Bedenk een onderschift onder deze foto (1 foto per dag!)

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Niels v D
Berichten: 1945
Lid geworden op: 31 mar 2008, 11:52
Locatie: Sønderborg(DK)
Contacteer:

Re: Het "wie kent dit bedrijf?" topic

Bericht door Niels v D » 17 jan 2009, 16:33

Hofman verkoopt veel engelse import, ook veel RHD dus.
Staat niet echt al slecht bekend volgens mij, maar van de service hoef je niet veel te verwachten.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39733
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Het "wie kent dit bedrijf?" topic

Bericht door Arthur » 19 mei 2009, 08:38

Wie kent deze?

http://www.vanderwoude.myplaces.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Snipe
Berichten: 12631
Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
Locatie: Amsterdam

Re: Het "wie kent dit bedrijf?" topic

Bericht door Snipe » 19 mei 2009, 08:50

Nooit van gehoord. Aan een R32 toe?

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39733
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Het "wie kent dit bedrijf?" topic

Bericht door Arthur » 19 mei 2009, 08:54

Haha, ik wist het :lol: Nee, kennis heeft interesse in een of andere Volvo daar. Neemt niet weg dat die R32 al gespot is en opgeslagen staat :mrgreen: Helaas of gelukkig heb ik al een auto :twisted: Maar meningen over dat bedrijf zijn welkom. Via Google kom ik niet ver, alleen een paar posts op het AW-forum.

Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: Het "wie kent dit bedrijf?" topic

Bericht door Knot » 19 mei 2009, 09:50

http://www.vaartland.nl/vaartlandstolwijk/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... id=6071426" onclick="window.open(this.href);return false;

Iemand ervaring mee? Zoek voor een bekende een Ford Focus Wagon 1.6tdi van 2005> (facelift model), first edition of futura met ongeveer 150.000km voor 7000 a 7500 euro.

hjp
Berichten: 126
Lid geworden op: 11 mei 2007, 16:34

Re: Het "wie kent dit bedrijf?" topic

Bericht door hjp » 19 mei 2009, 10:05

Voor wat betreft Van der Woude: persoonlijk heb ik er geen ervaring mee maar zie in Woerden wel heel veel auto's rijden met die naam op de kentekenplaathouder. Normaliter zou ik zeggen dat negatieve verhalen juist in de eigen vestigingsplaats snel rond gaan en dus zouden leiden tot mindere verkoop in de eigen regio. Ergo: zou dus best een goede kunnen zijn.
(geen idee of deze redenatie daadwerkelijk klopt; ben immers geen psycholoog)
Ze zitten er in ieder geval al heel wat jaren.

Gebruikersavatar
G Kolkman
Berichten: 2636
Lid geworden op: 25 feb 2007, 11:40
Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
Locatie: Eindhoven

Re: Het "wie kent dit bedrijf?" topic

Bericht door G Kolkman » 19 mei 2009, 10:25

Knot schreef:http://www.vaartland.nl/vaartlandstolwijk/

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... id=6071426" onclick="window.open(this.href);return false;

Iemand ervaring mee? Zoek voor een bekende een Ford Focus Wagon 1.6tdi van 2005> (facelift model), first edition of futura met ongeveer 150.000km voor 7000 a 7500 euro.


Deze vestiging ken ik niet maar ik ben wel eens in ik dacht Heerenveen geweest. Werden we netjes geholpen alleen de auto's in kwestie (2x 156) overtuigden ons niet. Zaten wat butsen e.d. op. auto's worden geroeleerd tussen de vestigingen dus wel even bellen of een auto daadwerkelijk aanwezig is op die vestiging. Feelgood-factor bij de dealer die we daarna bezochten was wel hoger.

Rupie
Berichten: 9466
Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31

Re: Het "wie kent dit bedrijf?" topic

Bericht door Rupie » 19 mei 2009, 10:28

Knot schreef:http://www.vaartland.nl/vaartlandstolwijk/

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... id=6071426" onclick="window.open(this.href);return false;

Iemand ervaring mee? Zoek voor een bekende een Ford Focus Wagon 1.6tdi van 2005> (facelift model), first edition of futura met ongeveer 150.000km voor 7000 a 7500 euro.
Met Vaartland moet je goede afspraken maken. Mijn ervaring is als volgt: ik had een 530i bij ze zien staan, kon er nog niet meerijden, heb deal gemaakt over prijs, wilde eerst nog laten keuren door bmw dealer, koopcontract opgemaakt onder voorbehoud goedkeuring dealer. Auto meegekregen en in Amersfoort laten keuren, kwamen paar kleine dingetjes naar voren, heb ik ze mondeling gemeld en dat ik daardoor van de koop wilde afzien. Was geen probleem en ook nooit meer iets van gehoord. Ze willen je wel graag laten tekenen, echter kan ik ze over de verdere de afhandeling niks aanrekenen.

