Geile schoenen draadje.

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
allen
Berichten: 18302
Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46

Re: Geile schoenen draadje.

Bericht door allen » 22 jan 2010, 10:46

Die Lecoq schoenen zitten heerlijk, maar als je wat meer dan gemiddeld loopt, zit je ook in notime door de zool heen. :?

Gebruikersavatar
Tim N
Berichten: 7749
Lid geworden op: 24 mei 2008, 17:37

Re: Geile schoenen draadje.

Bericht door Tim N » 26 jan 2010, 14:32

En elke halve zool heeft ze aan....

Rein
Berichten: 1934
Lid geworden op: 18 mar 2006, 17:27

Re: Geile schoenen draadje.

Bericht door Rein » 26 jan 2010, 14:50

Floris van Bommel zou ik niet kopen.. heb inmiddels 3 paar gehad, de kwaliteit valt mij echt vies tegen. Binnen een jaar kan je ze weggooien als je er regelmatig op loopt. Ik heb ze altijd goed onderhouden, en ook afgewisseld zodat de schoen een dag ''rust'' heeft. Tjah 165-185euro voor een paar schoenen, en dan binnen een jaar afgeschreven wordt mij toch te gek. Mijn broer heeft vorig jaar ook een paar (nette) Floris van Bommel schoenen gekocht, zoals hierboven afgebeeld. Elke week in het vet en altijd schoenspanners er in, er is dus goed voor gezorgd. Binnen 8 maand zaten de gaten al in de zolen, de winkel heeft dit uiteindelijk laten verzolen op hun kosten. Waren schoenen van €225 :?

Maandje terug was ik zelf toe aan nieuwe schoenen, heb toen met de verkoper gesproken over de kwaliteit van FvB en de normale Van Bommel, het kwam er op neer dat de normale vBommel schoenen van betere kwaliteit zijn. Heb nu uiteindelijk normale van Bommels gekocht, hoop dat ik er nu eens langer mee doen dan een jaar. FvB komen er bij mij niet weer!

edit: Ze zitten overigens wel heerlijk!!

Gebruikersavatar
atomchris
Berichten: 905
Lid geworden op: 04 mar 2007, 10:14

Re: Geile schoenen draadje.

Bericht door atomchris » 26 jan 2010, 14:57

Rein schreef:Floris van Bommel zou ik niet kopen.. heb inmiddels 3 paar gehad, de kwaliteit valt mij echt vies tegen. Binnen een jaar kan je ze weggooien als je er regelmatig op loopt. Ik heb ze altijd goed onderhouden, en ook afgewisseld zodat de schoen een dag ''rust'' heeft. Tjah 165-185euro voor een paar schoenen, en dan binnen een jaar afgeschreven wordt mij toch te gek. Mijn broer heeft vorig jaar ook een paar (nette) Floris van Bommel schoenen gekocht, zoals hierboven afgebeeld. Elke week in het vet en altijd schoenspanners er in, er is dus goed voor gezorgd. Binnen 8 maand zaten de gaten al in de zolen, de winkel heeft dit uiteindelijk laten verzolen op hun kosten. Waren schoenen van €225 :?

Maandje terug was ik zelf toe aan nieuwe schoenen, heb toen met de verkoper gesproken over de kwaliteit van FvB en de normale Van Bommel, het kwam er op neer dat de normale vBommel schoenen van betere kwaliteit zijn. Heb nu uiteindelijk normale van Bommels gekocht, hoop dat ik er nu eens langer mee doen dan een jaar. FvB komen er bij mij niet weer!

edit: Ze zitten overigens wel heerlijk!!
Worden allemaal in het buitenland gemaakt(iets van 80% geloof ik)goeiekoop dus weg kwaliteit...gek he dat ze toch nog z'n goede naam hebben?!?!?!marketing noemen ze dat geloof ik...
De zolen die wij gebruiken zijn 2 keer zo dik :shock: en we snijden alleen de beste delen uit,de rest gebruiken we voor hakken.
Greve staat bij mij nog wel hoog.

Fer
Berichten: 306
Lid geworden op: 11 aug 2009, 21:02

Re: Geile schoenen draadje.

Bericht door Fer » 26 jan 2010, 16:43

Floris is inderdaad overrated rotzooi. Vaak niet eens volledig leer en slechte kwaliteit (stikanden etc). Normale van Bommel zijn stuken beter en in mijn ogen kunnen die altijd.

