tom; (ook uit een ander draadje) had ik volgens mij wat duidelijkheid proberen te scheppen;
Maus schreef:Deze nep Joden zijn zionisten, oftewel Ashkenazi (what's in the name) Joden. Verklaart dat dat je bijvoorbeeld een Amerika, een Nederland, of noem het maar op, geen slecht woord over Israël hoort zeggen? 
De Ashkenazi's hebben zo'n 700 / 800 jaar geleden het Joodse geloof aangenomen en misbruiken dit geloof alleen voor eigen gewin.
Zij beschouwen zichzelf als übermensch en alle andere volken (ook de echte Joden) zijn gojim.
Volgens de Talmoed mag (moet) je het gojim bedriegen, bedonderen en bestelen, wat deze nep Joden ook maar al te graag doen.

Deze (Joodse) kliek beheerst de wereld en zij hebben hun tentakels overal in zitten; banken, media (radio, tv, muziek, Hollywood), uitgeverijen (kranten, ...), etc., etc.
Wij, het gewone volk, zitten (letterlijk) gevangen in de door deze wereldheersers gecreëerde systeem / matrix, waarbij ons de illusie gewekt wordt dat wij (keuze-) vrijheid hebben. Als je hier aan twijfelt, ga dan maar eens bij jezelf na hoeveel (echte) vrijheid je nu werkelijk hebt. 

Ahhh, ok, dus als alle moslims in ons land zich tot het Christendom bekeren en de Nedelandse nationaliteit aannemen en hun nazaten worden over 800 jaar uitgemoord dan moeten ze niet zo zeuren, waren toch nep christenen? Dat is je logica. Brr je berichten en bronnen worden steeds enger. Jouw waarheden zijn nogal flinterdun en nogal van bedenkelijke komaf. Maar omdat het anders is dan wat de meeste mensen als waarheid accepteren accepteer jij het per definite als waarheid lijkt het.

Andre
Berichten: 11228
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Re: welke politieke partij redt onze privacy?

Bericht door Andre » 26 mei 2015, 13:59

Als ik naar Australie emigreer en ik sta bij de Bakker en zeg 2 bruine broden graag. Denk je dat die bakker dan zegt astublieft na betaling.

Maw. Ga je emigreren dan pas je je aan naar hun taal en gewoontes. Wil je dat niet dan is het jou vrije keus om je heil ergens anders te zoeken.

Dat wij hier in Nederland compleet debiel zijn en moskeeen bouwen voor immigranten heb ik nog nooit begrepen. Moet je in Syrie proberen dat je daar een katholieke kerk mag gaan bouwen.

Ik zeg het altijd zo.

Als wij morgen in Oorlog zijn met wie dan ook voor welk land vecht jij als immigrant. Ga je als Nederlandse Turk Marokaan Bulgaar etc voor Nederland vechten? Of kies voor je land van herkomst?

Ik kan mij nog goed herinneren dat Turkije ooit van Nederland won met voetbal. Ik heb op de snelweg nog nooit zoveel turkse vlaggen en getoeter gehoord en gezien in Nederland.

Maw. Zijn dit Nederlanders van wie wij kunnen verwachten dat ze helpen in tijd van Oorlog of krijgen we dan de messen in de rug?

Robin
Berichten: 51353
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: welke politieke partij redt onze privacy?

Bericht door Robin » 26 mei 2015, 15:02

Wil je lekker Nederlands blijven praten lijkt mij dit land wel wat :kikker:
http://www.nu.nl/buitenland/4055651/par ... iname.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: welke politieke partij redt onze privacy?

Bericht door GTRene » 26 mei 2015, 16:26

:mrgreen:

TLRS
Berichten: 2915
Lid geworden op: 13 jan 2012, 21:49

Re: welke politieke partij redt onze privacy?

Bericht door TLRS » 26 mei 2015, 23:53

Andre schreef:Zijn dit Nederlanders van wie wij kunnen verwachten dat ze helpen in tijd van Oorlog of krijgen we dan de messen in de rug?
Kennelijk hebben we genoeg "buitenlanders" in NL, als je er kent kun je het ze zelf vragen?

Online
Gebruikersavatar
tomgtr
Berichten: 10411
Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
Locatie: Zuid Holland

Re: welke politieke partij redt onze privacy?