Gebruikersavatar
Ti-Tourist (Erik)
Berichten: 508
Lid geworden op: 13 jan 2007, 16:04
Locatie: 0348

Re: Het "wie kent dit bedrijf?" topic

Bericht door Ti-Tourist (Erik) » 19 mei 2009, 12:50

Arthur schreef:Wie kent deze?

http://www.vanderwoude.myplaces.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kom uit de nabije omgeving van Woerden. Verkoopt bijna uitsluitend ex. lease auto's. Hoor geen overdreven negatieve verhalen, maar ook geen super positieve. Beetje "vlees nog vis" imago. Volgens mij wel redelijk.

Gebruikersavatar
Fabian
Berichten: 7026
Lid geworden op: 12 mar 2006, 21:46
Locatie: Breda,E89 Z4 2.3,E34 M5 3.8
Contacteer:

Re: Het "wie kent dit bedrijf?" topic

Bericht door Fabian » 19 mei 2009, 13:34

VanderWoude koopt wekelijks een groot aantal auto's op bij ons.

Dus iniedergeval goed onderhouden. Onderhoudshistories van de auto's die van ons zijn geweest kunnen ze online raadplegen en je laten zien.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39733
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Het "wie kent dit bedrijf?" topic

Bericht door Arthur » 19 mei 2009, 20:01

hjp schreef:Voor wat betreft Van der Woude: persoonlijk heb ik er geen ervaring mee maar zie in Woerden wel heel veel auto's rijden met die naam op de kentekenplaathouder. Normaliter zou ik zeggen dat negatieve verhalen juist in de eigen vestigingsplaats snel rond gaan en dus zouden leiden tot mindere verkoop in de eigen regio. Ergo: zou dus best een goede kunnen zijn.
(geen idee of deze redenatie daadwerkelijk klopt; ben immers geen psycholoog)
Ze zitten er in ieder geval al heel wat jaren.
Deze reaktie las ik ook op het AW-forum? :wink:

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39733
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Het "wie kent dit bedrijf?" topic

Bericht door Arthur » 19 mei 2009, 20:03

Fabian schreef:VanderWoude koopt wekelijks een groot aantal auto's op bij ons.

Dus iniedergeval goed onderhouden. Onderhoudshistories van de auto's die van ons zijn geweest kunnen ze online raadplegen en je laten zien.
Thnx, Fabian. Een reactie van jou geeft me wel vertrouwen :wink: Damn, komt die R32 ook bij jullie vandaan? Daar word ik weer hebberig van :twisted:

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39733
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Het "wie kent dit bedrijf?" topic

Bericht door Arthur » 19 mei 2009, 20:04

Ti-Tourist (Erik) schreef:
Arthur schreef:Wie kent deze?

http://www.vanderwoude.myplaces.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kom uit de nabije omgeving van Woerden. Verkoopt bijna uitsluitend ex. lease auto's. Hoor geen overdreven negatieve verhalen, maar ook geen super positieve. Beetje "vlees nog vis" imago. Volgens mij wel redelijk.
Ook bedankt, Erik. Als de "buurt" niet echt negatief is zegt ook wel wat. Meestal is het toch roddel en achterklap :lol:

Gebruikersavatar
Snipe
Berichten: 12631
Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
Locatie: Amsterdam

Re: Het "wie kent dit bedrijf?" topic

Bericht door Snipe » 19 mei 2009, 20:09

hjp schreef:Voor wat betreft Van der Woude: persoonlijk heb ik er geen ervaring mee maar zie in Woerden wel heel veel auto's rijden met die naam op de kentekenplaathouder. Normaliter zou ik zeggen dat negatieve verhalen juist in de eigen vestigingsplaats snel rond gaan en dus zouden leiden tot mindere verkoop in de eigen regio. Ergo: zou dus best een goede kunnen zijn.
(geen idee of deze redenatie daadwerkelijk klopt; ben immers geen psycholoog)
Je zou eens een uurtje door Amersfoort moeten gaan rijden en kijken hoeveel auto's je tegenkomt van A en D....

Gebruikersavatar
Fabian
Berichten: 7026
Lid geworden op: 12 mar 2006, 21:46
Locatie: Breda,E89 Z4 2.3,E34 M5 3.8
Contacteer:

Re: Het "wie kent dit bedrijf?" topic

Bericht door Fabian » 19 mei 2009, 20:12

Arthur schreef:
Fabian schreef:VanderWoude koopt wekelijks een groot aantal auto's op bij ons.

Dus iniedergeval goed onderhouden. Onderhoudshistories van de auto's die van ons zijn geweest kunnen ze online raadplegen en je laten zien.
Thnx, Fabian. Een reactie van jou geeft me wel vertrouwen :wink: Damn, komt die R32 ook bij jullie vandaan? Daar word ik weer hebberig van :twisted:
Nee, zeker niet. Een R32 had dan zeker wel in mijn eigen showroom gestaan, die laat ik niet passeren! 8)

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39733
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Het "wie kent dit bedrijf?" topic

Bericht door Arthur » 19 mei 2009, 20:31

OK.