Gebruikersavatar
Robertdj
Berichten: 3135
Lid geworden op: 04 nov 2009, 10:11
Locatie: NJC

Re: Geile schoenen draadje.

Bericht door Robertdj » 26 jan 2010, 18:27

BrianV schreef:
Xave30 schreef::)
Geen mooi-boy look voor jouw Brian? Of is het meer iets van been there done that?
Gewoon lekker casual op kantoor, jeans sneakers + tshirt ( i love ICT :D)
heb 1paar van "bruno" schoenen maar bevalt niet, moet je van die dunne sokken aan :nah:
mij te geciviliseerd :mrgreen: .
Same here :thumbup:

Een paar Vans of
Afbeelding

Gebruikersavatar
cooldragon
Berichten: 857
Lid geworden op: 27 nov 2006, 17:52

Re: Geile schoenen draadje.

Bericht door cooldragon » 26 jan 2010, 18:29

het zal voor velen niet het beeld zijn van geile schoenen, maar ik heb ze sinds vorige week weer aan mijn voeten sinds 19 jaar geleden!
Afbeelding

imo de lekkerst lopende(en spelende) jordan's ever
had ik die deadstocks nou maar bewaard van 1991........

Gebruikersavatar
HansD
Berichten: 2372
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:27
Locatie: Amsterdam

Re: Geile schoenen draadje.

Bericht door HansD » 26 jan 2010, 18:36

Zaterdag deze nieuwe patta's gekocht.

Afbeelding

Ik heb die porsche design adidas ook aan gehad maar vond het ook niks.

Jordans zijn goed cooldragon :thumbup: . Ik heb nog op IX gebasketbald.

Gebruikersavatar
Mrton
Berichten: 785
Lid geworden op: 06 jan 2010, 21:05

Re: Geile schoenen draadje.

Bericht door Mrton » 26 jan 2010, 19:19

Ik heb ooit verschrikkelijk lekkere Donkervoort-schoenen gehad. Ik was er zo content mee dat ik ze onmiddelijk opnieuw zou kopen als ze weer in de verkoop zouden gaan. Kan ze helaas echt nergens meer vinden (zelfs geen afbeelding voor hier). Het is een model van 4 jaar geleden, beige met een rode binnenkant en een rood Donkervoortlogo op de zijkant. De huidige schoenen van Donkervoort zijn niet om aan te zien. Jammer, want de oude waren zowel qua model als qua comfort echt subliem.

Gebruikersavatar
Jurjen
Berichten: 1602
Lid geworden op: 31 mei 2007, 16:31
Auto: 987S / 955
Locatie: Cotswolds

Re: Geile schoenen draadje.

Bericht door Jurjen » 26 jan 2010, 19:21

Mrton schreef:Ik heb ooit verschrikkelijk lekkere Donkervoort-schoenen gehad. Ik was er zo content mee dat ik ze onmiddelijk opnieuw zou kopen als ze weer in de verkoop zouden gaan. Kan ze helaas echt nergens meer vinden (zelfs geen afbeelding voor hier). Het is een model van 4 jaar geleden, beige met een rode binnenkant en een rood Donkervoortlogo op de zijkant. De huidige schoenen van Donkervoort zijn niet om aan te zien. Jammer, want de oude waren zowel qua model als qua comfort echt subliem.
ik heb ook Donkervoort schoenen gehad, en ik heb 3 keer (!) nieuwe moeten halen opdat de zool na een paar weken elke keer los liet. Dramatische kwaliteit.

Gebruikersavatar
dvh
Berichten: 17191
Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29

Re: Geile schoenen draadje.

Bericht door dvh » 26 jan 2010, 22:38

Moet eerlijk bekennen dat ik inmiddels al aan mn 2e setje zolen zit bij m'n FvB schoenen.
Het leer houd zich overigens wel goed. De zool is wat minder slijtvast. Wel blijft alles netjes vast zitten, dus geen loslatingen tussen het leder en de zool.

En ze zitten heerlijk...
Ik heb heel wat schoenen gedragen onder mn pakkie, maar FvB zijn de eerste die ik nieuw kan dragen zonder blaren te krijgen.
Dat is ook wat waard.

Gebruikersavatar
Mrton
Berichten: 785
Lid geworden op: 06 jan 2010, 21:05

Re: Geile schoenen draadje.

