Veel prettige loop KM`s

Ondertussen werkende foto's bijgezettomgtr schreef: 12 jan 2018, 21:15 Sluikreclame voor whatsapp? Ik zou zo’n spuitbusje kopen om schoenen iets sneller uit te lopen. Inspuiten en dan lopen. Dan past de schoen zich sneller aan je voeten aan.
Dit effect betekent toch gewoon dat je schoen te groot is voor je voet ?? Kleinere schoenmaat had ik dus willen antwoorden. Maar goed ik begrijp uit de reacties dat het dus juist knelt ?mrbbs schreef: 12 jan 2018, 21:09 Vraagje aan de kenners hier. Heb een hele mooie koop gedaan voor boots, maar ze snijden wat net boven mijn tenen. Is te zien op foto waar precies. Is dat iets die zal verminderen? Is wel vrij zacht en kwaliteitsvol leder.. maar toch is er wat twijfel.
Ik moet zeggen dat deze heel erg lekker zitten en ik eigenlijk alleen maar positieve reacties krijg van zowel mannen als vrouwen.Luco schreef: 12 jan 2018, 15:55 de speciale bommels nummering de speciale kekke bommels voor een oude lul
Exact mijn eerste reactie. Hoe breed de vouwen gevormd zijn, lijkt inderdaad alsof ze gewoon te groot zijn. Zijn ze dat niet, dan zal het wel uitlopen. Al mijn lederen schoenen heb ik last van en wissel ik als ze nieuw zijn. Zo kan het met bepaalde paren maanden duren voordat ze bij mij lekker zitten (omdat ik ze bijv alleen naar bepaalde gelegenheden draag). Dit is overigens niet merk gerelateerd (v. Bommel, v. Lier, Magnanni en ook mijn laatste Timberlands). Middeltjes of oprekken zou ik zeker niet doen. Daar wordt de schoen niet beter van. Uiteindelijk gaan ze wel naar je voet staan, maar dat heeft tijd nodig.Macboy schreef: 21 jan 2018, 02:29Dit effect betekent toch gewoon dat je schoen te groot is voor je voet ?? Kleinere schoenmaat had ik dus willen antwoorden. Maar goed ik begrijp uit de reacties dat het dus juist knelt ?mrbbs schreef: 12 jan 2018, 21:09 Vraagje aan de kenners hier. Heb een hele mooie koop gedaan voor boots, maar ze snijden wat net boven mijn tenen. Is te zien op foto waar precies. Is dat iets die zal verminderen? Is wel vrij zacht en kwaliteitsvol leder.. maar toch is er wat twijfel.
Vrouwen vinden het dus helemaal niks. Goed om te wetenLuco schreef: 09 feb 2018, 21:37 Vooral reacties als: gaaf, mooie schoenen van de mannen en van de vrouwen meestal van, zo das tenminste beter dan dat saaie bruin of zwart