Bericht door tomgtr » 27 mei 2015, 15:51

Trek wat dingen uit z'n verband,, draai de discussie volledig richting anti buitenlanders en gooi er een paar Wilders one liners in. Het normale niveau van discussie hier :tong uitsteken:

Gebruikersavatar
Cpee
Berichten: 81
Lid geworden op: 12 jan 2011, 09:03
Locatie: Veendam

Re: welke politieke partij redt onze privacy?

Bericht door Cpee » 11 jun 2015, 12:22

Geloof :devil: ..

Vanuit de geschiedenis tot nu, Een hoop problemen komen vanuit het geloof.
Er zijn vele geloven, de 1 toont ruimte voor een ander geloof.
Maar er zijn ook geloven bij die totaal niks willen weten van andere geloven.
De 1 uit zich hier agressiever in dan de ander.

Laten we nu net de laatste jaren in vooral Europa een grote groei zien van een geloof die vanuit hun basis een zeer agressieve vorm van geloof heeft naar anderen met een andere mening over het geloof of mensen die atheïst zijn (geen gods geloof). Als je de Koran dan ook leest, (vertaald, overal te downloaden of te koop) staat heel duidelijk geschreven hoe men erover denkt.

http://www.arsfloreat.nl/documents/Koran.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Hoofdstuk 3, vers 141, 176, 177,

Hoofdstuk 4, vers 76, 101,

Hoofdstuk 5, vers 36, 37, 38,


Mijn mening is, dit is niet zo best.

Ik ben zelf niet de oudste op dit forum (bouwjaar 1985).
Maar ik kijk heel fijn en goed terug naar mijn jeugd en opgroei tijd in Nederland als Nederlander.
Maar als je nu heden rond kijkt en echt goed je ogen open doet, dan ben ik blij dat ik destijds ben geboren en opgegroeid en niet nu!

Als je kijkt wat er alleen al in Nederland verandert is de afgelopen 20 jaren, dan krijg ik van binnen een heel apart, niet leuk gevoel als ik denk hoe Nederland eruit zal zien over nu 20 jaar weer verder.

Moet ieder kind in de peuterschool voordat hij zijn broodtrommel mag openen het "Allah akbar" lied zingen?
Ik ben ervan overtuigt en als je je er goed in verdiept dat ieder die in het boek gelooft met de titel Koran dit echt als hun ideale wereld ziet voor hun kinderen. En zoals de geschreven regels zijn van dit te machtige geloof, is dit ook absoluut het streven en enigste doel. Allen voor de Koran en ieder die anders van mening is.... ? Verdiep je en vul maar in!

Ik zelf, ik geloof in mezelf en de mensen die ik zelf ongedwongen uit kies!

Het geloof in een godsdienst komt vanuit de Egyptenaren.
Gecreëerd en als hoofddoel om grote groepen mensen in bedwang te houden!

Heel interessant en ook echt aan te bevelen is:
https://www.youtube.com/watch?v=pTbIu8Zeqp0" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door Cpee op 11 jun 2015, 14:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Andre
Berichten: 11228
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Re: welke politieke partij redt onze privacy?

Bericht door Andre » 11 jun 2015, 12:46

Ik heb een aantal kennissen die met opzet geen kinderen hebben genomen. Wat voor toekomst gaan je kinderen tegemoed en kan ze geen ongelijk geven.

Ik ben heel blij met me kinderen maar als ik zie wat er nu allemaal gaande is had ik misschien wel liever geen kinderen gehad. De weg terug is niet meer.

Ik zei laatst nog tegen me vrouw ik wou dat ik 20 jaar eerder was geboren.

De mooiste tijd in europa is in een rap tempo aan het verdwijnen!!!!

http://youtu.be/QQ4cjhQzkiI" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: welke politieke partij redt onze privacy?

Bericht door GTRene » 11 jun 2015, 13:33

idd best triest...

Gebruikersavatar
Cpee
Berichten: 81
Lid geworden op: 12 jan 2011, 09:03
Locatie: Veendam

Re: welke politieke partij redt onze privacy?

Bericht door Cpee » 11 jun 2015, 14:14

Hey Andre, het is inderdaad een punt wat bij mij ook meespeelt..

Ik ga dit jaar trouwen en er word bij ons ook gesproken over kinderen en het ouderschap.
Maar heel eerlijk, ik heb ook echt sterk mijn twijfels wat voor een toekomst mijn kind/ kinderen dan zullen hebben hier in Nederland / Europa.