Bericht door Mrton » 26 jan 2010, 22:41

Jurjen schreef:ik heb ook Donkervoort schoenen gehad, en ik heb 3 keer (!) nieuwe moeten halen opdat de zool na een paar weken elke keer los liet. Dramatische kwaliteit.
Ik heb 3 paar gehad, de eerste in de zomeruitvoering (de mooiste) doorgelopen tot de zolen compleet door waren, bij de winterexemplaren had ik ook last van loszittende zolen. Ook meteen de reden waarom ik van de winterexemplaren 2 paren heb gehad. Werd keurig opgelost bij Setpoint.

Gebruikersavatar
Gijzer
Berichten: 1339
Lid geworden op: 28 mar 2006, 20:51
Locatie: Elke bocht is een uitdaging.

Re: Geile schoenen draadje.

Bericht door Gijzer » 26 jan 2010, 22:53

Jurjen schreef:
Mrton schreef:Ik heb ooit verschrikkelijk lekkere Donkervoort-schoenen gehad. Ik was er zo content mee dat ik ze onmiddelijk opnieuw zou kopen als ze weer in de verkoop zouden gaan. Kan ze helaas echt nergens meer vinden (zelfs geen afbeelding voor hier). Het is een model van 4 jaar geleden, beige met een rode binnenkant en een rood Donkervoortlogo op de zijkant. De huidige schoenen van Donkervoort zijn niet om aan te zien. Jammer, want de oude waren zowel qua model als qua comfort echt subliem.
ik heb ook Donkervoort schoenen gehad, en ik heb 3 keer (!) nieuwe moeten halen opdat de zool na een paar weken elke keer los liet. Dramatische kwaliteit.
Afbeelding

Dit soort was dat destijds. Wel andere kleur gelukkig. Fijne schoenen maar wat een k#tkwaliteit. Heb 3 paar gehad omdat die zool zoooo slecht was.

Gebruikersavatar
ErikMartijn
Berichten: 1816
Lid geworden op: 08 jan 2010, 15:41
Locatie: 323ti
Contacteer:

Re: Geile schoenen draadje.

Bericht door ErikMartijn » 26 jan 2010, 23:23

Ik zal misschien de enige zijn, maar ik heb tot nu toe geen problemen gehad met schoenen van Floris...
ze vallen me niet tegen. zal wel aan m'n referentiekader liggen.

Christoph
Berichten: 1659
Lid geworden op: 01 nov 2006, 16:43
Locatie: SF

Re: Geile schoenen draadje.

Bericht door Christoph » 26 jan 2010, 23:27

ErikMartijn schreef:Ik zal misschien de enige zijn, maar ik heb tot nu toe geen problemen gehad met schoenen van Floris...
ze vallen me niet tegen. zal wel aan m'n referentiekader liggen.

Nee hoor, een aantal schoenen winkels verkopen ze ook niet meer omdat ze zoveel klachten hebben gehad + zolen hebben moeten fixen.

Ik heb ook 2 paar ervan gehad, heb een nieuw paar prada's gehad en de betreffende ondernemer heeft de rest terug gestuurd... Jammer.

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Geile schoenen draadje.

Bericht door Macboy » 27 jan 2010, 10:10

Voor de duidelijkheid: ik heb geen ervaring met Floris, wel gewone Van Bommels en daar is na 3 jaar nog NIETS mee aan de hand !

Fer
Berichten: 306
Lid geworden op: 11 aug 2009, 21:02

Re: Geile schoenen draadje.

Bericht door Fer » 27 jan 2010, 10:32

Gewone van Bommel zijn ook prima...
Heb die donkervoort ook gehad (in het groen en oranje). Zijn inderdaad heerlijk!

Gebruikersavatar
Mrton
Berichten: 785
Lid geworden op: 06 jan 2010, 21:05

Re: Geile schoenen draadje.

Bericht door Mrton » 27 jan 2010, 18:55

Gijs te Kaat schreef:Dit soort was dat destijds. Wel andere kleur gelukkig. Fijne schoenen maar wat een k#tkwaliteit. Heb 3 paar gehad omdat die zool zoooo slecht was.
Ongeveer dat model inderdaad. Maar dan met veters, ik heb immers op de kleuterschool gewoon mijn strikdiploma gehaald.

Gebruikersavatar
markk
Berichten: 3846
Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:23

Re: Geile schoenen draadje.