Marc R
Berichten: 6859
Lid geworden op: 10 feb 2006, 14:33
Locatie: Black Hole

Re: Het "wie kent dit bedrijf?" topic

Bericht door Marc R » 19 mei 2009, 20:49

Fabian schreef:[
Nee, zeker niet. Een R32 had dan zeker wel in mijn eigen showroom gestaan, die laat ik niet passeren! 8)

Zo issi dan ook wel weer.,..... :mrgreen:

Gebruikersavatar
duifjes.com
Berichten: 8490
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Locatie: Fryslan

Re: Het "wie kent dit bedrijf?" topic

Bericht door duifjes.com » 20 mei 2009, 09:15

Ik doe regelmatig zaken met dit bedrijf betreft dan aankoop handel, gewoon betrouwbaar afspraak is afspraak auto's altijd keurig omschreven etc.

hjp
Berichten: 126
Lid geworden op: 11 mei 2007, 16:34

Re: Het "wie kent dit bedrijf?" topic

Bericht door hjp » 20 mei 2009, 09:27

Arthur schreef:
hjp schreef:Voor wat betreft Van der Woude: persoonlijk heb ik er geen ervaring mee maar zie in Woerden wel heel veel auto's rijden met die naam op de kentekenplaathouder. Normaliter zou ik zeggen dat negatieve verhalen juist in de eigen vestigingsplaats snel rond gaan en dus zouden leiden tot mindere verkoop in de eigen regio. Ergo: zou dus best een goede kunnen zijn.
(geen idee of deze redenatie daadwerkelijk klopt; ben immers geen psycholoog)
Ze zitten er in ieder geval al heel wat jaren.
Deze reaktie las ik ook op het AW-forum? :wink:
Nou dan is die reactie niet van mij maar van iemand die er hetzelfde over denkt. Ik ben zelfs nog nooit op het AW-forum geweest.
Je hebt in ieder geval een hoop feedback over dit bedrijf gekregen in dit draadje.
Succes ermee!

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39733
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Het "wie kent dit bedrijf?" topic

Bericht door Arthur » 20 mei 2009, 10:06

Klopt, als Jacco en Fabian er goede zaken mee kunnen doen dan zal de wederverkoop ook goed genoeg zijn. Je weet alleen niet hoe ze inkopen en of daar troep tussen zit. De beoogde auto zal je toch moeten bekijken maar da's overal zo. Ik krijg iig nu niet het id dat het schadebakopknappers zijn of werken met teruggedraaide tellers.

Bedankt, heren :wink:

Gebruikersavatar
InjectTheVenom
Berichten: 4264
Lid geworden op: 09 jun 2007, 12:21
Locatie: Import-Limburger

Re: Het "wie kent dit bedrijf?" topic

Bericht door InjectTheVenom » 20 mei 2009, 12:36

Zijn er hier ook ervaringen met Opel dealer Geene in Heijen?
Ik ben er al even verkennend langs geweest en ze schijnen in het verleden een aantal Calibra's over de vloer gehad te hebben, personeel kwam op mij over als vriendelijk, behulpzaam en belangstellend.

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: Het "wie kent dit bedrijf?" topic

Bericht door RVV » 20 mei 2009, 23:31

http://www.autobedrijfelst.nl" onclick="window.open(this.href);return false; beetje positieve ervaringen ? Zie er wel een leuke 320i staan..

http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... -1999.html" onclick="window.open(this.href);return false;

allen
Berichten: 18302
Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46

Re: Het "wie kent dit bedrijf?" topic

Bericht door allen » 20 mei 2009, 23:35

M5 inruilen? :bag:

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: Het "wie kent dit bedrijf?" topic

Bericht door RVV » 20 mei 2009, 23:58

haha,, nee ik zoek gewoon een nette e46 3 serie sedan, benzine.. liefst een 6 cylinder maar en 4 cylinder mag ook.. eventueel een compact. Leeftijd vind ik iets minder belangrijk, wel de staat en kilometerstand.. alles boven de 100000 km valt voor mij af.

Ik rij nu een week in een e46 320d touring. Heb een jaar geen e46 meer gereden en na de veel modernere en betere e90 reeks, moet ik wel zeggen dat een e46 nog steeds klopt. Voelt voor mij gewoon lekker vertrouwd aan, en ik heb al sinds 2003 goede ervaringen met de e46 reeks (e46 323i sedan, 325i touring, M3 CS)

Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: Het "wie kent dit bedrijf?" topic

Bericht door Knot » 21 mei 2009, 16:41

Ruben,

Ik las het inderdaad op autoweek in de dealer reviews, veel gedoe daar, eigenlijk moet je alleen de goede autos weghalen, direct mee zonder garantie/stofzuigerbeurt etc.

Nu ga ik zaterdag bij deze handelaar kijken, iemand daar wel eens geweest?

http://www.jwmautos.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Het gaat om deze auto:

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... id=5919548" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 189 gasten