Dus tja wat dan nog een mogelijke optie kan zijn, is kijkende en settelen buiten Europa...

Geen land is perfect, maar het is net als bij een auto. Je moet 1 zoeken die zo goed als mogelijk bij je past.
Ik zelf heb veel affiniteit met Australië.
Ik ben nu zelf 4x daar geweest.
De laatste keer samen met men vriendin en nu zijn we bezig met het plannen voor een volgende keer samen.
Dan ook puur kijkende naar de mogelijkheden om te immigreren.

Punten van dit land die puur bij mij passen zijn:
-Autosport leeft daar in de bevolking net als voetbal hier in Nederland.
-Veel auto circuit's.
-V8 Supercars nog nauwer kunnen volgen.
-Belastingen zijn mild en acceptabel.
-Ook bij de brandstof prijzen heb je niet het gevoel dat je uitgemolken word
(omgerekend +/- 0.90 euro cent per liter).
-Om te immigreren moet je sowieso willen werken om het land ook wat te bieden.
Dit is daar heel belangrijk om de werkloosheid zo laag als mogelijk te houden.
-De spirit, trots om Australiër te zijn voel je tussen de bevolking, (absolute samenhorigheid).
-Geweldig mooie / oneindige natuur.
-Zon :ken ik jou:
En etc...

Al bij al de tijd zal het leren, maar moeten we daarop wachten?

Gebruikersavatar
Peric
Berichten: 8441
Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
Locatie: Driebruggen

Re: welke politieke partij redt onze privacy?

Bericht door Peric » 11 jun 2015, 14:57

Vandaar dat ik op eigenlijk veel te late leeftijd toch vader ben geworden. In wat voor maatschappij zal mijn zoon opgroeien?
En Cpee, er zijn in Australië een aantal beroepen waarvoor in het land zelf te weinig mensen zijn. Kun of heb je 1 van die beroepen is het al makkelijker om in Australië te komen.
Het enige struikelblok is het dat het echt aan de andere kant van de aarde ligt. Dus je gaat niet zomaar effe op bezoek bij familie en vrienden.

Wouter81
Berichten: 9063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
Auto: GR86 | VW California | Mazda 3

Re: welke politieke partij redt onze privacy?

Bericht door Wouter81 » 11 jun 2015, 16:05

Australië is top, afgelopen maart kortstondig daar geweest. zou voor mij ook een bestemming kunnen zijn om te gaan wonen. Het land, de mensen en de sfeer spreekt me erg aan.

Ik begrijp de insteek van André wel, heb zelf ook 2 kinderen. Zo ver gaan om geen kinderen op de wereld te zetten vanwege een onzekere toekomst wil ik niet gaan maar ik probeer wel mijn eigen levensvisie (straks, ze zijn nu nog wat te jong) op ze over te brengen.

Regel 1: iedereen op de wereld heeft belangen en deze zijn in 99 van de 100 gevallen niet in jouw belang.

Wees dus bijzonder kritisch als iemand anders je wat wijs probeert te maken, in het bijzonder politici en verkopers. Ik vertrouw dus nooit een politicus, dat zijn beroepsleugenaars. Logisch ook, als ze eerlijk waren zouden ze nooit in die slangenkuil kunnen overleven.

Ik heb geen enkele fiducie in de Europese superstaatdroom van enkele, totaal los van realiteit staande politici. Slappe knieën, beinvloed door duurbetaalde lobbyisten, bezig met andere (voornamelijk eigen) belangen dan die van de bevolking, de schijn van democratie ophoudend maar intussen zo dictatoriaal als in de beste Sovjet tijden.

Mijn insteek is dat ik in het leven probeer zo weinig mogelijk afhankelijk te worden van anderen. Probeer niet in een situatie te komen waarin je afhankelijk wordt van uitkeringen of subsidies, van slechte werkgevers (die ook weer andere belangen hebben dan de jouwe), van banken (die uiteraard jouw belang ook niet voorop hebben staan), van verzekeraars enzovoorts.

Ik zit nu in een gelukkige omstandigheid dat ik als ondernemer van een succesvol bedrijf aan bijna niemand (hooguit mijn vrouw :mrgreen: ) verantwoording hoef af te leggen en niet echt vatbaar meer ben van beslissingen die anderen nemen en die mij kunnen raken. Sommige dingen ontkom je niet aan (zoals de belastingdienst :bag: ) maar verder probeer ik zo vrij en zo ver mogelijk af te staan van zaken en personen die me beinvloeden.