Bericht door markk » 27 jan 2010, 19:42

Gewone van Bommels vind ik echt prima schoenen, met name onder een pak.
Floris vind ik voor vrije tijd erg mooi. Heb ook een paar. Zool liet snel los. Beetje lijm ertussen, lijmklem erop voor een nachtje en opgelost. Loop er vaak op.
Verder nog nagelnieuwe Donkervoort (rood) schoenen op voorraad (keertje op Zondag in Noordwijk op de kop getikt) en onlangs in Maastricht idd de genoemde Adidas Porsche Design schoenen gekocht. Ook voor op voorraad.

Tenslotte: Diverse Spijker vesten / shirts, Williams shirts, Williams jas, Porsche portefieulle, Porsche broekriem/vest, Porsche raceschoenen, Porsche vest, Donkervoort leren jas, Seat shirt (met dank aan Edwin), Nurburgring zomerjas en vrouwlief heeft een erg mooi Porsche zomerjasje (sehr geil ;-)).... Hmmmm eigenlijk wel een beetje doorgeschoten :oops:


Mark.
BTW: Porsche showroom bij officiele introductie van Cayman inlopen in je Spijker vest (onbedoeld, ik had het echt niet in de gaten) werd niet echt gewaardeerd :bag:

Gebruikersavatar
Downforce Hans
Berichten: 12549
Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
Locatie: Waterloo

Re: Geile schoenen draadje.

Bericht door Downforce Hans » 27 jan 2010, 19:46

Macboy schreef:Voor de duidelijkheid: ik heb geen ervaring met Floris, wel gewone Van Bommels en daar is na 3 jaar nog NIETS mee aan de hand !
+1

Gebruikersavatar
Tim N
Berichten: 7749
Lid geworden op: 24 mei 2008, 17:37

Re: Geile schoenen draadje.

Bericht door Tim N » 27 jan 2010, 20:04

cooldragon schreef:het zal voor velen niet het beeld zijn van geile schoenen, maar ik heb ze sinds vorige week weer aan mijn voeten sinds 19 jaar geleden!

imo de lekkerst lopende(en spelende) jordan's ever
had ik die deadstocks nou maar bewaard van 1991........

Idd top schoen, in mijn basketbal tijd ook mijn favo.
Ben nu bij vlagen wel opzoek naar een net paar Carmines van het Retro Carmines Countdown Pack

Er komen dit jaar nog een aantal VI's uit w.o. de zgn "Motorsports" "Lakers" "Pistons" en in Maart de "Oreo"

Hoop niet dat je de afgebeelde schoen hebt gekocht voor de hoofdprijs is nl een fake.
Of heb je de laatste Re-release van 2010 al thuis?
Laatst gewijzigd door Tim N op 27 jan 2010, 20:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: Geile schoenen draadje.

Bericht door Shakes » 27 jan 2010, 20:09

heb 10 paar van die van Bommels, geniale schoenen!

Na Air jordans en Air forces uiteraard.

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26921
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Geile schoenen draadje.

Bericht door romo » 27 jan 2010, 21:14

Macboy schreef:Voor de duidelijkheid: ik heb geen ervaring met Floris, wel gewone Van Bommels en daar is na 3 jaar nog NIETS mee aan de hand !

Sterker, ik heb meerder paren die richting de 25 jaar :shock: :shocking: gaan....................nog niets mee aan de voet.......................

Gebruikersavatar
Michele
Berichten: 449
Lid geworden op: 09 jan 2010, 16:21
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Geile schoenen draadje.

Bericht door Michele » 28 jan 2010, 18:56

Sinds ik in 2000 in Italië geweest ben, heb ik een schoenentik. Mijn vrouw wordt daar wel eens moe van, hoewel ik laatst wat ouwe zooi heb weggemikt heb ik nog steeds 16 paar schoenen. Mijn eerste setjes italianen uit 2000 en 2001 leven nog steeds na enkele verzolingen, net als de schoenen die ik voor mijn trouwen kocht in 2003 (jaar later pas getrouwd maar het was uitverkoop in Florence... 8) ). Meeste schoenen zijn merkloos maar wel gedeeltelijk handmade. Prijzen in die tijd tussen de 200 en 500 gulden, omgerekend dus rond de 100-250 euro.Scheelt als je ze daar haalt.
Voor autorijden gebruik ik overigens deze:
Afbeelding
en deze:
Afbeelding

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: Geile schoenen draadje.

Bericht door Shakes » 28 jan 2010, 19:02

16 paar?
:mrgreen:

Rookie :banaan:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot], Andreass, ED35, HarryC, Sabberjoch, tomgtr en 193 gasten