En als dat op een gegeven moment niet meer in Nederland kan, dan vertrekken we gewoon. Dat kost de staat in mijn geval veel belastinginkomsten (want dat is hun enige belang, om zoveel mogelijk geld uit ons te trekken) maar daar hebben ze het dan zelf naar gemaakt.

En dat ga ik mijn kinderen ook bijbrengen. Kom voor jezelf op en trek je eigen plan. Onderzoek en observeer zelf, laat je niet leiden door (algemeen aanvaarde) meningen en standpunten. Wees zo onafhankelijk mogelijk. En als de tijd en het moment rijp is, vertrek dan naar een plek waar het beter geregeld is.

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26921
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: welke politieke partij redt onze privacy?

Bericht door romo » 11 jun 2015, 16:24

Das voor mij ook de reden iom geen kids te willen, ik heb dit al op zeer jonge leeftijd zien aankomen, het onderdeel zijn van het piramide spel, en allemaal zoals we hier posten staan wij aan de basis om de top maar te spekken......

En maar kinderen krijgen om het systeem maar in stand te houden, ik ben al lang geleden afgehaakt..................

Ik wil wel veel oefenen voor kids, dat dan weer wel,................ :tooth:

Voor de rest, vluchten kan niet meer.........................zet Jenny Arean nog maar eens op...........




Robin
Berichten: 51353
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: welke politieke partij redt onze privacy?

Bericht door Robin » 11 jun 2015, 16:30

Als 'wij' geen kinderen 'nemen'(wat an sich 'n beetje klinkt alsof dat altijd vanzelfsprekend is, je neukt en hop 'n kind, 100% gezond, maar da's 'n ander verhaal) , doen ze dát in de wat kanslozere delen van dezen aardkloot juist des te meer. Dus 'wij' in EU vergrijzen en de binnenstromers komen het hordes 'kids' tegelijk hier aan.

Het overdenken ook waard denk ik....?
----
anecdote:
Ergens in Afrika , 2 stammen, de éne stam denkt, als we 't bij max 2kids per gezin houden, hebben we meer te eten voor ons viertjes. De andere stam neukt zich 'n slag in de rondte, 5-15 kids. Armoe..ellende, domheid ten top eigenlijk...

Totdat er verkiezingen komen en de groter geworden meute kids van de laatstgenoemde stam ook stemrecht krijgt. Kun je nagaan welke partij van welke stam er won.

------
Laatst gewijzigd door Robin op 11 jun 2015, 16:35, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Cpee
Berichten: 81
Lid geworden op: 12 jan 2011, 09:03
Locatie: Veendam

Re: welke politieke partij redt onze privacy?

Bericht door Cpee » 11 jun 2015, 16:33

Wouter81, Dat heb je goed gezegd! :peace: :peace: ..

Probeer inderdaad alles zonder oogkleppen op te bekijken en kom voor jezelf op.

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: welke politieke partij redt onze privacy?

Bericht door GTRene » 11 jun 2015, 19:25

lees wat goede teksten en omschrijvingen, die van Robin zit ook aardig in elkaar.

als er steeds meer bijkomen die veelal niet passen in de cultuur e.d. en of niet aanpassen aan enz, maar wel van alles zomaar krijgen en de familie en kids over laten komen en kids erbij maken enz, zolang ze de 'westerse' systemen zo houden, wat uiteindelijk onhoudbaar zal blijken...gaat het door...en dan?
tegen die tijd zal er wellicht een grote(re) kloof komen tussen vele mensen, het land wat we kenden zal dan niet meer zo zijn als uit de 'goede' tijden.

magoed, het kan zo nog wellicht 10<>15 jaar doorgaan zonder echt grote problemen, maar als er dan nog niet wat is verandert, hebben/krijgen we in het westen (of vele daarvan) vrij grote problemen schat ik zo in.

Australië zie ik zo niet zitten, ja bepaalde zaken klinken leuk en geloof best dat het in bepaalde delen goed toeven kan zijn, maar je hebt daar ook veel grote spinnen en ander ongedierte e.d. :bag: eneuh Links rijden?
Maar als je brains nog goed werken en vol energie zit, kan ik me goed voorstellen dat je voldoende overrule power over hebt om je daar te nestelen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], erwin20vt, jos_br, RJK, Semrush [Bot] en 409 gasten